Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Palaan tuohon viime öiseen keskusteluun Joostista. Se jäi vaivaamaan.
Edelleen seison sanojeni takana: Joost ei ole Hollannissa tähti, hän on lähinnä tunnettu tuosta viisutouhusta. Hänen yksittäisillä biiseillään voi olla useita kuunteluja, tai ei, mutta tähti hän ei ole. Muistakaa, että Hollannissa asuu 18 miljoonaa ihmistä.
Olin vilpittömin mielin liikkeellä, ja yritin sieltä Songstatsista katsoa, mitkä ovat oikeat luvut. Jos se ei onnistunut, niin sori siitä. Päällimmäisenä mielessäni oli kuitenkin tuo ihana Ruissi!
Tuntui tosi ikävältä, että minut nimettiin valehtelijaksi ja trolliksi.

Toisaalta olen erittäin kiitollinen, että muutama minut tunnisti, ja kävi asiasta jotain sanomassa. <3

Kaiken kaikkiaan palstojen fiilis on sanoinkuvaamattoman törkeä, puolet porukasta tuntuu olevan täällä vain huudellakseen ikävyyksiä toisille. Jopa fandomissa siis 'hajaannumme'.
Oon kokenut ihan samoin, muutamilla on täällä uskomattoman töykeä tapa ”oikaista” toisia koittamalla sheimata muka iloisina ja viattomina nauruhymiöillä, kun oikeasti se käytös ei juurikaan eroa Heila-biisin heiluttelijoista. (jotkut K:n canceloijista). Luin sitä mitä siitä keskustelusta oli jäljellä jälkijunassa, ehkä osa taas oli poistettu(?), mutta en mitenkään päässyt kärryille, miksi kenenkään oli pitänyt alkaa haukkua ketään, kuulosti vain tosi ikävältä tuo sinun kohtelusi.
 
vierailija
Minulle tuli useammasta hetkestä mieleen, että B haluaisi enemmän ja olisi tuossakin kaivannut enemmän. Toki ihan vieraan ihmisen tulkintaa eikä edes ole kuin jotain satunnaisia taltiointeja nähnyt. Se kappalekin jonka aikana kävi halaamassa Kärdeä avautuu itselle siten kuin K ei haluaisi enempää ja on tähtäämässä muualle. Bojanilla on hyvä vain K syleilyssä vaikka tietää, ettei enempää saa ja hyväksyy sen kyllä kun asialle ei muuta voi.
No just näin. Niinhän sen biisin sanat kertoo. Vaikka onkin tehty 2020.
 
vierailija
Tämä henkilö väittineilen miten Joost ei ole tunnettu koska hänen 12 vuotiaat lapsensa ei tunnu häntä. Kun todettiin ettei ehkä ole kohderyhmää oli peruste se ettei hänen 17 v tyttökään tunne. Väitti myös Jokereilla olevan enemmän kuuntelijoita kuin Joostilla. Esimerkki hyvin menestyvästä Hollantilaisesta Joostia paremmasta artistista hänellä oli heppu jolla oli kuuntelijoita vain 1,8 miljoonaa. Oli kuulemma tosi suosittu. En ymmärrä mikä trollaaja tuo mula Hollannissa asuva on. Ihan kummia juttuja.
Et varmaankaan ole maisteri.
 
vierailija
Esitän edellä olevan kysymyksen kaikille. Mikä oli suosikkihetkesi Ruississa, pieni tai suuri?
Mun oli sellainen Nalle Puhin hunajaa odottajamainen: kun tiedät että kohta saat 😛 Eli jokin niistä hetkistä kun olin Ruississa, se kaikki oli minun ympärilläni, minä olin pienenä hippusena sen keskellä, onnellisena, nähnyt juuri hyvän Kärtsän, tulossa vielä Jokerit. Jotenkin sellainen kokonaisvaltainen ”tähän suohon päälakeaan myöten hyvällä tavalla kastetun ihmisen” olo, ei voisi olla enempää inessä siinä, mitä tää homma on itselle viimeiset 12 kk merkinnyt.
Muuten kuin tuo yleiskokemus niin Bojan. Bojan Bojan Bojan. Sillä keikalla. Myös Kris ja Krisin asu oli upea, hyvin Stožicemainen (oliko se paita sama?).
Hauskin hetki hassusti oli se, kun se lokki-raukka lensi hädissään teltassa ja Bojan soi sille huomionsa 🥰 Ehkä se hetki siksi, kun sekin oli uusi, ei olla sellaista aiemmin koettu! 😊
Biiseistä SSOL rokkasi yllättäen itselleni tuoreimpana, samoin Bele sanje on ikuinen suosikkini keikoilla! Mutta Dopamin was my biggest beloved tällä keikalla 🥰
MRS
 
vierailija
Mulle Ruissi-päivän kohokohta oli Joksujen keikka (olin paikalla) ja sillä erityisesti se hali, Šta bih ja (jonka julkaisua en millään malttaisi odottaa), Plastika ja yllättäen ehkä SSOL. Se energian määrä, joka huokui yleisöstä ja bändistä oli niin mahtava. 🔥🔥🔥

