Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tämä J'n luenta oli minulle todella mukava tehdä koska heti kättelyssä tuntui, että saan ensimmäistä kertaa kunnolla jotain irti nimenomaan J'n tunteista, enkä pelkästään hänen loogisesta järkipuolestaan.

> Aloitin luennan kysymällä J tunteiden laadusta B'tä kohtaan. Ensimmäiseksi tuli Sauvojen Ritari.
"If you are asking about how someone feels about you and you draw the Knight of Wands, it means that this person is feeling passionate about you - They are feeling infatuated by you. This card indicates feelings of intense attraction. This person feels very strong and confident around you and finds you extremely beautiful and magnetic. This person feels like there is never a dull moment when they are in your presence. They truly enjoy the time you spend together."

Jatko-kortiksi tuli Maljojen 3.
"You are interconnected with them socially - You are firmly part of their world. You are a pillar of light in their life, and they love how well you fit in with their social life. They can’t see themselves going about everyday life without you, and they want you to become part of their family and permanent community. "

Ritarit edustaa ihmissuhde luennoissa ihastusta ja fyysistä vetovoimaa. Ritari itsekseen voisi jäädä pinnallisen ihastuksen tasolle mutta kun kortin pariksi tuli Maljojen 3, mikä edustaa yhteyttä ja elämien yhdistymistä keskenään, se tarkoittaa ettei kyseessä ole pelkkä pinnallinen, fyysiseen vetovoimaan nojaava yhteys J puolelta. Heistä on tullut iso osa toistensa elämää.

> Kysyin seuraavaksi onko B tarvinnut J'n tukea viime aikoina. Ensimmäiseksi kortiksi tuli Miekkojen 4, joka tuli viimeksi B luennassa - se kuvaa tarvetta rentoutua, levätä ja valmistautua tulevaan. Koska tämä tuli heti ekaksi oletan, että yhteydet kaksikon kohdalla toimii varsin hyvin, koska J osasi heti osoittaa minulle, että mikä on B'n ongelmien ydin tällä hetkellä. (Ei hän pystyisi näyttämään minulle tätä samaa korttia ellei hän olisi yhteydessä B kanssa ja tietäisi tämän huolista, joten en kokenut tarpeelliseksi enää erikseen kysyä ovatko he yhteydessä keskenään.)

Jatko-kortiksi tuli Sauvojen 8, käänteisenä. "The reversed Eight of Wands means delays, particularly concerning travel or fast-moving plans. Despite having a lot of energy and enthusiasm to progress things forward, you now face multiple obstacles in your course. This is incredibly frustrating, and you may be growing increasingly impatient by the day. Keep looking for alternative ways around the challenges presented so you can carry out your plans." Eli Miekkojen 4 tilanne B'n puolelta on aiheuttanut sen, että J olisi Sauvojen 8 mukaisesti halunnut päästä tapaamaan B jo paljon nopeammin, mutta tähän on tullut jotain esteitä. Sauvojen 8 kuitenkin on hyvin päättäväinen kortti, (kuvassakin kaikki kahdeksan sauvaa ovat rinnakkain liikkeellä yhteen suuntaan) ja J tuntuisi yrittävän järjestellä asioita, jotta hänen suunnitelmansa B'n näkemisestä onnistuisi.

> Kysyin seuraavaksi, mitkä J'n aikeet on B'n suhteen ylipäätään, ja vastaukseksi tuli Maailma. Kuvassa on joko nainen tai lapsi kortin keskellä, ja hänen ympärilleen on muodostunut kehä, joka kuvastaa erilaisia ihmeellisiä asioita maailmassa. Kuvansa mukaisesti tämä on "everything and anything" - kortti. Se tarkoittaa, että maailma on avoin ja mahdollisuuksia on loputtomasti. Samalla kun kortti on hyvin avoin ja positiivinen, se on ihmissuhde luennassa vähän turhauttavan avoin, koska se myös tarkoittaa että mitään päätöksiä ei olla tehty suuntaan tai toiseen. Eli J tuntuisi näkevän, että hänen ja B'n aikeiden suhteen kaikki on auki - he voivat olla ystäviä, työkavereita tai jotain muutakin, mutta hän itse ei ole tehnyt mitään lukkoon lyötyä päätöstä asian suhteen ja hän ajattelee asioiden tapahtuvan omalla painollaan, ajan kanssa.

