Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä otin sen denssi-viittauksen suoraan Bojaniin viittaavana 😅 samat eleet kuin Bojanin kanssa dens-pätkissä.

Mulla tulee tapailumies käymään kuuden maissa. Hitsit, toivottavasti ehdin lukemaan luennan 😌

Mango
 
vierailija
Mä otin sen denssi-viittauksen suoraan Bojaniin viittaavana samat eleet kuin Bojanin kanssa dens-pätkissä.

Mulla tulee tapailumies käymään kuuden maissa. Hitsit, toivottavasti ehdin lukemaan luennan

Mango
Denssi oli ainut viittaus minkä mäkin keksin, mutta toisaalta K ei tunnu pitelevän denssirasioitaan muutenkaan vakan alla niin en sillä tavalla siihen kiinnittänyt huomiota. 😂

Toivottavasti ehdit tosiaan lukea luennan ennen kun seuralainen saapuu!! 🙏 Kauhea mikä ajatus, että kiinnostavaa irl seuraa olisi tarjolla ja koko käynnin ajan vain odottaa että taipailusrura löhtee, että pääsee lukemaan J luennan. 🙈 Ailakki
 
vierailija
Mä muistan ainoastaan yhden denssivideon Bojanin kahden denssivideon lisäksi, joten liitin sen siihen. Mutta ainakin on pullo-Bojan-kuva ❤

Ois kyl aika kamalaa et saan seuraa tänne ja sit vaan odotan, että toinen lähtee 🙈

Mango
 
vierailija
Ja sinäkö Leila pystyisit olemaan lukematta?

Olen pyhittämässä lomaani J&B-manifestoinnille.
Toivon niin kaikkea hyvää, kaunista ja lämmintä ruusujen välille.

Perhekin alkaa oppia JO:n biisien sanoja...B on puhelimen taustakuvana. Mieheni kysyi, että mitä minä tykkäisin, jos hänellä olisi oma ruusunsa taustakuvana...vastaukseni oli 'Anna palaa', ja se varmaankin kertoo kuinka vakaasti olen tässä laivassa. Tuhat kertaa tuijottanut sitä J:n eilistä stooria.

Sipriina
Mulla on kännykän näytönsäästäjänä kuva kun b&k katsoo toisiaan ihan lähietäisyydeltä. Muistaakseni tää on just ennen kuin K hyppäsi Bn syliin ja B sanoi pazii.
 
vierailija
Mä otin sen denssi-viittauksen suoraan Bojaniin viittaavana samat eleet kuin Bojanin kanssa dens-pätkissä.

Mulla tulee tapailumies käymään kuuden maissa. Hitsit, toivottavasti ehdin lukemaan luennan

Mango
En oikein usko, että Bojaniin viittaisi. Vähän turhan kryptinen on , jos häneen viittaa. 🙂Voiko olla niinkin, että kun B on mielessä täällä yhdellä jos toisella, niin voi tulla vähän ylitulkintaa. Kävin äsken ostamassa kotiin kirjainmukeja, ekana katsoin, onko B muki paikalla. Olihan se, en ostanut.
 
vierailija
Että te olette ihania! Nauroin monta kertaa ääneen kun luin päivän aikana kertyneitä viestejä.

Mulle tämä on myös salaista hommaa. Tosiaan tälle yhdelle ystävälleni asiasta olen kertonut. Perhe ja muut läheiset vaan ihmettelee miksi kuuntelen nykyään slovenialaista bändiä. Tytär lähtee mun kanssa keikoille, mutta toivon ettei hän ole täällä shippailemassa… mistä sitä koskaan tietää.

Olen siis kyllä viimeiset vuodet istunut sohvalla puhelin kädessä, mutta seurannut uutisia ja pelannut, se vaan ei koskaan ollut näin innostavaa ja hauskaa.

Olen nähnyt täsmälleen yhden unen Jstä. Se oli silloin kun hänet oli jo valittu viisuihin mutta itse kisaan oli vielä aikaa. Muistan halailleeni häntä jossain ihmeen takahikiän keikkapaikan takahuoneessa ja lohdutelleeni, että kyllä tämä tästä paremmaksi muuttuu. Ihmettelen itsekin kun en ole unia nähnyt, vaikka illalla viimeisenä yleensä näitä mietiskelen. Jossain vaiheessa nukuin tosi huonosti ja yöllä herätessä, niin mietin sitten heitä.

Enid

ps. Mä en kestä tätä jännitystä!!!
 
vierailija
Humoristinen teoria: meillä on selvästi useammallakin näitä B&K-unia iso määrä "hukassa". Selkeö selitys n, että koska tähän on keskittynyt niin valtavasti emotionaalista energiaa, universumin erilaiset rakennelmat alkavat vuotaa ja osa unista lipsahtaa ihan vääriin kohteisiin. Niinpä jotkut ei-shippaajat heräävät aamulla ja muistelevat hämmästyksekseen nähneensä erittäin kuumia homoeroottisia unia. :D

- Joymuffin, huuhaa-PhD
 
vierailija
Äh miten tää aika menee näin hitaasti 😳

Olen ollut palstalta reilun viikon poissa kun oikea elämä tuli harrastuksen tielle. Tänä aamuna olin itsekseni kotona ja piti siivota ja vähän muitakin hommia tehdä niin eikö se päivä huvennut siihen kun kahlasin 60 sivua läpi täällä ettei vain mikään mennyt ohi.

