Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mangospritz
Olin kesällä aika aktiivinen täällä, sitten aloin tapailusuhteen, jonka avulla onnistuin vierottautumaan. Tapailusuhde oli pannukakku. J&B ansiosta huomasin, että kykenen uskomaan vielä toivoon ja rakkauteen ja uskalsin kokeilla tapailua.

Tuossa juttuni -->
Kiitos 🙏 Ja kiva, että olet taas täällä 🥰
 
vierailija
Humoristinen shippilasispeku: Härtsä on nyt aktivoitunut Joksu-rintamalla, kun hän on kyllästynyt K&B-vitkutteluun ja aikoo shipata heidät nyt kunnolla yhteen.
Ne Kn perheenjäsenten (ä ja isoä) tykkäykset K faniryhmässä Bn jakamasta Broski-kuvasta, lisäkommenteilla Best brother boyfriend tms oli jotenkin aika suloisia. Kun siinä on erikseen vielä mainittu tuo bf-näkökulma, niin voi jos kärpäsenä tai kärppänä kuulisi, mitä K on puhunut kavereilleen tai sukulaisilleen/perheelleen Bstä (ilman suodatinta).
 
vierailija
Mulla on mennyt ohi, että Boitsu oli viisujen jälkeen jakanut Instagram-tarinana fanin kuvan ilmeisesti siltä Black Box -keikalta. Kuvassa on jonkun yleisössä puhelin, jossa suomeksi "näytä <3 jos Bojan on kuuma" ja lisännyt siihen tekstin "Hahahahahahaha" tikuilla:D
 
vierailija
Mulla on mennyt ohi, että Boitsu oli viisujen jälkeen jakanut Instagram-tarinana fanin kuvan ilmeisesti siltä Black Box -keikalta. Kuvassa on jonkun yleisössä puhelin, jossa suomeksi "näytä <3 jos Bojan on kuuma" ja lisännyt siihen tekstin "Hahahahahahaha" tikuilla
Eikö se mennyt vielä niin, että JO-tunnuskin jakoi tuon? Minullekin selvisi tuo homma vasta aika myöhään, tyyliin NT:n jälkeen. :)
 
vierailija
Eikö se mennyt vielä niin, että JO-tunnuskin jakoi tuon? Minullekin selvisi tuo homma vasta aika myöhään, tyyliin NT:n jälkeen.
Oho:D! Nostalgiakierto selvästi menossa, ja näköjään näissä käänteissä on juttuja unohtunut tai mennyt ohi. En muistanut tai ollut nähnyt, että Kärtsä oli kesäkuun alussa jakanut tarinana sen CCC-kitarasoitteluhoilotuksen Jokerien kanssa, tekstillä "I miss you" ja tägännyt Bn ja bändin. Tuo kuulostaa kyllä niin välittömältä ja vilpittömältä, jollakin ollut silloin myös ikävä...
 
vierailija
Joo mäkin vasta joskus myöhemmin näin ja oli tosiaan JO-tunnuskin sen jakanu
Tästähän vois vetää villin shippausteorian, että ilmeisesti silloin vielä K ei näyttänyt sydäntä, tai varmaankin tilanne oli, ettei nähnyt kylttiä? Ja sit se turvamies lavan vieres keikka oli myöhemmin, jolloin näytti?

Niin kerta ekalla keikalla ei näyttänyt sydäntä ja se kai striimattiin ja tallennettiin myös Areenaan ulkomaita myöten katsottavaksi, niin totta kai B ja Jokerit myös mukana ihmettelemässä tai viemässä somen välityksellä viestiä perille, että pitääkö se K nyt Bojania kuumana, tai miksi ei näyttänyt sydäntä.

