Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei ehkä joka kuukausi, mutta nyt kyse olisi toisesta kerrasta ja edellisestä on kuukausi. Ei mitään mahdotonta todellakaan. Ja jos siellä on juuri tutustunut hauskoihin uusiin kavereihin, niin miksei sitä voisi haluta mennä lomallaan moikkaamaan heitä uudelleen jos se on mahdollista. Kolmen viikon loman aikana ehtii olla itsekseen Ljubljanassa, käydä muutaman päivän mummolareissulla ja matkustaa vaikka pitkäksi viikonlopuksi Lontooseen ja muutamaksi päiväksi New Yorkiin. Ite oon just niin levoton sielu, että en lomalla yleensä ole kauan yhdessä paikassa ja teen helposti vaikka neljä reissua parin viikon sisällä.
Olen samanlainen matkustamisen suhteen kuin sinä. Toukokuussa tein neljä ulkomaanmatkaa. 3 niistä tosin oli Eurooppaan.
 
vierailija
Luehan kommentit, joihin vastaat. Ne olivat:

No ei ole millään mittarilla tavallista.

Sinä: "Todella monelle se on. Lentoja lähtee Suomestakin ympäri vuorokauden eri maihin. Varmaan sitten sun logiikalla ne lentää tyhjinä."

Jos oot noin tyhmä, että tulet vastaamaan kyseiseen lankaan tuollalailla, niin syytä itseäsi.
Sullahan kiirettä pitää Aito, kun käyt kolmessa ketjussa kirjoittelemassa näitä kommenttejasi.🤣
 
vierailija
Keskustelua muualle kääntää: toisella puolella oli mainintaa kylttiteksteistä. Olisko ketään, joka veis kuukauden kunniaksi kyltin tekstillä, I am, are you? :D ja ehkä vielä värikkäällä kirjaimilla kirjoitettuna!

Ehkä nää on vaan mun shippiaivot, mutta eikö eilen tullu useampikin juttu, jotka voisi lukea B-viittauksiksi epäsuorasti: titanic-käsi, better than original ja veden purskautukset, niin josko se K ikävöis, shippiajattelulla;)
 
vierailija
Keskustelua muualle kääntää: toisella puolella oli mainintaa kylttiteksteistä. Olisko ketään, joka veis kuukauden kunniaksi kyltin tekstillä, I am, are you? ja ehkä vielä värikkäällä kirjaimilla kirjoitettuna!

Ehkä nää on vaan mun shippiaivot, mutta eikö eilen tullu useampikin juttu, jotka voisi lukea B-viittauksiksi epäsuorasti: titanic-käsi, better than original ja veden purskautukset, niin josko se K ikävöis, shippiajattelulla
😄
 
vierailija
Keskustelua muualle kääntää: toisella puolella oli mainintaa kylttiteksteistä. Olisko ketään, joka veis kuukauden kunniaksi kyltin tekstillä, I am, are you? :D ja ehkä vielä värikkäällä kirjaimilla kirjoitettuna!

Ehkä nää on vaan mun shippiaivot, mutta eikö eilen tullu useampikin juttu, jotka voisi lukea B-viittauksiksi epäsuorasti: titanic-käsi, better than original ja veden purskautukset, niin josko se K ikävöis, shippiajattelulla;)
Kannattaisiko niistä B viittauksista luopua, kun taitaa heillä olla niin erilliset kuviot jo.
 

Yhteistyössä