Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jatko-osa ns. Jeren väärä valinta ficciin. Yritän käyttää mahdollisimman vähän ihmisten nimiä, päähenkilöitä lukuunottamatta, jotta satunnainenkin lukija ymmärtää tarinan fiktiiviseksi.



Tämä matka lentokentältä kaupunkiin olisi pitänyt tehdä Bojanin kanssa. Reissu Sloveniaan lykkääntyi ja lykkääntyi, nyt kentällä oli vastassa joku kuljetuspalvelun mies, joka vaitonaisena ajoi kohti sairaalaa. Mielessään Jere kuvitteli kuinka Bojan olisi leikkinyt matkaopasta ja kertonut tarinoita, joista ei aina voinut olla varma olivatko ne totta vai väritettyjä.

Jere avasi puhelimensa. Viestejä suorastaan tulvi. Tyttöystävä ilmoitti, että tämä oli viimeinen temppu, takaisin ei ole tulemista. Manageriharjoittelija laittoi, että peruutti pyydetysti kaksi seuraavaa keikkaa, mutta seuraavat järjestelyt saa tehdä joku muu, hän irtisanoi itsensä välittömästi. Veli kyseli tilannetta ja kertoi, että somessa oli jo laskettu yksi plus yhteen, keikkojen peruutukset niin Käärijän kuin Joker Outin osalta. Tältäkö tuntuu, kun kaikki murenee käsiin.

Gregor oli sairaalan ovella vastassa. Tilanne oli vakaa, mutta Bojan oli edelleen tajuttomana. Hiljaisena Jere seurasi Gregoria jonkinlaiseen odotushuoneeseen. Huoneessa oli tutut bändin pojat, mutta myös Bojanin sisko ja vanhempi pariskunta, heidän vanhempansa. Sisko ryntäsi halaamaan Jereä. He olivat tavanneet Liverpoolissa muutaman kerran. Tuntui suorastaan pahalta kun sisko tuntui olevan hyvin huolissaan myös Jeren jaksamisesta ja vielä pahemmalta kun hän halusi esitellä Jeren vanhemmilleen. Jere ei ymmärtänyt siskon esittelyistä kuin oman ja Bojanin nimet ja Liverpoolin. Äiti tuli kyynelsilmin halaamaan ja kertoi kuinka oli mukavaa tavata vihdoin henkilö, josta on paljon puhuttu, mutta olisi niin toivonut tilanteen toisenlaiseksi. Isä kätteli jäyhästi.

Jan kiskaisi Jeren vähän syrjemmälle ja tiukkasi, että mitä viimeisessä puhelussa oli oikein tapahtunut. Bojan oli ollut iloisesti yllättynyt puhelusta ja sitten lähtenyt myrskynä ulos. Bojan ajoi aina rauhallisesti, ei ollut ollenkaan hänen tapaista ajaa muista piittaamatta ja ylinopeutta. Oli ollut onni onnettomuudessa ettei kukaan sivullinen loukkaantunut ulosajossa. Jere jatkoi epämääräistä mutinaansa, hän ei voisi ikinä kertoa totuutta.

Aika kului. Gregor passitti pojat koteihinsa ja varasi Jerelle huoneen läheisestä hotellista. Jere ei suostunut lähtemään, ei ennen kuin olisi saanut nähdä Bojanin.

Sairaalan sängyssä makaavasta miehestä, ei näkynyt kuin ruhjeiset kasvot ja hiukan hiustupsua päässä olevan siteen alta. Täysin tiedottomana. Jalka oli kipsissä ja toinen käsi lastoitettu. Muutama piuha ja letku eri suuntiin. Jere koski varovasti Bojanin poskea. ”Anteeksi, mä olin idiootti tyhmä pelkuri. Kunhan vaan toivut tästä, niin mä teen ihan mitä tahansa sun vuoksi.” Hän seisoi hetken vuoteen vieressä, mutta sitten sisko kurkisti ovesta. Jere väisti ja lähti.

Seuraavat päivät menivät sumussa. Välillä Jere kävi nukkumassa muutaman tunnin hotellilla, mutta muuten hän pysyi sairaalassa. Vanhemmat ja sisko päivystivät vuorotellen, Gregor ja pojat kävivät sekä joitain Bojanin ystäviä. Kaikki halailivat ja toivottivat voimia Jerelle. Hän tunsi itsensä huijariksi. He pitivät häntä Bojanin läheisimpinä ja rakkaimpana ihmisenä. Kertoivat kuin Bojan oli puhunut hänestä jatkuvasti, suunnitellut uutta vierailua Suomeen ja kertonut mitä he tekevät kun Jere tulee Sloveniaan.