Tarottarelle iso kiitos, nuo lähipiirin luennat oli kyllä äärimmäisen mielenkiintoisia ja nyt en tietenkään malta odottaa K:n uutta luentaa 😅

On se muuten söpö nuo silmälasit päässä 😍 mitä me enemmän K:n perään olevat muuten ollaan? Kärtsäristejä? 😂 Minä nimittäin ehdottomasti kuulun siihen joukkoon, Bojan kiinnostaa vain K:n seurassa (tosin on munkin soittolistalle jo kamalan monta JO biisiä nyt sitten eksynyt 🥴).

Terkuin täältä auringon ja valitettavasti myös tulipalojen polttamalta Välimeren saarelta 💓

🌊🌹
 
vierailija
I present to you: Lado Bizovičar, famous Slovenian comedian, rubbing his friendship with Bojan in Käärijä's face.
The caption says "@ paidatonriehuja are you sleeping peacefully? 😎" (and the photo is from the charity concert Joker Out and Lado both performed at in June)

:D :D
 
vierailija
I present to you: Lado Bizovičar, famous Slovenian comedian, rubbing his friendship with Bojan in Käärijä's face.
The caption says "@ paidatonriehuja are you sleeping peacefully? " (and the photo is from the charity concert Joker Out and Lado both performed at in June)
😂😂😂😂

Eli Bojan ilmeisesti edelleen puhuu Käärijästä aivan kaikille 😁
 
vierailija
Nyt on sellaista kirjoittelua vauvalla, että pitkästä aikaa en pystynyt edes lukemaan. Yhtenä aiheena väkivaltaiset fanficit. Toista en nyt viitsi mainita. Ehkä olen liian herkkä.
 
vierailija
Tämä J'n luenta oli minulle todella mukava tehdä koska heti kättelyssä tuntui, että saan ensimmäistä kertaa kunnolla jotain irti nimenomaan J'n tunteista, enkä pelkästään hänen loogisesta järkipuolestaan.🔮

> Aloitin luennan kysymällä J tunteiden laadusta B'tä kohtaan. Ensimmäiseksi tuli Sauvojen Ritari.
"If you are asking about how someone feels about you and you draw the Knight of Wands, it means that this person is feeling passionate about you - They are feeling infatuated by you. This card indicates feelings of intense attraction. This person feels very strong and confident around you and finds you extremely beautiful and magnetic. This person feels like there is never a dull moment when they are in your presence. They truly enjoy the time you spend together."

Jatko-kortiksi tuli Maljojen 3.
"You are interconnected with them socially - You are firmly part of their world. You are a pillar of light in their life, and they love how well you fit in with their social life. They can’t see themselves going about everyday life without you, and they want you to become part of their family and permanent community. "

Ritarit edustaa ihmissuhde luennoissa ihastusta ja fyysistä vetovoimaa. Ritari itsekseen voisi jäädä pinnallisen ihastuksen tasolle mutta kun kortin pariksi tuli Maljojen 3, mikä edustaa yhteyttä ja elämien yhdistymistä keskenään, se tarkoittaa ettei kyseessä ole pelkkä pinnallinen, fyysiseen vetovoimaan nojaava yhteys J puolelta. Heistä on tullut iso osa toistensa elämää.

> Kysyin seuraavaksi onko B tarvinnut J'n tukea viime aikoina. Ensimmäiseksi kortiksi tuli Miekkojen 4, joka tuli viimeksi B luennassa - se kuvaa tarvetta rentoutua, levätä ja valmistautua tulevaan. Koska tämä tuli heti ekaksi oletan, että yhteydet kaksikon kohdalla toimii varsin hyvin, koska J osasi heti osoittaa minulle, että mikä on B'n ongelmien ydin tällä hetkellä. (Ei hän pystyisi näyttämään minulle tätä samaa korttia ellei hän olisi yhteydessä B kanssa ja tietäisi tämän huolista, joten en kokenut tarpeelliseksi enää erikseen kysyä ovatko he yhteydessä keskenään.)

Jatko-kortiksi tuli Sauvojen 8, käänteisenä. "The reversed Eight of Wands means delays, particularly concerning travel or fast-moving plans. Despite having a lot of energy and enthusiasm to progress things forward, you now face multiple obstacles in your course. This is incredibly frustrating, and you may be growing increasingly impatient by the day. Keep looking for alternative ways around the challenges presented so you can carry out your plans." Eli Miekkojen 4 tilanne B'n puolelta on aiheuttanut sen, että J olisi Sauvojen 8 mukaisesti halunnut päästä tapaamaan B jo paljon nopeammin, mutta tähän on tullut jotain esteitä. Sauvojen 8 kuitenkin on hyvin päättäväinen kortti, (kuvassakin kaikki kahdeksan sauvaa ovat rinnakkain liikkeellä yhteen suuntaan) ja J tuntuisi yrittävän järjestellä asioita, jotta hänen suunnitelmansa B'n näkemisestä onnistuisi.

