Eihän heistä seurustele kuin Kris ja hänkin pitää asiansa piilossa, mutta ylenpalttinen kenenkään heistä asioiden tonkiminen on kyllä ehkä hieman epätervettäMua rasittaa ja harmittaa itseäni, että olen niin kiinnostunut B n asioista. Muut joksut saa seurustella ja elää kuten tahtovat, eikä mua kiinnosta juuri ollenkaan.
Ja siis tarkoitan, että en usko sen takia ketjun menneen lukkoon. Sinänsä itseäni ei kiinnosta hänen "pahuudestaan" jauhaa.Ei, mutta hänen julkisen sometilinsä kautta tietoon tulleista asioista voi keskustella.
Liikaa jauhamista yksityishenkilön (fanin) asioista.Meinas mennä kahvi väärään kurkkuun kesken palstailun. Miksi ihmeessä vauva meni lukkoon ?
Ei voi, yksityishenkilöistä keskustelu on vastoin sääntöjä.Ei, mutta hänen julkisen sometilinsä kautta tietoon tulleista asioista voi keskustella.
Enpä usko, itsekin ilmiannoin näitä liikaa yksityisiin asioihin liittyviä viestejä ja luulen, että useampi niin teki ei niitä ketjuja huvikseen suljetaNo mä en täysin ymmärrä, henkilö on julkisesti X:ssä, ei kukaan hänen yksityisasioistaan keskustellut. Mä luulen, että Vauva-palsta työllistää tänään modeja liikaa kun koulut loppui, niin meidän mega-ketju pantiin jäihin, koska saattaa yhtenä yksikkönä työstää suhteellisesti paljon (josta selviytyvät normipäivänä).
No ei ole, lopeta nyt jo.Mä kyllä voisin uskoa, että B saattaa olla nyt sellaisessa ihastuksen, rakastumisen?, uutuudenviehätyksen ja innostuksen vaiheessa, että hyvinkin voi olla siellä taas. Hän voi myös oleskella siellä tuntemattomana, kun kotimaassa tarkkailtiin joka askelta.
Joo yksityisasiat on yksityisasioita ja Joksut ja K ovat tehneet sen selväksi etteivät asioita aio paljastaa tai no Jure sanoi vastikään haastattelussa ettei ole aikaa seurustella joten hänen suhteen olemme täysin varmojaEihän heistä seurustele kuin Kris ja hänkin pitää asiansa piilossa, mutta ylenpalttinen kenenkään heistä asioiden tonkiminen on kyllä ehkä hieman epätervettä
Mun raja meni kyllä kans tuossa kiristyksellä uhkailussa. Ainahan keikoilla löytyy k*sipäisiä idiootti faneja, jotka eivät ota toisia mitenkään huomioon tai kännisiä rynnijöitä, mutta artistin tai kenenkään uhkailu millä tahansa asialla ei ole millään lailla puolusteltavaa. Ei edes sillä, että henkilö on jotenkin tasapainoton.100% tämä.
Luultavaasti liioittelevat vihoissaan.Tämä jäi nyt kyllä epäselväksi ainakin minulla, onko myös hänen käytökseen puuttunut? Oli vain yksi kirjoitus asiasta, mutta X ja Tumblr useat puhuneet hänen häiritsevästä käytöksestä, että paikan omat turvamiehet ei kuulemma ole tarpeeksi puuttuneet
Minä en tykkää kirjoituksista joissa kuvitellaan omasta päästä sitä varten on komposti näille S ja D asioille esimerkiksi ja tämän pohdintaanMä kyllä voisin uskoa, että B saattaa olla nyt sellaisessa ihastuksen, rakastumisen?, uutuudenviehätyksen ja innostuksen vaiheessa, että hyvinkin voi olla siellä taas. Hän voi myös oleskella siellä tuntemattomana, kun kotimaassa tarkkailtiin joka askelta.
Ei ole noissa raameissa.Ei voi, yksityishenkilöistä keskustelu on vastoin sääntöjä.
Jep, joku ilkeämielinen levittää myös vääriä huhuja henkilöstä. Toki kaikki mitä tehnyt ei ole oikein, mutta osa palstalla esitetyistä väitteistä on kyllä ihan puuta heinää.No nytkin siellä yritettiin väittää, että TM ois mennyt tän fanin kimppuun, vaikka ei liittynyt kuulemma mitenkään yhteenkään faniin! Että ihan asiallista oli se että sanottiin niille, jotka palstalla haukkuivat häntä. Sanokaa päin naamaa ko henkilölle jos jotain on!
Ei. Jos et halua jankkauksen jatkuvan, niin älä vähättele muiden kokemuksia, kiitos. Puhuin ihan paikalla olleena. On käyttäytynyt hyvin ikävällä tavalla eilen.Luultavaasti liioittelevat vihoissaan.
Mä kyllä ymmärsin, että sanoi sen vain suutuksissaan tunnekuohussa.Mun raja meni kyllä kans tuossa kiristyksellä uhkailussa. Ainahan keikoilla löytyy k*sipäisiä idiootti faneja, jotka eivät ota toisia mitenkään huomioon tai kännisiä rynnijöitä, mutta artistin tai kenenkään uhkailu millä tahansa asialla ei ole millään lailla puolusteltavaa. Ei edes sillä, että henkilö on jotenkin tasapainoton.
Höpö höpö taas.Tämä jäi nyt kyllä epäselväksi ainakin minulla, onko myös hänen käytökseen puuttunut? Oli vain yksi kirjoitus asiasta, mutta X ja Tumblr useat puhuneet hänen häiritsevästä käytöksestä, että paikan omat turvamiehet ei kuulemma ole tarpeeksi puuttuneet
Aidolla on pakkomielle, eilenkin kymmeniä viestejä aiheesta missä on B ja minulla on oikeus tietääTänne on näköjään pesiytynyt omanlaisensa B:stä jankkaava trolli.
Kannattaa antaa ton olla omissa luuloissaan ja vastailla itselleen. Vaikka kyllähän nuo kirjoitukset ärsyttää ja se on luulatavasti kirjoittelijan tarkoituskin.Minä en tykkää kirjoituksista joissa kuvitellaan omasta päästä sitä varten on komposti näille S ja D asioille esimerkiksi ja tämän pohdintaan
Noo, etpä sinäkään ole sieltä pystynyt mitään konkreettisesti ikävää tapahtumaa kuvaamaan.Ei. Jos et halua jankkauksen jatkuvan, niin älä vähättele muiden kokemuksia, kiitos. Puhuin ihan paikalla olleena. On käyttäytynyt hyvin ikävällä tavalla eilen.
Jopas näitä keikkoja tulee aika kiireistä on tänäkin vuonna kärtsälläUusia keikkoja Kärtsälle, jos joku täydentää tietotoimiston keikkalistaa:
Ei ole höpö höpöä. TM asiaan ei tosin liity.Höpö höpö taas.
Mutta toi on joku toinen. Mä en kuvittele B:lle tekemisiä.Aidolla on pakkomielle, eilenkin kymmeniä viestejä aiheesta missä on B ja minulla on oikeus tietää
Ei ole normaalia uhkailla suutuksissaan tunnekuohussa artistia.Mä kyllä ymmärsin, että sanoi sen vain suutuksissaan tunnekuohussa.
On on.Ei ole normaalia uhkailla suutuksissaan tunnekuohussa artistia.