Välillisesti siis, kätevä jakaa omien somejen kautta, joita todennäköisesti K on seurannut suht aktiivisesti:D B ollut ehdoton, että myös Jokerien tili jakaa, jakanut muilta huomaamatta, tai sit kaverit tukena jakaneet, jotta viesti päätyy kohdehenkilölle.
 
vierailija
Mä uskon, että nämä kaksi ovat vain ystäviä, eikä mukana ole mitään ajatuksia yhteisestä elämästä, tulevaisuudesta, suhteesta tms. Se broskin määritelmä Urban dictionarysta kuvasi hyvin, mistä tässä on kysymys.
Käärijä on varattu ja naisen kanssa. Myös tulevan tapaamisen aikana.
 
vierailija
Siis olen tätä klippiä katsellut monta kertaa. Ja katsellut kuitenkin ihan väärää kohdetta, siis K:n kättä, kun olisikin pitänyt siirtää katseensa K:n lantion liikkeeseen ja siihen, mihin se kohdistuu Vauvalla tänään joku avasi sitten munkin silmät
Tuossa Bojanin katseessa on jotakin… halua, intohimoa, leikkisyyttä, ujoutta…? En tiedä mitä, mutta kouraisee minuakin syvältä.🔥 Ja tuo K:n lantio. Hyvää yötä vaan😳
 
vierailija
Jokainen meistä uskoo mitä haluaa. Mä uskon että heidän välillä on joka tapauksessa syvä ystävyys, mutta myös muunlaista rakkautta. Mä myös uskon, että on jopa mahdollisuus siihen, että päätyvät vielä yhteen. Ei se varmasti todennäköisin vaihtoehto ole, koska vaikka olisi millaisia tunteita, heidän tilanne on aika monimutkainen. Mutta mielenkiinnolla odotan ensi viikkoa ja heidän tapaamista. Voi olla, että saadaan taas nähdä paljon enemmänkin kuin osataan edes odottaa.
 
vierailija
Jokainen meistä uskoo mitä haluaa. Mä uskon että heidän välillä on joka tapauksessa syvä ystävyys, mutta myös muunlaista rakkautta. Mä myös uskon, että on jopa mahdollisuus siihen, että päätyvät vielä yhteen. Ei se varmasti todennäköisin vaihtoehto ole, koska vaikka olisi millaisia tunteita, heidän tilanne on aika monimutkainen. Mutta mielenkiinnolla odotan ensi viikkoa ja heidän tapaamista. Voi olla, että saadaan taas nähdä paljon enemmänkin kuin osataan edes odottaa.
Minä ajattelen kutakuinkin näin myöskin
 
vierailija
Jokainen meistä uskoo mitä haluaa. Mä uskon että heidän välillä on joka tapauksessa syvä ystävyys, mutta myös muunlaista rakkautta. Mä myös uskon, että on jopa mahdollisuus siihen, että päätyvät vielä yhteen. Ei se varmasti todennäköisin vaihtoehto ole, koska vaikka olisi millaisia tunteita, heidän tilanne on aika monimutkainen. Mutta mielenkiinnolla odotan ensi viikkoa ja heidän tapaamista. Voi olla, että saadaan taas nähdä paljon enemmänkin kuin osataan edes odottaa.
Samoilla linjoilla, ja shippaukseni jatkuu huolimatta siitä onko uskomukseni totta tai ei 😊
 
vierailija
Jännää mitä ensi viikko tuo tullessaan. Yritän olla asettamatta toiveita (koska se tuntuu epäreilulta heitä ja itseänikin kohtaan) ja luulenkin olevani hyvin iloinen jo siitä, että kaksikko on samassa huoneessa ja että he näkevät jälleen. Tietysti salaa toivoisin, että K hyppäisi sinne kiertuebussiin. Että saataisiin kenties kuvamateriaalia, tai ainakin tieto siitä että ovat kaksin, ja että heillä olisi hauskaa.
 
vierailija
Mä uskon, että nämä kaksi ovat vain ystäviä, eikä mukana ole mitään ajatuksia yhteisestä elämästä, tulevaisuudesta, suhteesta tms. Se broskin määritelmä Urban dictionarysta kuvasi hyvin, mistä tässä on kysymys.
Käärijä on varattu ja naisen kanssa. Myös tulevan tapaamisen aikana.
Hyvä, että pudotit maan pinnalle. Olin taas ties missä haaveissa. Nuo kaksi niin taitavasti saavat unohtamaan tosiasiat, kun heitä näkee yhdessä. Niin kauan kuin tarinassa on mukana ainakin kolme henkilöä, mä en pysty uskomaan muuhun kuin ystävyyteen. Täytyypä katsoa tuo broskin määritelmä.
 

Yhteistyössä