vierailija
Anna nyt se linkki niin katsotaan.Sitten trollina huutaisit ettei todista mitään vaikka ol3n sanonut monta kertaa ettei todista
Anna nyt se linkki niin katsotaan.Sitten trollina huutaisit ettei todista mitään vaikka ol3n sanonut monta kertaa ettei todista
Näinhän olen sanonut koko ajan. Etten luota siihen kuvaanSehän tuosta täysin epäuskottavan tekeekin.
Jokainen voi uskoa mihin haluaa. Toiset uskoo myös joulupukkiin ja sekin suotakoon.Minä uskon tähän pusujuttuun, ei se niin kummallista olisi.
Joo ja samoin se jodelin juttu, olisi siitäkin palstoilla puhuttu jos olisi oikeasti ollut.Siis yhtäkkiä täällä on kolme ja koko penkkirivillinen nähnyt väitetyn Bojere-suutelukuvan monen päivän takaa josta Vauvalla ei ole hiiskuttu sanallakaan? Hyvin uskottavaa.
Trolli etsii itseAnna nyt se linkki niin katsotaan.
Näin sen kuuluu mennäkin. Shippaajat ymmärtävät toden ja fantasian eron, vaikka jälkimmäistä rakastavatkin.Trollit: On ne suudellut on, kuvakin löytyy.
Shippaajat: Ei muuten ole.
Kun se ei ole luotettava. Kuten olen sanonut monta kertaaLupaan uskoa Bojeren pussailleen heti kun saan kuvan.
Olemattomia kuvia on paha metsästää, trolli hyvä.Trolli etsii itse
On se nyt ihme jos sanoo ettei kuva ole luotettava kiukutellaan siitä.Näin sen kuuluu mennäkin. Shippaajat ymmärtävät toden ja fantasian eron, vaikka jälkimmäistä rakastavatkin.
No anna se silti.Kun se ei ole luotettava. Kuten olen sanonut monta kertaa
Ei vaan tuo sun tarina. Olisi kannattanut miettiä sitä pikkuisen pidempään niin joku olisi voinut uskoakin.Näinhän olen sanonut koko ajan. Etten luota siihen kuvaan
Troli tekee just noin kuin toimit.Olemattomia kuvia on paha metsästää, trolli hyvä.
Kerrotko sen kuvan postausajan? Kellonaika on kuitenkin objektiivinen asia, oli sisältö huijausta tai ei.Kun se ei ole luotettava. Kuten olen sanonut monta kertaa
Mikä tarina? Minkä takia levittäisin kuvaa jossa voi olla ketkä vaan miehet.Ei vaan tuo sun tarina. Olisi kannattanut miettiä sitä pikkuisen pidempään niin joku olisi voinut uskoakin.
Niinhän me ollaan aina sanottu en tajua miten vaikeaa on erottaa huumori siellä, mut ilmeisesti se joillekin on. Shippaus on hauskanpitoa. Ilkeämielinen juoruilu erikseen.Tää ilta sai mut taas uskomaan vauvapalstaan Luulin, et porukka oikeesti harhautunut todellisuuden toiselle puolelle, mutta kiitos ei olekaan. Ja ihanaa porukkaa olette ja shippaus best
Hei näin muuten myös tuon jodlauksen, mutta siinä vaiheessa siinä oli vasta tuo ette ikinä arvaa mitä näin aloitus ja muiden muutama kommentti.Minä kerkesin nähdä tuon jodlauksen! Ja sitten se tosiaan jo poistui. Ensin joku oli tehnyt aloituksen böörijä-kanavalle tyyliin ette arvaa mitä näin. Ja myöhemmin sitten tuo pussailuviesti. Pidin kyllä trollauksena, kun tässä kohtaa Bojanin Kyproksella olo ei ollut vielä julkista. Toisaalta vähän jäi mietityttämään, sitten kun selvisi että hän todellakin on siellä myös.
Ei se haittaa vaikkei ole luotettava. Päästäänpä sitten arvioimaan asiaa yhdessä.Kun se ei ole luotettava. Kuten olen sanonut monta kertaa
Instaan kuulemma vaikka anonyymi kirjoitus oli Jodelissa Tässä trolli kompastui omaan tyhmyyteensä.Kukaan ei ole edes vastannut, milloin se väitetty kuva on postattu.
En tiedä koska en sitä katsonut. Näin sen tiistaina aamuyölläKerrotko sen kuvan postausajan? Kellonaika on kuitenkin objektiivinen asia, oli sisältö huijausta tai ei.
En tiedä koska en sitä katsonut. Näin sen tiistaina aamuyöllä