vierailija
Trollilla uusi taktiikkaMitä täällä taas tapahtuu?
Trollilla uusi taktiikkaMitä täällä taas tapahtuu?
Trolli ryhtyi Bojere-shippaajaksiMitä täällä taas tapahtuu?
Jos he kerran ovat tunnistamattomia, niin mitä pahaa siinä sitten olisi?Mikä tarina? Minkä takia levittäisin kuvaa jossa voi olla ketkä vaan miehet.
Outoa taas minusta, jos joku luulee, että nää ei olis voineet pussata, mutta taidankin olla erilainen shippaaja sitten.Näin sen kuuluu mennäkin. Shippaajat ymmärtävät toden ja fantasian eron, vaikka jälkimmäistä rakastavatkin.
Minusta tuo jodlauksen olemassaolo vaikuttaa huomattavasti uskottavammalta (sisältö silti todennäköisesti kukkua, mutta itse viesti voi olla ollut olemassa).Joo ja samoin se jodelin juttu, olisi siitäkin palstoilla puhuttu jos olisi oikeasti ollut.
Ja jos ne on tunnistamattomia, miksi kukaan edes on alun perin yhdistänyt heidän Kärtsään ja Boitsuun? Ei v*ttu tää tarina hajoaa hetki hetkeltä enemmän xDJos he kerran ovat tunnistamattomia, niin mitä pahaa siinä sitten olisi?
Aika tehokas tuo boitsujen yhteisen loman vaikutusTrolli ryhtyi Bojere-shippaajaksi
Kuolen nauruun Kiitos yön piristyksestä.Ja jos ne on tunnistamattomia, miksi kukaan edes on alun perin yhdistänyt heidän Kärtsään ja Boitsuun? Ei v*ttu tää tarina hajoaa hetki hetkeltä enemmän xD
Itse uskon, että ovat voineet pussata. Sen sijaan en usko olemattomiin kuviin, joiden olemassaolo yhtäkkiä muistetaan päiväkausia myöhässä.Outoa taas minusta, jos joku luulee, että nää ei olis voineet pussata, mutta taidankin olla erilainen shippaaja sitten.
Jaa, että sielä kyproksellako ei ole muita ihmisiä? Tai joku voinu5 saada siitä jodelista ideaa?Instaan kuulemma vaikka anonyymi kirjoitus oli Jodelissa Tässä trolli kompastui omaan tyhmyyteensä.
Toki voivat olla pussanneet, mutta vääntö koskee nyt sitä, onko sellaisesta tapauksesta kuvaa vai ei.Outoa taas minusta, jos joku luulee, että nää ei olis voineet pussata, mutta taidankin olla erilainen shippaaja sitten.
Non tämä just, vuotaa kuin seula joka suunnastaJa jos ne on tunnistamattomia, miksi kukaan edes on alun perin yhdistänyt heidän Kärtsään ja Boitsuun? Ei v*ttu tää tarina hajoaa hetki hetkeltä enemmän xD
Joo, trollitkin näkee niiden olemattomia pussailukuvia Instassa!Aika tehokas tuo boitsujen yhteisen loman vaikutus
Oi, uskon kyllä että joku sai tuosta Jodlauksesta idean ja trollaa parhaillaan täällä olemattomalla kuvalla.Jaa, että sielä kyproksellako ei ole muita ihmisiä? Tai joku voinu5 saada siitä jodelista ideaa?
Sinä se trolli olet.Joo, trollitkin näkee niiden olemattomia pussailukuvia Instassa!
Tää on ihan paras yö. K ja B on rauhallisesti illallisella keskenään ja trolli rupesi niin vahvasti shippaamaan että keksii jo pusukuvia. Saadaaanko seuraavaksi joku TikTok-editti totena?Non tämä just, vuotaa kuin seula joka suunnasta
Ymmärrän häntä, itse olen nähnyt sellaisia kuvia mielessäni jo puolitoista vuottaJoo, trollitkin näkee niiden olemattomia pussailukuvia Instassa!
Sinä.se trolli oletOi, uskon kyllä että joku sai tuosta Jodlauksesta idean ja trollaa parhaillaan täällä olemattomalla kuvalla.
En usko, että on mikään trolli.Joo, trollitkin näkee niiden olemattomia pussailukuvia Instassa!
Irtokäsi piti Kärtsän irtopäästä hellästi kiinni.Oliko siinä kuvassa irto-osia?
Luulen, että siinä oli irtosuu.Oliko siinä kuvassa irto-osia?
Irtokäsi piti Kärtsän irtopäästä hellästi kiinni.