Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Onpas täällä ärhäkkäät maanantaitunnelmat. Mahtuisiko sekaan hieman ficcikeskustelua? Mulla alkoi päivä hyvin kun luin aamulla ensimmäiseksi uusimman luvun ficistä Do you think we'll be in love forever? Tuo ficci on mennyt mulla niin tunteisiin että olipas erittäin helpottavaa kun siinä päästiin kaiken raskassoutuisuuden jälkeen vähän seesteisimmille vesille.
Voisin puhua tuosta ficcistä vaikka kuinka 😍! Jostain syystä rakastan sen ficcin tunnelmaa vaikka se on välillä niin synkkä. Sydän alkaa tykyttää heti kun huomaan, että uusi osa on ilmestynyt. Se on mielestäni todella taitavasti rakennettu ja jännite on säilynyt hyvin koko ajan. Olen täydellisesti koukussa siihen 💓💓💓
 
vierailija
Sellainen mielikuva tulee, koska he pysyvät palstalla toistamassa näitä "faktoja" kerta toisensa jälkeen, vaikka he tietävät, että ne eivät kuulu ketjun aiheeseen tai shippaukseen. Tästä tulee tunne, että he eivät halua ylläpitää hyvää keskustelua, vaan provosoivat tahallaan. Tällaisella provosoimiseen tähtäävällä käytöksellä on tutkimusten perusteella, joita jokainen voi itse etsiä Scholarista, monesti juurisyynä oma psyykkinen paha olo, huomionkipeys tai narsistiset piirteet.
Tämä oli hyvä kommentti. Provosoijien taustalla psyykkistä pahaa oloa, huomionkipeyttä tai narsistisia piirteitä. Tällaisia ihmisiä on keskuudessamme ja heitä joudumme sietämään, valitettavasti. Ja kun he eivät itse edes hahmota omia ongelmiaan. Tällaista elämä on.
Tulisipa jotain muita puheenaiheita, kuten uusia Damon-kuvia. Jure on kyllä tosi söpö tuoreimmassa videossa.
 
vierailija
Onpas täällä ärhäkkäät maanantaitunnelmat. Mahtuisiko sekaan hieman ficcikeskustelua? Mulla alkoi päivä hyvin kun luin aamulla ensimmäiseksi uusimman luvun ficistä Do you think we'll be in love forever? Tuo ficci on mennyt mulla niin tunteisiin että olipas erittäin helpottavaa kun siinä päästiin kaiken raskassoutuisuuden jälkeen vähän seesteisimmille vesille.
Toi on kyl tosi hyvä ficci, jossa tosiaan onneksi on nyt päästy vähän parempiin tunnelmiin.🥰 Jossain vaiheessa alkoi vähän ahdistaa, kun siinä ryvettiin niin syvissä vesissä, ja samaan aikaan en malttanut odottaa, että seuraava luku tulee. Mutta joka tapauksessa vahva suositus tälle.
 
vierailija
Onko jokin ficci saanut teidät itkemään? Itse liikutun aika helposti esimerkiksi kirjoista tai elokuvista, mutta vielä en tässä fandomissa ole tirahtanut itkuun ficciä lukiessa. Fanivideota (Something like this) katsoessa kylläkin tuli roska silmään.
 
vierailija
Voisin puhua tuosta ficcistä vaikka kuinka ! Jostain syystä rakastan sen ficcin tunnelmaa vaikka se on välillä niin synkkä. Sydän alkaa tykyttää heti kun huomaan, että uusi osa on ilmestynyt. Se on mielestäni todella taitavasti rakennettu ja jännite on säilynyt hyvin koko ajan. Olen täydellisesti koukussa siihen
Mäkin rakastan mut huh että on ollut raskaita hetkiä. Välillä tosissaan pelottanut mennä lukemaan kun uhkaa mennä niin ihon alle. Ja samaa mieltä että tosi taitavasti rakennettu. Tunteikas kokemus oli tuo uusinkin luku, vaikka hyvällä tavalla. Saatoin käydä päivän aikana parillakin tauolla vähän kertaamassa loppua ja saattaa olla että joudun vähän kertaamaan myös iltasaduksi. 😄
 
vierailija
Kiitos vinkistä, pitää lukea luku vaikka iltasaduksi 😊 Muutenkin kiinnostaisi kaikki ficcivinkit tai vaikkapa ficci-ideatkin, että millaisia ficcejä tykkäisitte lukea.
Minulla on kesken ficci, jossa ollaan peräti 20v tulevaisuudessa. Kroppa vaan heittää nyt kapuloita rattaisiin, viime yönäkin tuli melkein päivystyskeikka ja tänään ollut ihan pihalla kaikesta.