> Päätin sitten kysyä B'n luennoista usein esiin nousseesta lupauksesta, että mikä J näkemys on tähän asiaan. Vastauksena tuli Hirtetty, käänteisenä. "Reversed, this card show that you know you need to hit the pause button, but you are resisting it. Instead, you fill your days with tasks and projects, keeping busy and distracting yourself from the actual issue that needs your attention. Your spirit and body are asking you to slow down, but your mind keeps racing."

Eli tulee tunne, että J on selittänyt tilanteen itselleen siten, että niin kauan kuin hänellä on näin kiireinen elämänvaihe menossa, niin kauan hänen ei tarvitse tai hän ei pysty pysähtymään ja käsittelemään tätä jotain lupaus asiaa. Tietyllä tavalla tämä kortti on samassa linjalla Maailma - kortin kanssa, koska molemmissa toistuu tuo asioiden siirtäminen tulevaisuuteen. Mutta se pitää pienenä huomiona todeta, että koska aiemmin tuli Sauvojen 8, jonka mukaan J yrittää järjestellä näkemistä, niin ilmeisesti tämä lupaus asia ei liity pelkästään vaikka kaksikon vierailuihin toistensa luona - se voi olla osa tätä lupaus asiaa, mutta korttien mukaan kyse olisi jostain muustakin. Hirtetty käänteisenä myös vähän selittää sitä, miksi lupaus kortti toistuu käänteisenä B'n luennoissa - häntä nimenomaan turhauttaa tämä J'n kiireisyys ja lupaus asian välttely / siirtäminen tulevaisuuteen.

> Kysyin viimeiseksi saman kuin B luennassa, eli kun tilanne heidän välillä on selkeästi tosi monimutkainen ja J ei vaikuta haluavan tehdä päätöksiä, niin miksei hän anna koko jutun vain olla?
Tähän tuli Kuu, mikä on tullut aiemmin myös B'n luennoissa vastaan. Kuu - kortti edustaa uutta ja tuntematonta. "The Moon represents the subconscious mind, intuition, and the unknown. The Moon is associated with the realm of dreams and the hidden aspects of ourselves that we may not be aware of."

Kuu - kortti edustaa siis hämmennystä, itsensä etsintää ja "sukeltamista syvään päähän". Joten tämä tilanne B'n kanssa on niin uudenlainen ja erilainen verrattuna muihin J'n ihmissuhteisiin ettei hän voi vain jättää sitä. Lisäksi kun tämä kortti on tullut myös Bojanille se tarkoittaa, että he molemmat on ihan liian syvällä tässä jutussa, että kumpikaan pääsisi siitä enää irti tosta vain. Kuu - kortti on monien mielestä ahdistava, koska se on niin hidas ja pitkäkestoinen. Oli luennan aihe mikä tahansa, se tarkoittaa aina ettei tilanteeseen ole mitään helppoa tai nopeaa ratkaisua. Eli jos tällainen vastaus tulisi kaverini luennassa niin minun olisi pakko sanoa hänelle, että varaudu pitkään tiehen tämän kyseisen asian kanssa.
Hei Tarotar, jälleen kerran niin paljon kiitoksia...!

Aiemminkin on tullut mieleen, että nämä luentasi ovat niin naulan kantaan, että voisin jopa epäillä, että laitat kortit avoimina pöydälle, ja poimit ne, joista saa shippareita koukuttavan tarinan. Ja sitten kirjoitat sen tarinan. Mutta koska itsekin olen superhörhö, en sinua sellaisesta voi mitenkään epäillä. En vain voi. Sen sijaan kiitän sinua, että avaat asioita meille.

Olikos näissä Jeren luennoissa koskaan sitä fyysisen vetovoiman ja/tai rakkauden aspektia? Kolmiodraamahan meille on jo tullut muiden korteista.

Twin flames on kuitenkin hyvin selkeä, ja senhän me olemme nähneetkin. 🔥🔥❤

Voi herramunvereni tätä shippiä, ja vielä kerran kiitos. Me ei koskaan päästä tästä laivasta pois.

