Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No mä en täysin ymmärrä, henkilö on julkisesti X:ssä, ei kukaan hänen yksityisasioistaan keskustellut. Mä luulen, että Vauva-palsta työllistää tänään modeja liikaa kun koulut loppui, niin meidän mega-ketju pantiin jäihin, koska saattaa yhtenä yksikkönä työstää suhteellisesti paljon (josta selviytyvät normipäivänä).
Enpä usko, itsekin ilmiannoin näitä liikaa yksityisiin asioihin liittyviä viestejä ja luulen, että useampi niin teki ei niitä ketjuja huvikseen suljeta
 
vierailija
Eihän heistä seurustele kuin Kris ja hänkin pitää asiansa piilossa, mutta ylenpalttinen kenenkään heistä asioiden tonkiminen on kyllä ehkä hieman epätervettä
Joo yksityisasiat on yksityisasioita ja Joksut ja K ovat tehneet sen selväksi etteivät asioita aio paljastaa tai no Jure sanoi vastikään haastattelussa ettei ole aikaa seurustella joten hänen suhteen olemme täysin varmoja
 
vierailija
100% tämä.
Mun raja meni kyllä kans tuossa kiristyksellä uhkailussa. Ainahan keikoilla löytyy k*sipäisiä idiootti faneja, jotka eivät ota toisia mitenkään huomioon tai kännisiä rynnijöitä, mutta artistin tai kenenkään uhkailu millä tahansa asialla ei ole millään lailla puolusteltavaa. Ei edes sillä, että henkilö on jotenkin tasapainoton.
 
vierailija
Mä kyllä voisin uskoa, että B saattaa olla nyt sellaisessa ihastuksen, rakastumisen?, uutuudenviehätyksen ja innostuksen vaiheessa, että hyvinkin voi olla siellä taas. Hän voi myös oleskella siellä tuntemattomana, kun kotimaassa tarkkailtiin joka askelta.
Minä en tykkää kirjoituksista joissa kuvitellaan omasta päästä sitä varten on komposti näille S ja D asioille esimerkiksi ja tämän pohdintaan
 
vierailija
No nytkin siellä yritettiin väittää, että TM ois mennyt tän fanin kimppuun, vaikka ei liittynyt kuulemma mitenkään yhteenkään faniin! Että ihan asiallista oli se että sanottiin niille, jotka palstalla haukkuivat häntä. Sanokaa päin naamaa ko henkilölle jos jotain on!
Jep, joku ilkeämielinen levittää myös vääriä huhuja henkilöstä. Toki kaikki mitä tehnyt ei ole oikein, mutta osa palstalla esitetyistä väitteistä on kyllä ihan puuta heinää.
 
vierailija
Mun raja meni kyllä kans tuossa kiristyksellä uhkailussa. Ainahan keikoilla löytyy k*sipäisiä idiootti faneja, jotka eivät ota toisia mitenkään huomioon tai kännisiä rynnijöitä, mutta artistin tai kenenkään uhkailu millä tahansa asialla ei ole millään lailla puolusteltavaa. Ei edes sillä, että henkilö on jotenkin tasapainoton.
Mä kyllä ymmärsin, että sanoi sen vain suutuksissaan tunnekuohussa.
 

Yhteistyössä