NM oli myös siellä. Oli ihan samassa autossaSiinä autossa se ei tainnut olla, koska K&H meni siitä sinne thaiboxingiin tms.
Sellainen mielikuva tulee, koska he pysyvät palstalla toistamassa näitä "faktoja" kerta toisensa jälkeen, vaikka he tietävät, että ne eivät kuulu ketjun aiheeseen tai shippaukseen. Tästä tulee tunne, että he eivät halua ylläpitää hyvää keskustelua, vaan provosoivat tahallaan. Tällaisella provosoimiseen tähtäävällä käytöksellä on tutkimusten perusteella, joita jokainen voi itse etsiä Scholarista, monesti juurisyynä oma psyykkinen paha olo, huomionkipeys tai narsistiset piirteet.En tajua tuota.
Miten ihmisillä jotka näkevät faktat, olisi paha olo.
Ei hyvää päivää oikeesti. Ei se edelleenkään näkyny niissä K:n onnittelustooreissa eli mitään merkkejä sen autossa olemisesta ei ollu. Mut antaa olla, ku selkeestikin jankkaat vaan jankkaamisen ilosta.NM oli myös siellä. Oli ihan samassa autossa
Missä se lukee aloituksessa?Se on kirjoitettu sinulle suomen kielellä monta monta monta kertaa usean eri henkilön toimesta.
Olihan NM siellä thaiboxingissakn. Näky stoorissa istuvan Kn vieressä.Siinä autossa se ei tainnut olla, koska K&H meni siitä sinne thaiboxingiin tms.
Jos on kameran takana, ei välttämättä ole kuvissa.Ei hyvää päivää oikeesti. Ei se edelleenkään näkyny niissä K:n onnittelustooreissa eli mitään merkkejä sen autossa olemisesta ei ollu. Mut antaa olla, ku selkeestikin jankkaat vaan jankkaamisen ilosta.
Ympyröi missä, ole hyvä:NM oli myös siellä. Oli ihan samassa autossa
K kuvas ite ne stoorit.Jos on kameran takana, ei välttämättä ole kuvissa.
Minusta huonoinSara on paras
Onko ymmärryksessäsi jotakin vikaa?Missä se lukee aloituksessa?
Etupenkillä todennäkösesti.
Niinpä istui.Olihan NM siellä thaiboxingissakn. Näky stoorissa istuvan Kn vieressä.
Todennäköisesti? Äsken väitit niin varmana. Todista se, että istuu etupenkillä. Realismin perään kun niin kovasti olet.Etupenkillä todennäkösesti.
Vauvalla lukee selvästi aloituksessa, mitä saa kirjoittaa. En huomannut täällä alussa samaa.Onko ymmärryksessäsi jotakin vikaa?
Ihmisillä jotka täällä puhuvat faktoista ei > 95 % ajasta ole hajuakaan, mikä on sanan fakta määritelmä. Se että kuvittelet jotain tai että jokin on mahdollista tai jopa todennäköistä, ei tee siitä faktaa. Vaikka turhahan tätä on jauhaa, koska näillä faktoista hokijoilla ei ole mitään kykyä luetun ymmärtämiseen.En tajua tuota.
Voi sinua, ettet vaan nyt olisi heittäytynyt hieman varomattomasti omien mielikuviesi varaan. Voisi sanoa, kauhistus, melkein kuin shippaaja! Et näe videolla väittämääsi asiaa, mutta silti kuvittelet, että se olisi tapahtunut.Etupenkillä todennäkösesti.
Toi etupenkkiviesti oli mun. Oon ihan eri ku tää toinen.Voi sinua, ettet vaan nyt olisi heittäytynyt hieman varomattomasti omien mielikuviesi varaan. Voisi sanoa, kauhistus, melkein kuin shippaaja! Et näe videolla väittämääsi asiaa, mutta silti kuvittelet, että se olisi tapahtunut.
Olisiko paremminkin halu totuuteen?En tajua tuota.
Sitten tämä ei ole sinun paikkasi.Olisiko paremminkin halu totuuteen?
Et kuitenkaan keskustele täällä perennoista huomaan? Eli ilmeisesti kuitenkin olet jollain tavoin tietoinen tämän ketjun sisällöstä. Joten eiköhän kirjoittelusi ole ihan pelkkää provoa. Onneksi sellaisen voi iloisesti vain ohittaaVauvalla lukee selvästi aloituksessa, mitä saa kirjoittaa. En huomannut täällä alussa samaa.
Ja mä oon kolmas 'riitapukari', koska en ole kumpikaan edellisistä. Saatan olla myös aasi.Toi etupenkkiviesti oli mun. Oon ihan eri ku tää toinen.
Kiitos vinkistä, pitää lukea luku vaikka iltasaduksi Muutenkin kiinnostaisi kaikki ficcivinkit tai vaikkapa ficci-ideatkin, että millaisia ficcejä tykkäisitte lukea.Onpas täällä ärhäkkäät maanantaitunnelmat. Mahtuisiko sekaan hieman ficcikeskustelua? Mulla alkoi päivä hyvin kun luin aamulla ensimmäiseksi uusimman luvun ficistä Do you think we'll be in love forever? Tuo ficci on mennyt mulla niin tunteisiin että olipas erittäin helpottavaa kun siinä päästiin kaiken raskassoutuisuuden jälkeen vähän seesteisimmille vesille.