Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Onko kyseessä siis housumayhemin alkuunpanija? Koska mun silmään se jankkaus oli erilaista kuin tämä psykoottinen ponina kirjoittelu.
Ei ole. Sehän olin mä, Aito. Ja voin kyllä sanoa, etten ollut missään psykoosissa. Olin vain tunteiden vallassa ja vihainen nimenomaan palstalaisille. Koska mua se tietty kuvittelu oli antanut uskoa vähän liikaa :D
 
vierailija
Olen varmaan ainoa, joka ei diggaa Nacen uudesta tyylistä. Hänen ulkonäkönsä on tosin aina vedonnut minuun vähiten, mutta muodonmuutoksen myötä muuttui minulle "näkymättömäksi". Toki vaikuttaa ihmisenä hurjan mukavalta.
Mä olrn samaa mieltä, en tykkää Nacen uudesta tyylistä 😅 Joitain hyviä kuvia hänestä on tässäkin tyylissä saatu, mutta edellinen oli huomattavasti parempi.
 
vierailija
Ei ole. Sehän olin mä, Aito. Ja voin kyllä sanoa, etten ollut missään psykoosissa. Olin vain tunteiden vallassa ja vihainen nimenomaan palstalaisille. Koska mua se tietty kuvittelu oli antanut uskoa vähän liikaa
Ilmaisin itseäni varmaan huonosti, viittasin siis että Ponilla on psykoottinen tyyli, ei sulla 😅 Ja en uskonutkaan että sama ihminen olisi housujutun ja tämän ponihyökkäyksen takana, eri tyyli.
 
vierailija
Nacella uusi tyyli ollut jo jonkin aikaa, siitä samasta nyt puhuvat.
Joo, siis vanha oli se "sliipattu" tukka ja uusi on pörröinen. Yleisesti ottaen voisin kuvitella aina tykkääväni eniten pörrötukasta (olen ihminen joka yleensä tykkää kiharistakin hiuksista silloin, kun kaikki muut sanovat, että ei kun ko. ihmiselle sopii vain suora), mutta nyt en.
 
vierailija
Enkä siis ollut aivan ymmärtänyt, että osa vain kuvittelee, koska itse kirjoitan aina vain sen, miten oikeastikin ajattelen tai vähintäänkin tosissani toivon.
No, nyttemmin olen välillä myös pelleillyt skenaarioilla, niin etten aina laita mukaan että "vitsi" tai että "kuvittelen näin", mutta olin ajatellut, että ketjussa on vain ihmisiä, jotk sen jo ymmärtävät. Mutta nykyisestä raivoamisesta päätellen ei ehkä ollutkaan...
Aito
 
vierailija
On ollut näköongelmia jonkin aikaa, niin päätin vaihtaa tekstinkäsittelyohjelmaani mustan taustan ja valkoisen tekstin. Siinä ei ole suoraan yötilaa tms, kun on vanha ohjelma, vaan erilaisia väriteemoja. Yhden nimi on "Titanic Silence", mikä kuulostaa minusta tosi oudolta nimeltä, suuronnettomuuden niminen väriteema. Tosin Titanic silence on varmaan myös se mikä tulee, kun Bojan sulkee Instansa. :D
 
vierailija
Enkä siis ollut aivan ymmärtänyt, että osa vain kuvittelee, koska itse kirjoitan aina vain sen, miten oikeastikin ajattelen tai vähintäänkin tosissani toivon.
No, nyttemmin olen välillä myös pelleillyt skenaarioilla, niin etten aina laita mukaan että "vitsi" tai että "kuvittelen näin", mutta olin ajatellut, että ketjussa on vain ihmisiä, jotk sen jo ymmärtävät. Mutta nykyisestä raivoamisesta päätellen ei ehkä ollutkaan...
Aito
Nykyiset raivoajat on kyllä aivan selkeästi muita, kuin shippaajia.
 
vierailija
No se on joku, joka on nyt kokenut vastaavan tunnemyrskyn ja mennyt vielä diipimmälle. Bojanisti hänkin.
Mitä muuten tarkoittaa Bojanisti? Vain Bojania arvostava? Ihmettelen, että miten joku on loukkaantunut Bojania arvostavana siitä, että osa kuvitteli hänen menevän Dubliniin (tai Lontooseen), eikä Bojan mennyt? Että mikä se loukkaantumisaspekti siinä on?
Joku että itse ajatteli, että ei bojan niin riippuvainen K:sta ole, mutta epäili sitten yhyyy meidän takia, että on ehkä itse väärässä ja kun paljastuikin, että oli oikeassa, raivostui, koska joutui viikkokaupalla olemaan itsensä kannalta ja mielestä väärissä tunnelmissa?
Ja siis en todellakaan syytä ketään, mietin vain ihan keittiöpsykologiselta kannalta.
Aito
 

Yhteistyössä