Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
-Joymuffin, luulen että ne mössöksi jäävät B&K-unet tulee eri paikasta aivoja. Tiedätkö, B&K tulee jostain syvältä tunnealueelta, tuo toinen uni edusti jotain ihan muuta. Realismin hitunen pyrki pintaan, omaakin syyllisyyttä hiven mukana, jos alkaa reaalitasolla ajattelemaan jne. B&K yhteys on jotain arkielämän ja reaalitason ylittävää, se vaan uhmaa tavanomaisen logiikan sääntöjä ja kutittelee niitä syvimpiä omia haaveita ja toiveita. Ei siitä saa oikein kiinnikään, vähän kuin niistä sun unistakaan? Mulla ollut vähän samaa, B&K unet ovat paria poikkeusta lukuunottamatta (kun olin kuumeessa ja näin todella todella hämäriä ja samalla oudon realistisia kuumeunia heistä) olleet enemmän sellainen tunnemytty tai onnenhattara vailla mitään varsinaista juonta tai tapahtumia.
Mua mietityttää tämä uniasia ja se että tämä shippimayhem on täysin eri osassa aivoja ja syvemmällä kuin järkiajattelu (no, epäilemättä...). Niin paljon että otin viestin talteen.
Mä en ole shippauksen aikana yleensä ottaen nukkunut kovin hyvin. Oon herännyt aamulla usein liian aikaisin ylikierroksiin. Enkä oo usein muistanut mitään uniani, vaikka olen koko elämäni ajan ennen muistanut niitä yksityiskohtaisesti. Bsta tai Ksta en oo tietääkseni uneksinut koskaan, mikä tuntuu käsittämättömältä, kun ne on usein ollut jopa ensimmäinen asia jota herätessä on miettinyt (sekopäistä toki sekin joo, jodeljonnet💚).
Shippi on sinänsä kyllä herättänyt itsessäni outoja uusia tai vanhoja kaipauksia ja tunteita, jotka on voinut tunnistaa. Silti iso osa siitä tuntuu yhä olevan just tuo outo "tunnemytty" jossain pinnan alla mistä en saa oikein kiinni.
🐶🩷
 
vierailija
Mua mietityttää tämä uniasia ja se että tämä shippimayhem on täysin eri osassa aivoja ja syvemmällä kuin järkiajattelu (no, epäilemättä...). Niin paljon että otin viestin talteen.
Mä en ole shippauksen aikana yleensä ottaen nukkunut kovin hyvin. Oon herännyt aamulla usein liian aikaisin ylikierroksiin. Enkä oo usein muistanut mitään uniani, vaikka olen koko elämäni ajan ennen muistanut niitä yksityiskohtaisesti. Bsta tai Ksta en oo tietääkseni uneksinut koskaan, mikä tuntuu käsittämättömältä, kun ne on usein ollut jopa ensimmäinen asia jota herätessä on miettinyt (sekopäistä toki sekin joo, jodeljonnet).
Shippi on sinänsä kyllä herättänyt itsessäni outoja uusia tai vanhoja kaipauksia ja tunteita, jotka on voinut tunnistaa. Silti iso osa siitä tuntuu yhä olevan just tuo outo "tunnemytty" jossain pinnan alla mistä en saa oikein kiinni.
🩷
Tää on just outoa, kun oon itsekin heräillyt ihmeellisiin aikoihin keskellä yötä. Ja ensimmäisenä on tää shippi mielessä yöllä. Unia en oo nähnyt tai sit en vaan muista niitä. Normaalisti nukun tosi hyvin, mut viime aikoina oon heräillyt. Jotain outoa siis on tapahtunut. 🤔
 
vierailija
Ei jumankauta sentään. Mun pitäis tehdä töitä. Sen sijaan pyörin palstalla ja pitkin twitteriä ja tiktok:ia. Oon yrittäjä ja ois kasa paperihommia ja kirjanpitoa yms. Kiva, kun mies illalla kysyy, et saitko kaikki paperihommat tehtyä. Juu juu... toisin sanoen en saanu Mies tietää osan tästä hullutuksesta. Sehän näki, kun katoin jotain B:n videoo ja kysyi 'nytkö sä haikailet jostain toyboy:stä'. oli pakko valaista asiaa. Sen mielestä ollaan kaikki sekasin täällä No, on tää shippi kyl pienesti sekoittanut pään, kun meinaa jäädä työt tekemättä. Onneks en voi saada potkuja, kun oon itse itseni pomo
Miehesi ei voisi olla enempää oikeassa!! 🤣😅

Ailakki,jonka työnteosta ei meinaa tulla mitään, mutta pistää sen ekan loman jälkeisen päivän piikkiin. 🙈
 
vierailija
Rakas Tarotmamma! Annathan pienen ennakkovaroituksen Jeren luennasta jos tulee ilmi jotain shipin kannalta liian huolestuttavaa.

