Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Varmaan kyllä CCC:n näkeminen Ruississa on ihan omanlaisensa kokemus, vaikka ovat nähneet Kärtsän esittävän sen useita kertoja. Tai ainakin se viimevuotinen CCC-video Ruissista on aika omaa luokkaansa.
Juu totta kai CCC:täkin varmasti oottavat mut se oli mulle niin ilmiselvää että valitsin Ruoskan tohon kun sitäkin ovat hehkuttaneet ja Jančikin tykännyt siitä H&Erika kuvasta 😁
 
vierailija
Ne on priorisointi kysymyksiä. Eikä me tiedetä, vaikka B:llä olisi sponsori. Eikä ne lennot niin kalliita sinne ole, varsinkin jos saa yöpyä jonkun luona ilmatteeksi.
Lentoyhtiökö sponssaisi? Silloin ainakin tasan tarkkaan tiedettäisiin, missä B lentelee, koska sponsorointi tarkoittaa sitä, että vastikkeeksi teet mainosta siitä matkasta. Äidin ja iskän antaman "sponssirahat" on sitten asia erikseen. Jos se sua helpottaa, kuvittele toki B jenkkeihin, mutta täältä et taida paljon vastakaikua saada.
 
vierailija
Lentoyhtiökö sponssaisi? Silloin ainakin tasan tarkkaan tiedettäisiin, missä B lentelee, koska sponsorointi tarkoittaa sitä, että vastikkeeksi teet mainosta siitä matkasta. Äidin ja iskän antaman "sponssirahat" on sitten asia erikseen. Jos se sua helpottaa, kuvittele toki B jenkkeihin, mutta täältä et taida paljon vastakaikua saada.
Kompostissa jauhetaan ihan samasta asiasta, menkää sinne.
 
vierailija
Good luck, mä yritin jo emossa pyytää, ettei tuosta aiheesta jatkettaisi ja kirjoitin kaksi vai kolme osaa öljyminificciinkin sen toivossa, että aihe vaihtuisi, mutta turhaan 🤷🏻‍♀️

Tosin nyt tarkistussana daddy, eiku isä, alkaa kutkuttamaan sen verran aivojen sopukoissa, että josko vaikka voitaisiinkin miettiä daddyn ja boitsun kohtaamista Suomen suvessa.
Oh yes please, anti tulla vaan! 😍🥵
 
vierailija
No tuskinpa saa majoittua missään ilmaiseksi, jälleen kuvittelet asioita, eikä sponsorit todellakaan kustanna joksujen jäsenten vapaa-ajalla tekemiä lomamatkoja
Tämä on taas sun omaa kuvitelmaa. Eiköhän B ole yöpynyt kavereidensa luona, jos oli kyse vapaa-ajan matkasta. Jos taas työhön liittyvistä kuvioista, niin sitä on voinut hyvin olla jokin yhteistyökumppani tai taho sponsaamassa.
 
vierailija
Sitten K ottaa ajattelematta hartioista kunnolla kiinni ja painaa vasten paljun seinää. B päästää pienen äännähdyksen ja kumpikin pysähtyy liikkeissään. Katseet kohtaavat…
Boitsun pitkät sormet kietoutuu Kärtsän takaraivolle ja ottaa hellästi hiuksista kiinni. Huulet painuvat toisiaan vasten kun Kärtsä kietoo jalkansa Boitsun vyötärön ympäri,..
 
vierailija
Lentoyhtiökö sponssaisi? Silloin ainakin tasan tarkkaan tiedettäisiin, missä B lentelee, koska sponsorointi tarkoittaa sitä, että vastikkeeksi teet mainosta siitä matkasta. Äidin ja iskän antaman "sponssirahat" on sitten asia erikseen. Jos se sua helpottaa, kuvittele toki B jenkkeihin, mutta täältä et taida paljon vastakaikua saada.
Mulla ei ole mitään tarvetta kuvitella B:tä yhtään mihinkään. Huvittavaa vaan se, että kiihkeästi kiellät sen, etteikö B voisi lentää Jenkkeihin.
 
vierailija
Tämä on taas sun omaa kuvitelmaa. Eiköhän B ole yöpynyt kavereidensa luona, jos oli kyse vapaa-ajan matkasta. Jos taas työhön liittyvistä kuvioista, niin sitä on voinut hyvin olla jokin yhteistyökumppani tai taho sponsaamassa.
Ei todisteita minkäänlaisen matkan tapahtumisesta niin nyt on vähän väsynyttä, sponsorit vaatii myös näkyvyyttä, jos heidän rahoillaan johonkin olisi mennyt
 
vierailija
Ei todisteita minkäänlaisen matkan tapahtumisesta niin nyt on vähän väsynyttä, sponsorit vaatii myös näkyvyyttä, jos heidän rahoillaan johonkin olisi mennyt
Millä tavoin se on väsyneempää kuin kuvitelmat B:n ja K:n suhteesta. Tottakai sponsorit vaatii näkyvyyttä, mutta ei se tarkoita sitä, että kaiken pitäisi näkyä heti esim. instassa jonain kaupallisena yhteistyönä. Sopimuksia on erilaisia.
 
vierailija
No mä en täysin ymmärrä, henkilö on julkisesti X:ssä, ei kukaan hänen yksityisasioistaan keskustellut. Mä luulen, että Vauva-palsta työllistää tänään modeja liikaa kun koulut loppui, niin meidän mega-ketju pantiin jäihin, koska saattaa yhtenä yksikkönä työstää suhteellisesti paljon (josta selviytyvät normipäivänä).
Ja mä luulen että sen lukitsi itse palstaa seuraava(t) niin kuin aiemminkin. Ilmiannoilla ei asian kanssa ole tekemistä.
 

Yhteistyössä