Pitkästä aikaa ajauduin katseleen BK-viisuvideoita
Tässä dinnerilivessä tän videon 2:25 noin kohdassa vieläkin huomio kiinnittyy tuohon
IG livekommentti: "I love your frienship", K lukee sen ääneen, ja kun sanonu, yes, we have frienship nii molemmat nauraa paljon, ja Bllä nykii hymy jo tuossa, kun friendship mainitaan äänen luetussa kommentissa.
Mun silmään se friendship-maininta herättää jonkin heidän yhteisesti jakaman reaktion/saman reaktion molemmissa johonkin liittyen.
Kun mun ymmärrykseen ei vaan mahdu, mitä hauskaa ystävyys-kommentissa on ystäville? Ts todellakin lämmittää mieltä ja hymyilyttää itseäkin vastaava, mutta en osais kuvitella, että ystävän kanssa virnuilisin ja hirittäisin vastaavalle. Toki kaikki erilaisia.
Voiko olla, että oisivat jo saanu tuossa vaiheessa (moneen kertaan) kuittailuita viisuporukasta tai kysymyksiä, ja sen takia naurattaa, jos ovat esim vasta toistelleet olevansa kavereita ja aihe ollut esillä?
Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.
m.youtube.com
Pps. Oikeasti, nää varmistuskysymykset viestittää jotain, nyt alan uskoa kans! Näin myöhään vielä selailen näitä, ja mulle uus kysymys: kuinka monta sanaa on lauseessa "Kuinka paljon kello on?" Kröhöm...