Taidan pikapuoliin taas siirtyä järveen meditoimaan ja manifestoimaan.

Sipriina (juu, minäkin usein meinaan allekirjoittaa omalla nimellä)
 
vierailija
Kiitos kovasti K:n luennasta, Tarotar.

Olen täällä joskus aiemmin maininnut, että tarot on ollut minulle semmoista perus taikauskoista hömppää aiemmin, mutta näiden K&B luentojen jälkeen olen alkanut tosissani kiinnostua aihepiiristä. Jos ehdit ja viitsit niin olisi tosi kiva jos voisit vähän avata mulle noviisille tätä prosessia sen verran, että jos esim. itse haluaisin luennan omaa elämäntilannettani selventämään, niin mitä sen tekijän käytännössä pitäisi saada minusta/tilanteesta tietää? Siis ihan siinä mielessä, että kuinka tiiviissä yhteydessä pitäisi tähän henkilöön olla? En kyllä muutenkaan tiedä mistä lähteä tarot-osaajia etsimään 😳.
 
vierailija
Voi kiitos Tarotar!! Ihana luenta ja tulkinta! Pulssi oli aika korkealla kun luin tuota, tää oli niin odotettu. Ja eipä näy karikkoa eikä jäävuorta shippilaivan edessä tämän perusteella. Huhhuh... tää heitti vaan lisää bensaa liekkeihin. Mutta kärsivällisyyttä meiltä nyt ilmeisesti vaaditaan.

-ruusuristeilijä
 
vierailija
Hei Tarotar, jälleen kerran niin paljon kiitoksia...!

Aiemminkin on tullut mieleen, että nämä luentasi ovat niin naulan kantaan, että voisin jopa epäillä, että laitat kortit avoimina pöydälle, ja poimit ne, joista saa shippareita koukuttavan tarinan. Ja sitten kirjoitat sen tarinan. Mutta koska itsekin olen superhörhö, en sinua sellaisesta voi mitenkään epäillä. En vain voi. Sen sijaan kiitän sinua, että avaat asioita meille.

Olikos näissä Jeren luennoissa koskaan sitä fyysisen vetovoiman ja/tai rakkauden aspektia? Kolmiodraamahan meille on jo tullut muiden korteista.

Twin flames on kuitenkin hyvin selkeä, ja senhän me olemme nähneetkin.

Voi herramunvereni tätä shippiä, ja vielä kerran kiitos. Me ei koskaan päästä tästä laivasta pois.

Taidan pikapuoliin taas siirtyä järveen meditoimaan ja manifestoimaan.

Sipriina (juu, minäkin usein meinaan allekirjoittaa omalla nimellä)
J kohdalla en ole vielä nähnyt sellaista päivänselvää rakastumista, toisinkuin B puolelta. Mutta tämä oli eka kerta kun J näytti, että kyse olisi jonkin sortin ihastumisesta. En sanoisi edes että kyse on mistään ihan pinnallisesta ihastuksesta, kiitos Kuppien 3 ja Kuu kortin.
Ja itseänikin on ihmetyttäny miksei kolmiodraama tule esiin J puolelta, se on tullut esille pelkästään sivullisten luennoissa. Minulla on omat teoriani tosin tähän. 🔮
 
vierailija
J kohdalla en ole vielä nähnyt sellaista päivänselvää rakastumista, toisinkuin B puolelta. Mutta tämä oli eka kerta kun J näytti, että kyse olisi jonkin sortin ihastumisesta. En sanoisi edes että kyse on mistään ihan pinnallisesta ihastuksesta, kiitos Kuppien 3 ja Kuu kortin.
Ja itseänikin on ihmetyttäny miksei kolmiodraama tule esiin J puolelta, se on tullut esille pelkästään sivullisten luennoissa. Minulla on omat teoriani tosin tähän.
Ai, millaisia teorioita?
 
vierailija
Syvä helpotuksen huokaus. HUOH!
Kiitos, kiitos, kiitos Tarotar💖

Rupean täällä tätä hyttiäni sisustamaan, tästä laivamatkasta ei tullut mikään pikainen risteily💖

Fyysistä ja henkistä vetovoimaa on💖

Ja niinhän se J:kin sanoi haastattelussa "tullaan jatkossakin näkemäään, AIVANVARMASTI"

Miten ihanaa, Sydän sulaa. Vaikka seuraavs tapaaminen olisi vasta syyskuussa niin jaksan odottaa🌼🌼🌼

Leila💖
 
vierailija
Eikös me just pohdittu koska laiva ajaa karille ja uppoaa, niin tämän perusteella me ollaan täällä vielä kauan! Toivottavasti kaikille tuli myös talvikamppeet mukaan.

