vierailija
Suurimmalla osalla aikuisista ei ole diagnooseja, vaikka häiriöitä oiskin.Totta, mutta mitään diagnooseja ei ole heillä kummallakaan, K eikä B
Suurimmalla osalla aikuisista ei ole diagnooseja, vaikka häiriöitä oiskin.Totta, mutta mitään diagnooseja ei ole heillä kummallakaan, K eikä B
Ei ole kukaan nimimerkillinen kyseessä ja jätetään tähän henkilöllisyyden miettiminen.Kyllä sen kaikki tietää kuka se on. Se vaan yrittää hämätä muka kirjoittelemalla useampana henkilönä. Myös täällä.
Voi olla tämäkin, itse olen ajatellut että ehkä B:llä vain oli yksinkertaisesti takki niin tyhjä areenakeikan jälkeen että ei halunnut tehdä yhtään mitään musiikkiin liittyvääkään tämän 3 viikon vapaan aikana kun Joksuillakin on melko tiivis kalenteri loppuvuodeksi. Kuitenkin jäi kauan odotettu Thaimaan lomakin välistä… No jos B ei tätä itse tule mitenkään avaamaan niin voi vaan spekuloida mistä johtuiHaluan ajatella, että juuri tämä oli hänen tarkoituksensa. Piti ja halusi mennä, mutta ehkä sitten kävi jopa niin, ettei rohkeus riittänyt. Se olisi voinut olla aika iso askel julkisuuden kannalta, eikä hän halunnut sitä ottaa. Ja olisihan se ollut. Herttinen aika sentään. K:n hengailu NT:n Suomi-keikoilla oli ihan ymmärrettävää, koska oltiin Suomessa. Jos B olisi tullut Euroopan kiertueelle ihan vain hengailemaan, olisi se kyllä herättänyt kysymyksiä.
K sanoi muistaakseni Tukholman keikalla puhuneensa vastikään Bojanin kanssa. Ehkä asia silloin ratkesi suuntaan tai toiseen - ja sittenhän GB-keikoilla oli jo lähipiirikin paikalla.
Ja nehän pitää trollauksella sen suosittuna niin ei välttämättä uutta ketjua edes huomaa varsinkin jos on nimi ihan erilainen-Sikäli ei siis ehkä kannattaisi poistattaa tuota ketjua, että ois paikka minne osoittaa kiusaajat sitten.
Haluaisin vaan ymmärtää, että miksi joku sekoaa niin täysin, että alkaa trollailemaan tuolla tavalla. Enkä ymmärrä, miksi poni on kyseisessä ketjussa, koska on selvästi niin homofobinen.Ihanku tässä kalastelisit nyt jotain asiaa että pääset sanomaan takaisin?
Kiki my man <3Maks, Vita ja Kiki matkalla tämän illan keikalle. Maks näyttää myös leikkauttaneen hiuksensa
Login • Instagram
Welcome back to Instagram. Sign in to check out what your friends, family & interests have been capturing & sharing around the world.instagram.com
Kyllä se kääntyy vielä hyväksi <3 Varmaan yksi syy tuon häiriköinnin piinaamiseen on se, että meillä "vaki"palstalaisilla on ollut niin mukavaa ja hyvä yhteishenki. Halutaan lytätä tunnelma alas. Se ei vaan nyt onnistu.Itsellekin on muodostunut palstasta ja kanssamatkustajista tärkeitä melko lyhyessä ajassa. Minulle on ollut aina kaverisuhteet melko haastavia. Täälläkin mahdan olla täysin eri ikää kuin suurin osa porukasta, mutta tuntuu, että olen henkisesti aivan toisenlaisella tasolla kuin omanikäisten kavereiden kanssa. Tunnen kerrankin olevani osa joukkoa. Voimille ottaa tämä viime päivien touhu, mutta haluan luottaa siihen, että tilanne kääntyy vielä parhain päin.
Sori, mut ihan hyvin voi olla sama jankkaaja kuin ennenkin. Mistä sen varmuudella tietää? Nimimerkillisten vainoaminen on asia erikseen, sitähän just ei harrasta muut kuin tää yks jankkaaja.Ei ole kukaan nimimerkillinen kyseessä ja jätetään tähän henkilöllisyyden miettiminen.
Täällä toinen, ei ole Aito tämä POni-spämmääjä.Täälläkin yksi Aidon puolustaja. Ei ole todellakaan ollut Aidon tuuli tällainen maaninen spämmäys.
En tietenkään voi olla 100% varma mutta luulen kyllä vakkarina tunnistavani tästä maanisesti samaa asiaa spämmäävästä tyylistä ettei ole sama ihminen kyseessä. Tässä ei nimenomaan jankata ”asiallisesti” vaan spämmätään maanisesti samaa juttua tosiaan.Sori, mut ihan hyvin voi olla sama jankkaaja kuin ennenkin. Mistä sen varmuudella tietää? Nimimerkillisten vainoaminen on asia erikseen, sitähän just ei harrasta muut kuin tää yks jankkaaja.
Samaa mieltä, Ei ne fanita Kärtsää ollenkaan.Vauvan ketjun mukaan tulee pieni vaikutelma nyt siitä, että nää häiriköt on ollut ihmisiä, joita ketuttaa K ja tykkäävät lähinnä JO ja B jutuista.
Minä luulen, että on tarvinnut vain lepoa, onhan ne NT:llä melko hiljattain nähneetOli varmaankin Bojanille tosi hyvä, että hän sai viettää lomaansa ihan rauhassa, mitä ikinä sen aikana tekikin, kuviahan tuli vasta sitten yli viikon jälkeen. Mä mietin sellaista, että olikohan hänellä jossain vaiheessa kuitenkin aikomus mennä esim. tuonne Lontooseen ja sitten syystä x y ja z ei mennytkään? Kun vaan mietin niitä Käärijän Bojan- juttuja keikoilla heti Tukholmasta lähtien jne. Tämä voi olla täysin harhakuvitelma, mutta kävi tällainenkin skenaario mielessä.
Eilen aamulla ainakin taisi Aito olla paikalla ja yritti vastahyökkäystäkin ponityyppiä vastaan. Ja on ollut myöhemmin täällä puutarhassakin paikalla eilen.Onko Aitoa näkynyt, mietin mitä mieltä hän on tästä piinaamisesta ja BK haukkumisesta?
Samaa mieltä, Ei ne fanita Kärtsää ollenkaan.
[/QUO
Eli siis niitä häiritsee K ja Joksujen lämpivät välit ja niistä puhuminen? On melko raskasta, koska K ja B ystävyys varmasti säilyy pitkään. Voiko olla mustasukkaisuutta Bojanista, tulkitsenko oikein?
On hän tänään kirjoitellut, ihan asiallisia kirjoituksia, en muista oliko tämä ketju, ei ole tosiaan tämä nimimerkki kyseessäOnko Aitoa näkynyt, mietin mitä mieltä hän on tästä piinaamisesta ja BK haukkumisesta?
Eri mieltä, on viime aikoina shipannutkin heitä tuon Bojan pyykkijutun jälkeen, K:n keikalle myös menossaMä tulkitsen asian näin. On lähinnä Bojanin fani, eikä voi sietää sitä, että Bojan liitetään Kärtsään. Tämä on vain minun mielipide.
Mistä te tiedettä, että kuka anonyymi kirjoittelee mitäkin?Eri mieltä, on viime aikoina shipannutkin heitä tuon Bojan pyykkijutun jälkeen, K:n keikalle myös menossa