Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Uhkailut esitettiin julkisesti, miksi pahoittelut pidettäisiin yksityisinä?
Voi apua! Miks ihmeessä pitäis esim. sinua varten jotain julistusta tehdä. Jos on anteeksipyydetty K:lta, sen pitäisi riittää, koska asia ei sinänsä ketään muuta kosketa. Mut eikö voitais jo lopettaa jauhaminen. On se nyt prhana että just on ollu kuuma keikka ja ainoa mikä kiinnostaa, on toiset fanit ja ketjut menee lukkoon.
 
vierailija
Tänään vielä parit ylioppilasjuhlat. Ensimmäisessä kohteessa lahjapöydältä löytyi Carpe Diem -tekstillä varustettu kortti sekä Rauman pitsistä inspiraation saaneet servetit. Sentään ei ollut Idrian pitsiä 😅
 
vierailija
Vaikea käsittää tällaisia väitteitä. Toiset matkustaa paljon ja toiset ei. Jokainen käyttää rahansa siihen, mihin haluaa.
Mä ihmettelen näitä myös. Jostain syystä joillekin on vaikea ymmärtää, että meitä on moneksi. Erilaisia persoonia, erilaisia taloudellisia tilanteita ja erilaisia elämäntilanteita. Onko se some, joka kuplauttaa nykyään ihmiset, niin ettei ne edes itse sitä huomaa?
 
vierailija
Mä ihmettelen näitä myös. Jostain syystä joillekin on vaikea ymmärtää, että meitä on moneksi. Erilaisia persoonia, erilaisia taloudellisia tilanteita ja erilaisia elämäntilanteita. Onko se some, joka kuplauttaa nykyään ihmiset, niin ettei ne edes itse sitä huomaa?
Kyse ei ole tästä vaan asioiden kuvittelemisesta B:lle, mistä ei pidetä ja sille on jo oma ketjunsa olemassa, aiheessa olisi kiva pysyä
 
vierailija
Joskus lukittuu joskus ei se om huomattu sataan viestiin en nyt ihan heti usko tästä on turha jatkaa jankkausta aukeaa kun aukeaa
No sitten et ole paljoa palstaillut jos kuvittelet että yhden sivun verran poistuvia viestejä lukittaa ketjun. Olen ollut useamman poistomayhemin aikaan palstalla ja sivut on hyppinyt jatkuvasti ja viestejä lähtee ja silti on auki. Mutta ainahan voin jonakin kertana testata pitääkö oma teoriani paikkansa ja kokeilla lukittaa ketjun.
 
vierailija
Mulla ei ole mitään tarvetta kuvitella B:tä yhtään mihinkään. Huvittavaa vaan se, että kiihkeästi kiellät sen, etteikö B voisi lentää Jenkkeihin.
Mullakaan ei ole tarvetta kuvitella mitään. Totesin, että lentosponsori on aika epätodennäköinen ja että oletus B oleskelusta Jenkeissä ei täällä saa vastakaikua. Siitä, mikä mun oma oletus olinpaikasta on, en kertonut mitään.
 
vierailija
No sitten et ole paljoa palstaillut jos kuvittelet että yhden sivun verran poistuvia viestejä lukittaa ketjun. Olen ollut useamman poistomayhemin aikaan palstalla ja sivut on hyppinyt jatkuvasti ja viestejä lähtee ja silti on auki. Mutta ainahan voin jonakin kertana testata pitääkö oma teoriani paikkansa ja kokeilla lukittaa ketjun.
Olen ollut ihan alusta asti ketjuissa ja tiedän kyllä, ei jaksa näitä mode lukittaa ja joku henkilö itse pyytää ilmiantoa teorioita varsinkaan kun siellä ei mitään nimellä mainittua loukkausta esiintynyt, toivon kyllä, ettet kiitos tahallisesti koita lukittaa ketjuja kyllä ne tarpeeksi usein menee muutenkin
 

Yhteistyössä