vierailija
Olet todella sekaisin.Miksi sitten vastaat näin:
Niin sun mielestä on, totuus voi kuitenkin olla ihan toinen
?
Olet todella sekaisin.Miksi sitten vastaat näin:
Niin sun mielestä on, totuus voi kuitenkin olla ihan toinen
?
Ehkä ei sun mielestä, mutta kannattaisi silti avartaa maailmankuvaa. Toisille ei ole mitenkään vierasta matkustella usein ja jopa toiselle mantereelle.No kyllä tiedän, että käytännössä kukaan ei matkusta kerran kuussa Japaniin Euroopasta. Tai yhtä pitkälle toiseenkaan suuntaan.
Olen samanlainen matkustamisen suhteen kuin sinä. Toukokuussa tein neljä ulkomaanmatkaa. 3 niistä tosin oli Eurooppaan.Ei ehkä joka kuukausi, mutta nyt kyse olisi toisesta kerrasta ja edellisestä on kuukausi. Ei mitään mahdotonta todellakaan. Ja jos siellä on juuri tutustunut hauskoihin uusiin kavereihin, niin miksei sitä voisi haluta mennä lomallaan moikkaamaan heitä uudelleen jos se on mahdollista. Kolmen viikon loman aikana ehtii olla itsekseen Ljubljanassa, käydä muutaman päivän mummolareissulla ja matkustaa vaikka pitkäksi viikonlopuksi Lontooseen ja muutamaksi päiväksi New Yorkiin. Ite oon just niin levoton sielu, että en lomalla yleensä ole kauan yhdessä paikassa ja teen helposti vaikka neljä reissua parin viikon sisällä.
Et voi silti päättää B:n puolesta, että nyt hän on matkustanutEhkä ei sun mielestä, mutta kannattaisi silti avartaa maailmankuvaa. Toisille ei ole mitenkään vierasta matkustella usein ja jopa toiselle mantereelle.
Etkä sä etteikö hän olisi matkustanut.Et voi silti päättää B:n puolesta, että nyt hän on matkustanut
Sori, unohdin että B on neitsyt, joka ei ole koskaan matkustanut.Et voi silti päättää B:n puolesta, että nyt hän on matkustanut
Sullahan kiirettä pitää Aito, kun käyt kolmessa ketjussa kirjoittelemassa näitä kommenttejasi.Luehan kommentit, joihin vastaat. Ne olivat:
No ei ole millään mittarilla tavallista.
Sinä: "Todella monelle se on. Lentoja lähtee Suomestakin ympäri vuorokauden eri maihin. Varmaan sitten sun logiikalla ne lentää tyhjinä."
Jos oot noin tyhmä, että tulet vastaamaan kyseiseen lankaan tuollalailla, niin syytä itseäsi.
Niin, no Bojan ei mihinkään Jenkkeihin työnsä puolesta lentele, eikä täällä ole kukaan niin väittänytkään. Missä työssä käydään kerran kuussa Japanissa Suomesta / Sloveniasta?Olet väärässä. Mun työpaikalla se on täysin normaalia.
Miten sanoa, että olet itse tyhmä ja hävisit väittelyn sanomatta olevasi tyhmä ja hävinneesi väittelyn.En jaksa kiistellä kanssasi, koska huomaan kyllä, että olet avun tarpeessa. Ei ole normaalia pimahtaa tuolla tavoin ventovieraan kirjoituksesta tai haukkua muita kirjoittajia. Hae oikeasti apua, jos et ole sen piirissä.
Voooi, osoitinko kaikille, että vastailet ihan mitä sattuu, etkä ole edes perillä keskustelun kulusta, no osoitin.Olet todella sekaisin.
Kyseessä ei ole mielipide vaan fakta.Ehkä ei sun mielestä, mutta kannattaisi silti avartaa maailmankuvaa. Toisille ei ole mitenkään vierasta matkustella usein ja jopa toiselle mantereelle.
Voi Aito kun sä olet niin säälittävä. Et matkusta eikä sulla ole ystäviä. Elämäsi sisältö on trollailu ja ilkeily keskustelupalstoilla.Voooi, osoitinko kaikille, että vastailet ihan mitä sattuu, etkä ole edes perillä keskustelun kulusta, no osoitin.
Sun faktasi tiedetään Aito hyvä.Kyseessä ei ole mielipide vaan fakta.
Sä et taida tietää työelämästä oikeasti yhtään mitään. Vastaus on nimittäin, että todella monessa firmassa tehdään työmatkoja ulkomaille.Niin, no Bojan ei mihinkään Jenkkeihin työnsä puolesta lentele, eikä täällä ole kukaan niin väittänytkään. Missä työssä käydään kerran kuussa Japanissa Suomesta / Sloveniasta?
Aasia on suuri ja tärkeä markkina-alue suomalaisille.Niin, no Bojan ei mihinkään Jenkkeihin työnsä puolesta lentele, eikä täällä ole kukaan niin väittänytkään. Missä työssä käydään kerran kuussa Japanissa Suomesta / Sloveniasta?
Asutko siis myös Hämeenlinnassa?Mietin josko Aito on yks mun tuttu, toivottavasti ei.
Mitä te A:ta vainoatte, on täällä muitakin, jotka pitää B:n matkustamista tässä kohtaa mihinkään pidemmälle hyvin epätodennäköisenä?Voi Aito kun sä olet niin säälittävä. Et matkusta eikä sulla ole ystäviä. Elämäsi sisältö on trollailu ja ilkeily keskustelupalstoilla.
Ööö, nyt oli kyseessä kuukausittainen lentäminen Japaniin. Ei se, että sä älyllisesti epärehellisesti puhut työmatkoistaSä et taida tietää työelämästä oikeasti yhtään mitään. Vastaus on nimittäin, että todella monessa firmassa tehdään työmatkoja ulkomaille.
Keskustelua muualle kääntää: toisella puolella oli mainintaa kylttiteksteistä. Olisko ketään, joka veis kuukauden kunniaksi kyltin tekstillä, I am, are you? ja ehkä vielä värikkäällä kirjaimilla kirjoitettuna!
Ehkä nää on vaan mun shippiaivot, mutta eikö eilen tullu useampikin juttu, jotka voisi lukea B-viittauksiksi epäsuorasti: titanic-käsi, better than original ja veden purskautukset, niin josko se K ikävöis, shippiajattelulla
Kannattaisiko niistä B viittauksista luopua, kun taitaa heillä olla niin erilliset kuviot jo.Keskustelua muualle kääntää: toisella puolella oli mainintaa kylttiteksteistä. Olisko ketään, joka veis kuukauden kunniaksi kyltin tekstillä, I am, are you? ja ehkä vielä värikkäällä kirjaimilla kirjoitettuna!
Ehkä nää on vaan mun shippiaivot, mutta eikö eilen tullu useampikin juttu, jotka voisi lukea B-viittauksiksi epäsuorasti: titanic-käsi, better than original ja veden purskautukset, niin josko se K ikävöis, shippiajattelulla