Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minä ainakin jätin tässä gallupissa äänestämättä, olin jäänyt sellaiseen kuvaan että mahdollisimman vähän reagoidaan enkä ollut täysin varma että oliko tuokin trollausyritys Uskon että meitä kyllä riittää enemmänkin, mutta tuo meno tuolla vauvalla on niin järkyttävää että siellä ei yksinkertaisesti kestä olla.
No, voit mennä nyt äänestämään.
 
vierailija
Ei kyllä voi kuin vain välillä ihmetellä tuota ihmismielen toimintaa. Ei kaikista asioista tarvitse samaa mieltä olla ja keskustelu on sallittua, mutta mikä ihme saa ihmisen tieten tahdoin aiheuttamaan toisille tarkoituksellisesti pahaa mieltä? En yksinkertaisesti ymmärrä. Noh, minä koitan olla katkeroitumatta ja toivottavasti koittaa moni muukin. Meillä on mahtava porukka, ei anneta pahanilmanlintujen hajottaa sitä <3
 
vierailija
Toi olis hyvä jättää kyllä ehkä, siirtyisivät tähän uuteen muuten?
Sinänsä ymmärrän idean, mutta omalta osaltani voin sanoa etten haluaisi suoda trolleille samaa kuin Kääriä-ketjun kaapanneille, eli tyydytystä siitä, että saivat käännettyä ketjun tarkoituksen ihan päinvastaiseksi. Shippausystävällisestä ketjusta tulee yhtäkkiä shippausvihamielinen. Loverpoolin tapauksessa se shippausta kannattava aloitusviesti vielä jäisi kummittelemaan ikuisesti. Mutta tämä on tietysti vain mun omaa harmitusta johtuen kiintymyksestä ketjuun, ja ymmärrän ja hyväksyn, jos kaikki muut haluaa jättää laivan houkuttimeksi.
T. laivanrakentaja
 
vierailija
Sinänsä ymmärrän idean, mutta omalta osaltani voin sanoa etten haluaisi suoda trolleille samaa kuin Kääriä-ketjun kaapanneille, eli tyydytystä siitä, että saivat käännettyä ketjun tarkoituksen ihan päinvastaiseksi. Shippausystävällisestä ketjusta tulee yhtäkkiä shippausvihamielinen. Loverpoolin tapauksessa se shippausta kannattava aloitusviesti vielä jäisi kummittelemaan ikuisesti. Mutta tämä on tietysti vain mun omaa harmitusta johtuen kiintymyksestä ketjuun, ja ymmärrän ja hyväksyn, jos kaikki muut haluaa jättää laivan houkuttimeksi.
T. laivanrakentaja
Perustelusi luettuani olen samaa mieltä
 
vierailija
Siis Vauva poistaa duplikaattiketjut, joten jos perustamme uuden, todennäköisesti joko vanha tai uusi, huonolla tuurilla jopa molemmat, poistuvat.
No ei sitä ole pakko nimetä millään tavalla tuon kaltaiseksi. Eikö idea ollutkin? Ei niissä keskustella samoista asioista. Mun puolesta voidaan tehdä vaikka ketju Joker Outille, jossa on ok keskustella kaikesta mistä tähänkin asti kivassa hengessä.
Ja niiden sääntöjen luonti alkuun on mahdollista, mutta kuten näemme, ei oikeasti millään lailla mitään rajaavaa. Joten ei ketjun alkuun tarvita mitään sääntökokoelmaa, joka muistuttausi tuosta ketjusta.
 
vierailija
No ei sitä ole pakko nimetä millään tavalla tuon kaltaiseksi. Eikö idea ollutkin? Ei niissä keskustella samoista asioista. Mun puolesta voidaan tehdä vaikka ketju Joker Outille, jossa on ok keskustella kaikesta mistä tähänkin asti kivassa hengessä.
Ja niiden sääntöjen luonti alkuun on mahdollista, mutta kuten näemme, ei oikeasti millään lailla mitään rajaavaa. Joten ei ketjun alkuun tarvita mitään sääntökokoelmaa, joka muistuttausi tuosta ketjusta.
Aiemmin tuollaisia ketjuja on myös poistunut reilusti, mm. Joker Out -musafiilistelyketju, jossa ei ollut mitään outoa tai negatiivista. :/
 
vierailija
Sinänsä ymmärrän idean, mutta omalta osaltani voin sanoa etten haluaisi suoda trolleille samaa kuin Kääriä-ketjun kaapanneille, eli tyydytystä siitä, että saivat käännettyä ketjun tarkoituksen ihan päinvastaiseksi. Shippausystävällisestä ketjusta tulee yhtäkkiä shippausvihamielinen. Loverpoolin tapauksessa se shippausta kannattava aloitusviesti vielä jäisi kummittelemaan ikuisesti. Mutta tämä on tietysti vain mun omaa harmitusta johtuen kiintymyksestä ketjuun, ja ymmärrän ja hyväksyn, jos kaikki muut haluaa jättää laivan houkuttimeksi.
T. laivanrakentaja
Itse kirjoitan sinne kääriä-ketjuun. Alun perin siellä tosiaan oli tarkoitus olla vapaampi meno. Ajan kuluessa sinne ajautuivat ihmiset jotka eivät shippauksesta piittaa. Asiasta ei puhuttu, mutta kukaan ei vain shipannut siellä. Sitten sinne tungettiin kaikki emopaattilaiset pakoon, eivätkä.sen ketjun vakkarit enää pitäneetkään shippaumeiningistä. En kutsuisi sitä vihamieliseksi. Sen tarkoitus ja kirjoittajakunta vain muuttui matkan varrella. Minä pidän siitä ketjusta omaan tarkoitukseensa
 