Kiitos Tarotar. Sä pidät meidän laivan liikkeellä!

Enid
 
vierailija
No siis yleensä joku asia ei tule esille luennassa koska se ei ole merkittävä tekijä. Jos tekisin luennan pariskunnalle ja vastaukset menee aina ohi heistä toisistaan, se tarkoittaa ettei heidän side ole vahva. 🔮
 
vierailija
Voi miksiköhän henkilö X on nykyisin niin näkyvissä asemissa K:n keikoilla. Jos olisin Jere niin haluaisin varmaan mieluummin vähän suojata häntä. K on puhunut niin paljon tarpeestaan yksityisyyteen, onkohan hän vaan sitten luovuttanut
 
vierailija
Nyt on sellaista kirjoittelua vauvalla, että pitkästä aikaa en pystynyt edes lukemaan. Yhtenä aiheena väkivaltaiset fanficit. Toista en nyt viitsi mainita. Ehkä olen liian herkkä.
Mikä se toinen oli, se denssijaaritus? Itse toivoisin ettei kuitenkaan myöskään kink-sheimattaisi. Mieltymyksiä on monia ja kuvitteellisten tarinoiden kautta moni voi käsitellä tuota puolta seksuaalisuudestaan mitä joko harrastaa tai toivoisi voivansa, Huom. yhteisymmärryksessä. Täälläkin moni on kertonut että erilaiset D/s-dynamiikat kaksikon välillä on se juttu mikä pitää laivan kurssissa. Ficit on aina varoitus-tägättyjä TW-merkinnöillä ja yleensä "pahimmat" ovat vain kirjautuneille. Niitä ei ole kenenkään pakko lukea. Kyllä tuo maailma on ollut kirjallisessa muodossa olemassa vähintään Markiisi de Sadesta alkaen ja ihmismielessä varmaan aikojen alusta. Itseäni monet muut ficciaiheet triggeröivät ja jätän lukematta.
 
vierailija
No siis yleensä joku asia ei tule esille luennassa koska se ei ole merkittävä tekijä. Jos tekisin luennan pariskunnalle ja vastaukset menee aina ohi heistä toisistaan, se tarkoittaa ettei heidän side ole vahva.
No niimpä, tuon halusin kuulla, ja allekirjoitan.
Kätevä tilanne, ja kätevän oloinen tyyppi, joka hyväksyy tilanteen kuin tilanteen.

Sipriina
 
vierailija
Ihmiset odottivat luentaa täällä suunnilleen kelloa tuijottaen ja luenta sanoo, että olkaa kärsivällisiä ja tässä kestää kauan, julmaa.
Mun päähän ei vain mene se, että jos molemmilla on tunteita, mikä tässä voi kestää. Toisaalta ymmärrän kaikki ne K omassa mielessä olevat esteet ja ympäristön paineet, mutta silti. Jos kyse on rakkaudesta.
 
vierailija
Mikä se toinen oli, se denssijaaritus? Itse toivoisin ettei kuitenkaan myöskään kink-sheimattaisi. Mieltymyksiä on monia ja kuvitteellisten tarinoiden kautta moni voi käsitellä tuota puolta seksuaalisuudestaan mitä joko harrastaa tai toivoisi voivansa, Huom. yhteisymmärryksessä. Täälläkin moni on kertonut että erilaiset D/s-dynamiikat kaksikon välillä on se juttu mikä pitää laivan kurssissa. Ficit on aina varoitus-tägättyjä TW-merkinnöillä ja yleensä "pahimmat" ovat vain kirjautuneille. Niitä ei ole kenenkään pakko lukea. Kyllä tuo maailma on ollut kirjallisessa muodossa olemassa vähintään Markiisi de Sadesta alkaen ja ihmismielessä varmaan aikojen alusta. Itseäni monet muut ficciaiheet triggeröivät ja jätän lukematta.
Siellä käytiin ymmärtääkseni keskustelua K tehdyn leikkauksen yksityiskohdista ja vaikutuksista seksielämän vaihtoehtoihin. En pysty vastaamaan tarkemmin kun en pystynyt lukemaan niitä juttuja😄taidan tosiaan olla yliherkkä joillekin aiheille. Sieltä voi käydä tarkistamassa, jos niitä ei ole vielä poistettu.
 
