vierailija
Irtonamun irtokädet kietoutumassa pahvi-Bojanin ympärille.Oliko siinä kuvassa irto-osia?
Irtonamun irtokädet kietoutumassa pahvi-Bojanin ympärille.Oliko siinä kuvassa irto-osia?
Minä uskon sinua, ei kaikki hyökkää täällä.Aika kamalia ihmisiä täällä. En missään sanonut että kuva on totta. Silti hylkkäätte kimppuun ja nimittelette ja haukutte
Aww, harmittaako kun kukaan ei uskonutkaan sua?Sinä.se trolli olet
Eli etkö olekaan nähnyt mitään kuvaa?Aika kamalia ihmisiä täällä. En missään sanonut että kuva on totta. Silti hylkkäätte kimppuun ja nimittelette ja haukutte
Voi apua, kai joku on selventänyt meidän trolli-shippaajalle, mikä on edit? Ei kai se raukka ole luullut Kökkiksen kuvia aidoiksi?Ymmärrän häntä, itse olen nähnyt sellaisia kuvia mielessäni jo puolitoista vuotta
Onko teitä peräti kolme vai jopa ihan penkkirivillinen?Minä uskon sinua, ei kaikki hyökkää täällä.
Irtohuulet painautuivat hellästi toisiaan vasten.Irtokäsi piti Kärtsän irtopäästä hellästi kiinni.
Trolli toimii just noin. Että se siitä.Anna se linkki äläkä selitä.
Trolli ja sivupersoonansa.Onko teitä peräti kolme vai jopa ihan penkkirivillinen?
Irtojalka nousee maasta ja kohoaa kohti irtolantiota.Irtohuulet painautuivat hellästi toisiaan vasten.
Hän on nähnyt kuvan pahvi-Kärtsästä ja irtokäsistä.Eli etkö olekaan nähnyt mitään kuvaa?
No ei tällä meidän trollilla ole sitä antaa. Täytyy tyytyä irtohuuliin ja pahvi-Bojaniin.Minä vaan haluaisin nähdä kuvan, oli se totta tahi ei 🥲
Ovat kietoutuneena toisiinsa. B pitelee tiukasti K:sta kiinni ja tuhisee tämän niskaan.Mitähän Kärtsä ja Bojan nyt puuhailevat, ovatkohan autuaan tietämättömänä kaikesta unten mailla?
Ei ole tarvetta epäillä tuota kirjoittajaa.Onko teitä peräti kolme vai jopa ihan penkkirivillinen?
Ettei vain olisi irtokirjoittaja?Ei ole tarvetta epäillä tuota kirjoittajaa.
Siis usko mitä? Että instassa liikkui kuva joka ei todista mitään. Mieti nyt järjellä oikeasti edes mitä möliset. En minä edes väitä mitään mielenkiintoista.Aww, harmittaako kun kukaan ei uskonutkaan sua?
Väitä nyt edes se linkkintähnjos jotain väitätSiis usko mitä? Että instassa liikkui kuva joka ei todista mitään. Mieti nyt järjellä oikeasti edes mitä möliset. En minä edes väitä mitään mielenkiintoista.
Tarkoittaa mitä?Ettei vain olisi irtokirjoittaja?
Siellä alkoi olla niin paljon niitä postauksia, että kyllä mä oikeasti uskon… Mutta kiva oli nähdä, kun oikeasti trollataan, niin vauvapalsta pitää totuudesta kiinniNiinhän me ollaan aina sanottu en tajua miten vaikeaa on erottaa huumori siellä, mut ilmeisesti se joillekin on. Shippaus on hauskanpitoa. Ilkeämielinen juoruilu erikseen.
Yhtä uskottava kuin Boitsun irtojalka yksin matkalla Kyproksella.Tarkoittaa mitä?
No tuo se kuva tänne äläkä ulise.Ei kauheasti näillä palstoille tee mieli kertoa mitään kun hyökätään kimppuun. Nytkin ihan tyhmästä jutusta.