Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Voisiko joku selventää, että miksei toisen energiakenttää (tai miksi sitä nimitetään) saisi katsella/tulkita? Olen vissiin liian rationaalinen ihminen, koska en käsitä, että mikä siinä on se moraalinen ongelma?
 
vierailija
I'm back. Ajattelin että tämä laantuisi jossain kohtaa, mutta sitten Jere on edelleen hothothot ja sitten Bojan laittaa broskista storyyn juttua ja mä niin tipahdin takaisin. Taidan aktivoitua ficcien kanssa, hiukan aloin miettiä jo Malmöön sijoittuvaa 🤔

Moi kaikki tutut 🔥☀💚

Mango
Moi!

En tiedä sinua entuudestaan, enkä ole nähnyt Mango-nimimerkillisiä ficcejä. Käytitkö niissä samaa nimimerkkiä ja mistä ne löytää? 🥰
 
vierailija
Moikka Mango! Lähes koko nimimerkkiporukka on lakannut kirjoittamasta nimimerkeillä erilaisista syistä, vaikka monet heistä yhä seuraavat touhua. Itse yhä harvoina nimimerkillisinä ja uusi ficcikin on melkein paketissa. :) Mietin itse asiassa juuri ficcejäsi pari päivää sitten!

- Joymuffin
Kiva, jos vanhaa jengiä täällä vielä on. Osuin juuri tänne, kun on jotain riitaa - tai ainakin jotain kyseenalaistamista. Täällä oli niin hyvä fiilis koko kesän. Vähän ehkä pakopaikka todellisuudesta...?

Mango
 
vierailija
Moi!

En tiedä sinua entuudestaan, enkä ole nähnyt Mango-nimimerkillisiä ficcejä. Käytitkö niissä samaa nimimerkkiä ja mistä ne löytää? 🥰
Mangospritz
Olin kesällä aika aktiivinen täällä, sitten aloin tapailusuhteen, jonka avulla onnistuin vierottautumaan. Tapailusuhde oli pannukakku. J&B ansiosta huomasin, että kykenen uskomaan vielä toivoon ja rakkauteen ja uskalsin kokeilla tapailua.

Tuossa juttuni -->
 
vierailija
Kiva kuulla sinusta Mango pitkästä aikaa! Minäkin olen yksi kesän nimimerkillisiä, mutta viime aikoina kirjoittanut vain anonyymisti. Tunnelma on täällä vaihdellut tosi rajusti, välillä on hirveämpi trollaaminen ja ankeutus kuin vauvan puolella ikinä, ja välillä sitten taas tosi kivaa keskustelua.

Ootko menossa Joksujen tuleville keikoille?
 
vierailija
I'm back. Ajattelin että tämä laantuisi jossain kohtaa, mutta sitten Jere on edelleen hothothot ja sitten Bojan laittaa broskista storyyn juttua ja mä niin tipahdin takaisin. Taidan aktivoitua ficcien kanssa, hiukan aloin miettiä jo Malmöön sijoittuvaa 🤔

Moi kaikki tutut 🔥☀💚

Mango
Moikka, Mango, kiva kuulla susta! Mä kirjoitin ennen aina välillä nimimerkillä tänne mutta lopetin sen. Olen ollut Puutarhassa alusta asti ja täällä edelleen. 🥰

Kivaa, jos aktivoidut ficcien suhteen! 💕
 
vierailija
I'm back. Ajattelin että tämä laantuisi jossain kohtaa, mutta sitten Jere on edelleen hothothot ja sitten Bojan laittaa broskista storyyn juttua ja mä niin tipahdin takaisin. Taidan aktivoitua ficcien kanssa, hiukan aloin miettiä jo Malmöön sijoittuvaa

