Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
B voi lomailla vaikka Kuussa ja jonkun mielestä B on mummolla, jonkun toisen mielestä taas kotisohvalla ja kolmannen mielestä Jenkeissä... Eipä se täällä jauhamalla selviä kuitenkaan
 
vierailija
Mullakaan ei ole tarvetta kuvitella mitään. Totesin, että lentosponsori on aika epätodennäköinen ja että oletus B oleskelusta Jenkeissä ei täällä saa vastakaikua. Siitä, mikä mun oma oletus olinpaikasta on, en kertonut mitään.
Sä taidat kyllä itse olla vähemmistössä ajatuksesi kanssa. Täällä tuntuu olevan moni sitä mieltä, että B saattaa hyvinkin matkustella Jenkkeihin. Olen shippari, eikä S kuulu minusta tähän ketjuun, mutta on kuitenkin epärealistista luulla, että B istuu lomansa mummon lihapatojen äärellä. B vaikuttaa sosiaaliselta ja menevältä maailmankansalaiselta. Älä tunge häntä ahtaaseen lokeroon vain sen vuoksi, että sulle Jenkkeihin matkusteleminen tuntuu utopialta.
 
vierailija
Sä taidat kyllä itse olla vähemmistössä ajatuksesi kanssa. Täällä tuntuu olevan moni sitä mieltä, että B saattaa hyvinkin matkustella Jenkkeihin. Olen shippari, eikä S kuulu minusta tähän ketjuun, mutta on kuitenkin epärealistista luulla, että B istuu lomansa mummon lihapatojen äärellä. B vaikuttaa sosiaaliselta ja menevältä maailmankansalaiselta. Älä tunge häntä ahtaaseen lokeroon vain sen vuoksi, että sulle Jenkkeihin matkusteleminen tuntuu utopialta.
Moni, kun sinä yksin, ei täällä muut kuvittele olemattomia
 
vierailija
Kyse ei ole tästä vaan asioiden kuvittelemisesta B:lle, mistä ei pidetä ja sille on jo oma ketjunsa olemassa, aiheessa olisi kiva pysyä
Minun kommenttini oli vaan siihen, kun olin nähnyt useamman viestin lähipäivinä siitä, ettei B voi matkustaa nyt mihinkään, kun on juuri matkustellut edellisen vapaan aikana. Tiedän hyvin, missä ketjussa olen enkä ole kirjoittanut aiheen ulkopuolelta ja haluan nimenomaan olla k/b ketjussa. Ei kannata yrittää tunkea rivien väliin jotain sellaista, mitä siellä ei ole.
 
vierailija
Moni, kun sinä yksin, ei täällä muut kuvittele olemattomia
No en mä kyllä yksin ole, koska moni tuntuu kirjoittavan tästä samasta asiasta. Jotenkin on sellainen olo, että sä olet riippuvainen Bojanista, etkä osaa päästää hänestä irti. Sitkeästi haluat iskostaa hänet johonkin neitsyt pyhimyksen rooliin, joka ei matkustele ja tapaa ihmisiä.
 
vierailija
Minun kommenttini oli vaan siihen, kun olin nähnyt useamman viestin lähipäivinä siitä, ettei B voi matkustaa nyt mihinkään, kun on juuri matkustellut edellisen vapaan aikana. Tiedän hyvin, missä ketjussa olen enkä ole kirjoittanut aiheen ulkopuolelta ja haluan nimenomaan olla k/b ketjussa. Ei kannata yrittää tunkea rivien väliin jotain sellaista, mitä siellä ei ole.
Mulla sama juttu. Olen K&B shippari henkeen ja vereen, mutta mun ajatusmaailmaan ei vaan iskostu sellainen, etteikö B voisi matkustella jonnekin, koska on juuri kyseisessä massa käynyt. Ei Jenkit ole mitenkään tuhottoman kaukana tai vaikeasti saavutettava kohde. Moni Suomesta käy minilomallakin siellä. Jotenkin tuntuu siltä, että näitä B ei matkusta kommentteja kirjoittaa sellainen henkilö, joka ei juuri itse paljon matkustele.
 
vierailija
Sä taidat kyllä itse olla vähemmistössä ajatuksesi kanssa. Täällä tuntuu olevan moni sitä mieltä, että B saattaa hyvinkin matkustella Jenkkeihin. Olen shippari, eikä S kuulu minusta tähän ketjuun, mutta on kuitenkin epärealistista luulla, että B istuu lomansa mummon lihapatojen äärellä. B vaikuttaa sosiaaliselta ja menevältä maailmankansalaiselta. Älä tunge häntä ahtaaseen lokeroon vain sen vuoksi, että sulle Jenkkeihin matkusteleminen tuntuu utopialta.
Olet shippari ja näyttäisi , että shippaat B ja S , ja joo ei kuulu tähän ketjuun, niin kuin itsekin näytät tietävän, mutta pitää vaan päästä kuitenkin sanomaan.
 
