Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei ole. Sehän olin mä, Aito. Ja voin kyllä sanoa, etten ollut missään psykoosissa. Olin vain tunteiden vallassa ja vihainen nimenomaan palstalaisille. Koska mua se tietty kuvittelu oli antanut uskoa vähän liikaa
Mä uskon sua Aito tällä kertaa. Sä olet noissa tunteenpurkauksissasi hyvin raivostuttava ja epäoikeudenmukainen (mm. nimimerkillisiä kohtaan). Kirjoituksistasi kuitenkin pystyy aistimaan sen, että olet vihaisena täysin tunteiden vietävissä, etkä oikein osaa hillitä itseäsi silloin. Tämä poni tyyppi on täysin eri maata Aidon kanssa, hän on oikeasti katkera, ovela sekä pystyy hillitsemään itsensä (ainakin vielä). Aito on ns. enkeli tuon tyypin rinnalla.
 
vierailija
Ei tuo todellakaan enää ole mitään normaalia trollausta nuo alkuperäisen ponin jutut. Kertoo kyllä vakavista mielenterveysongelmista ikävä kyllä
Olen samaa mieltä
Ei tuo todellakaan enää ole mitään normaalia trollausta nuo alkuperäisen ponin jutut. Kertoo kyllä vakavista mielenterveysongelmista ikävä kyllä
Samaa mieltä 🙄
 
vierailija
itse asiassa tästä on ollut puhetta K:n fanien keskuudessa esim. Twitterissä ja Tumpussa, ja on selvinnyt että K:n faneissa on paljon nepsyjä. Myös K itse sekä B adhd-tyyppisiä. Ns. pöpiys ei ole nepsy-oire.
t. yksi nepsyistä joka on koko ajan keskustellut asiallisesti
Minä en tykkää nepsyjutuista kyllä yhtään, ei taida kuulua tänne, enkä usko, että sen enempää kuin muidenkaan artistejen faneissa
 
vierailija
Kävin kurkkaamassa emoalusta, ja siellä taas mellastetaan. Alan olla sitä mieltä, että upotetaan paatti suosiolla ja tehdään pienen varoajan jälkeen. Mietteitä?
Mä olisin sitä mieltä että nyt vaan annetaan noiden rellestää tuolla keskenään, odotellaan rauhoittuuko ja jos ketju poistuu tai menee lukkoon niin sitten mietitään uutta. Ei kai kukaan voi loputtomiin tuota riehumista jatkaa.
 
vierailija
Minä en tykkää nepsyjutuista kyllä yhtään, ei taida kuulua tänne, enkä usko, että sen enempää kuin muidenkaan artistejen faneissa
Enkä kyllä menisi sanomaan K tai B omasta nepsyisyydestä yhtään mitään. Esimerkiksi Bojanin 'hyperaktiivisuus' voi olla vaan ihan tavallista kultaisen noutajan aktiivisuutta.
Jep 5 kirjainta sanassa koira 😀
 
vierailija
Enkä kyllä menisi sanomaan K tai B omasta nepsyisyydestä yhtään mitään. Esimerkiksi Bojanin 'hyperaktiivisuus' voi olla vaan ihan tavallista kultaisen noutajan aktiivisuutta.
Jep 5 kirjainta sanassa koira
Bojanhan on itse kirjoittanut teininä nettiprofiiliinsa, että hänellä on "undiagnosed hyperactivity disorder" tms, en muista tarkkaa sanamuotoa, mutta joku tuollainen. KOIRA täälläkin. :)
 
vierailija
Minullakin on Tumblr, mutta en itse julkaise siellä mitään, en kunnolla osaa käyttääkään varmaan, katselen toisten juttuja ja kuvia, ei kai tiedotus rupea pelkästään tuolla kulkeen?
 
vierailija
Enkä kyllä menisi sanomaan K tai B omasta nepsyisyydestä yhtään mitään. Esimerkiksi Bojanin 'hyperaktiivisuus' voi olla vaan ihan tavallista kultaisen noutajan aktiivisuutta.
Jep 5 kirjainta sanassa koira
Täh mitä oikein puhut, ei ole kummallakaan diagnoosia enkä ole sellaista epäillytkään. Aiempi kirjoittaja puhui fanien diagnoosien yleisyydestä K:n faneilla, enkä usko sellaiseen, asiatonta kirjoittelua ilman faktatietoa
 
vierailija
Joksuja 💙niin ikävä, ja 💚Kn kiertueen aikana livetyksen kanssa niin hyvälle 🩷tottui, että kaipaisi taas serviceä. Mistä/miten saisimme tietoa? Eri sovelluksissa pyörivät varmaan kyttäilevät🙏. Mistä yleensä olemme saaneet, en muista kuin JOsubs ja ne hollantilaiset. Viim mainitut kannattaa muistaa ainakin, kun menevät Alankomaihin.
 
vierailija
Bojanhan on itse kirjoittanut teininä nettiprofiiliinsa, että hänellä on "undiagnosed hyperactivity disorder" tms, en muista tarkkaa sanamuotoa, mutta joku tuollainen. KOIRA täälläkin.
Onkohan tuo vitsinä kirjoitettu. Tietysti asiassa sitten on perää, jos itse tosissaan niin toteaa. ADHD hen usein liittyy ettei saa asioitaan hoidetuksi ja opiskelut keskeytyy ym. Siksi ajattelin, että lieneekö hänellä. Ja taas toisaalta, itseä kiinnostavia asioita pystyy tekemään pilvin pimein.
 
vierailija
Mä nyt kans luovutin ton emoketjun kanssa. Harmi kun ois ollu illalla kiva fiilistellä Joksujen keikkaa. Mutta joo, jospa saatais uus laiva pystyyn. Kääriä-ketju on ollu ihan ok ilmeisesti, oliko jossain se Joksu-ketju erikseen? Vai onko se poistettu?

Tuo uutisketju on hyvä. Kai sinne postataan jos joku hoksaa jossain liven illalla?
 
vierailija
Nyt on jutut emoketjussa sellaisia, että siellä on useampi trolli paikalla, ja ruokkivat toisiaan. Taitaa olla laiva menetetty. Parasta olisi, jos kaikki keskustelu lakkaisi ja trollit jäisivät upottamaan paatin itsekseen, mutta aina sinne joku hairahtuu keskustelua jatkamaan.
 
vierailija
Minullakin on Tumblr, mutta en itse julkaise siellä mitään, en kunnolla osaa käyttääkään varmaan, katselen toisten juttuja ja kuvia, ei kai tiedotus rupea pelkästään tuolla kulkeen?
Mikään ei estä sitä että häirikkökin olisi siellä (tai missä tahansa) ja sitten levittää sitä tietoa ympäriinsä. Kyllä se on pitempään paatilla ollut joten lienee tilijä siellä sun täällä.
 
vierailija
Onkohan tuo vitsinä kirjoitettu. Tietysti asiassa sitten on perää, jos itse tosissaan niin toteaa. ADHD hen usein liittyy ettei saa asioitaan hoidetuksi ja opiskelut keskeytyy ym. Siksi ajattelin, että lieneekö hänellä. Ja taas toisaalta, itseä kiinnostavia asioita pystyy tekemään pilvin pimein.
Eiköhän sekä B että K ihan tosissaan ole sanonut näitä juttuja.
 

Yhteistyössä