Moi kaikki tutut

Mango
Moi ja tervetuloa takaisin ❤! Ensi viikosta on tulossa kuuma 🥵... Ja ficcejä tarvitaan aina😄
 
vierailija
Siis olen tätä klippiä katsellut monta kertaa. Ja katsellut kuitenkin ihan väärää kohdetta, siis K:n kättä, kun olisikin pitänyt siirtää katseensa K:n lantion liikkeeseen ja siihen, mihin se kohdistuu Vauvalla tänään joku avasi sitten munkin silmät
No sama täällä ja tästä kirjoitinkin vauvalle että en ole tuota aiemmin huomannut ja sitten vielä toi Boitsun ilme tuossa kohtaa🥵🤯
 
vierailija
Molemmille keikoille saa vielä lippuja. Ekalle saa Lippu.fi:n Fansalen kautta.
Ok 🤔 täytyy katsoa vielä, koska keikka on että ovatko lapset minulla vai isällään. Ois kyllä siistiä mennä ❤

Vähän pelkään sitä, että kun viime kevät oli niin emotionaalinen ja kesä myös, ja tuntui että alan tavallaan elämään JB kautta, projisoin heihin kaikki tunteet, tipahdan koloon enkä pääse pois. Uskalsin käydä treffeillä ja pääsin irtautumaan. Mutta nyt olen täällä taas, ja putoamassa syvälle.

Nuorena haaveilin kaikenlaista ja kirjoitin juttuja ja runoja. Olisin halunnut elämääni taustamusiikin, olisin halunnut mennä Frodon mukana Mordoriin, selvitä Rosen kanssa Titanicilta, samastuin tosi vahvasti Scarlett O'Haraan. Olin vahvasti taiteellinen (musiikissa) ja luin paljon hyvin monenlaista, katsoin paljon elokuvia, klassikoista melkein toimintaparodiaan.
Kuuntelin Suurlähettiläiden Vain hullut selviää ja halusin lähteä jonnekin.

Kuitenkin kouluttauduin tieteilijäksi, teen ma-pe 8-16 töitä, joka toinen viikko lapsiperhettä.

Elämäni on hyvää, viihdyn työssäni, lapseni ovat maailman parhaat, mutta viime kesä oli jotenkin pelottava, kun tuntui että olen itse rakastunut, ja siksi todella rakastunut. Ja kyse oli kahdesta laulajasta.

En tiedä mitä koitan sanoa. Uskon, että moni täällä kokee samoja fiiliksiä.
Mutta silti haluan tänne takaisin, vaikka tämä kolo vie mennessään.

Mango
 
vierailija
vierailija
Ok täytyy katsoa vielä, koska keikka on että ovatko lapset minulla vai isällään. Ois kyllä siistiä mennä

Vähän pelkään sitä, että kun viime kevät oli niin emotionaalinen ja kesä myös, ja tuntui että alan tavallaan elämään JB kautta, projisoin heihin kaikki tunteet, tipahdan koloon enkä pääse pois. Uskalsin käydä treffeillä ja pääsin irtautumaan. Mutta nyt olen täällä taas, ja putoamassa syvälle.

Nuorena haaveilin kaikenlaista ja kirjoitin juttuja ja runoja. Olisin halunnut elämääni taustamusiikin, olisin halunnut mennä Frodon mukana Mordoriin, selvitä Rosen kanssa Titanicilta, samastuin tosi vahvasti Scarlett O'Haraan. Olin vahvasti taiteellinen (musiikissa) ja luin paljon hyvin monenlaista, katsoin paljon elokuvia, klassikoista melkein toimintaparodiaan.
Kuuntelin Suurlähettiläiden Vain hullut selviää ja halusin lähteä jonnekin.

Kuitenkin kouluttauduin tieteilijäksi, teen ma-pe 8-16 töitä, joka toinen viikko lapsiperhettä.

Elämäni on hyvää, viihdyn työssäni, lapseni ovat maailman parhaat, mutta viime kesä oli jotenkin pelottava, kun tuntui että olen itse rakastunut, ja siksi todella rakastunut. Ja kyse oli kahdesta laulajasta.

En tiedä mitä koitan sanoa. Uskon, että moni täällä kokee samoja fiiliksiä.
Mutta silti haluan tänne takaisin, vaikka tämä kolo vie mennessään.

Mango
❤
 

Yhteistyössä