Onneksi eilen tuli bojanpullokuva

Minun on kuitenkin suojeltava sydänparkaani

Leila
Itseasiassa luenta meni tosi hyvin. Tuntui että sain ensinmäistä kertaa kunnolla yhteyden J kanssa. En tiedä sitten johtuiko se siitä kun tein luennan tosi myöhään vai sattuiko muuten vaan juuri nyt olemaan sopiva hetki. 🔮
 
vierailija
Voi että, tapasin hyvän ystäväni ja taas onnistuin kääntämään puheen B hen! Tää menee ihan mahdottomaksi. Kerron kyllä muistakin keikkasuunnitelmista, mutta tän kohdalla tulee aina sellainen tunne, että ihmiset näkee mun pään sisään ja sen, että tämän henkilön keikalla käyminen on jotain ihan muuta kuin muiden. Miks en voi vaan vaieta.
 
vierailija
Itseasiassa luenta meni tosi hyvin. Tuntui että sain ensinmäistä kertaa kunnolla yhteyden J kanssa. En tiedä sitten johtuiko se siitä kun tein luennan tosi myöhään vai sattuiko muuten vaan juuri nyt olemaan sopiva hetki.
Nyt alkoi jännittämään ihan toden teolla! 🤩

Ai vitsit, miten hyvää pohdintaa taas täällä ❣, mutta ei ehdi ajatuksella kommentoimaan. Ehkä myöhemmin tänään.

Ailakki
 
vierailija
Mua mietityttää tämä uniasia ja se että tämä shippimayhem on täysin eri osassa aivoja ja syvemmällä kuin järkiajattelu (no, epäilemättä...). Niin paljon että otin viestin talteen.
Mä en ole shippauksen aikana yleensä ottaen nukkunut kovin hyvin. Oon herännyt aamulla usein liian aikaisin ylikierroksiin. Enkä oo usein muistanut mitään uniani, vaikka olen koko elämäni ajan ennen muistanut niitä yksityiskohtaisesti. Bsta tai Ksta en oo tietääkseni uneksinut koskaan, mikä tuntuu käsittämättömältä, kun ne on usein ollut jopa ensimmäinen asia jota herätessä on miettinyt (sekopäistä toki sekin joo, jodeljonnet).
Shippi on sinänsä kyllä herättänyt itsessäni outoja uusia tai vanhoja kaipauksia ja tunteita, jotka on voinut tunnistaa. Silti iso osa siitä tuntuu yhä olevan just tuo outo "tunnemytty" jossain pinnan alla mistä en saa oikein kiinni.
🩷
Tämä voisi olla sanasta sanaan omasta luurista. Uni on ihan levällään ollut kesäkuusta saakka Ja sellainen ylivireystila päällä, ja yleensä eka asia päässäni aamulla on shippi tai B. Unista en muista mitään muuta kuin sitä sekavaa tunnemyttyä joskus. Vanhoja kaipauksia nousee pintaan, elämätöntä elämää tai elettyäkin suren / kaipaan. Nuoruutta kaipaan ja haluaisin hetkeksi jonkun taikapillerin, jolla olla hetken aikaa parikymppinen tällä elämänkokemuksella ja uskalluksella. 😆 sitten palaisin kiitos takaisin kyllä tähän ikään. Niin paljon on noussut pintaan ja niin paljon myttynä vielä ehkä tulossa.

🌙💜
 
vierailija
Itseasiassa luenta meni tosi hyvin. Tuntui että sain ensinmäistä kertaa kunnolla yhteyden J kanssa. En tiedä sitten johtuiko se siitä kun tein luennan tosi myöhään vai sattuiko muuten vaan juuri nyt olemaan sopiva hetki.
Olipas tämä helpottava tieto, itsekin tulin tässä kiireisen päivän keskellä kyttäämään, onko tänne tullut jotain ennakkovaroitusta luennasta. Että tietäisi sitten valmiiksi laittaa pelastusliivit päälle jos laiva karahtaisi karikolle 🙈😄 Itse olisin kyllä varmasti myös yksi niistä sitkeimmistä hylynpalasissa roikkujista 😅

