vierailija
Onkos täällä tai paatilla ollut puhetta Majakka ficcin kirjoittajan uudesta Bluza aiheisesta lyhyestä ficcistä? Oli aikas ihana taas
Kannattaa lopettaa jo. Ihan oli hauska pikku viihdyke sen hetken kun siitä sai huumoria revittyä.Siis usko mitä? Että instassa liikkui kuva joka ei todista mitään. Mieti nyt järjellä oikeasti edes mitä möliset. En minä edes väitä mitään mielenkiintoista.
Niin eli trollina kiusaat ja nimittelet kunnes saat pakotettua linkin joka ei edes kerro mitään ja sitten haukut siitä kun se ei todista mitään vaikka juuri niin olen sanonut alusta asti.Väitä nyt edes se linkkintähnjos jotain väität
Niin oli ja lukisin niin mielelläni enemmänkin häneltä.Onkos täällä tai paatilla ollut puhetta Majakka ficcin kirjoittajan uudesta Bluza aiheisesta lyhyestä ficcistä? Oli aikas ihana taas
Lopet itse. Et ole kukaan määrämään muita pois.Kannattaa lopettaa jo. Ihan oli hauska pikku viihdyke sen hetken kun siitä sai huumoria revittyä.
Sama juttu.Minä vaan haluaisin nähdä kuvan, oli se totta tahi ei 🥲
Aito ole hiljaaKannattaa lopettaa jo. Ihan oli hauska pikku viihdyke sen hetken kun siitä sai huumoria revittyä.
Ja tuon haukkumisen jälkeen lähtisin etsimään ja sitten kuuntelemaan kun ivaatte ja haukutte. Ei kiitos.Jos laittaisit sen linkin siihen kuvaan (jos sellaista edes on) niin me voitais kaikki yhdessä katsoa se ja päättää ettei siinä ole K&B. Kukaan ei syytä sua nyt mistään muusta kuin siitä että kerrot tällaisen kuvan olemassa olosta mutta et anna siihen mitään todisteita
Kukaan ei ole sua haukkunut vaan pyytänyt sitä kuvaa tai linkkiä siihenJa tuon haukkumisen jälkeen lähtisin etsimään ja sitten kuuntelemaan kun ivaatte ja haukutte. Ei kiitos.
Muistan jatkossa
Ja tuon haukkumisen jälkeen lähtisin etsimään ja sitten kuuntelemaan kun ivaatte ja haukutte. Ei kiitos.
Muistan jatkossa
Olen niin kaukana Aidosta kuin mahdollista.Aito ole hiljaa
Höpöhöpö. Haukuttiin ja ivattiinKukaan ei ole sua haukkunut vaan pyytänyt sitä kuvaa tai linkkiä siihen
Käyttäydyt sitenOlen niin kaukana Aidosta kuin mahdollista.
Ok, trolli. Juttu käy vanhaksi. Linkit pöytään tai luovuta jo.Höpöhöpö. Haukuttiin ja ivattiin
Ooh, uhrikortti vedetty esiin.Miksi ette hauku sitä joka toi jodel asian tänne vaan vain minua. Ihan käsittämätöntä. Minä vain kerroin mitä näin.
Niinpä. Paljastit itsesi. Hetken ystävällinen ja sitten kun et saa mitä haluat hyökkää taas. Etsi kuule kuvasi ihan itse.Ok, trolli. Juttu käy vanhaksi. Linkit pöytään tai luovuta jo.
Eli mitään kuvaa ei olekaan. Mikset voinut sanoa heti alussa?Ihan itse saatte kuvanne etsiä.
Paha etsiä olematonta.Niinpä. Paljastit itsesi. Hetken ystävällinen ja sitten kun et saa mitä haluat hyökkää taas. Etsi kuule kuvasi ihan itse.
Miten sen voi etsiä jos a) siitä ei tunnista ketä kuvassa on ja b) sitä ei ole enää olemassa?Niinpä. Paljastit itsesi. Hetken ystävällinen ja sitten kun et saa mitä haluat hyökkää taas. Etsi kuule kuvasi ihan itse.
Jumalauta mä kuolen tän tyypin juttuihin. Miksei kaikki röllit voi olla tällaisia?Miten sen voi etsiä jos a) siitä ei tunnista ketä kuvassa on ja b) sitä ei ole enää olemassa?