Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija

Haluan tuoda tämän täne takaisin
 
vierailija
Itsellekin on muodostunut palstasta ja kanssamatkustajista tärkeitä melko lyhyessä ajassa. Minulle on ollut aina kaverisuhteet melko haastavia. Täälläkin mahdan olla täysin eri ikää kuin suurin osa porukasta, mutta tuntuu, että olen henkisesti aivan toisenlaisella tasolla kuin omanikäisten kavereiden kanssa. Tunnen kerrankin olevani osa joukkoa. Voimille ottaa tämä viime päivien touhu, mutta haluan luottaa siihen, että tilanne kääntyy vielä parhain päin.
Oletko sä se meidän teini? Tuo on nimittäin aivan kun mun omasta kynästä teini-ikäisenä. Halusin vaan sulle sanoa, että sä olet upea aivan juuri omana itsenäsi ja löydät vielä sen sun oman porukan. Eikä niitä tarvitse montaa olla. 💓
 
vierailija
Voi olla tämäkin, itse olen ajatellut että ehkä B:llä vain oli yksinkertaisesti takki niin tyhjä areenakeikan jälkeen että ei halunnut tehdä yhtään mitään musiikkiin liittyvääkään tämän 3 viikon vapaan aikana kun Joksuillakin on melko tiivis kalenteri loppuvuodeksi. Kuitenkin jäi kauan odotettu Thaimaan lomakin välistä… No jos B ei tätä itse tule mitenkään avaamaan niin voi vaan spekuloida mistä johtui
Toi on mielenkiintoinen teoria, että jäi lomalta pois jotta voisi mennä K:n keikalle. Mutta että jänisti lopulta. Jotenkin en ymmärrä, että miksei B voisi olla avoin syystä, miksi ei mennyt? Nythän tässä tulee sellaiset vibat, että jos ei avaa syytä ikinä, toi on yksi (huom en sano ainoa!) mahdollinen syy.
Se vaan kertoisi oikeasti aika vakvasta suhtautumisesta ja sellaisesta varmaan aika antaa merkkejä, jos on totta, vaikka tämä tapaus ei ikinä selviäisikään.
Ja siis yritän silti itsekin pysyä realiteeteissa, että mahdollisuus tälle on tosi pieni.
Mutta niin kiinnostava skenario, että jää ainakin itselleni seurantaan!
 

Yhteistyössä