Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kärtsy oli CCC tän vuoden UMK-esityksen päätteeksi näyttänyt käsillä sydäntä:D Tiedän, yleinen ele, mutta epäilen erittäin suuresti, että K ois tehny sitä ennen viime vuotta keikoilla. Sydän käsillä tehtynä näkyi sattumalta sopivasti myös huhhahhein klippivideolla Lintsillä.

On tainnut tulla katseltua Jokerien esiintymisiä:D mm Euroviisuissa nostavat kädet pään päälle biisin ja kumarruksien lopuksi, ja eiköhän K tee just saman:D sydämenhän vois näyttää kropan edessä, mutta sopivasti kädet asettuu samalla lailla pään päälle!

Videon lopussa
 
vierailija
Kärtsy oli CCC tän vuoden UMK-esityksen päätteeksi näyttänyt käsillä sydäntä Tiedän, yleinen ele, mutta epäilen erittäin suuresti, että K ois tehny sitä ennen viime vuotta keikoilla. Sydän käsillä tehtynä näkyi sattumalta sopivasti myös huhhahhein klippivideolla Lintsillä.

On tainnut tulla katseltua Jokerien esiintymisiä mm Euroviisuissa nostavat kädet pään päälle biisin ja kumarruksien lopuksi, ja eiköhän K tee just saman sydämenhän vois näyttää kropan edessä, mutta sopivasti kädet asettuu samalla lailla pään päälle!

Videon lopussa
K:han alkoi näyttää tota sydäntä omilla keikoillaankin NT:n jälkeen. Ja B alkoi kyykyttää yleisöä Carpe Diemin aikana NT:llä. Eli hyvin tuli otettua vaikutteita puolin ja toisin.
 
vierailija
Jos luet ficcejä, olet varmaan lukenut Jeren reissuista Lontooseen kertomaan tunteistaan Bojanille. Tässä ficissä siitä ei kuitenkaan seuraa sitä mitä yleensä. “Beds Full of Entropy” käsittelee mm. ystävyyttä, sänkyjä ja termodynamiikan lakien eroavaisuuksia eri maissa. Ykkösluvussa “All the Almosts” ehditään myös kuumistelemaan reilusti. :p https://archiveofourown.org/works/53960683/chapters/136589482

- Joymuffin
 
vierailija
Jos luet ficcejä, olet varmaan lukenut Jeren reissuista Lontooseen kertomaan tunteistaan Bojanille. Tässä ficissä siitä ei kuitenkaan seuraa sitä mitä yleensä. “Beds Full of Entropy” käsittelee mm. ystävyyttä, sänkyjä ja termodynamiikan lakien eroavaisuuksia eri maissa. Ykkösluvussa “All the Almosts” ehditään myös kuumistelemaan reilusti. https://archiveofourown.org/works/53960683/chapters/136589482

- Joymuffin
Jee, kiva että on taas aikuisten iltasatu odottamassa. ❤
 
vierailija
"Hey... I watched your show with that orchestra"

"Aa yes, Cha Cha Cha with a big band. You like it?"

"I really liked it. You were so... So... I liked it. Really."

"I'm happy you come to Helsinki. Where you sleep? My bed..?"

"Oh... Your bed... I.... Um..."

"Just kidding! You no need to sleep in my bed. You sleep in hotel with the boys!"

"Um... I.... Um...

Yeah.. um.... Well, I'll see you in less than two weeks!"

"I so glad we see!

And of course you sleep in my bed. You are my babe ❤"



Mango
 
vierailija
"Hey... I watched your show with that orchestra"

"Aa yes, Cha Cha Cha with a big band. You like it?"

"I really liked it. You were so... So... I liked it. Really."

"I'm happy you come to Helsinki. Where you sleep? My bed..?"

"Oh... Your bed... I.... Um..."

"Just kidding! You no need to sleep in my bed. You sleep in hotel with the boys!"

"Um... I.... Um...

Yeah.. um.... Well, I'll see you in less than two weeks!"

"I so glad we see!

And of course you sleep in my bed. You are my babe ❤"



Mango
Tämä on niin ihana ❤
 
vierailija
Hei! Kyselin vauvalla samalla junalla (IC22) Helsinkiin tulijoita ja Presidentissä yöpyviä la 2.3. Tässä mun shippisähköposti, johon voi laittaa viestiä kaikki jotka haluaa etukäteen viestitellä 😊
welovetogether2023 @ outlook .com
Välit pois niin toimii 👍
Ihan pian on Soon 🥰💚💙
 
vierailija
Tuntuu, että tosi monelle shippaajalle joko Jere tai Bojan tuntuu läheisemmältä, että hän tuntuu selvästi enemmän sellaiselta kuin itse on, samaistuttavammalta ja/tai helpommalta ymmärtää. Esim. minusta Bojan tuntuu mlko samanlaiselta kuin itse olen ja siksi hänen näkökulmastaan on myös helpompi kirjoittaa. Joiltain muilta ficcaajilta olen kuullut samaa. Jotkut taas eivät ymmärrä Bojania yhtään, vaan kokevat Jeren paljon läheisemmäksi.

