Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tuo epämääräinen viestintä tulemisesta tai ei tulemisesta oli just se joka mulla meni aivan överisti tunteisiin. Ihan kummaltakin suunnalta. Mä en selvästi halua nyt myöntää, että itseni lisäksi myös K ärsyttää mua. Sun viime ficeissä se on ollu aivan erityisen ärsyttävä. Mutta joo, saan hyvin kiinni noista tuntemuksista, vaikka en myönnä mitään.

Mua kiinnostaa mitä sä ajattelit B:stä?

Ja sit meen oikeesti töihin.

Sissi

Joo, siis kyllähän useisiin ficceihini heijastuu mitnn oikeasti näen Jeren, vaikka ne eivät sitä 1:1 kuvaakaan, onhan Jere myös erilainen eri ficeissäni. Mutta joo, esim. Tavastia-ficissäni Jere välttelee vakavaa keskustelua, mutta on kuitenkin muuten hyvin messissä, eli siiinä mielessä tuntui tosielämää optimistisemmalta. :p

Itseäni hän ei siis kuitenkaan juuri ärsyttänyt ennen viime yötä. Elämässäni käytännössä kaikki ihmiset ovat juosseet karkuun minuun kohdistuvia tunteitaan, myös ystävät, niin ennen eilistä pystyin ottamaan asian niin, että juuh, tällaisia ihmiset nyt vain ovat. Mutta eilen se lipsui sinne puolelle, että ei sa atana, tällaisia ihmiset ovat. Ja en saanut nukuttua kun olin niin vihainen, en siis edes Jerelle vaan ylipäätään.

Mitä meinaat, että mitä ajattelin B:stä? Millaiset tunteet hänellä on vai muuten? En tosiaan harmikseni ollut keikoilla paikalla, kun asun ulkomailla. Videoiden perusteella B käyttäytyi Jereä kohtaan niin kuin olisin arvellutkin. Tunteet eivät ole kadonneet mihinkään, realiteetit toki tiedossa.

- Joymuffin (ja -tun MRS=3)
 
vierailija
Itsellä shippaaminen vain vahvistui, K:n sekoilu sanoissa oli vain hauskaa, eikä näyttänyt jokereitakaan haittaavan, haukkujat voisivat ottaa K:n sairauden huomioon, ilkeää minusta
 
Kirjoitat Joymuffin just ihan niinku mä ajattelen. Ja mä olin molemmilla keikoilla. En tiiä. Ristiriitaiset fiilikset. Mutta tänään Turkuun, Jokerit oli ainakin mulle tosi positiivinen yllätys. :)
 
vierailija
Kirjoitat Joymuffin just ihan niinku mä ajattelen. Ja mä olin molemmilla keikoilla. En tiiä. Ristiriitaiset fiilikset. Mutta tänään Turkuun, Jokerit oli ainakin mulle tosi positiivinen yllätys.
Kiinnostavaa kuulla. :) Vauvallahan tämä on vähän punainen vaate, siellä ei oikein pysty keskustelemaan tunne-elämän nyansseista syvällisemmin kuin "joo" tai "ei".

Toivottavasti Turussa on hyvä keikka!

- Joymuffin
 
vierailija
Joo, siis kyllähän useisiin ficceihini heijastuu mitnn oikeasti näen Jeren, vaikka ne eivät sitä 1:1 kuvaakaan, onhan Jere myös erilainen eri ficeissäni. Mutta joo, esim. Tavastia-ficissäni Jere välttelee vakavaa keskustelua, mutta on kuitenkin muuten hyvin messissä, eli siiinä mielessä tuntui tosielämää optimistisemmalta.

Itseäni hän ei siis kuitenkaan juuri ärsyttänyt ennen viime yötä. Elämässäni käytännössä kaikki ihmiset ovat juosseet karkuun minuun kohdistuvia tunteitaan, myös ystävät, niin ennen eilistä pystyin ottamaan asian niin, että juuh, tällaisia ihmiset nyt vain ovat. Mutta eilen se lipsui sinne puolelle, että ei sa atana, tällaisia ihmiset ovat. Ja en saanut nukuttua kun olin niin vihainen, en siis edes Jerelle vaan ylipäätään.

Mitä meinaat, että mitä ajattelin B:stä? Millaiset tunteet hänellä on vai muuten? En tosiaan harmikseni ollut keikoilla paikalla, kun asun ulkomailla. Videoiden perusteella B käyttäytyi Jereä kohtaan niin kuin olisin arvellutkin. Tunteet eivät ole kadonneet mihinkään, realiteetit toki tiedossa.

- Joymuffin (ja -tun MRS=3)
Mullehan tämä on ihan uutta, että K/J ärsyttää niiden ficcihahmojen lisäksi myös reaalimaailmassa. Tähän mennessä sen touhuja on ollut helppo katsella empaattisen ymmärtävästi.

