Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En tajua tuota.
Miten ihmisillä jotka näkevät faktat, olisi paha olo.
Sellainen mielikuva tulee, koska he pysyvät palstalla toistamassa näitä "faktoja" kerta toisensa jälkeen, vaikka he tietävät, että ne eivät kuulu ketjun aiheeseen tai shippaukseen. Tästä tulee tunne, että he eivät halua ylläpitää hyvää keskustelua, vaan provosoivat tahallaan. Tällaisella provosoimiseen tähtäävällä käytöksellä on tutkimusten perusteella, joita jokainen voi itse etsiä Scholarista, monesti juurisyynä oma psyykkinen paha olo, huomionkipeys tai narsistiset piirteet.
 
vierailija
En tajua tuota.
Miten ihmisillä jotka näkevät faktat, olisi paha olo.
Ihmisillä jotka täällä puhuvat faktoista ei > 95 % ajasta ole hajuakaan, mikä on sanan fakta määritelmä. Se että kuvittelet jotain tai että jokin on mahdollista tai jopa todennäköistä, ei tee siitä faktaa. Vaikka turhahan tätä on jauhaa, koska näillä faktoista hokijoilla ei ole mitään kykyä luetun ymmärtämiseen. :)
 
vierailija
Ehkä turhakin sanoa, mutta ei kannata vastata tälle jankkaajalle. Hänen ainoa tarkoituksensa on kinata, ei keskustella oikeasti. Tosin oletuksena nyt on, että joku on vielä niin hyväntahtoinen, että todella vastaa tälle riitapukarille, vaikka ehkä todennäköisempää on, että tyyppi kirjoittelee itsekseen kun ei kaipaamaansa huomiota muuten saa.
 
vierailija
Onpas täällä ärhäkkäät maanantaitunnelmat. Mahtuisiko sekaan hieman ficcikeskustelua? Mulla alkoi päivä hyvin kun luin aamulla ensimmäiseksi uusimman luvun ficistä Do you think we'll be in love forever? Tuo ficci on mennyt mulla niin tunteisiin että olipas erittäin helpottavaa kun siinä päästiin kaiken raskassoutuisuuden jälkeen vähän seesteisimmille vesille.
 
vierailija
Onpas täällä ärhäkkäät maanantaitunnelmat. Mahtuisiko sekaan hieman ficcikeskustelua? Mulla alkoi päivä hyvin kun luin aamulla ensimmäiseksi uusimman luvun ficistä Do you think we'll be in love forever? Tuo ficci on mennyt mulla niin tunteisiin että olipas erittäin helpottavaa kun siinä päästiin kaiken raskassoutuisuuden jälkeen vähän seesteisimmille vesille.
Kiitos vinkistä, pitää lukea luku vaikka iltasaduksi 😊 Muutenkin kiinnostaisi kaikki ficcivinkit tai vaikkapa ficci-ideatkin, että millaisia ficcejä tykkäisitte lukea.
 

Yhteistyössä