Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kaiken lisäks toi ponitematiikan mehustelu tuo mulle jotenkin homofobisen vaikutelman kirjoittajasta, mikä ei kyllä viittaa shippaajaan. Voi olla ylitulkintaa (ei vitsillä tällä kertaa).
 
vierailija
Kaiken lisäks toi ponitematiikan mehustelu tuo mulle jotenkin homofobisen vaikutelman kirjoittajasta, mikä ei kyllä viittaa shippaajaan. Voi olla ylitulkintaa (ei vitsillä tällä kertaa).
Jos on sama tyyppi, kun palstahomoksi itseään nyt nimittävä, niin ainakin eilen tuli tosi homofoobista ja palstalla kirjoittavia miehiä ns. pilkkaavia viestejä.
 
vierailija
No eiköhän aika moni nykyisistä bojanisteistakin ole alkujaan Kärtsästä lähtenyt liikkeelle?

Mä kyllä luulen, että vaikka toi poni väittää olevansa realisti, niin syvällä sisimmässään ollut ainakin shippaaja. Vaan ihan armottoman huono käsittelemään pettymystä.
Ja toi sen "realismin" huutelu on enemmän defenssi, yrittänyt suojella itseään pettymyksiltä sillä, mut nyt epäonnistunut niin pahasti et on psykoosit tulilla.
 
vierailija
Varmaan lähti Bojanin ratsastusreissusta, koska oli ajankohtainen Kärtsän Dublin-Lontoo keikkojen aikaan suurinpiirtein.
Joo, mutta meinaan että yhtä hyvin ilakoinnin ja ilkkumisen kohteeksi olisi voinut tulla vaikka Ibizan bileet tai perheloma Sisiliassa tai miten se meni, räkäpallojen kiinnittäminen mummolan seinään vs. Kärtsän keikalle lähteminen. Kaipa siitä ratsastuksesta oli helpompi ottaa kiinnekohta.
 
vierailija
Turha vihjailla enää että Kärtsän fanit olis nepsyjä, kyllä se on nähty nyt missä leirissä ne pahimnat pöpit seisoo..
itse asiassa tästä on ollut puhetta K:n fanien keskuudessa esim. Twitterissä ja Tumpussa, ja on selvinnyt että K:n faneissa on paljon nepsyjä. Myös K itse sekä B adhd-tyyppisiä. Ns. pöpiys ei ole nepsy-oire.
t. yksi nepsyistä joka on koko ajan keskustellut asiallisesti
 
vierailija
Ja anteeksi, ei ole tarkoitus haukkua ketään, huolestuttaa jo tuo touhu oikeasti.
No siis itselläni on esim. masennuksen takia osastojaksoja takana, mutta sanotaan nyt tähän väliin, että ei loukkaa tällaiset viestit ja touhu oikeasti vaikuttaa melkein psykoosilta. Ei loukkaa myöskään Niuvat tai muut, minä niitä oon aina itekin huutelemassa. 😂
 
vierailija
Vähän vaikuttaa rauhoittuneen, mutta vielä en nuolaise ennen kuin tipahtaa. Kävin myös ketjussa ihan asiallista keskustelua äsken yhden shippausta ihmettelevän kanssa joka hyväksyi vastaukseni ja kiitti vielä selvennöksestä.
 
vierailija
Aiemmin tuollaisia ketjuja on myös poistunut reilusti, mm. Joker Out -musafiilistelyketju, jossa ei ollut mitään outoa tai negatiivista. :/
Joker out ketjuhan poistui silloin kun siellä suunniteltiin sitä aition vuokraamista Turkuun. Olin silloin sitä mieltä että joku kokee jäävänsä jostain paitsi ja poistatti koko ketjun jotta muutkaan eivät saisi pitää hauskaa.

Itseasiassa uskon samaan nytkin (vaikka trollaaja olisi ja luultavasti onkin eri). Joku kokee taas ulkopuolisuutta tai ei pääse enää mukaan juttuun syystä tai toisesta ja yrittää pilata fiilistä muiltakin. Syy voi olla ihan palstan ulkopuolinenkin. Monellehan tämä on tuonut paljon hauskoja hetkiä ja piristystä elämään mutta jos siitä ei saa enää sitä niin sitten on pettynyt siihen.
 
vierailija
Mä en ainakaan tajua mitä toi ponityyppi oikeen kuvittelee saavuttavansa, jos nyt joku kyllästyy tuon tyypin takia koko hommaan ja päättää lopettaa kirjoittelemisen niin ei se kokonaisuuteen paljon vaikuta koska niitä shippaajia löytyy niin paljon muualtakin. Vauvapalsta on kyllä todella pieni osa, että jos nyt saa tuon ketjun poistoon tai lukkoon niin luuleeko se tosiaan että shippaus loppuisi sitten siihen :D
 
vierailija
On näköjään mayhemit vielä käynnissä. Oon lähdössä Varsovan reissulle ja jos jonnekkin uuden laivan teette, niin toivottavasti löydän sinne. Ottakaa lista juttuja kanssa ylös jos viitsitte.
Viikonloput kaikille 💙
LG
 
vierailija
Mä en ainakaan tajua mitä toi ponityyppi oikeen kuvittelee saavuttavansa, jos nyt joku kyllästyy tuon tyypin takia koko hommaan ja päättää lopettaa kirjoittelemisen niin ei se kokonaisuuteen paljon vaikuta koska niitä shippaajia löytyy niin paljon muualtakin. Vauvapalsta on kyllä todella pieni osa, että jos nyt saa tuon ketjun poistoon tai lukkoon niin luuleeko se tosiaan että shippaus loppuisi sitten siihen
Ei varmaan tiedä itsekään mitä kuvittelee saavuttavansa, jos on oikeasti joku sekava tila päällä niin ei varmaan ajattele edes loogisesti.
 
vierailija
Mutta siis olen itse kommentoinut tuota, mutta en todellakaan ole vihainen enkä pettynyt yhtään kellekään. Ainoa miltä haluan itseäni suojella on se, etten joutuisi enää olettamaan mitään, mikä ei ole näköpiirissäkään toteutua. Uskon silti näiden kahden väleihin edelleen vahvasti. Mitä se sitten ikinä tarkoittakaan, mutta siis en harrasta pelkkää kuvittelua tässä.
Olen samoilla linjoilla. Heräsin sellaisesta shippihorroksesta, ja katsoin tilannetta uusin silmin. Yritän suojella itseäni paremmin tulevaisuudessa vaikka mayhemit hauskoja ovatkin
 
vierailija
Ei tuo todellakaan enää ole mitään normaalia trollausta nuo alkuperäisen ponin jutut. Kertoo kyllä vakavista mielenterveysongelmista ikävä kyllä
Minä en kauheasti tykkää näistä nettidiagnooseista ja niiden vetämisestä mukaan keskusteluun. Ei kaikki outo toiminta kerro mt-ongelmista vaan voi silti olla ihan terveiden kirjoissa. Samoin pääpalstalla vedetään nyt mukaan taas se "työttömillä on aikaa trollata" ja en edes viitsi sinne nyt vastata että työttömänä tässä tosiaankin odotellaan milloin tilanne rauhottuisi.

Ei yleensäkkään pitäisi vetää keskustelua keskustelijoihin itseensä. Ei nimimerkkiasioissa eikä missään muussakaan. Ymmärrän kyllä että tällä hetkellä monella on palanut pinna asiaan ja yritetään sitten vähän tölväistä tai loukata trolleja mutta se tuskin onnistuu näillä tavoilla.
 

Yhteistyössä