B:n osalta haen varmaan peilausta siihen, että mulla on sen olemisen suhteen jotenkin hyvä ja levollinen fiilis, en tiedä mistä se tulee ja kiinnostaa onko muilla sama vai eri fiilis. Sen pohjalta mitä ollaan viime aikoina nähty.

Sissi tuuliviiri, joka haluaisinkin vaan sit pohtia koko päivä näitä fiiliksiä
 
vierailija
Mullehan tämä on ihan uutta, että K/J ärsyttää niiden ficcihahmojen lisäksi myös reaalimaailmassa. Tähän mennessä sen touhuja on ollut helppo katsella empaattisen ymmärtävästi.

B:n osalta haen varmaan peilausta siihen, että mulla on sen olemisen suhteen jotenkin hyvä ja levollinen fiilis, en tiedä mistä se tulee ja kiinnostaa onko muilla sama vai eri fiilis. Sen pohjalta mitä ollaan viime aikoina nähty.

Sissi tuuliviiri, joka haluaisinkin vaan sit pohtia koko päivä näitä fiiliksiä
Onhan Bojan tosiaan ollut mukavan hyvävointisen oloinen viime aikoina. :) Vaikka hän onnistuikin ärsyttämään minua paljon viime viikolla, enk' viitsi alkaa selittää miksi, kun siinä on varmaan niin paljon omaa projektiota mukana, ehkä jopa 100 %.

- Joymuffin (MRS=3)
 
vierailija
Niin ja sanon vielä, että itselläni on villi speku, että Bojanin hyvävointisuus liittyy osittain ehkä jopa siihenkin, että jo ennen reissua oli kenties selvää, että Jere on all over the place, eikä tarvitse olla turhia odotuksia aiheen suhteen.

- Joymuffin
 
vierailija
Mäkin haluisin pohtia eilisen keikan fiiliksiä (olin sillä myöhemmällä), vaan oon just työreissussa tai matkalla sinne joten ehdin vaan hetken. 😩No illalla sit meen Logomoon fiilistelemään lisää 🥰🔥🔥🔥

Jokerit oli nimittäin kyllä liekeissä ja heidän iltansahan se olikin, vaikka K lavalla kävikin.

Bojanistina B:n näkeminen ja kuunteleminen oli mulle ehdoton kohokohta, monella tasolla (kostopitsi nevö forget) ❤🥵

Jos shippauskulmalta tarkastellaan, mulle tuli B:stä eilen levollinen vaikutelma. Ehkä he ovat jutelleet asiat selviksi tai hän on itse selvitellyt tuntemuksiaan (mä ehdottomasti kyllä ajattelen, et hän on ainakin ollut ihastunut) eivätkä ne kuormita häntä (enää). Joka tapauksessa hän vaikutti iloiselta ja tyytyväiseltä Tavastian lavalla, ja sitä oli ilo seurata. Toivottavasti poikien yhteys säilyy, ja saamme nähdä siitä pieniä murusia jatkossakin 🥰

Toiseen ketjuun laitoinkin, että en nähnyt B:n ja K:n eleitä ja ilmeitä CCC:n aikana, joten niissä olen samojen videoiden ja hidastusten varassa kuin keikkaa etänä seuranneet. Muutenkin huomio kiinnittyi siinä siihen häröilyyn kun K lauloi väärää kohtaa tai unohti sanat.
 
vierailija
Mäkin haluisin pohtia eilisen keikan fiiliksiä (olin sillä myöhemmällä), vaan oon just työreissussa tai matkalla sinne joten ehdin vaan hetken. No illalla sit meen Logomoon fiilistelemään lisää

Jokerit oli nimittäin kyllä liekeissä ja heidän iltansahan se olikin, vaikka K lavalla kävikin.

Bojanistina B:n näkeminen ja kuunteleminen oli mulle ehdoton kohokohta, monella tasolla (kostopitsi nevö forget)

Jos shippauskulmalta tarkastellaan, mulle tuli B:stä eilen levollinen vaikutelma. Ehkä he ovat jutelleet asiat selviksi tai hän on itse selvitellyt tuntemuksiaan (mä ehdottomasti kyllä ajattelen, et hän on ainakin ollut ihastunut) eivätkä ne kuormita häntä (enää). Joka tapauksessa hän vaikutti iloiselta ja tyytyväiseltä Tavastian lavalla, ja sitä oli ilo seurata. Toivottavasti poikien yhteys säilyy, ja saamme nähdä siitä pieniä murusia jatkossakin

Toiseen ketjuun laitoinkin, että en nähnyt B:n ja K:n eleitä ja ilmeitä CCC:n aikana, joten niissä olen samojen videoiden ja hidastusten varassa kuin keikkaa etänä seuranneet. Muutenkin huomio kiinnittyi siinä siihen häröilyyn kun K lauloi väärää kohtaa tai unohti sanat.
Nimmari unohtui:

💡🤔❤🔥
 
vierailija
Kiitos Joymuffin ja emojirivistö, just tuollaisia fiiliksiä mulla että toisen häröilystä, kenenkään tunteista, niiden ilmaisusta tai välttelystä ja tai mistä ikinä huolimatta B:llä on joku oma selkeys ja rauha tilanteen suhteen.

