Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minun päiväunissa B on Suomessa, tänään K:n keikalla Kaivarissa, ja maanantaina lentävät yhdessä (koska K ei tykkää matkustaa yksin ja muita ei tällä kertaa halua mukaan) Sloveniaan äänittämään yhteisbiisiä . A girl can dream...
Tai Jesse voi lähteä myös mukaan niin on paluumatkalle seuraa myös, ja biisinteossa tietysti myös mukana.
 
vierailija
B on selvästi mielessä Klla, fanartista tykkäilyt, bojaniin viittailut storyissa ja nyt tämä kommentti 💗 Lämmittää sydäntä kun toinen on yhtä innoissaan kuin fanit uudesta musiikista 🤩

Kieltämättä nämä merkit ja balkanin suuntaan vittaukset voisi liittyä tulevaan Slovenian-matkaan, mutta en uskalla toivoa liikoja. Lähinnä ehkä sen takia, kun olin ajatellut että mahdollisen matkan K tekisi incognitona, eikä ehkä päivittelisi someen sieltä mitään jotta saisivat olla Bn kanssa rauhassa. Alan kuitenkin kallistua siihen, että jotain voisi olla tulossa - oli se sitten matka toisen luo, musiikillinen yhteistyö JOn kanssa tai jotain muuta ihan muuta😄 Voihan toki olla että yllä mainitut liittyvät myös siihen, että Jn on yksinkertaisesti hyvin ikävä Bojania.🥺

Indigo
 
vierailija
Kiitos, Tarotar ❤ Enpä ole tainnut mitään muuta luentaa odottaa yhtä paljon kuin tätä. Ehdin jo ajatella, että ehkä pääsen rantautumaan tästä laivasta, jos luenta on kovin nuiva (vaikka vaiheilenkin sen suhteen, uskoako näihin vai ei). Nyt kuitenkin laiva näyttää seilaavan täysin purjein eteenpäin 🥰

Tuun taas jälkijunassa, joten totean vain, että ainakin Indigolla ja Enidillä oli mun kanssa samansuuntaiset spekuloinnit poikien suhteesta ja tilanteesta ja siitä mahdollisesta lupauksesta.

Kolmiodraama on kyllä pirullinen tilanne, jos ratkaisuja ei uskalleta tehdä. Jotakuta sattuu joka tapauksessa. 🥺

Ihan mahtavaa, et Jokerit tekee uutta musaa ja K reagoi postaukseen heti! 🔥 Välillä alkoi tuntua jo siltä, että miten bändin oikein käykään, mutta onneksi huoli vaikuttaa nyt turhalta.

💡🤔❤🔥
 
vierailija
Jos olet sama kirjoittaja kuin seuraavassa tämän aiheen postauksessa (vaikea katsoa tv:stä, et "ehkä" olisi järkyttynyt jos poika olisi homo jne) niin luulenpa että huomaat jo tässä pohdinnassasi että sitä fobiaa on sisäistettynä aika lailla. Sanon ihan kauniisti vaikka kirjoituksesi provosoivatkin minua aika pahasti. Tulit lytänneeksi minun seksuaalisuuteni aika lailla kokonaan. Mutta sekin että tiedostaa että on jostain omista kokemuksista/ muistoista / estoista jne johtuvia syrjiviä ajatusmalleja ja/ tai seksuaalisuuteen liittyviä lukkoja, on askel eteenpäin. Ääneen kauhistelu ja ällöttely tai jonkun kahden aikuisen välillä vapaaehtoisesti tapahtuvan tuomitseminen harvoin saa kovin myönteistä vastaanottoa, edes boomeriuteen vedoten. Oletko koskaan muuten harkinnut seksuaaliterapeutilla käyntiä? En kysy vttuillen vaan ihan tosissani. Siellä saa monia solmuja itsensä kanssa käsiteltyä. Kaikki me ollaan jollain matkalla, moni omaan itseen täälläkin. Kuka missäkin kohtaa matkaa.
Nyt olen minä täysin järkyttynyt saamastani tuomiosta.
Nyt ehkä luet mun tekstiä omien ennakkoasenteittesi läpi. Missä olen ällötellyt ja kauhistellut kahden aikuisen ihmisen välillä tapahtuvaa toimintaa. En missään. Missä olen lytännyt sinun seksuaalisuutesi? Kuvittelin itse olevani rehellinen, se ei tainnut kannattaa. Tätä keskustelua ei varmaan ole muiden enää mukava seurata. Jos jollain on tilannetta helpottavaa sanottavaa, olisin kuitenkin kiitollinen.
 
vierailija
Hauskaa keikkaa Joymuffinille ja myös muille, jos täällä oli muitakin menossa. 🔥🥳

Kateeksi käy, K:n klubikeikka ois varmasti mahtava kokemus. Oon menossa myöhemmin tässä kuussa katsomaan K:ta festareille mut keikkatunnelma on minusta paras pienehkössä suljetussa tilassa. Toki hienoa päästä näkemään K livenä joka tapauksessa.

