vierailija
No niin, mun veikkaus tuosta kuuluisasta lupauksesta. Viisuiltana on pikkutunneilla juteltu myös vakavia. Ehkä ensimmäisen kerran nostettu esiin asia, että mikäs joutuu tää meidän keskinäinen yhteys oikein on. Siinä sitten yhteistuumin todettu, että on jotain syvempääkin kuin kaveruus mutta kun toinen on varattu. Varattu osapuoli sanoo, että hänen pitää ensin käsitellä asia nykyisen kumppanin kanssa, että ei halua loukata tms. häntä koska on tärkeä ihminen. Ja tähän on sitten jääty. Vapaa osapuoli odottaa, että varattu saa tunteensa selviksi ja varattu ei halua/ehdi miettiä asiaa.
Alkaa kuulostaa hyvin klassiselta kolmiodraamalta, jossa se varattu on niin kahden tulen välissä ettei tiedä mitä tekisi, niin ei tee mitään. Olen itse valitettavasti joutunut seuraamaan tällaista kolmiodraamaa, joka kesti kymmenen vuotta! Lopulta kenelläkään ei ollut enää kivaa, mutta kun vihdoin yksi uskalsi repäistä itsensä irti (alkuperäinen petetty) ja lähteä, tuli rauha kaikille ja myös tuo petetty löysi itselleen sen elämänsä rakkauden.
Enid
Alkaa kuulostaa hyvin klassiselta kolmiodraamalta, jossa se varattu on niin kahden tulen välissä ettei tiedä mitä tekisi, niin ei tee mitään. Olen itse valitettavasti joutunut seuraamaan tällaista kolmiodraamaa, joka kesti kymmenen vuotta! Lopulta kenelläkään ei ollut enää kivaa, mutta kun vihdoin yksi uskalsi repäistä itsensä irti (alkuperäinen petetty) ja lähteä, tuli rauha kaikille ja myös tuo petetty löysi itselleen sen elämänsä rakkauden.
Enid