vierailija
Pyydän anteeksi muilta, jos tuntuu siltä, että spämmäsin ketjuun lentämiseen liittyviä juttuja. K&B shippari olen, mutta matkustusta rakastavana ja paljon matkustelevana ihmisenä mulla meni tunteisiin se väite, etteikö joku voisi matkustaa Jenkkeihin sen takia, että juuri siellä oli. En jatka enää aiheesta, koska se tukkii ketjun, eikä johda mihinkään.
 
vierailija
Mulla sama juttu. Olen K&B shippari henkeen ja vereen, mutta mun ajatusmaailmaan ei vaan iskostu sellainen, etteikö B voisi matkustella jonnekin, koska on juuri kyseisessä massa käynyt. Ei Jenkit ole mitenkään tuhottoman kaukana tai vaikeasti saavutettava kohde. Moni Suomesta käy minilomallakin siellä. Jotenkin tuntuu siltä, että näitä B ei matkusta kommentteja kirjoittaa sellainen henkilö, joka ei juuri itse paljon matkustele.
Miksi sen kuitenkin pitää olla teidän "K&B shippareiden" mielestä Jenkit, mihin B. on matkustanut? Kai noita matkustuskohteita muitakin on.
 
vierailija
B:n matkustamisesta Jenkkeihin on yhtä paljon todisteita kuin hänen matkustamisestaan Suomeen tai vaikkapa Japaniin. Jos jonkun nyt pitää vängätä että hyvin voi olla matkustanut Yhdysvaltoihin, niin sitten minä jankkaan, että ei, täällä Suomessa se on ja Kiuruvedellä kurkki keikkaa TM:n selän takaa. Happy?
 
vierailija
B ei jätä tilaisuutta lentää käyttämättä. Se on nähty. Jenkeissä se on. Ja "sponssikin" löytyy.

Noin. Ei tarvetta jauhaa siitä enempää. Nyt tiedätte missä se on. Seuraava aihe.
 
vierailija
B:n matkustamisesta Jenkkeihin on yhtä paljon todisteita kuin hänen matkustamisestaan Suomeen tai vaikkapa Japaniin. Jos jonkun nyt pitää vängätä että hyvin voi olla matkustanut Yhdysvaltoihin, niin sitten minä jankkaan, että ei, täällä Suomessa se on ja Kiuruvedellä kurkki keikkaa TM:n selän takaa. Happy?
Pointti on just tämä. B voi hyvinkin matkustaa vaikka Japaniin tai Kiuruvedelle, mutta kun jollekin on ihan käsittämätön ajatus sellainen, että B ylipäätänsä matkustaisi jonnekin tai samaan paikkaan, missä on juuri ollut.
 
vierailija
Miksi sen kuitenkin pitää olla teidän "K&B shippareiden" mielestä Jenkit, mihin B. on matkustanut? Kai noita matkustuskohteita muitakin on.
Juurihan joku selitti asian. B voi matkustaa mihin tahansa tai olla matkustamatta. Ei se kuitenkaan käy selityksenä, et ei voi matkustaa jonnekin tiettyyn paikkaan, koska on juuri siellä ollut. Ihan hyvin voi matkustaa.
 
vierailija
Bn mummo on lukinnut Boitsun kamariin ja siellä se viettää koko lomansa. Sitten kun B täyttää 30, mummo valitsee hyvin tarkan seulan läpi Bn tulevan puolison ja pitää huolta että mitään esiaviollisia haureuksia ei tapahdu ennen hääkellojen soittoja. Uskoohan kaikki nyt varmasti tämän :p
 
vierailija
Millä tavoin se on väsyneempää kuin kuvitelmat B:n ja K:n suhteesta. Tottakai sponsorit vaatii näkyvyyttä, mutta ei se tarkoita sitä, että kaiken pitäisi näkyä heti esim. instassa jonain kaupallisena yhteistyönä. Sopimuksia on erilaisia.
Sori, mutta et taida tietää paljoakaan kaupallisista yhteistöistä tai sponsoreista. Ei firmatkaam saa rahaa miten vaan jaella ja Sloikut on EU:ssa, joten aika samat säännöt pitäisi olla kuin täällä. Tietty vanhemmat voi sponsata tai vaikka rikas tyttis, sitä en kiellä.
 

Yhteistyössä