vierailija
Sinänsä ymmärrän idean, mutta omalta osaltani voin sanoa etten haluaisi suoda trolleille samaa kuin Kääriä-ketjun kaapanneille, eli tyydytystä siitä, että saivat käännettyä ketjun tarkoituksen ihan päinvastaiseksi. Shippausystävällisestä ketjusta tulee yhtäkkiä shippausvihamielinen. Loverpoolin tapauksessa se shippausta kannattava aloitusviesti vielä jäisi kummittelemaan ikuisesti. Mutta tämä on tietysti vain mun omaa harmitusta johtuen kiintymyksestä ketjuun, ja ymmärrän ja hyväksyn, jos kaikki muut haluaa jättää laivan houkuttimeksi.
T. laivanrakentaja
Siis kyllä muakin vtuttaa kuin pientä eläintä, mutta mulle voitto ois meidän iloisen keskustelun jatkuminen tuolla, ei niinkään se, että se ois just tuossa ketjussa, vaikka kaikki kunnia ja rakkaus sille.
Toinen tietenkin on, jos haluamme, että koitamme kaataa ketjun tänään? Kaikki käyvät sovitusti ilmiantamassa jokaisen viestin riippumatta sen sisällöstä. Koska en itse tajua sitä, että kuka luopio kyseisessä ketjussa enää keskustelee?
 
vierailija
Aiemmin tuollaisia ketjuja on myös poistunut reilusti, mm. Joker Out -musafiilistelyketju, jossa ei ollut mitään outoa tai negatiivista. :/
Joo. Vauvalla vuosia palstailleena tuedän, miten kaksia ketjuja ei kaivata. Silti olen eri mieltä siitä, että ketjut olisivat niin samankaltaisia, etteikö uusi ketju saisi olla. Aiemmissa oli se syy, ettei ihmiset jaksaneet hyppiä yli ei-kiinnostavaa, mutta sinänsä hyvin samankaltaista ja hyvässä hengessä kirjoitettua sisältöä. Lisäksi alkukesästä saattoikin näyttää siltä, että kaikki aiheesta on yhtä ja samaa Käärijä-ilmiötä. Nyt varmaan jo moderointikin tajuaa, että nöin ei ole. Aihe pitää sisällään monia eri jengejä ja yhteisöjä.
 
vierailija
No ei toi nykyinen meno todellakaan kuulu tuohon ketjuun. Siellä on sivulla 491 gallup, jossa voi äänestää, että pitääkö ketjusta nyt sellaisena, kuin se on häiriköiden ilmestyttyä sinne, niin 27 on äänestänyt, että ei ja vain 5 että pitää.
Aika surkea tulos, kun ennen tätä sekopäiden ilmestymistä ketjuun siellä mitattiin olevan 130 kävijää.
Kävijät ovat kaikonneet ja ne vähätkin, jotka näkivät gallupin, inhosivat ketjua nyt.
En minäkään ole huomannut koko gallupia, ja en todellakaan pidä nykyisestä menosta häiriköineen. Käynpä siis äänestämässä.
 
vierailija
Mä olen siis pro uusi, oma ketju Vauvalle, mutta olen tänään menossa töihin ja viikonlopunkin kiinni, niin että ei ole isommin minulta pois jos enemmistö nyt sitten haluaa odottaa. Se vaan, että en mitenkään jaksa uskoa minkään syyslomalaisten, joita aihe ei sinänsä kiinnosta ja jotka eivät olisi jo luumanneet ketjun nurkissa aiemminkin haluavan käydä nimenomaan meidän kimppuumme.
Kyllä ne hermostuneet ovat ketjuissa pyörineitä, eikä ole mitään takeita siitä, että häiriköinti loppuisi, jos heillä jotenkin meni hemo siitä, että osa jengistä tykkää tarkkailla tai kuvitella näiden kahden rakkaudellisia välejä.
 
vierailija
Nacella oli onnistunut muutos, mutta toivottavasti B. ei suosisi tuota föönättävää tyyliä.
Missä näkee Nacen
Joo, poni taitaa olla vanha tuttu bojanisti.
No ei ole, onhan hän asiallisesti kirjoittanut eilen, lisäksi shippaa itsekin ja erilainen kirjoitustapa, rupeankin sitten tämän nimimerkin puolustajaksi ilmeisesti
 

Yhteistyössä