Hali taas oli vaan niin yllättävä, liikuttava ja kaunis hetki 💙💚🥹

Boitsu ja koko bändi tuntuivat olevan tosi innoissaan ja hyväntuulisia, riehakkaitakin. Boitsun tunnetiloja alan näköjään helposti nykyään arvuuttelemaan, koska hän on puhunut julkisesti niin paljon paniikkikohtauksistaan keikoilla. Eihän sitä ulkopuolinen ammattiesiintyjästä osaa nähdä, mutta jos kuitenkin veikkaan, niin veikkaan että Ruissin keikalla ei ollut ainakaan pahaa kohtausta. Mietin sen halin jälkeen, että ehkä B halusi tankata turvaa K:sta. 🥹

Vše kar vemistä vielä sen verran, että B on useilla keikoilla kertonut, että laulu tehtiin korona-aikana, kun bändi oli jollain mökillä vuoristossa. Sitä oli edeltänyt eristys, jonka aikana bändiläiset tuntuivat etääntyvän toisistaan, eli ilmeisestikin laulun teema voisi olla yhteyden säilyttäminen.
 
vierailija
Siinä oli kaksi kuvaa ja siinä soi biisi, jossa kuvassa ei näkynyt Häärijää
Oh my:D kiitos kaikille aihetta muistelleille ja kommentoineille! Eli Bieberin BF song oli siinä Kn IG tarinassa, jossa näkyi vain osio Kn kuvasta:DD

Tässä on ollut niin monia hauskoja viittauksia, ja tuo kuvakin oli niin villi, että osa pääsee unohtumaan. Olkoon vaikka läppä viittaus, mutta erittäin mielenkiintoinen biisivalinta ollut juuri mielessä kuvaan liittyen:D

Myös ne gay-kommenttien are you -vastaukset Klta hymyilyttää edelleen. Ko. kuvan kommenteissa taisi olla muutama "what next? OF coming next!?' Little did we know:D
 
vierailija
Oh my kiitos kaikille aihetta muistelleille ja kommentoineille! Eli Bieberin BF song oli siinä Kn IG tarinassa, jossa näkyi vain osio Kn kuvastaD

Tässä on ollut niin monia hauskoja viittauksia, ja tuo kuvakin oli niin villi, että osa pääsee unohtumaan. Olkoon vaikka läppä viittaus, mutta erittäin mielenkiintoinen biisivalinta ollut juuri mielessä kuvaan liittyen

Myös ne gay-kommenttien are you -vastaukset Klta hymyilyttää edelleen. Ko. kuvan kommenteissa taisi olla muutama "what next? OF coming next!?' Little did we know
Olin jo unohtanut Kärtsän vastaukset niihin "Are you gay?" -kommentteihin, se oli kyllä kiinnostava käänne. :)
 
vierailija
Slovenia-AU:n viidennessä luvussa (joka onkin kuitenkin vasta toiseksi viimeinen) kohdataan liuta tuttuja muusikoita. Tästäkin tuli aika romanttinen (ja muutakin), vaikka draamaakin riittää. https://archiveofourown.org/works/56569027/chapters/145629721

Sellainen tiedotusluontoinen asia myös, että olen pyöritellyt päässä nyt pari kuukautta ideaa uudesta pidemmästä kirjoitusprojektista, joka ei ole fiktiota, mutta shippi/fandom on osaltaan inspiroinut sitä paljon. Eilen lentokoneessa kirjoitin ylös melkoisen määrän muistiinpanoja siihen liittyen. Koska minulla on hyvin rajallinen määrä energiaa kirjoittamiseen, niin jos aloitan tuon projektin, niin uusia pidempiä ficcejä ei tämän tarinan valmistuttua välttämättä sitten enää tule.

- Joymuffin
 
vierailija
Slovenia-AU:n viidennessä luvussa (joka onkin kuitenkin vasta toiseksi viimeinen) kohdataan liuta tuttuja muusikoita. Tästäkin tuli aika romanttinen (ja muutakin), vaikka draamaakin riittää. https://archiveofourown.org/works/56569027/chapters/145629721

Sellainen tiedotusluontoinen asia myös, että olen pyöritellyt päässä nyt pari kuukautta ideaa uudesta pidemmästä kirjoitusprojektista, joka ei ole fiktiota, mutta shippi/fandom on osaltaan inspiroinut sitä paljon. Eilen lentokoneessa kirjoitin ylös melkoisen määrän muistiinpanoja siihen liittyen. Koska minulla on hyvin rajallinen määrä energiaa kirjoittamiseen, niin jos aloitan tuon projektin, niin uusia pidempiä ficcejä ei tämän tarinan valmistuttua välttämättä sitten enää tule.

- Joymuffin
Kiva, luen tämän iltasaduksi! 🥰 Mukava kuulla, että shippi on inspiroinut myös muuta kirjoitusprojektia kuin ficcejä - tosin pitkiä ficcejäsi tulee ikävä❤
 

Yhteistyössä