Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Sanoinhan minä että.se poistettiin nopeasti. Kannattaa opetella lukemaan. Muuallakin näin. En vaan tiedä missä enää. Ja en kyllä koe että haluan etsiä teille yhtään mitään plus koen ikäväksi kun varmuutta siitä ei saa
Ai, tarina muuttui taas! Missäs muualla näit kuvan? Ei ku anna kun mä veikkaan. Olisko Discord ja X? Ja todella kaikkein ihmeellisintä on että KUKAAN muu ei onnistunut sitä sielläkään näkemään.
 
vierailija
Miksi ette hauku sitä joka toi jodel asian tänne vaan vain minua. Ihan käsittämätöntä. Minä vain kerroin mitä näin.
Kaikki me tiedetään, että tämä ei ole totta. Sitten jos on kuva yms näyttää niin eri asia. Ei kukaan sinua henkilökohtaisesti hauku vaan sinun väitettäsi muka näkemästäsi kuvasta. Juoruja on aina ja kuka tahansa voi sanoa nähneensä mitä tahansa ja kun kirjoittaa niistä keskustelupalstalle, niin voi odottaa tällaisen vastaanoton. Kuka tahansa voi keksiä nähneensä vaikka mitä vaan ja jakaa niitä muka totuutena.
 
vierailija
Noi mun naurunaamat oli yritys vastata tolle joka kommentoi mun kommenttia pelkillä naurunaamoilla, mutta jotain meni pieleen ja lainaus katosi.

Mutta samat sanat siis sulle jankkaaja ja ivaaja: 🤣🤣🤣 ja vielä pari bonuksena: 🤣🤣
 
vierailija
Eli täysin hatusta vedät mikä on ok ja mikä ei.
Ei ei ei. Sun trollaus-yritys oli vaan ihan sysip*ska ja koska et kykene tuottamaan yhtään mitään todisteita eikä kukaan muu ole siitä mitään missään maininnut ja jankutat vaan vastaan niin saat ansiosi mukaan. Jodel-jutusta uskon vaan, että joku on sellaisen langan trollausmielessä aloittanut.
 
vierailija
Ei ei ei. Sun trollaus-yritys oli vaan ihan sysip*ska ja koska et kykene tuottamaan yhtään mitään todisteita eikä kukaan muu ole siitä mitään missään maininnut ja jankutat vaan vastaan niin saat ansiosi mukaan. Jodel-jutusta uskon vaan, että joku on sellaisen langan trollausmielessä aloittanut.
Miksi tuollaista edes pitäisi todistaa? Sinua vaan vituttaa kun et saa leviteltävää epävarmaa juoruttavaa ja lisää haukuttavaa

Ja loppu paljasti että tosiaan olet Aito.
 

Yhteistyössä