Jotenkin pelottavaa artistien näkökulmasta ajatellen jos fanittaminen on tuon kaltaista, häiriintynyttä toimintaa. No, onneksi riehuu täällä palstoilla, eikä piinaa esim. K.Mä tulkitsen asian näin. On lähinnä Bojanin fani, eikä voi sietää sitä, että Bojan liitetään Kärtsään. Tämä on vain minun mielipide.
Omalla nimimerkillään kirjoittanut, tunnistaa kirjoitustyylistä myös mielestäniMistä te tiedettä, että kuka anonyymi kirjoittelee mitäkin?
Mikä sun pointti on?Kai te nyt tiedätte kuinka helppoa on esiintyä eri kirjoittajina?
Siis poni on vanha tuttu ja sama henkilö kirjoittelee välillä normaalia keskustelua?Kyllä se vanha tuttu on, tahtoo vain yrittää pitää yhden minänsä ”puhtaana”.
Ei kannata tälläisiä puhua, kun ei voida tietää, muistuttaisin myös, että käynyt tälläkin palstalla tänäänkin tämä ns. Poni kirjoittelemassaKyllä se vanha tuttu on, tahtoo vain yrittää pitää yhden minänsä ”puhtaana”.
Eikö tuo ole jo hyökkäys nimimerkkejä kohtaan? Ei heitä kovin montaa ole.Omalla nimimerkillään kirjoittanut, tunnistaa kirjoitustyylistä myös mielestäni
Se on varmaan ponin tarkoitus. Hän haluaa saada kirjoittelijat epäilemään tosiaan ja kääntymään toisiaan vastaan. Se on yksi keino saada shippaus tyrehtymään.Eikö tuo ole jo hyökkäys nimimerkkejä kohtaan? Ei heitä kovin montaa ole.
Ei näy tumputtomille.Tumblr
Tumblr. Pure effervescent enrichment. Old internet energy. Home of the Reblogs. All the art you never knew you needed. All the fandoms you could wish for. Enough memes to knock out a moderately-sized mammal. Add to it or simply scroll through and soak it up.www.tumblr.com
Haluan tuoda tämän täne takaisin
En tunnista tätä ns. Ponia yhdeksikään nimimerkiksi, käsitit varmaan viestini väärin, mutta sanoo olleensa pitkään mukanaEikö tuo ole jo hyökkäys nimimerkkejä kohtaan? Ei heitä kovin montaa ole.
Muutamassa sanasta ja tyylistä itse arvelen tietäväni kuka kyseessä. Paljasti itsensä. Olen aika yllättynyt kyllä et viiraa noin.En tunnista tätä ns. Ponia yhdeksikään nimimerkiksi, käsitit varmaan viestini väärin, mutta sanoo olleensa pitkään mukana
Tämä, ihan turha tätä on arvuutellaSe on varmaan ponin tarkoitus. Hän haluaa saada kirjoittelijat epäilemään tosiaan ja kääntymään toisiaan vastaan. Se on yksi keino saada shippaus tyrehtymään.
Täältä myös ilmoittautuu yksi omaa todellisuuttaan laivalla pakoileva. teille muille.Sama täällä. Siks otan tän vähän henkilökohtaisesti.
Oletko sä se meidän teini? Tuo on nimittäin aivan kun mun omasta kynästä teini-ikäisenä. Halusin vaan sulle sanoa, että sä olet upea aivan juuri omana itsenäsi ja löydät vielä sen sun oman porukan. Eikä niitä tarvitse montaa olla.Itsellekin on muodostunut palstasta ja kanssamatkustajista tärkeitä melko lyhyessä ajassa. Minulle on ollut aina kaverisuhteet melko haastavia. Täälläkin mahdan olla täysin eri ikää kuin suurin osa porukasta, mutta tuntuu, että olen henkisesti aivan toisenlaisella tasolla kuin omanikäisten kavereiden kanssa. Tunnen kerrankin olevani osa joukkoa. Voimille ottaa tämä viime päivien touhu, mutta haluan luottaa siihen, että tilanne kääntyy vielä parhain päin.
Toi on mielenkiintoinen teoria, että jäi lomalta pois jotta voisi mennä K:n keikalle. Mutta että jänisti lopulta. Jotenkin en ymmärrä, että miksei B voisi olla avoin syystä, miksi ei mennyt? Nythän tässä tulee sellaiset vibat, että jos ei avaa syytä ikinä, toi on yksi (huom en sano ainoa!) mahdollinen syy.Voi olla tämäkin, itse olen ajatellut että ehkä B:llä vain oli yksinkertaisesti takki niin tyhjä areenakeikan jälkeen että ei halunnut tehdä yhtään mitään musiikkiin liittyvääkään tämän 3 viikon vapaan aikana kun Joksuillakin on melko tiivis kalenteri loppuvuodeksi. Kuitenkin jäi kauan odotettu Thaimaan lomakin välistä… No jos B ei tätä itse tule mitenkään avaamaan niin voi vaan spekuloida mistä johtui