Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kuulin yhdeltä Nykin konetta lentävältä kapteenilta sellaista, että yksi Boitsun näköinen mies oli tullut siveysvyössä lentokentälle. Oli karannut joltakin mummolta ja yritti päästä Nykiin. Mummo sai tämän siveysvyössä juoksentelevan nuoren miehen kiinni ja tarina kertoo, että vei korvasta vetäen takaisin kotiinsa.
 
vierailija
B on lentänyt Nykkiin, jotta saa kirjoitettu uuden biisin siitä miten kauheaa on kun ihmiset ei välitä ympäristöstä ja miten kaikki yhdessä omilla teoillaan voidaan pelastaa maapallo ilmaston lämpenemiseltä. Lennähtää vielä pari kertaa sinne ja takas ja sitten biisi julkaisuvalmis. Hyvin sopii tonne pintaliitopiireihin hyvesaarnaamaan tavan tallaajille.
 
vierailija
Sä taidat kyllä itse olla vähemmistössä ajatuksesi kanssa. Täällä tuntuu olevan moni sitä mieltä, että B saattaa hyvinkin matkustella Jenkkeihin. Olen shippari, eikä S kuulu minusta tähän ketjuun, mutta on kuitenkin epärealistista luulla, että B istuu lomansa mummon lihapatojen äärellä. B vaikuttaa sosiaaliselta ja menevältä maailmankansalaiselta. Älä tunge häntä ahtaaseen lokeroon vain sen vuoksi, että sulle Jenkkeihin matkusteleminen tuntuu utopialta.
Siis mikähän mun ajatus tuossa sun mielestä oli? Ainoa, mitä kommentoin oli tuo sponsori juttu, joka on epätodennäköinen ja se, että täällä moni on esittänyt epäilyksiä B:n Jenkkilä matkasta. Edelleen toistan, en tuonut omia mietteitä julki ollenkaan B:n olinpaikan suhteen. Mulle oikeastaan sama, missä B on, jos ei sitä halua julkisesti jakaa. Olen samaa mieltä itse asiassa, että tuskin viettää lomaansa ainakaan kokonaan Sloveniassa. Jostain syystä on tuntunut jopa karttavan kotimaataan lähiaikoina.
 
vierailija
Kamalaa, jos oikeasti selviää, että taas on matkustellut mitäs tämä ympäristö sitten? Aika tekopyhää kirjoittaa jotain Novi val ja muuta, mutta itse uskon vielä hyveellisesti, että B on Sloveniassa tai mummolassa
 
vierailija
Siis mikähän mun ajatus tuossa sun mielestä oli? Ainoa, mitä kommentoin oli tuo sponsori juttu, joka on epätodennäköinen ja se, että täällä moni on esittänyt epäilyksiä B:n Jenkkilä matkasta. Edelleen toistan, en tuonut omia mietteitä julki ollenkaan B:n olinpaikan suhteen. Mulle oikeastaan sama, missä B on, jos ei sitä halua julkisesti jakaa. Olen samaa mieltä itse asiassa, että tuskin viettää lomaansa ainakaan kokonaan Sloveniassa. Jostain syystä on tuntunut jopa karttavan kotimaataan lähiaikoina.
Etpä sä tainnut kauheasti munkaan kommenttia lukea ajatuksella läpi. Joskus tuntuu siltä, että täällä luetaan rivienvälistä ja tehdään asioista omat virheelliset tulkinnat. Mä en ole muuten missään kohtaan edes väittänyt, että B olisi Jenkeissä. Sekin oli sun oma olettamus. Mun pointti oli se, että ihminen voi matkustaa tiettyyn maahan, vaikka olisi siellä juuri ollut.
 
vierailija
No ei ole millään mittarilla tavallista.
Lentäminen ja matkustaminen on nykypäivää. Ei sitä kannata kieltää. Osa ihmistä on toki hyvinkin ympäristötietoisia ja he välttävät lentokoneella matkustamisista. Musta tuntuu siltä, että plussan ketjussa pyörii nyt joku sellainen henkilö, joka ei oikein koskaan matkusta ja hän sitten olettaa, ettei muutkaan tee niin.
 
vierailija
Pointti on just tämä. B voi hyvinkin matkustaa vaikka Japaniin tai Kiuruvedelle, mutta kun jollekin on ihan käsittämätön ajatus sellainen, että B ylipäätänsä matkustaisi jonnekin tai samaan paikkaan, missä on juuri ollut.
Kyllä tässä on lähinnä sanottu sitä, että ei nähdä mitäön syytä miksi ois matkustanut nyt Jenkkeihin, kun just oli siellä. Muuta matkustamista ei ole niinkään vastustettu. Itse olen liputtanut mummolle (tai muualle ns. lähelle) menoa yms sillä ajatuksella, että pidän sitä todennäköisimpänä. Se ei ole matkustusajatuksen mihinkään kieltämistä tai vastustamista. En vain itse usko sellaiseen isoiten. Voi silti olla matkustanut lomalle johonkin ei-sukulaisiin.
 
vierailija
Kyllä tässä on lähinnä sanottu sitä, että ei nähdä mitäön syytä miksi ois matkustanut nyt Jenkkeihin, kun just oli siellä. Muuta matkustamista ei ole niinkään vastustettu. Itse olen liputtanut mummolle (tai muualle ns. lähelle) menoa yms sillä ajatuksella, että pidän sitä todennäköisimpänä. Se ei ole matkustusajatuksen mihinkään kieltämistä tai vastustamista. En vain itse usko sellaiseen isoiten. Voi silti olla matkustanut lomalle johonkin ei-sukulaisiin.
Edelleen on typerää väittää et ei voisi matkustaa johonkin sellaiseen maahan, jossa on juuri ollut. Joku ei vaan kestä ajatusta siitä et B lentäisi Jenkkeihin.
 

Yhteistyössä