Ainoa ficci joka on muistaakseni saanut itkemään on se kökösti loppunut klubitusficci, jonka homofobiset perhedraamat menivät tosi syvälle, kun en kestä aihetta ollenkaan.

- Joymuffin
 
vierailija
Onko jokin ficci saanut teidät itkemään? Itse liikutun aika helposti esimerkiksi kirjoista tai elokuvista, mutta vielä en tässä fandomissa ole tirahtanut itkuun ficciä lukiessa. Fanivideota (Something like this) katsoessa kylläkin tuli roska silmään.
En ainakaan ole oikein purskahtanut itkuun. Mahdollisesti on mennyt roska silmään esim. tuota yllä kuvattua Do you think we'll be in love forever -ficciä lukiessa. Muistelen, että Upon a star (jota myös suosittelen) olisi myös liikuttanut kyyneleen tai parin verran. Yleensä en herkisty helposti, ellei teemana ole kuolema, ja sitä käsittelevät ficit jätänkin suosiolla väliin.
 
vierailija
Onko jokin ficci saanut teidät itkemään? Itse liikutun aika helposti esimerkiksi kirjoista tai elokuvista, mutta vielä en tässä fandomissa ole tirahtanut itkuun ficciä lukiessa. Fanivideota (Something like this) katsoessa kylläkin tuli roska silmään.
Mä itken harvoin vaikka liikutun usein. Varsinaisesti en ole tainnut itkeä millekään, tosin mulla on varmaan joku itkublokki päällä muutenkin, tekis hyvää tirauttaa vähän enemmänkin. Monikin ficci on kyllä ollut tunteikas kokemus, myös esim. Joymuffinin uusin, liikutteli tunteita vähän yllättävästikin.
 
vierailija
Minulla on kesken ficci, jossa ollaan peräti 20v tulevaisuudessa. Kroppa vaan heittää nyt kapuloita rattaisiin, viime yönäkin tuli melkein päivystyskeikka ja tänään ollut ihan pihalla kaikesta.

Ainoa ficci joka on muistaakseni saanut itkemään on se kökösti loppunut klubitusficci, jonka homofobiset perhedraamat menivät tosi syvälle, kun en kestä aihetta ollenkaan.

- Joymuffin
Halauksia sinne❤
 
vierailija
En ainakaan ole oikein purskahtanut itkuun. Mahdollisesti on mennyt roska silmään esim. tuota yllä kuvattua Do you think we'll be in love forever -ficciä lukiessa. Muistelen, että Upon a star (jota myös suosittelen) olisi myös liikuttanut kyyneleen tai parin verran. Yleensä en herkisty helposti, ellei teemana ole kuolema, ja sitä käsittelevät ficit jätänkin suosiolla väliin.
Upon a star on kyllä ollut yksi liikuttavimmista ficeistä.
 
vierailija
Minulla on kesken ficci, jossa ollaan peräti 20v tulevaisuudessa. Kroppa vaan heittää nyt kapuloita rattaisiin, viime yönäkin tuli melkein päivystyskeikka ja tänään ollut ihan pihalla kaikesta.

Ainoa ficci joka on muistaakseni saanut itkemään on se kökösti loppunut klubitusficci, jonka homofobiset perhedraamat menivät tosi syvälle, kun en kestä aihetta ollenkaan.