💡🤔❤🔥
 
vierailija
Kiitos luennasta ❤
Itse olen lukenut vain kaksi viimeistä kunnolla, kun en jotenkin lainkaan ymmärtänyt tarotia. Nyt jo olen addiktoitunut luentoihin.

On tainnut päästä käymään niin, että olen vuosien tauon jälkeen ihastunut ja uskallan laittaa itseni alttiiksi, likoon, avata sydämeni.
Tätä ei olisi tapahtunut ilman Bojania&Jereä ja koko tätä shippiä. Vielä huhtikuussa olin aivan varma, että ei mitään miehiä enää ikinä. Tässä sit sitten ollaan. ❤

Mango
 
vierailija
Nyt olen minä täysin järkyttynyt saamastani tuomiosta.
Nyt ehkä luet mun tekstiä omien ennakkoasenteittesi läpi. Missä olen ällötellyt ja kauhistellut kahden aikuisen ihmisen välillä tapahtuvaa toimintaa. En missään. Missä olen lytännyt sinun seksuaalisuutesi? Kuvittelin itse olevani rehellinen, se ei tainnut kannattaa. Tätä keskustelua ei varmaan ole muiden enää mukava seurata. Jos jollain on tilannetta helpottavaa sanottavaa, olisin kuitenkin kiitollinen.
Voi ei. Tuomiota ei tullut vaan ymmärrystä että matka on kesken, lukisitko vielä uudelleen. Avoimuus ja etenkin rehellisyys itselle on hyvä asia, koska vain se mahdollistaa kasvun, mutta esim s/m-seksi(fantasioide)n tai anaaliseksin avoin kauhistelu ei vaan ole ok ainakaan minulle ja viesteistäsi luin tällaista. Jos erehdyin tai sotkin henkilöt niin pahoittelut. Itse seurasin hyvin kiinnistuneena vauvan keskustelua tänään, koin sen siis päinvastoin kuin sinä. Ja olen jutellut seksuaaliterapeutin kanssa itse enkä tosiaan pidä sitä minään tuomiona tai pahana asiana. Paljon silloiseen suhteeseen liittyviä asioita tuli esiin, joista sitten lähtikin virtaamaan tosi paljon uutta. En jatka aiheesta enää ja menee tosiaan sivuraiteille. Kaikkea hyvää.
 
vierailija
"Pidän sinua kädestä, mutta emme kosketa". - "Silmät hukkuvat, mutta me emme itke."

Mikä päivitys JOn sivuilla. Olisiko otteita uudesta laulusta, ja jos on, voi taivas mikä symboliikka.
 
vierailija
Sopii kyllä paremmin kuin hyvin toi luennan kohta et molemmat on tässä liian syvällä päästäksee helposti tai nopeasti pois. Kun siis jos nyt järjellä aattelee niin miksi ne enää tällä tavalla roikkuisi toistensa elämässä ja pala palalta tutustuisi enemmän ihmisiin toistensa piireissä, jos tää olisi vaan jotain normi viisukupla kaveruutta?.
Tämä 💚
 
vierailija
Tämä J'n luenta oli minulle todella mukava tehdä koska heti kättelyssä tuntui, että saan ensimmäistä kertaa kunnolla jotain irti nimenomaan J'n tunteista, enkä pelkästään hänen loogisesta järkipuolestaan.

> Aloitin luennan kysymällä J tunteiden laadusta B'tä kohtaan. Ensimmäiseksi tuli Sauvojen Ritari.
"If you are asking about how someone feels about you and you draw the Knight of Wands, it means that this person is feeling passionate about you - They are feeling infatuated by you. This card indicates feelings of intense attraction. This person feels very strong and confident around you and finds you extremely beautiful and magnetic. This person feels like there is never a dull moment when they are in your presence. They truly enjoy the time you spend together."

Jatko-kortiksi tuli Maljojen 3.
"You are interconnected with them socially - You are firmly part of their world. You are a pillar of light in their life, and they love how well you fit in with their social life. They can’t see themselves going about everyday life without you, and they want you to become part of their family and permanent community. "

Ritarit edustaa ihmissuhde luennoissa ihastusta ja fyysistä vetovoimaa. Ritari itsekseen voisi jäädä pinnallisen ihastuksen tasolle mutta kun kortin pariksi tuli Maljojen 3, mikä edustaa yhteyttä ja elämien yhdistymistä keskenään, se tarkoittaa ettei kyseessä ole pelkkä pinnallinen, fyysiseen vetovoimaan nojaava yhteys J puolelta. Heistä on tullut iso osa toistensa elämää.