Jos puhutaan koko bändistä, niin ainoa jota leikin edes vähän tajuavani on Nace. Ficcejä lukiessa tulee joskus fiilis, että tämä "kuulostaa Nacelta", ja muista bändiläisistä ei, vaikka toki skin on vain illuusiota. Se voi osittain liittyä siihen, että juttelin hänen kanssaan pisimpään livenä ja hänellä on vahva presenssi, mutta muutenkin tuntuu etten saa muista otetta. Jan on liian etäinen ja salaperäinen, Krisiä en jotenkin "tajua" vaikka kyllähän hän kertoo itsestään paljon, niin sanoin kuin ilmaisutavallaan, ja yleensä ymmärrän hollantilaista mielenlaatuakin varsin hyvin, ja Jure nyt taitaa olla melkein kaikille vähän mysteeri muuten kuin iloisena heppuna. :) Luulen että Krisin tajuamattomuus liittyy osittain siihen, että fandomissa on niin vahvat käsitykset siitä, millainen hän on, ja minusta se tuntuu menevän vähän ohi, mutta jos unohdan ne näkemykset, niin ei oikein jää muutakaan.

Kiinnostaisi, että keitä porukasta muut kokevat ymmärtävänsä? Tai jos koskaan kirjoittaisitte ficin, keitä kokisitte helposti tai vaikeaksi kirjoittaa?

Ja ei tarvitse tulla jankkaamaan, että nämä ovat julkkiksia, joita emme oikeasti tunne, se on toki selvää ja käsitykset voivat mennä metsään. :)

- Joymuffin
 
vierailija
Tuntuu, että tosi monelle shippaajalle joko Jere tai Bojan tuntuu läheisemmältä, että hän tuntuu selvästi enemmän sellaiselta kuin itse on, samaistuttavammalta ja/tai helpommalta ymmärtää. Esim. minusta Bojan tuntuu mlko samanlaiselta kuin itse olen ja siksi hänen näkökulmastaan on myös helpompi kirjoittaa. Joiltain muilta ficcaajilta olen kuullut samaa. Jotkut taas eivät ymmärrä Bojania yhtään, vaan kokevat Jeren paljon läheisemmäksi.

Jos puhutaan koko bändistä, niin ainoa jota leikin edes vähän tajuavani on Nace. Ficcejä lukiessa tulee joskus fiilis, että tämä "kuulostaa Nacelta", ja muista bändiläisistä ei, vaikka toki skin on vain illuusiota. Se voi osittain liittyä siihen, että juttelin hänen kanssaan pisimpään livenä ja hänellä on vahva presenssi, mutta muutenkin tuntuu etten saa muista otetta. Jan on liian etäinen ja salaperäinen, Krisiä en jotenkin "tajua" vaikka kyllähän hän kertoo itsestään paljon, niin sanoin kuin ilmaisutavallaan, ja yleensä ymmärrän hollantilaista mielenlaatuakin varsin hyvin, ja Jure nyt taitaa olla melkein kaikille vähän mysteeri muuten kuin iloisena heppuna. Luulen että Krisin tajuamattomuus liittyy osittain siihen, että fandomissa on niin vahvat käsitykset siitä, millainen hän on, ja minusta se tuntuu menevän vähän ohi, mutta jos unohdan ne näkemykset, niin ei oikein jää muutakaan.

Kiinnostaisi, että keitä porukasta muut kokevat ymmärtävänsä? Tai jos koskaan kirjoittaisitte ficin, keitä kokisitte helposti tai vaikeaksi kirjoittaa?

Ja ei tarvitse tulla jankkaamaan, että nämä ovat julkkiksia, joita emme oikeasti tunne, se on toki selvää ja käsitykset voivat mennä metsään.

