Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ihan itse täällä keksittiin, että Bojan on lentänyt lomalla jonnekin ulkomaille, ja sitten päädyttiin vielä haukkumaan hänet siitä aiheesta. Semmosta.
No niinhän täällä on aina tehty. Spekuloitu ja arvosteltu ihmisiä omien kuvitelmien pohjalta. Aika monta palstafaktaa pidetään totena vaikka ne on syntyneet kirjoittajien mielikuvituksessa.
 
vierailija
Hei, nyt laitat syytät kyllä väärää puuta, minä olen kyseinen ennustelijaihminen, mutta se ei nyt liity tähän, vaan suurin osa ei kuvittele B:lle nyt mitään matkusteluja omasta päästään
No juurihan kirjoitin, että on paljon todennäköisempää se, että B lentää Jenkkeihin kuin päätyy oikeassa elämässä parisuhteeseen K:n kanssa. Mitä kohtaa et ymmärtänyt ja millä tavoin se on syyttelyä?
 
vierailija
Hei, nyt laitat syytät kyllä väärää puuta, minä olen kyseinen ennustelijaihminen, mutta se ei nyt liity tähän, vaan suurin osa ei kuvittele B:lle nyt mitään matkusteluja omasta päästään
Mutta sä kuvittelet B:n ja K:n päätyvän yhteen. Juuri kerroit itse niin. Sen lisäksi syytit muita harhaiseksi. Kiitos, mulla ei ole koskaan ollut näin hauskaa näissä ketjuissa.🍿
 
vierailija
Kyse ei ole tästä vaan asioiden kuvittelemisesta B:lle, mistä ei pidetä ja sille on jo oma ketjunsa olemassa, aiheessa olisi kiva pysyä
Hieman nauratti tuo, että täällä ei pidetä asioiden kuvittelemisesta B:lle. Mitä muuta täällä on tehty jo vuoden päivät kuin kuviteltu vaikka mitä B:lle, ja K:lle myös. Siitä että S, D ym. shippaukset kuuluu muualle, olen ihan samaa mieltä.
 
vierailija
Mitä ihmettä? En mä mistään Japanista ole kirjoittanut. Sä olet kyllä kummallinen tapaus. Kirjoitin vaan, että suomestakin lähtee ulkomaille useita lentoja 24/7.
Luehan kommentit, joihin vastaat. Ne olivat:
Mulla oli aikoinaan jakso elämässä, jolloin matkustin Japaniin kerran kuukaudessa ja olin siellä aina viikon kerrallaan. Vaikka sä et jaksaisi ja sulle se olisi kallista, niin ei kaikki toimi juuri samalla tavalla kuin sinä.
-eri
No ei ole millään mittarilla tavallista.

Sinä: "Todella monelle se on. Lentoja lähtee Suomestakin ympäri vuorokauden eri maihin. Varmaan sitten sun logiikalla ne lentää tyhjinä."

Jos oot noin tyhmä, että tulet vastaamaan kyseiseen lankaan tuollalailla, niin syytä itseäsi.
 
vierailija
No kyllä tiedän, että käytännössä kukaan ei matkusta kerran kuussa Japaniin Euroopasta. Tai yhtä pitkälle toiseenkaan suuntaan.
Ei ehkä joka kuukausi, mutta nyt kyse olisi toisesta kerrasta ja edellisestä on kuukausi. Ei mitään mahdotonta todellakaan. Ja jos siellä on juuri tutustunut hauskoihin uusiin kavereihin, niin miksei sitä voisi haluta mennä lomallaan moikkaamaan heitä uudelleen jos se on mahdollista. Kolmen viikon loman aikana ehtii olla itsekseen Ljubljanassa, käydä muutaman päivän mummolareissulla ja matkustaa vaikka pitkäksi viikonlopuksi Lontooseen ja muutamaksi päiväksi New Yorkiin. Ite oon just niin levoton sielu, että en lomalla yleensä ole kauan yhdessä paikassa ja teen helposti vaikka neljä reissua parin viikon sisällä.
 
vierailija
Luehan kommentit, joihin vastaat. Ne olivat:

No ei ole millään mittarilla tavallista.

Sinä: "Todella monelle se on. Lentoja lähtee Suomestakin ympäri vuorokauden eri maihin. Varmaan sitten sun logiikalla ne lentää tyhjinä."

Jos oot noin tyhmä, että tulet vastaamaan kyseiseen lankaan tuollalailla, niin syytä itseäsi.
En jaksa kiistellä kanssasi, koska huomaan kyllä, että olet avun tarpeessa. Ei ole normaalia pimahtaa tuolla tavoin ventovieraan kirjoituksesta tai haukkua muita kirjoittajia. Hae oikeasti apua, jos et ole sen piirissä.
 

Yhteistyössä