- Joymuffin
❤
 
vierailija
Mä itken harvoin vaikka liikutun usein. Varsinaisesti en ole tainnut itkeä millekään, tosin mulla on varmaan joku itkublokki päällä muutenkin, tekis hyvää tirauttaa vähän enemmänkin. Monikin ficci on kyllä ollut tunteikas kokemus, myös esim. Joymuffinin uusin, liikutteli tunteita vähän yllättävästikin.
Haluaisitko kertoa tuosta vähän enemmän, kiinnostaisi kovasti. :)

- Joymuffin
 
vierailija
Onko jokin ficci saanut teidät itkemään? Itse liikutun aika helposti esimerkiksi kirjoista tai elokuvista, mutta vielä en tässä fandomissa ole tirahtanut itkuun ficciä lukiessa. Fanivideota (Something like this) katsoessa kylläkin tuli roska silmään.
Juu on muutama saanu ihan kunnolla itkemään, en tosin enää muista mitkä :D Oon aika itkuherkkä ihminen ni siihen ei hirveesti vaadita et kyynelkanavat aukee :D
 
vierailija
Ylimääräinen uutislähetys: Hyvää iltaa. Juuri tulleen tiedon mukaan, Käärijä, eli Jere Pöyhönen on yllättäen saanut yli puolet presidentinvaalien äänisaaliista.
Olisiko muuten linkkiä tuohon fanivideoon, vai mistä sen löytäisi?
 
vierailija
Ylimääräinen uutislähetys: Hyvää iltaa. Juuri tulleen tiedon mukaan, Käärijä, eli Jere Pöyhönen on yllättäen saanut yli puolet presidentinvaalien äänisaaliista.

Jaahas, meillä on uusi presidenttikin ilmeisesti 😃 Ensimmäisenä tehtävänään presidentti voisikin sitten siirtää Slovenian Suomen viereen, niin olisi helpompaa tämä shippihommakin, ehkä.
 
vierailija
Onko jokin ficci saanut teidät itkemään? Itse liikutun aika helposti esimerkiksi kirjoista tai elokuvista, mutta vielä en tässä fandomissa ole tirahtanut itkuun ficciä lukiessa. Fanivideota (Something like this) katsoessa kylläkin tuli roska silmään.
No tuota olen lukenut vaan tietynlaisia ficcejä ja ne on saaneet ihan muunlaisia tuntemuksia aikaiseksi kuin liikuttuneisuutta. Eipä sillä että liikuttuisin kyyneliin muutenkaan fiction parissa.
 
vierailija
Sitä juuri tarkoitin sanoa, kuva oli ihana. Viestiosa todella mauton ja vielä kun ajattelee, missä seurassa se oli tehty, se kuulosti ihan ilkkumiselta.
Mauton kenen kannalta? Sinunko tai fanien? Ihan hyvin se sugardaddyjuttu on voinut olla K ja B ja miksei Hkin insideläppää joten ainakaan B puolesta ei ole tarvetta näillä tiedoilla olla loukkaantunut.
 
vierailija
Mauton kenen kannalta? Sinunko tai fanien? Ihan hyvin se sugardaddyjuttu on voinut olla K ja B ja miksei Hkin insideläppää joten ainakaan B puolesta ei ole tarvetta näillä tiedoilla olla loukkaantunut.
Ei tässä minusta ole kyse B n puolesta loukkaantumisesta. Mietin tuollaista vitsailua ihan yleiseltä kannalta.
Yritän olla kirjoittamatta tänne enää, mutta vastaan nyt tähän tai siis yritän vastata. Tätä pitäisi miettiä ihan kunnolla, jotta saisi kelpo vastauksen aikaiseksi. En voi tietenkään tietää millaista insideläppää näillä henkilöillä on. Voin vain miettiä yleisesti tätä tilannetta, jossa vihjataan, että henkilöiden välillä on sugardaddyjärjestelyä. Näin ei tietenkään oikeasti ole, mutta K jostain käsittämättömästä syystä valitsee tällaisen vitsailun aiheen postattavaksi puolelle miljoonalle seuraajilleen. Tällaisen, jossa toinen on kuvitellusti alistetussa asemassa. En ymmärrä, miksi niin kovasti vastustetaan sitä, että K on saattanut tehdä tässä virhearvion. Kaikkihan tekevät virheitä. Todennäköisesti B itse ei paljon energiaa käytä miettiäkseen tuon postauksen merkityksiä.
 
vierailija
Voisin puhua tuosta ficcistä vaikka kuinka ! Jostain syystä rakastan sen ficcin tunnelmaa vaikka se on välillä niin synkkä. Sydän alkaa tykyttää heti kun huomaan, että uusi osa on ilmestynyt. Se on mielestäni todella taitavasti rakennettu ja jännite on säilynyt hyvin koko ajan. Olen täydellisesti koukussa siihen
Montako osaa sitä jo on? Olen lukenut kuusi.
 

Yhteistyössä