Stella
 
vierailija
Olipas tämä helpottava tieto, itsekin tulin tässä kiireisen päivän keskellä kyttäämään, onko tänne tullut jotain ennakkovaroitusta luennasta. Että tietäisi sitten valmiiksi laittaa pelastusliivit päälle jos laiva karahtaisi karikolle Itse olisin kyllä varmasti myös yksi niistä sitkeimmistä hylynpalasissa roikkujista

Stella
Koitetaan repiä kunnon riutta mukaamme hylystä, jos sen aika sitten joskus koittaa. Tulijoita näyttäis olevan. Ettei käy kuten siinä Titanicin loppukohtauksessa 😅

🌙💜

Ps. Etäpäivistä varmaan pakko luopua koska en saa yhtään mitään aikaan apua!!! Pari palaveria jossa toisessa sähelsin huolella ja siinä kaikki. Muutama puolihuolimaton Tosi hyviä ideoita, palataan näihin! -viesti. Ei hyvääpäivää tätä touhua.

Ps2 kiitos Tarotar ennakkotiedosta. Et ehkä huomannut aiemmin mutta K tod näk oli vähän maistissa eilen koska oli kaverin (H) synttärit. Lisäksi oli (tunteikas?) hetki jolloin ajatteli K:ta myötätuntoisesti storynsä perusteella. Ehkä siksi nyt hän oli helpommin auki?
 
vierailija
Koitetaan repiä kunnon riutta mukaamme hylystä, jos sen aika sitten joskus koittaa. Tulijoita näyttäis olevan. Ettei käy kuten siinä Titanicin loppukohtauksessa


Ps. Etäpäivistä varmaan pakko luopua koska en saa yhtään mitään aikaan apua!!! Pari palaveria jossa toisessa sähelsin huolella ja siinä kaikki. Muutama puolihuolimaton Tosi hyviä ideoita, palataan näihin! -viesti. Ei hyvääpäivää tätä touhua.

Ps2 kiitos Tarotar ennakkotiedosta. Et ehkä huomannut aiemmin mutta K tod näk oli vähän maistissa eilen koska oli kaverin (H) synttärit. Lisäksi oli (tunteikas?) hetki jolloin ajatteli K:ta myötätuntoisesti storynsä perusteella. Ehkä siksi nyt hän oli helpommin auki?
Siis ajatteli B:tä myötätuntoisesti, typo.
 
vierailija
BTW, kun Jokerit tiedottelee keikoistaan niin leväperäisesti, niin jaksaisiko joku postata tänne, jos heiltä sattuisi tulemaan uusi keikkajulkistus Slovenian ulkopuoliselle Balkanille tai Romaniaan. Pelkään että missaan, jos he tulevat sinne päin maailmaa missä olen itse piakkoin. :)

- Joymuffin
 
vierailija
Koitetaan repiä kunnon riutta mukaamme hylystä, jos sen aika sitten joskus koittaa. Tulijoita näyttäis olevan. Ettei käy kuten siinä Titanicin loppukohtauksessa


Ps. Etäpäivistä varmaan pakko luopua koska en saa yhtään mitään aikaan apua!!! Pari palaveria jossa toisessa sähelsin huolella ja siinä kaikki. Muutama puolihuolimaton Tosi hyviä ideoita, palataan näihin! -viesti. Ei hyvääpäivää tätä touhua.

Ps2 kiitos Tarotar ennakkotiedosta. Et ehkä huomannut aiemmin mutta K tod näk oli vähän maistissa eilen koska oli kaverin (H) synttärit. Lisäksi oli (tunteikas?) hetki jolloin ajatteli K:ta myötätuntoisesti storynsä perusteella. Ehkä siksi nyt hän oli helpommin auki?
Kuvailit juuri mun työpäivän, tosin luojan kiitos tänään ei vielä palavereja ollut. 🙈😅 Mut ei tahdo tulla mitään. Ja tänään on just 18 yksi meno niin miten mie kestän iltaan tämän jännityksen kanssa. 🫣😅

Ailakki
 
vierailija
Taas viittaus Bojaniin Jeren Instassa. Korjaan aiempaa niin, että ehkä ei ole menossa nyt Sloveniaan, mutta mä luen nää niin, että hän tukee B, kun B:llä on raskasta ❤
Eikä siis tue vain näillä julkisilla, vaan oikeasti.

Mango
 

Yhteistyössä