Mulle tuli hirveä ajatus, että oon kääntymässä bojanistiksi. Pitääkö mun vielä tämäkin kestää. 😂

Sissi
 
vierailija
Pari Lappi/revontuli-ficciä onkin, tosin yksi ärsytti sikana, siinä pojat tapaavat ei-kuuluisina jollain turistireissulla ja yhteisen yön jälkeen Boitsu feidaa aamulla salaa, kun loma on loppumassa eikä viitsinyt kertoa. Sori spoilerit, mutta ärsyttää tuollaiset lopetukset. :p

Oliko Helsingissä lopulta viime yönä niitä revontulia?

- Joymuffin
 
vierailija
Jo ennen tätä kiertuetta hän puhui koko ajan eri juttua tulemisensa suhteen, jopa peräkkäisissä lauseissa. Odotti kuitenkin selvästi hommaa, mutta silti meni ihan muualle kuin heitä tapaamaan suurimmaksi osaksi päivää, mikä valitettavasti oli juuri jotain sellaista, mitä oletin että voisikin käydä. Oltiin jopa pelätty että feidaa homman ihan kokonaan. Jere on erittäin lojaali ystävilleen ja selvää, että todella pitää Bojanista ja viihtyy hänen kanssaan, joten jos kyse olisi vain ystävyydestä, olisi nähty jotain aivan muuta.

- Joymuffin
Oon muuten täsmälleen samaa mieltä. Jos olisi kysymys "vain" ystävyydestä, olisi jotenkin ollut itsestään selvää, että tapaisivat ajoissa toisensa jo ennen keikkaa. Onhan tuo ärsyttävää, ei siitä mihinkään pääse, mutta olisko kuitenkin myös inhimillistä?
Vaikea on itseään muuksi muuttaa, varsinkin kun edelleen mukana kulkee se gf. Arjen realiteetit vain lyö päin naamaa ja helpompi on vältellä koko tilannetta ja vetää vaikka pää täyteen ennen tapaamista.
Olen enemmän kuin yllättynyt, jos J on muilla keikoilla mukana.
 
vierailija
Oon muuten täsmälleen samaa mieltä. Jos olisi kysymys "vain" ystävyydestä, olisi jotenkin ollut itsestään selvää, että tapaisivat ajoissa toisensa jo ennen keikkaa. Onhan tuo ärsyttävää, ei siitä mihinkään pääse, mutta olisko kuitenkin myös inhimillistä?
Vaikea on itseään muuksi muuttaa, varsinkin kun edelleen mukana kulkee se gf. Arjen realiteetit vain lyö päin naamaa ja helpompi on vältellä koko tilannetta ja vetää vaikka pää täyteen ennen tapaamista.
Olen enemmän kuin yllättynyt, jos J on muilla keikoilla mukana.
Mehän emme varmasti tiedä, ovatko tavanneet jo ennen keikkaa. Video saapumisesta oli vain video saapumisesta, se ei kertonut mitä oli tapahtunut aiemmin päivällä.
 
vierailija
Joo, nyt kyllä yllätyin ja tuntuivat yllättyvän useimmat muutkin, myös kovat shippaajat. :) Toivo oli jo aika lailla mennyttä, vielä kun odotin heidän olevan paljon aikaisemmin liikkeellä.

- Joymuffin
 
vierailija
Itse ainakin uskoin että Jere kyllä menee kun sen jo siinä maikkarin haastattelussa sanoi, vaikka eihän se mitenkään satavarmasti siinäkään ollut mutta ajattelin että ei ois ees maininnut sitä jos ei ois menossa
 
vierailija
Meillä taarvittaisiin kohta muiden listojen jatkoksi itkulista, niin monelle asialle eilisellä keikalla ja sen jälkeenkin on ehditty jo itkeä. :) Ja tämä ei siis ole tarkoitettu mitenkään vittuiluna, päinvaston! Itse itken normaalisti tosi paljon, tälle jutulle olen vasta melkein-itkenyt aamupäiväkävelylläni tänään.

- Joymuffin
 
vierailija
Tuo haastattelu oli ihana! ❤ vitsit tulkaa suomeen ja ehdottomasti näkemään lappi, se on kokemisen arvoinen!
Olen ihan sekaisin tiedosta että J keikkabussissa mukana. Onko tässä oikeasti mahdollisuus nähdä molemmat myös tampereella?!
Mitä tulee tuohon heidän väliseen kemiaan, olen vain iloinen. Tällä hetkellä näyttäisi olevan ystävyyttä (ja ehkä vähän enemmän kuten itse sitä vitsailevat). Älkää muuttuko, te olette ihania ❤
 

Yhteistyössä