- Joymuffin
Hmm mielenkiintoista en oo koskaan tullut ajatelleeksi tosin ite ainoastaan luen ficcejä mutta en kirjoita. Jan ja Jure on kyl minullekin vähän etäisempiä kun heistä ei kauheesti oo haastatteluissakaan mitään irronnut mut ehkä ite kokisin et Boitsusta tai Krisistä voisi olla helpompi kirjoittaa koska he ovat avoimmin puhuneet haastattelusta itsestään ja ovat ehkä bändistä eniten esillä 🤔
 
vierailija
Tuntuu, että tosi monelle shippaajalle joko Jere tai Bojan tuntuu läheisemmältä, että hän tuntuu selvästi enemmän sellaiselta kuin itse on, samaistuttavammalta ja/tai helpommalta ymmärtää. Esim. minusta Bojan tuntuu mlko samanlaiselta kuin itse olen ja siksi hänen näkökulmastaan on myös helpompi kirjoittaa. Joiltain muilta ficcaajilta olen kuullut samaa. Jotkut taas eivät ymmärrä Bojania yhtään, vaan kokevat Jeren paljon läheisemmäksi.

Jos puhutaan koko bändistä, niin ainoa jota leikin edes vähän tajuavani on Nace. Ficcejä lukiessa tulee joskus fiilis, että tämä "kuulostaa Nacelta", ja muista bändiläisistä ei, vaikka toki skin on vain illuusiota. Se voi osittain liittyä siihen, että juttelin hänen kanssaan pisimpään livenä ja hänellä on vahva presenssi, mutta muutenkin tuntuu etten saa muista otetta. Jan on liian etäinen ja salaperäinen, Krisiä en jotenkin "tajua" vaikka kyllähän hän kertoo itsestään paljon, niin sanoin kuin ilmaisutavallaan, ja yleensä ymmärrän hollantilaista mielenlaatuakin varsin hyvin, ja Jure nyt taitaa olla melkein kaikille vähän mysteeri muuten kuin iloisena heppuna. Luulen että Krisin tajuamattomuus liittyy osittain siihen, että fandomissa on niin vahvat käsitykset siitä, millainen hän on, ja minusta se tuntuu menevän vähän ohi, mutta jos unohdan ne näkemykset, niin ei oikein jää muutakaan.

Kiinnostaisi, että keitä porukasta muut kokevat ymmärtävänsä? Tai jos koskaan kirjoittaisitte ficin, keitä kokisitte helposti tai vaikeaksi kirjoittaa?

Ja ei tarvitse tulla jankkaamaan, että nämä ovat julkkiksia, joita emme oikeasti tunne, se on toki selvää ja käsitykset voivat mennä metsään.

- Joymuffin
Hyvä kysymys ja tästä saattaa tulla omituinen vastaus mutta yritetään 😄
Luulin ensin tajuavani K:ta parhaiten, mutta tässä mitä enemmän seurannut heidän menoa niin tuntuu etten kyllä ymmärräkkään. Sanoo asioita suoraan miltä tuntuu jne. mutta en pääse tässä kuviossa ymmärrykseen mitä oikeasti tuntisi/tekisi tilanteessa x jos kirjoittaisin ficin. Sittemmin on alkanut käydä selväksi että eniten B jollain tapaa tuntuu selvimmältä (johtunee myös siitä että näitä kahta olen eniten seurannut). On vain tuntunut että ymmärrän häntä parhaiten ja ehkä sitten käyttäytymisessä on samanlaisia piirteitä versus omaani. Ymmärtää mielenterveydestä ja on omiakin haasteita ja on sillä tavalla aika moniuloitteinen tyyppi.

Ei varmaan mitään järkeä tässä pohdinnassa mutta tulipa selitettyä.
 
vierailija
Minusta myös näyttää, että jonkinlainen ihan rakkaus on kyseessä, mutta millainen, se on se kysymys. Olisin yllättynyt, jos päätyisivät oikeasti yhteen, niin tiiviisti K kuitenkin ainakin ulospäin näyttää sitoutuneen nykyiseen järjestelyynsä.
Tää menee nyt taas kerran vähän ohi ketjun aiheen, mutta pakko kommentoida tähän, koska mä en ole vielä ikinä tajunnut, mistä niin monet sekä täällä että vauvalla kuvittelevat tietävänsä jotain K:n sitoutuneisuuden asteesta. Mä en nimittäin osaa siitä sanoa enkä meillä olevilla tiedoilla päätellä yhtään mitään. Ei mulla mistään päinvastaisestakaan ole mitään todisteita, mutta se juuri on se pointti, että ei me täällä mitään tiedetä. Eikä tietysti pidäkään tietää.
 