> Kysyin seuraavaksi onko B tarvinnut J'n tukea viime aikoina. Ensimmäiseksi kortiksi tuli Miekkojen 4, joka tuli viimeksi B luennassa - se kuvaa tarvetta rentoutua, levätä ja valmistautua tulevaan. Koska tämä tuli heti ekaksi oletan, että yhteydet kaksikon kohdalla toimii varsin hyvin, koska J osasi heti osoittaa minulle, että mikä on B'n ongelmien ydin tällä hetkellä. (Ei hän pystyisi näyttämään minulle tätä samaa korttia ellei hän olisi yhteydessä B kanssa ja tietäisi tämän huolista, joten en kokenut tarpeelliseksi enää erikseen kysyä ovatko he yhteydessä keskenään.)

Jatko-kortiksi tuli Sauvojen 8, käänteisenä. "The reversed Eight of Wands means delays, particularly concerning travel or fast-moving plans. Despite having a lot of energy and enthusiasm to progress things forward, you now face multiple obstacles in your course. This is incredibly frustrating, and you may be growing increasingly impatient by the day. Keep looking for alternative ways around the challenges presented so you can carry out your plans." Eli Miekkojen 4 tilanne B'n puolelta on aiheuttanut sen, että J olisi Sauvojen 8 mukaisesti halunnut päästä tapaamaan B jo paljon nopeammin, mutta tähän on tullut jotain esteitä. Sauvojen 8 kuitenkin on hyvin päättäväinen kortti, (kuvassakin kaikki kahdeksan sauvaa ovat rinnakkain liikkeellä yhteen suuntaan) ja J tuntuisi yrittävän järjestellä asioita, jotta hänen suunnitelmansa B'n näkemisestä onnistuisi.

> Kysyin seuraavaksi, mitkä J'n aikeet on B'n suhteen ylipäätään, ja vastaukseksi tuli Maailma. Kuvassa on joko nainen tai lapsi kortin keskellä, ja hänen ympärilleen on muodostunut kehä, joka kuvastaa erilaisia ihmeellisiä asioita maailmassa. Kuvansa mukaisesti tämä on "everything and anything" - kortti. Se tarkoittaa, että maailma on avoin ja mahdollisuuksia on loputtomasti. Samalla kun kortti on hyvin avoin ja positiivinen, se on ihmissuhde luennassa vähän turhauttavan avoin, koska se myös tarkoittaa että mitään päätöksiä ei olla tehty suuntaan tai toiseen. Eli J tuntuisi näkevän, että hänen ja B'n aikeiden suhteen kaikki on auki - he voivat olla ystäviä, työkavereita tai jotain muutakin, mutta hän itse ei ole tehnyt mitään lukkoon lyötyä päätöstä asian suhteen ja hän ajattelee asioiden tapahtuvan omalla painollaan, ajan kanssa.

> Päätin sitten kysyä B'n luennoista usein esiin nousseesta lupauksesta, että mikä J näkemys on tähän asiaan. Vastauksena tuli Hirtetty, käänteisenä. "Reversed, this card show that you know you need to hit the pause button, but you are resisting it. Instead, you fill your days with tasks and projects, keeping busy and distracting yourself from the actual issue that needs your attention. Your spirit and body are asking you to slow down, but your mind keeps racing."

Eli tulee tunne, että J on selittänyt tilanteen itselleen siten, että niin kauan kuin hänellä on näin kiireinen elämänvaihe menossa, niin kauan hänen ei tarvitse tai hän ei pysty pysähtymään ja käsittelemään tätä jotain lupaus asiaa. Tietyllä tavalla tämä kortti on samassa linjalla Maailma - kortin kanssa, koska molemmissa toistuu tuo asioiden siirtäminen tulevaisuuteen. Mutta se pitää pienenä huomiona todeta, että koska aiemmin tuli Sauvojen 8, jonka mukaan J yrittää järjestellä näkemistä, niin ilmeisesti tämä lupaus asia ei liity pelkästään vaikka kaksikon vierailuihin toistensa luona - se voi olla osa tätä lupaus asiaa, mutta korttien mukaan kyse olisi jostain muustakin. Hirtetty käänteisenä myös vähän selittää sitä, miksi lupaus kortti toistuu käänteisenä B'n luennoissa - häntä nimenomaan turhauttaa tämä J'n kiireisyys ja lupaus asian välttely / siirtäminen tulevaisuuteen.

> Kysyin viimeiseksi saman kuin B luennassa, eli kun tilanne heidän välillä on selkeästi tosi monimutkainen ja J ei vaikuta haluavan tehdä päätöksiä, niin miksei hän anna koko jutun vain olla?
Tähän tuli Kuu, mikä on tullut aiemmin myös B'n luennoissa vastaan. Kuu - kortti edustaa uutta ja tuntematonta. "The Moon represents the subconscious mind, intuition, and the unknown. The Moon is associated with the realm of dreams and the hidden aspects of ourselves that we may not be aware of."

