Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Sori mutta mun on pakko jo epäillä, että tarinoit mitä ihmiset haluavat kuulla ja nostelet siihen sopivat kortit. En nyt ostanut käytännössä sanaakaan tästä enää.
Aijaa? Mistä asiasta tollanen tunne tarkalleen tuli? Kun itse olen useampaan otteeseen sanonu täälläkin, että olen ollut huolissani siitä miten pilaan teidän shippauksen luennoillani nimenomaan siksi koska en esim näe J puolelta rakkaus kortteja tai en näe vaikka ero kortteja yms. 🔮
 
vierailija
Aijaa? Mistä asiasta tollanen tunne tarkalleen tuli? Kun itse olen useampaan otteeseen sanonu täälläkin, että olen ollut huolissani siitä miten pilaan teidän shippauksen luennoillani nimenomaan siksi koska en esim näe J puolelta rakkaus kortteja tai en näe vaikka ero kortteja yms.
et sä minusta pilaa ainakin tuot lisä maustetta luennoilla :)

aksu
 
vierailija
Nyt olen minä täysin järkyttynyt saamastani tuomiosta.
Nyt ehkä luet mun tekstiä omien ennakkoasenteittesi läpi. Missä olen ällötellyt ja kauhistellut kahden aikuisen ihmisen välillä tapahtuvaa toimintaa. En missään. Missä olen lytännyt sinun seksuaalisuutesi? Kuvittelin itse olevani rehellinen, se ei tainnut kannattaa. Tätä keskustelua ei varmaan ole muiden enää mukava seurata. Jos jollain on tilannetta helpottavaa sanottavaa, olisin kuitenkin kiitollinen.
Ihmettelin myös saamaasi purkausta. Ihan normaalisti kommentoit.
 
vierailija
Aijaa? Mistä asiasta tollanen tunne tarkalleen tuli? Kun itse olen useampaan otteeseen sanonu täälläkin, että olen ollut huolissani siitä miten pilaan teidän shippauksen luennoillani nimenomaan siksi koska en esim näe J puolelta rakkaus kortteja tai en näe vaikka ero kortteja yms.
Älä välitä musta tuntuu että toi on vaan joku yks trolli. Ainaki mun silmiin sun luennat on tosi realistisia eikä oo yhtää tullu tunne et keksisit juttuja meidän mieliksi...
 
vierailija
Aijaa? Mistä asiasta tollanen tunne tarkalleen tuli? Kun itse olen useampaan otteeseen sanonu täälläkin, että olen ollut huolissani siitä miten pilaan teidän shippauksen luennoillani nimenomaan siksi koska en esim näe J puolelta rakkaus kortteja tai en näe vaikka ero kortteja yms.
Anteeksi nyt vaan, nyt tuntuu siltä, että kalastelet lisää infoa välttääksesi jatkossa feikin vaikutelman. Mun kritiikkiin on vain kaksi vaihtoehtoa, tiedät, että olet ollut rehellinen TAI tiedät itse, että huijaat siinä, mitä kortteja pakasta muka nousee. Spekulaatiosi voivat olla parhaita, mihin poikien elekieltä yms seuraamalla kuka hyvänsä hyvä ihmistuntija voi päätyä, mutta kertoisit sitten edes rehellusesti, että käytät kortteja apunasi, mutta valitset ne itse, JOS niin on.
Se, mitä mieltä minä tarkemmin olin luennastasi, miksi olin skeptinen ei ole asiassa niinkään oleellista.
 
vierailija
Eikö tämä ole keskustelupalsta, jossa on tarkoitus ilmaista mielipiteitä?
Ei tämä ei ole keskustelupalsta, tämä on aikamoinen puutarha.
Täällä on sallittua ihastella kaikkia ihania liljoja ja ruusuja ja kärhöjä, upeita värejä ja tuoksuja. Täällä saa aistia laulavia lintusia, energioita ja kuunnella lehtien huminaa tuulessa.

Aurinkoon ja taivaaseen kurkottavia kukkia ei saa koskaan katkoa, kaikkia kasveja ei saa istuttaa mihin tahansa ruukkuun ja juuria on varjeltava erityisen hellästi.

Nupullaan oleva pioni ja ylikukkinut unikko ovat yhtä arvokkaita täällä.

Puutarhuri
 
vierailija
Minulle tämä shippaaminen on sillä tavalla avannut silmiä, että ymmärrän paremmin rakkautta. Olen nyt aivan omin silmin nähnyt, että myös miesten välillä se pelittää, juuri niin kuin minun mielestä sen kuuluu pelittää. Että olet parempi versio itsestäsi rakkaasi seurassa.
Olen ystäväpiirissäni nähnyt hieman muunkinlaista miesten välistä kiinnostusta, ja on ollut hyvä nähdä jotain näin puhdasta. Suonette, etten avaa pidemmälle.
B ei varmasti ole Suomessa. Siinä vaiheessa kun heidän tapaamisensa on lähempänä, tulemme sen näkemään henkeä salpaavan leijuvina postauksia. Tavalla tai toisella. He voivat pitää salaisuuden, mutta ei sitä miltä se tuntuu vatsanpohjassa, ja miten se säteilee ulospäin.
Olen onnellinen, että Jere on ollut nyt aktiivisempi Bojanin suuntaan. Se on varmasti tarpeen.
Villasukkia, kaulaliinaa, pipoa pakkailemaan. Onko Tarotsr meidän jäänmurtaja?
Sipriina
 
