Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Rasittavaa leikki-ikäisen uhmailua mammaikäiseltä. Tämä on shippipalsta. Sinulla on viime keväästä asti ollut aikaa opetella mitä se tarkoittaa, ja sitä on myös kädestä pitäen toistuvasti yritetty opettaa. Shippauksen kultainen sääntö nro 1: ship and let others ship. Jos et shippaa, annat muiden shipata rauhassa ilman että kritisoit shippausta, ja jos tämä ei onnistu, poistut vähin äänin.
Fantasiat, joskus eroottisetkin, kuuluvat shippiin.
Ei ole mikään shippaajien oma ketju, vaan tässä on ok puhua pojista myös tosimielellä. Jos jonkun silmissä homma alkaa hiipua, hän voi ihan rauhassa kirjoittaa siitä tänne.
Eikä tämä ole mikään palsta, vaan ketju. Kaksplussan Aihe Vapaa on palsta.
 
vierailija
No nyt on paksua. Ketjun alussa ei ole mitään tuollaista määrittelyä, ei sitä kukaan voi täällä kesken kaiken ryhtyä pomottelemaan, mikä tämä ketju on.
Oli hetken aikaa asiallista ja mukavaa keskustelua, kun olit poissa. Mikäli et pysy shippauksen raameissa, mutta haluat silti pysyä shippausketjussa, on sinun hyväksyttävä myös se, että sinua tullaan pitämään trollina.
 
vierailija
Sellainen mielikuva tulee, koska he pysyvät palstalla toistamassa näitä "faktoja" kerta toisensa jälkeen, vaikka he tietävät, että ne eivät kuulu ketjun aiheeseen tai shippaukseen. Tästä tulee tunne, että he eivät halua ylläpitää hyvää keskustelua, vaan provosoivat tahallaan. Tällaisella provosoimiseen tähtäävällä käytöksellä on tutkimusten perusteella, joita jokainen voi itse etsiä Scholarista, monesti juurisyynä oma psyykkinen paha olo, huomionkipeys tai narsistiset piirteet.
Realismikommentteihin puuttujiin nuo kuvaamasi ominaisuudet parhaiten sopivat.
 
vierailija
Oli hetken aikaa asiallista ja mukavaa keskustelua, kun olit poissa. Mikäli et pysy shippauksen raameissa, mutta haluat silti pysyä shippausketjussa, on sinun hyväksyttävä myös se, että sinua tullaan pitämään trollina.
Mä oon kylläkin eri keskustelija, enkä kirjoittanut noita kommentteja. Törkeää syyttää muita vakkareita trolleiksi, ei realismipohjalta tätä keissiä seuraavat ole mitään trolleja.
 

Yhteistyössä