Kuu - kortti edustaa siis hämmennystä, itsensä etsintää ja "sukeltamista syvään päähän". Joten tämä tilanne B'n kanssa on niin uudenlainen ja erilainen verrattuna muihin J'n ihmissuhteisiin ettei hän voi vain jättää sitä. Lisäksi kun tämä kortti on tullut myös Bojanille se tarkoittaa, että he molemmat on ihan liian syvällä tässä jutussa, että kumpikaan pääsisi siitä enää irti tosta vain. Kuu - kortti on monien mielestä ahdistava, koska se on niin hidas ja pitkäkestoinen. Oli luennan aihe mikä tahansa, se tarkoittaa aina ettei tilanteeseen ole mitään helppoa tai nopeaa ratkaisua. Eli jos tällainen vastaus tulisi kaverini luennassa niin minun olisi pakko sanoa hänelle, että varaudu pitkään tiehen tämän kyseisen asian kanssa.
Sori mutta mun on pakko jo epäillä, että tarinoit mitä ihmiset haluavat kuulla ja nostelet siihen sopivat kortit. En nyt ostanut käytännössä sanaakaan tästä enää.
 
vierailija
Oi oi, mitä kaikkea tapahtuu. Ehdin juuri ja juuri lukea Tarottaren tekstin ennen kuin menin tapaamaan ystävääni ravintolaan. Ihan pienen hetken annoin hänen odottaakin, hävettää sanoa, kun oli pakko lukea loppuun. Mutta pitää perehtyä nyt uudelleen. Kiitos Tarotar! Ja joo, kuulostaa liian uskomattomalta ollakseen totta, enkä edes ole ikäpäivänä tätä ennen uskonut tällaisiin, mutta tähän ja Tarottareen haluan uskoa.

Musta tuntuu että oon jatkuvasti vähän jäljessä vastausteni kanssa. 😂 Piti toivottaa Mangolle hyviä treffejä, mutta nehän taisi mennä jo ja mennä hyvin! Joymuffinille sentään ehtii toivottaa huikeaa keikkaa! ❤

-Emma
 
vierailija
No siis yleensä joku asia ei tule esille luennassa koska se ei ole merkittävä tekijä. Jos tekisin luennan pariskunnalle ja vastaukset menee aina ohi heistä toisistaan, se tarkoittaa ettei heidän side ole vahva.
Tarkoitatko, että kolmiodraama ei tule siksi esille, ettei sitä Jeren ja X:n välillä ole?
Vai ei tule siksi esille, että K:ta ei hetkauta muiden mustasukkaisuudet?
Vai kumpi tahansa syy?
 
vierailija
Oi oi, mitä kaikkea tapahtuu. Ehdin juuri ja juuri lukea Tarottaren tekstin ennen kuin menin tapaamaan ystävääni ravintolaan. Ihan pienen hetken annoin hänen odottaakin, hävettää sanoa, kun oli pakko lukea loppuun. Mutta pitää perehtyä nyt uudelleen. Kiitos Tarotar! Ja joo, kuulostaa liian uskomattomalta ollakseen totta, enkä edes ole ikäpäivänä tätä ennen uskonut tällaisiin, mutta tähän ja Tarottareen haluan uskoa.

Musta tuntuu että oon jatkuvasti vähän jäljessä vastausteni kanssa. Piti toivottaa Mangolle hyviä treffejä, mutta nehän taisi mennä jo ja mennä hyvin! Joymuffinille sentään ehtii toivottaa huikeaa keikkaa!

-Emma
Kiitos, hyvin meni ❤

M
 
vierailija
Jokaisella meistä on ainakin vähän homofobiaa (jopa queerihmisillä sisäistettyä, varsinkin jos on kasvanut konservatiivisessa ympäristössä), yhteiskunnan normit on sen verran vahvat. Se voi ilmetä esim siten että kokee kiusallisena kun leffassa / sarjassa tulee sateenkaaripareja ruudulle, tunteena että homoutta jotenkin tuputetaan, ajatuksina kuten "olkoon kaikki mitä ovat mutta minä en haluaisi että lapseni seurustelisi samaa sukupuolta olevan kanssa tai en haluaisi että minun tuttuni.." jne. En ota kantaa kommentteihisi muutoin kuin siten että homofobia on vieläkin hyvin läsnä tässä yhteiskunnassa ja se on hyvä tunnistaa.
Häääh? Ei mulla ainakaan ole mitään tuollaisia ajatuksia. Vaikka en edes ole se kaikkein most openminded henkilö, on selvinnyt täällä.
 

Yhteistyössä