vierailija
Tää menee nyt taas kerran vähän ohi ketjun aiheen, mutta pakko kommentoida tähän, koska mä en ole vielä ikinä tajunnut, mistä niin monet sekä täällä että vauvalla kuvittelevat tietävänsä jotain K:n sitoutuneisuuden asteesta. Mä en nimittäin osaa siitä sanoa enkä meillä olevilla tiedoilla päätellä yhtään mitään. Ei mulla mistään päinvastaisestakaan ole mitään todisteita, mutta se juuri on se pointti, että ei me täällä mitään tiedetä. Eikä tietysti pidäkään tietää.
Nimenomaan! Itse myös ihmettelen aina näitä väitteitä. Plus tosiaan ihan avioliittoonkin asti sitoutuneet ihmiset hyvin usein eroavat jne. Tässä tarinassa voi käydä ihan mitä tahansa, vaihtoehtoja on monia.
 
vierailija
Tää menee nyt taas kerran vähän ohi ketjun aiheen, mutta pakko kommentoida tähän, koska mä en ole vielä ikinä tajunnut, mistä niin monet sekä täällä että vauvalla kuvittelevat tietävänsä jotain K:n sitoutuneisuuden asteesta. Mä en nimittäin osaa siitä sanoa enkä meillä olevilla tiedoilla päätellä yhtään mitään. Ei mulla mistään päinvastaisestakaan ole mitään todisteita, mutta se juuri on se pointti, että ei me täällä mitään tiedetä. Eikä tietysti pidäkään tietää.
Nyt mennään kielletylle alueelle tässä mun viestissä, mutta mä oletan, että jos henkilö on mukana suvun riennoissa ja muutenkin vähän kaikkialla, hän todennäköisesti on tärkeä, koska mitään pakkoa ei ole näin toimia. Lapsiakaan ei ole, joten luultavimmin tunteet yhdistää. Kenenkään pään sisään en tietenkään näe. Minä taas en ymmärrä, mikä saa epäilemään suhteen syvyyttä.
 
vierailija
Nyt mennään kielletylle alueelle tässä mun viestissä, mutta mä oletan, että jos henkilö on mukana suvun riennoissa ja muutenkin vähän kaikkialla, hän todennäköisesti on tärkeä, koska mitään pakkoa ei ole näin toimia. Lapsiakaan ei ole, joten luultavimmin tunteet yhdistää. Kenenkään pään sisään en tietenkään näe. Minä taas en ymmärrä, mikä saa epäilemään suhteen syvyyttä.
Monikin asia saa epäilemään, jos on silmät yhtään päässä
 
vierailija
Nyt mennään kielletylle alueelle tässä mun viestissä, mutta mä oletan, että jos henkilö on mukana suvun riennoissa ja muutenkin vähän kaikkialla, hän todennäköisesti on tärkeä, koska mitään pakkoa ei ole näin toimia. Lapsiakaan ei ole, joten luultavimmin tunteet yhdistää. Kenenkään pään sisään en tietenkään näe. Minä taas en ymmärrä, mikä saa epäilemään suhteen syvyyttä.
Ottamatta kantaa kehenkään yksittäiseen ihmiseen, kaikista ihmisistä jotka voin sanoa tuntevani riittävän hyvin, niin sanoisin yhden olevan hyvässä parisuhteessa ja yhden ehkä, kaikkien muiden suhteiden taso vaihtelee melko huonosta katastrofaaliseen. (Tuntemieni ihmisten ikähaaurkka enimmäkseen 30-60, useimmilla ei ole lapsia.) Kyllä ihmiset roikkuvat suhteissa ties mistä syistä, ja mikään ulkopuolelle näkyvä tekijä ei kerro siitä, millainen suhde on, onko se hyvä vai huono.
 
vierailija
Nyt mennään kielletylle alueelle tässä mun viestissä, mutta mä oletan, että jos henkilö on mukana suvun riennoissa ja muutenkin vähän kaikkialla, hän todennäköisesti on tärkeä, koska mitään pakkoa ei ole näin toimia. Lapsiakaan ei ole, joten luultavimmin tunteet yhdistää. Kenenkään pään sisään en tietenkään näe. Minä taas en ymmärrä, mikä saa epäilemään suhteen syvyyttä.
Mut saa kysenalaistamaan tai vähintäänkin miettimään asiaa se, että toinen osapuoli näyttäisi menneen aivan täydellisen sekaisin ihan muusta henkilöstä.
Ja sitten taas yhdessä voi saada pysymään esim. vain tottumus, helppous (siis se, että se on helpoin ratkaisu), halu välttää konflikteja tai isoja muutoksia varsinkaan hetkellä, jolloin koko muukin oma elämä on aivan täysin muuttunut jne.
En väitä tietäväni, että nuo olisivat ns. "oikeita vastauksia" tässä tapauksessa, mutta en minä näin ulkopuolisena varmaksi sanoisi mitään suuntaan enkä toiseen.
 

Yhteistyössä