Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mua oikeesti surettaa tuo emolaiva. Se on pidemmän aikaa ollut mulle vähän pakopaikka todellisuudesta (joka ei tällä hetkellä mitenkään kiva paikka ole), niin tottakai jonkun on pitänyt mennä pilaamaan se(kin) ”huvikseen”.

En oikeasti ymmärrä nykyajan ihmisiä. Miksi toiset on niin riippuvaisia toisten ihmisten kiusaamisesta ja häiritsemisestä?
Joo, sama homma. Elämässä on aika vaikeaa just nyt, niin se on ollut tärkeä paikka.
 
vierailija
Mietin vähän kehtaanko postata tänne tämänhetkisessä tilanteessa (trollihyökkäys plus täällä paljon porukkaa, joita ei normaalisti ole), mutta menköön. Bojanin energiapuolella on meneillään jotain tosi outoa, josta en ota yhtään selkoa paitsi että se on jotain isoa. Ehkä voi olla jotain suuttumusta seassa, en ole varma, mutta se ilmenee tosi oudosti? Eikä koko juttu ole ainakaan sitä. Oletan että lomalla hän on ehtinyt pohdiskella itseään ja elämäänsä ja sitä myöten asiat liikahtelevat. Mutta eiköhän hän ole ihan kunnossa siis. :) Toivottavasti Jerelläkin on nyt tilaa reflektointeihin.

-e.m.
Ihanaa kun tulit kertomaan, kiitos! Vaikka en edes tiedä, oliko tämä positiivista vai negatiivista, eikä sitä varmaan voi tuosta suoraan sanoakaan, niin kuulosti jotenkin toiveikkaalta. Ja juuri sitä toiveikkuutta täällä on nyt viime hetkinä kaivannut.
 
vierailija
Ihanaa kun tulit kertomaan, kiitos! Vaikka en edes tiedä, oliko tämä positiivista vai negatiivista, eikä sitä varmaan voi tuosta suoraan sanoakaan, niin kuulosti jotenkin toiveikkaalta. Ja juuri sitä toiveikkuutta täällä on nyt viime hetkinä kaivannut.
Minusta kaikki voimakkaat energiamuutokset ovat aina tietyllä tavalla positiivisia: jotain liikahtelee eteenpäin. Se ei toki tarkoita, että ne menisivät siihen suuntaan kuin me toivomme tai mitä ihminen itse sillä hetkellä toivoo.

-e.m.
 
vierailija
Oli varmaankin Bojanille tosi hyvä, että hän sai viettää lomaansa ihan rauhassa, mitä ikinä sen aikana tekikin, kuviahan tuli vasta sitten yli viikon jälkeen. Mä mietin sellaista, että olikohan hänellä jossain vaiheessa kuitenkin aikomus mennä esim. tuonne Lontooseen ja sitten syystä x y ja z ei mennytkään? Kun vaan mietin niitä Käärijän Bojan- juttuja keikoilla heti Tukholmasta lähtien jne. Tämä voi olla täysin harhakuvitelma, mutta kävi tällainenkin skenaario mielessä.
 
vierailija
Sama täällä. Siks otan tän vähän henkilökohtaisesti.
Ihan sama täällä. Kesä oli raskas. Kaveripiirissä oli kuolintapauksia, vakavia sairastumisia, kaikkea sellaista, joka vei mieltä maahan ja sai pohtimaan omaa elämää. En olisi selvinnyt ilman tätä palstaa, enkä etenkään ilman CCC:ta. Vaikka olen osallistunut keskusteluun aika vähän, olen seurannut sitä aktiivisesti.
 
vierailija
Oli varmaankin Bojanille tosi hyvä, että hän sai viettää lomaansa ihan rauhassa, mitä ikinä sen aikana tekikin, kuviahan tuli vasta sitten yli viikon jälkeen. Mä mietin sellaista, että olikohan hänellä jossain vaiheessa kuitenkin aikomus mennä esim. tuonne Lontooseen ja sitten syystä x y ja z ei mennytkään? Kun vaan mietin niitä Käärijän Bojan- juttuja keikoilla heti Tukholmasta lähtien jne. Tämä voi olla täysin harhakuvitelma, mutta kävi tällainenkin skenaario mielessä.
Haluan ajatella, että juuri tämä oli hänen tarkoituksensa. Piti ja halusi mennä, mutta ehkä sitten kävi jopa niin, ettei rohkeus riittänyt. Se olisi voinut olla aika iso askel julkisuuden kannalta, eikä hän halunnut sitä ottaa. Ja olisihan se ollut. Herttinen aika sentään. K:n hengailu NT:n Suomi-keikoilla oli ihan ymmärrettävää, koska oltiin Suomessa. Jos B olisi tullut Euroopan kiertueelle ihan vain hengailemaan, olisi se kyllä herättänyt kysymyksiä.

K sanoi muistaakseni Tukholman keikalla puhuneensa vastikään Bojanin kanssa. Ehkä asia silloin ratkesi suuntaan tai toiseen - ja sittenhän GB-keikoilla oli jo lähipiirikin paikalla.
 
vierailija
Joo, sama homma. Elämässä on aika vaikeaa just nyt, niin se on ollut tärkeä paikka.
Sama, ja ymmärrän hyvin. Tosin huomaan että tästä paikasta on samalla tullut addiktio, ja siksi otan tän vähän liiankin raskaasti nyt kun emoketju on pilattu. Tavallaan ihan hyvä että joutuu pakottamaan itsensä pysymään poissa sieltä, koska mitään hyvää ei siellä tällä hetkellä ole eikä sieltä saa mitään elämää helpottavaa. Onneksi on sentään vielä muita paikkoja, joissa keskustella ilman tuota pahanilmanlintua.
 
vierailija
Sama, ja ymmärrän hyvin. Tosin huomaan että tästä paikasta on samalla tullut addiktio, ja siksi otan tän vähän liiankin raskaasti nyt kun emoketju on pilattu. Tavallaan ihan hyvä että joutuu pakottamaan itsensä pysymään poissa sieltä, koska mitään hyvää ei siellä tällä hetkellä ole eikä sieltä saa mitään elämää helpottavaa. Onneksi on sentään vielä muita paikkoja, joissa keskustella ilman tuota pahanilmanlintua.
Joo tilanne on nyt aika kusinen meidän yhteiseen keskusteluun. Tilanne muuttuu taas parempaan, kunhan tulee taas uusia kivoja juttuja. Täytyy yrittää kärvistellä. Mutta joo, aika tylsä homma :( Nyt jos koskaan toivoisin, että tänään tulee liveä Joksujen kaikalta.
 

Yhteistyössä