vierailija
Koska jäi kiinni umpisurkeasta tarinasta ja nyt harmittaa, nyyh.Eli mitään kuvaa ei olekaan. Mikset voinut sanoa heti alussa?
Koska jäi kiinni umpisurkeasta tarinasta ja nyt harmittaa, nyyh.Eli mitään kuvaa ei olekaan. Mikset voinut sanoa heti alussa?
Sanoinhan minä että.se poistettiin nopeasti. Kannattaa opetella lukemaan. Muuallakin näin. En vaan tiedä missä enää. Ja en kyllä koe että haluan etsiä teille yhtään mitään plus koen ikäväksi kun varmuutta siitä ei saaEli mitään kuvaa ei olekaan. Mikset voinut sanoa heti alussa?
Jumalauta mä kuolen tän tyypin juttuihin. Miksei kaikki röllit voi
Te jäitte kiinni rumasta käytöksestäKoska jäi kiinni umpisurkeasta tarinasta ja nyt harmittaa, nyyh.
Sanoinhan minä että.se poistettiin nopeasti. Kannattaa opetella lukemaan. Muuallakin näin. En vaan tiedä missä enää. Ja en kyllä koe että haluan etsiä teille yhtään mitään plus koen ikäväksi kun varmuutta siitä ei saa
Tää sun jankuttaminen ja ivailu alkaa myös käydä vanhaksi. Pahimpia trolleja näillä palstoilla on nykyään just sun kaltaset. Teillä on erityislaatuinen taito tehdä ilmapiiristä tosi ankea.Ok, trolli. Juttu käy vanhaksi. Linkit pöytään tai luovuta jo.
Tää sun jankuttaminen ja ivailu alkaa myös käydä vanhaksi. Pahimpia trolleja näillä palstoilla on nykyään just sun kaltaset. Teillä on erityislaatuinen taito tehdä ilmapiiristä tosi ankea.
Ai, tarina muuttui taas! Missäs muualla näit kuvan? Ei ku anna kun mä veikkaan. Olisko Discord ja X? Ja todella kaikkein ihmeellisintä on että KUKAAN muu ei onnistunut sitä sielläkään näkemään.Sanoinhan minä että.se poistettiin nopeasti. Kannattaa opetella lukemaan. Muuallakin näin. En vaan tiedä missä enää. Ja en kyllä koe että haluan etsiä teille yhtään mitään plus koen ikäväksi kun varmuutta siitä ei saa
Kaikki me tiedetään, että tämä ei ole totta. Sitten jos on kuva yms näyttää niin eri asia. Ei kukaan sinua henkilökohtaisesti hauku vaan sinun väitettäsi muka näkemästäsi kuvasta. Juoruja on aina ja kuka tahansa voi sanoa nähneensä mitä tahansa ja kun kirjoittaa niistä keskustelupalstalle, niin voi odottaa tällaisen vastaanoton. Kuka tahansa voi keksiä nähneensä vaikka mitä vaan ja jakaa niitä muka totuutena.Miksi ette hauku sitä joka toi jodel asian tänne vaan vain minua. Ihan käsittämätöntä. Minä vain kerroin mitä näin.
Uskot jodel-juoruja? Kerron sinulle salaisuuden: sielläkin trollataan.Aika ikävää kyllä. Luulin että uskaltaa kertoa materiaalista jonka näki kuten jodelistakin uskalsi joku.
Minuakin ärsyttää nämä trolleja joka paikassa näkevät.Tää sun jankuttaminen ja ivailu alkaa myös käydä vanhaksi. Pahimpia trolleja näillä palstoilla on nykyään just sun kaltaset. Teillä on erityislaatuinen taito tehdä ilmapiiristä tosi ankea.
En usko. Vaan on uskallettu kertoa epävarmasta jutusta. Silti ei hyökätty kimppuunUskot jodel-juoruja? Kerron sinulle salaisuuden: sielläkin trollataan.
En usko. Vaan on uskallettu kertoa epävarmasta jutusta. Silti ei hyökätty kimppuun
Se tarina olikin uskottavampi. Ja siinäkin se uskottavin osa on, että sellainen postaus on ollut olemassa, ei se että sisältö olisi ollut totta.En usko. Vaan on uskallettu kertoa epävarmasta jutusta. Silti ei hyökätty kimppuun
Eli täysin hatusta vedät mikä on ok ja mikä ei.Se tarina olikin uskottavampi. Ja siinäkin se uskottavin osa on, että sellainen postaus on ollut olemassa, ei se että sisältö olisi ollut totta.
Verrattu vanhaa viisu-Jereä tän hetken Jereen?Mikähän tuo K stroorin ajatus on jossa kuva Kärtsästä oman kuvansa vieressä?
Noi mun naurunaamat oli yritys vastata tolle joka kommentoi mun kommenttia pelkillä naurunaamoilla, mutta jotain meni pieleen ja lainaus katosi.
Mutta samat sanat siis sulle jankkaaja ja ivaaja: ja vielä pari bonuksena:
Kärtsä nyt ja Kärtsä viisukeväänä, eikai siinä sen kummempaa.Mikähän tuo K stroorin ajatus on jossa kuva Kärtsästä oman kuvansa vieressä?
Niin joo. On muuten tosi ihana ilme tuossaVerrattu vanhaa viisu-Jereä tän hetken Jereen?
Ei ei ei. Sun trollaus-yritys oli vaan ihan sysip*ska ja koska et kykene tuottamaan yhtään mitään todisteita eikä kukaan muu ole siitä mitään missään maininnut ja jankutat vaan vastaan niin saat ansiosi mukaan. Jodel-jutusta uskon vaan, että joku on sellaisen langan trollausmielessä aloittanut.Eli täysin hatusta vedät mikä on ok ja mikä ei.