Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Vauvan tyypit jatkanevat keskustelua palstan sulkeuduttua täällä:

 
vierailija
Minulla meni eilinen tunteisiin enemmän kuin olisin ajatellut, tuli sitä sitten oksenneltua pois lähinnä vauvapalstojen ulkopuolella ja nukuin joku 5h. Onneksi on nyt paljon ihanaa uutta matskua.

- Joymuffin
 
vierailija
Minulla meni eilinen tunteisiin enemmän kuin olisin ajatellut, tuli sitä sitten oksenneltua pois lähinnä vauvapalstojen ulkopuolella ja nukuin joku 5h. Onneksi on nyt paljon ihanaa uutta matskua.

- Joymuffin
Mullakin meni moni asia yllättävän paljon tunteisiin ja huomaan olevani aika ärsyyntynyt siitä, itselleni siis. Jos tästä tekstistä tulee jotenkin aggressiivinen fiilis niin se johtuu tuosta eikä kohdistu keneenkään tai mihinkään muuhun.

Koko yön pätkissä Bstä ja bileistä unta nähneenä ja aamun kontenttia kahlanneena on väliarvio seuraava. Tuntuu hyvältä nähdä B noin hyvinvoivana ja onnellisena lavalla. Sen vähän perusteella mitä olen nyt nähnyt tulee fiilis, että B on tasapainossa ja sinut myös sen kanssa, mikä ikinä tuo heidän juttunsa onkaan. ❤ Kyllä, kemiaa on, ja yhteys tallella. Ja ihanat Joksut, odotan illan keikkaa kovasti. Joksut ei tartte mitään chachaata vetoavuksi, vaan loistavat ihan omilla avuillaan. 🤩

Kaikesta muusta on vähän sekava fiilis. Terveisin team K, ei-niin-bojanisti, jolla yleensä menee tunteisiin kun aletaan huolehtia B:n tai kenenkään tunteista. Lisää itselle ärsyyntymisen aiheita. 😄

Joo. Onneksi on pakko paahtaa duunia muutama tunti ennen Logomon junaa. Levottoman yön jälkeen tarvitsen hetken breikin tästä shipistä. Sen jälkeen kiinnostaisi kovasti lukea teidän analyysejänne.

Sissi
 
  • Tykkää
Reactions: tpwk
vierailija
Minä taas olen bojanisti, mutta jolla on yleensä kiinnostava taipumus, että Bojan onnistuu ärsyttämään minua, mutta Jeren mokailut tai "mokailut" eivät juuri minua vaivaa, koska projisoin tilanteeseen että Bojan = minä ja Jere = "syyntakeettomat" läheiseni.

Mutta viime yönä olin kyllä melkoisen vittuuntunut siihen, miten näen Jeren juoksevan tunteitaan karkuun. Kuten pelkäsin etukäteen käyvän. Ja tuntuu hämmentävältä, miten Vauvalla homma nähdään joko niin, että välit ovat yhä ihanat tai sitten Jere on k-pää ja kaikki on vain pelleilyä ja show'ta.

- Joymuffin
 
  • Tykkää
Reactions: tpwk
vierailija
Minä taas olen bojanisti, mutta jolla on yleensä kiinnostava taipumus, että Bojan onnistuu ärsyttämään minua, mutta Jeren mokailut tai "mokailut" eivät juuri minua vaivaa, koska projisoin tilanteeseen että Bojan = minä ja Jere = "syyntakeettomat" läheiseni.

Mutta viime yönä olin kyllä melkoisen vittuuntunut siihen, miten näen Jeren juoksevan tunteitaan karkuun. Kuten pelkäsin etukäteen käyvän. Ja tuntuu hämmentävältä, miten Vauvalla homma nähdään joko niin, että välit ovat yhä ihanat tai sitten Jere on k-pää ja kaikki on vain pelleilyä ja show'ta.

- Joymuffin
Ihanaa, että avaat ajaatuksia tänne! <3 kyllä mustakin tunteita myös Jllä on siellä edelleen, jotka tulee läpi ilmeistä ja eleistä jollain tavalla.

Mistä sulle erityisesti tuli vaikutelma että J juoksee karkuun niitä (=että tunteita on)?
 
vierailija
Ihanaa, että avaat ajaatuksia tänne! <3 kyllä mustakin tunteita myös Jllä on siellä edelleen, jotka tulee läpi ilmeistä ja eleistä jollain tavalla.

Mistä sulle erityisesti tuli vaikutelma että J juoksee karkuun niitä (=että tunteita on)?
Jo ennen tätä kiertuetta hän puhui koko ajan eri juttua tulemisensa suhteen, jopa peräkkäisissä lauseissa. Odotti kuitenkin selvästi hommaa, mutta silti meni ihan muualle kuin heitä tapaamaan suurimmaksi osaksi päivää, mikä valitettavasti oli juuri jotain sellaista, mitä oletin että voisikin käydä. Oltiin jopa pelätty että feidaa homman ihan kokonaan. Jere on erittäin lojaali ystävilleen ja selvää, että todella pitää Bojanista ja viihtyy hänen kanssaan, joten jos kyse olisi vain ystävyydestä, olisi nähty jotain aivan muuta.

- Joymuffin
 
vierailija
Jo ennen tätä kiertuetta hän puhui koko ajan eri juttua tulemisensa suhteen, jopa peräkkäisissä lauseissa. Odotti kuitenkin selvästi hommaa, mutta silti meni ihan muualle kuin heitä tapaamaan suurimmaksi osaksi päivää, mikä valitettavasti oli juuri jotain sellaista, mitä oletin että voisikin käydä. Oltiin jopa pelätty että feidaa homman ihan kokonaan. Jere on erittäin lojaali ystävilleen ja selvää, että todella pitää Bojanista ja viihtyy hänen kanssaan, joten jos kyse olisi vain ystävyydestä, olisi nähty jotain aivan muuta.

- Joymuffin
Tuo epämääräinen viestintä tulemisesta tai ei tulemisesta oli just se joka mulla meni aivan överisti tunteisiin. Ihan kummaltakin suunnalta. Mä en selvästi halua nyt myöntää, että itseni lisäksi myös K ärsyttää mua. Sun viime ficeissä se on ollu aivan erityisen ärsyttävä. Mutta joo, saan hyvin kiinni noista tuntemuksista, vaikka en myönnä mitään.

Mua kiinnostaa mitä sä ajattelit B:stä?

Ja sit meen oikeesti töihin.

Sissi
 

Yhteistyössä