> Kysyin seuraavaksi, mitkä J'n aikeet on B'n suhteen ylipäätään, ja vastaukseksi tuli Maailma. Kuvassa on joko nainen tai lapsi kortin keskellä, ja hänen ympärilleen on muodostunut kehä, joka kuvastaa erilaisia ihmeellisiä asioita maailmassa. Kuvansa mukaisesti tämä on "everything and anything" - kortti. Se tarkoittaa, että maailma on avoin ja mahdollisuuksia on loputtomasti. Samalla kun kortti on hyvin avoin ja positiivinen, se on ihmissuhde luennassa vähän turhauttavan avoin, koska se myös tarkoittaa että mitään päätöksiä ei olla tehty suuntaan tai toiseen. Eli J tuntuisi näkevän, että hänen ja B'n aikeiden suhteen kaikki on auki - he voivat olla ystäviä, työkavereita tai jotain muutakin, mutta hän itse ei ole tehnyt mitään lukkoon lyötyä päätöstä asian suhteen ja hän ajattelee asioiden tapahtuvan omalla painollaan, ajan kanssa.

> Päätin sitten kysyä B'n luennoista usein esiin nousseesta lupauksesta, että mikä J näkemys on tähän asiaan. Vastauksena tuli Hirtetty, käänteisenä. "Reversed, this card show that you know you need to hit the pause button, but you are resisting it. Instead, you fill your days with tasks and projects, keeping busy and distracting yourself from the actual issue that needs your attention. Your spirit and body are asking you to slow down, but your mind keeps racing."

Eli tulee tunne, että J on selittänyt tilanteen itselleen siten, että niin kauan kuin hänellä on näin kiireinen elämänvaihe menossa, niin kauan hänen ei tarvitse tai hän ei pysty pysähtymään ja käsittelemään tätä jotain lupaus asiaa. Tietyllä tavalla tämä kortti on samassa linjalla Maailma - kortin kanssa, koska molemmissa toistuu tuo asioiden siirtäminen tulevaisuuteen. Mutta se pitää pienenä huomiona todeta, että koska aiemmin tuli Sauvojen 8, jonka mukaan J yrittää järjestellä näkemistä, niin ilmeisesti tämä lupaus asia ei liity pelkästään vaikka kaksikon vierailuihin toistensa luona - se voi olla osa tätä lupaus asiaa, mutta korttien mukaan kyse olisi jostain muustakin. Hirtetty käänteisenä myös vähän selittää sitä, miksi lupaus kortti toistuu käänteisenä B'n luennoissa - häntä nimenomaan turhauttaa tämä J'n kiireisyys ja lupaus asian välttely / siirtäminen tulevaisuuteen.

> Kysyin viimeiseksi saman kuin B luennassa, eli kun tilanne heidän välillä on selkeästi tosi monimutkainen ja J ei vaikuta haluavan tehdä päätöksiä, niin miksei hän anna koko jutun vain olla?
Tähän tuli Kuu, mikä on tullut aiemmin myös B'n luennoissa vastaan. Kuu - kortti edustaa uutta ja tuntematonta. "The Moon represents the subconscious mind, intuition, and the unknown. The Moon is associated with the realm of dreams and the hidden aspects of ourselves that we may not be aware of."

Kuu - kortti edustaa siis hämmennystä, itsensä etsintää ja "sukeltamista syvään päähän". Joten tämä tilanne B'n kanssa on niin uudenlainen ja erilainen verrattuna muihin J'n ihmissuhteisiin ettei hän voi vain jättää sitä. Lisäksi kun tämä kortti on tullut myös Bojanille se tarkoittaa, että he molemmat on ihan liian syvällä tässä jutussa, että kumpikaan pääsisi siitä enää irti tosta vain. Kuu - kortti on monien mielestä ahdistava, koska se on niin hidas ja pitkäkestoinen. Oli luennan aihe mikä tahansa, se tarkoittaa aina ettei tilanteeseen ole mitään helppoa tai nopeaa ratkaisua. Eli jos tällainen vastaus tulisi kaverini luennassa niin minun olisi pakko sanoa hänelle, että varaudu pitkään tiehen tämän kyseisen asian kanssa.
 
vierailija
Wow, kiitos Tarotar jälleen!

Kiinnostava pohtia, miten nuo vaiheilukortit kytkeytyvät siihen, miten heidän välisensä dynamiikka on nyt pikkuisen muuttunut, kun aiemmin molemmat paahtivat täysillä ehkä burnoutin partaalla ja juuri tällä hetkellä B ei niin tee...

- Joymuffin
 
vierailija
Oih mikä luenta! Ja kuu jälleen! Ihana kuulla, että J oli auki, ja miten paljon tuossa resonoi kaikkeen aikaisemmissa luennoissa esiin tulleeseen ja meidän peilisoluillamme jaettuihin kokemuksiin.

Kiitos Tarotar!

t. Lilja moonchild 🌺
 

Yhteistyössä