vierailija
Mun päähän ei vain mene se, että jos molemmilla on tunteita, mikä tässä voi kestää. Toisaalta ymmärrän kaikki ne K omassa mielessä olevat esteet ja ympäristön paineet, mutta silti. Jos kyse on rakkaudesta.

Se estää, että kynnys myöntää ihastus/rakkaus samaa sukupuolta olevaan on todella korkea tyypille, joka ei ole aiemmin ymmärtänyt voivansa kokea vetoa myös mieheen. Ja kun ei ole oikein aikaa käsitellä asiaa, se mutkistuu ja sitkistyy.
 
vierailija
Siellä käytiin ymmärtääkseni keskustelua K tehdyn leikkauksen yksityiskohdista ja vaikutuksista seksielämän vaihtoehtoihin. En pysty vastaamaan tarkemmin kun en pystynyt lukemaan niitä juttujataidan tosiaan olla yliherkkä joillekin aiheille. Sieltä voi käydä tarkistamassa, jos niitä ei ole vielä poistettu.
No onhan se valtava asia jos kokonaan tuo asia rajautuisi pois jos se olisi osa omaa seksuaalisuutta. Mun mielessä tästä kauhistelusta on tosi pieni askel jos sitäkään ihan silkkaan homofobiaan. Yleisellä tasolla tuosta ymmärtääkseni keskusteltiin.
 
vierailija
Mun päähän ei vain mene se, että jos molemmilla on tunteita, mikä tässä voi kestää. Toisaalta ymmärrän kaikki ne K omassa mielessä olevat esteet ja ympäristön paineet, mutta silti. Jos kyse on rakkaudesta.
Ei se ole niin helppoa. He asuvat kaukana toisistaan ja molemmilla on keikkoja ympäriinsä, hyvinkin tiheään tahtiin. Molempien ura on lähtenyt viisujen vuoksi nousukiitoon, joten on ihan ymmärrettävää että haluavat siihen keskittyä. Tunteiden myöntäminen itselleen voi olla haastavaa, saati niiden kanssa menettely varsinkin kun on suhteessa, pitänyt itseään heterona, ja vielä se että toinenkin tuntee jotain. Jos tunteet olisivat yksipuolisia niin ehkä olisi helpompi päästää irti, antaa olla ja keskittyä muuhun. Mutta kun näin ei ole, herää kysymys mitä ihmettä pitäisi tehdä. Mielestäni tilanne on aika sotkuinen ja meillä ei ole varaa tuomita sitä ettei mitään tapahdu.

Molemmat varmasti odottavat seuraavaa tapaamista ja hetkeä jolloin saavat vain olla ja töitä ja muuta ei hetkeen tarvitse miettiä. Uskon sen olevan mahdollista että tilannetta saadaan selvitettyä puolin ja toisin kun ruusut pääsevät kunnolla puhumaan keskenään. Toivottavasti näin ❤

Indigo
 
vierailija
Se estää, että kynnys myöntää ihastus/rakkaus samaa sukupuolta olevaan on todella korkea tyypille, joka ei ole aiemmin ymmärtänyt voivansa kokea vetoa myös mieheen. Ja kun ei ole oikein aikaa käsitellä asiaa, se mutkistuu ja sitkistyy.
Ja kynnys on vielä korkeampi kun on julkkis ja sitten saattaisi tahtomattaan muuttua LGBT-idoliksi jne, vaikka haluaisi vain jatkaa elämää entiseen malliin muuten.

- Joymuffin
 

Yhteistyössä