vierailija
No vaikutti kyllä sen verran shippaajalta, et eiköhän joku kysymys tule.Boitsu mukana viisupodissa. Tää Steve on se we love togerher haastiksen K kanssa tehnyt. Olisiko odotettavissa K&B kysymyksiä?
No vaikutti kyllä sen verran shippaajalta, et eiköhän joku kysymys tule.Boitsu mukana viisupodissa. Tää Steve on se we love togerher haastiksen K kanssa tehnyt. Olisiko odotettavissa K&B kysymyksiä?
Ei vaan love together äläpä lisäile omia sanojaSiis we love being together -haastattelun
Kouvolanpersetukka mirkku ja elämämkoululainen pirjoSitä mieltä minäkin olen kokoajan ollut. Ketä nämä pomottajat ovat?
Onks tää sulle iso ja tärkeä aihe? Koetko itsesi isoksi tytöksi pitäessäsi siitä huolta?Ei vaan love together äläpä lisäile omia sanoja
Ai, sellaiset nimet teilläKouvolanpersetukka mirkku ja elämämkoululainen pirjo
On tärkeä, ei K:n sanomisia tarvitse muutellaOnks tää sulle iso ja tärkeä aihe? Koetko itsesi isoksi tytöksi pitäessäsi siitä huolta?
Niin, näillä pomottamista yrittävilläAi, sellaiset nimet teillä
Kyse ei ole muuttelusta, vaan siitä, mitä ajattelin hänen tarkoittaneen.On tärkeä, ei K:n sanomisia tarvitse muutella
Sinä et aito sitä päätäKyse ei ole muuttelusta, vaan siitä, mitä ajattelin hänen tarkoittaneen.
K on nyt niin rahoissaan oleva sugardaddy, että voi kustantaa Bn asumista ja muita kuluja. Malmille ilmaiseksi yöpymään. B on toyboy Klle.Mauton kenen kannalta? Sinunko tai fanien? Ihan hyvin se sugardaddyjuttu on voinut olla K ja B ja miksei Hkin insideläppää joten ainakaan B puolesta ei ole tarvetta näillä tiedoilla olla loukkaantunut.
Jaahas se on Aito näköjään päässyt töistä. Öitä, parempi poistua.
Kyllä mä päätän.Sinä et aito sitä päätä
In bojan you found your husband, life partner, your wife, your everything vai miten se nyt meni.No vaikutti kyllä sen verran shippaajalta, et eiköhän joku kysymys tule.
Kauan olet päivystänyt. Eikö ole muuta puuhaa?Joo, huomaa, että tunnelma muuttui kuin veitsellä leikaten klo 23
Eiköhän käydä jo nukkumaan.Jatkamme salaisessa paikassa
Ei hyvä Jumala sun juttujasi. Et tietenkään päätä, mitä Jere on ajatellut. Sanoi mitä sanoi ja sillä hyvä, se lause on juuri ihana noin.Kyse ei ole muuttelusta, vaan siitä, mitä ajattelin hänen tarkoittaneen.
”Sinä et aito sitä päätä”
Kyllä mä päätän.
Minä siirryn jatkossa sinne mikäli jankkaajat valtaavat tilaa muilla palstoilla.Jatkamme salaisessa paikassa
Joo tässä pikku pätkä sieltä.Tais löytyä syy Kärpyn Ruotsissa oloon. Etelin stoorissa lokaatio Circus arena&restaurang Tukholmassa. Siellä on ainakin ollut tänään gay gaala QX gala 2024.