vierailija
Anteeksi nyt vaan, nyt tuntuu siltä, että kalastelet lisää infoa välttääksesi jatkossa feikin vaikutelman. Mun kritiikkiin on vain kaksi vaihtoehtoa, tiedät, että olet ollut rehellinen TAI tiedät itse, että huijaat siinä, mitä kortteja pakasta muka nousee. Spekulaatiosi voivat olla parhaita, mihin poikien elekieltä yms seuraamalla kuka hyvänsä hyvä ihmistuntija voi päätyä, mutta kertoisit sitten edes rehellusesti, että käytät kortteja apunasi, mutta valitset ne itse, JOS niin on.
Se, mitä mieltä minä tarkemmin olin luennastasi, miksi olin skeptinen ei ole asiassa niinkään oleellista.
Okei? En valitettavasti voi todistaa sinulle mitenkään, että tein eilisen luennan yövuorosta päästyäni ja nuo on kortit mitkä nostin. Mutta tarotien epäily on hyvin yleistä, ei tämä ole ensimmäinen tai viimeinen kerta elämässäni kun joku epäilee luentojani. Joskus kaverinikin ovat epäilleet että huijaan jotenkin, vaikka he ovat istuneet pöydän toisella puolella ja nähneet miten teen luennat, valitsen kortit silmät kiinni sen mukaan mikä tuntuu oikealta. 🔮
 
vierailija
Okei? En valitettavasti voi todistaa sinulle mitenkään, että tein eilisen luennan yövuorosta päästyäni ja nuo on kortit mitkä nostin. Mutta tarotien epäily on hyvin yleistä, ei tämä ole ensimmäinen tai viimeinen kerta elämässäni kun joku epäilee luentojani. Joskus kaverinikin ovat epäilleet että huijaan jotenkin, vaikka he ovat istuneet pöydän toisella puolella ja nähneet miten teen luennat, valitsen kortit silmät kiinni sen mukaan mikä tuntuu oikealta.
Et tietenkään voi todistaa. Mutta voin sanoa, että minä en ole mikään selvänäköisyyden ym epäilijä sinänsä, minulla on kokemusta siitä, että joku kertoo minusta asioita netin keskustelupalstan kautta, tietämättä minusta mitään muuta kuin iän ja hiusteni värin. Hän teki luentoja monille, pitkiäkin.
Sanoin vain itselleni nousseet fiilikset, en ota kantaa, ovatko ne faktaa vai ei. Eli siis olenko epäilyjeni kanssa oikeassa vai en, koska enhän voi sitä tietää.
 
vierailija
"Pidän sinua kädestä, mutta emme kosketa". - "Silmät hukkuvat, mutta me emme itke."

Mikä päivitys JOn sivuilla. Olisiko otteita uudesta laulusta, ja jos on, voi taivas mikä symboliikka.
Siis millä sivulla noi Metuljin sanat nyt on? Voisko olla vähän täsmällisempi kun viittaa jonnekin, eli insta vai twitter vai mikä? En näe instassa ainakaan tollasta.
 
vierailija
Et tietenkään voi todistaa. Mutta voin sanoa, että minä en ole mikään selvänäköisyyden ym epäilijä sinänsä, minulla on kokemusta siitä, että joku kertoo minusta asioita netin keskustelupalstan kautta, tietämättä minusta mitään muuta kuin iän ja hiusteni värin. Hän teki luentoja monille, pitkiäkin.
Sanoin vain itselleni nousseet fiilikset, en ota kantaa, ovatko ne faktaa vai ei. Eli siis olenko epäilyjeni kanssa oikeassa vai en, koska enhän voi sitä tietää.
Ei haittaa jos luennat epäilyttää sinua, se on normaalia. Ja vaikka en voi todistaa mitään niin voin silti luvata sinulle, että henkilöt jotka ottaa tarotit ja muut tämän kaltaiset asiat tosissaan, he eivät pelleile näiden asioiden kanssa. Minä en yksinkertaisesti ikinä uskaltaisi pelleillä korttieni kanssa. Sen takia olen ennen useampia luentoja kysynyt täälläkin, että oletteko varmoja luennan julkaisusta, koska en voi valehdella tuloksista enkä voi luvata yhtään mitä niistä tulee. 🔮
 
vierailija
Musta tuntuu, että mä sain nyt tosta Tarottaren viimeisimmästä luennasta jonkunlaisen rauhan sielulleni. Jotain kuplii pinnan alla tässä jutussa, jokin on pikkuhiljaa kasvamassa, sanoo gut feeling nyt.
 
vierailija
Ei haittaa jos luennat epäilyttää sinua, se on normaalia. Ja vaikka en voi todistaa mitään niin voin silti luvata sinulle, että henkilöt jotka ottaa tarotit ja muut tämän kaltaiset asiat tosissaan, he eivät pelleile näiden asioiden kanssa. Minä en yksinkertaisesti ikinä uskaltaisi pelleillä korttieni kanssa. Sen takia olen ennen useampia luentoja kysynyt täälläkin, että oletteko varmoja luennan julkaisusta, koska en voi valehdella tuloksista enkä voi luvata yhtään mitä niistä tulee.
Väistelet nyt osaa kirjoittamistani pointeista ja vastauksesi jättää minulle edelleen auki epäilyn, että et vain nostele kortteja satunnaisesti ja tee luentaa niistä. Toisekseen en sanonut epäileväni tarotia sinänsä, vaan sitä, teetkö luennan nostamalla näkemättä kortteja.
 

Yhteistyössä