vierailija
Mua mietityttää tämä uniasia ja se että tämä shippimayhem on täysin eri osassa aivoja ja syvemmällä kuin järkiajattelu (no, epäilemättä...). Niin paljon että otin viestin talteen.-Joymuffin, luulen että ne mössöksi jäävät B&K-unet tulee eri paikasta aivoja. Tiedätkö, B&K tulee jostain syvältä tunnealueelta, tuo toinen uni edusti jotain ihan muuta. Realismin hitunen pyrki pintaan, omaakin syyllisyyttä hiven mukana, jos alkaa reaalitasolla ajattelemaan jne. B&K yhteys on jotain arkielämän ja reaalitason ylittävää, se vaan uhmaa tavanomaisen logiikan sääntöjä ja kutittelee niitä syvimpiä omia haaveita ja toiveita. Ei siitä saa oikein kiinnikään, vähän kuin niistä sun unistakaan? Mulla ollut vähän samaa, B&K unet ovat paria poikkeusta lukuunottamatta (kun olin kuumeessa ja näin todella todella hämäriä ja samalla oudon realistisia kuumeunia heistä) olleet enemmän sellainen tunnemytty tai onnenhattara vailla mitään varsinaista juonta tai tapahtumia.
Mä en ole shippauksen aikana yleensä ottaen nukkunut kovin hyvin. Oon herännyt aamulla usein liian aikaisin ylikierroksiin. Enkä oo usein muistanut mitään uniani, vaikka olen koko elämäni ajan ennen muistanut niitä yksityiskohtaisesti. Bsta tai Ksta en oo tietääkseni uneksinut koskaan, mikä tuntuu käsittämättömältä, kun ne on usein ollut jopa ensimmäinen asia jota herätessä on miettinyt (sekopäistä toki sekin joo, jodeljonnet).
Shippi on sinänsä kyllä herättänyt itsessäni outoja uusia tai vanhoja kaipauksia ja tunteita, jotka on voinut tunnistaa. Silti iso osa siitä tuntuu yhä olevan just tuo outo "tunnemytty" jossain pinnan alla mistä en saa oikein kiinni.
🩷