Muutaman tunnin unien jälkeen sairaalaan palatessa sisko oli vastassa iloisena. Bojan oli herännyt. Kukaan ei ollut kertonut, että Jerekin oli paikalla, he halusivat yllättää hänet. Jeren sydän jätti lyöntejä väliin, ilosta että Bojan oli herännyt, pelosta kuinka Bojan reagoisi. Hän meni varovasti huoneeseen. Bojanin silmät olivat kiinni, mutta hän avasi ne kun tunsi Jeren ottavan kiinni hänen kädestään. Ensin silmät tulvahtivat täyteen iloa ja hymyä, mutta muutaman sekunnin päästä silmät tummuivat vihasta. Jere juoksi ulos huoneesta, ulos sairaalasta, pois pois. Bojanin sanat kaikuivat korvissa, hän ei halunnut enää ikinä nähdä Jereä.

Lentokentällä hän katseli lähteviä lentoja, ihan sama minne lento lähtisi, Sloveniasta on päästävä pois ja heti. Hän oli menettänyt kaiken tai ainakin sen tärkeimmän, Bojanin. Miksi hän oli valinnut väärin!

Äkkiä hän tunsi käden olkapäällään. Bojanin sisko. Sisko pyysi Jereä palaamaan takaisin, Bojan oli pyytänyt.

Sairaalan sängyn vierellä Jere soperteli anteeksipyyntöjä, vakuutti ikuista rakkauttaan, kuinka vielä hyvittäisi kaiken. ”You have the rest of your life to do it. Now shut up and kiss me!”

Enid
 
vierailija
Spekulointia, mutta luennasta tulee vahvasti tunne että suukkoja on Are you -iltana vaihdettu. K:lle miespuolisten ystävien suukottelu on ok ja B:kin bänditovereitaan pusuttelee, joten hyvinkin on voinut kostea ilta edetä siihen.

Koska suukottelu on K:lle tavallista, eivätkä hänen tunteensa olleet vielä yhtä syvällä tasolla kuin B:n, niin hän ei nähnyt sitä pettämisenä. B:lle suutelu kuitenkin paljasti että hän on ihastunut K:hon enemmän kuin aluksi luuli, ja tunsi siitä tästä syystä syyllisyyttä seuraavana aamuna. K:lla ihastus syveni kenties vasta myöhemmin tapaamisten jatkuessa ja viimeistään finaali-iltana.
 
vierailija
Hui, tuo on juuri niin kuin he käyttäytyivät turkoosilla matolla. J oli ihan liekeissä, viihtyi ja oli iloinen. B taas oli vaisumpi ja sitä yhtä haastatteluvideota en pysty edes katsomaan kun on siinä niin vaikeana.

Itse mietin, että tuolloin are you -iltana viisukuplaa oli kestänyt viikon, muut läheiset eivät olleet vielä tulleet paikalle. Jllä ei ole ollut montaa neuvojaa vieressä (toisin kun nyt, isolla porukalla koko ajan, monta neuvojaa), on ollut helpompi pitää oma päänsä.

Ja ehkä se heidän are you -heitto on/oli tosiaan oikeasti kunnon salailmaisu jollekin.

Laitan seuraavaksi jatko-osan edellisen päivän ficciini. Täytyy sanoa, että mä en taida olla pitkien ficcien kirjoittaja (onneksi täällä on toinen sellainen joka sen osaa!), tuokiokuvat on se mun juttu.

Enid
Tuo muuten onkin tavallaan olennainen pointti, että J oli nimenomaan ollut ilman sitä lähipiiriään viikon siellä Liverpoolissa, kenties henkisesti vähän vapaammalla, ja oli ehkä ollut enemmän tilaa omille ajatuksille, vaikka tosi kiireinen viikko toki muutoin. Ja se, että are you -hokema siis viittaisi tuohon käänteentekevään iltaan, kummallekin ehkä eri tavalla kääntentekevään, mutta spesiaaliin iltaan joka tapauksessa. Sen hokeminen voisi siis olla heille sellainen pieni muistutus siitä erityisestä illasta.
Tuli tässä mieleen taas ne finaali-illan kaulapusut, ja miten luontevilta ne näytti, että niiden perusteella jotain pientä fyysistä oli ehkä ollut jossain vaiheessa ennen finaalia.
 
vierailija
Yksi pyyntö ficcien kirjoittajille, älkää kiltit pliis sijoittako ketään sairaalaan tai mihinkään onnettomuksiin jne, kun kyse on ihan oikeista ihmisistä, ja tuollainen vakavien tilanteiden maalailu ei vaan tunnu hyvältä... Sori tästä, älkää ottako henkilökohtaisesti, olette kaikki lahjakkaita kirjoittajia, mutta itse vaan vetäisin rajan tuohon.
 
vierailija
Yksi pyyntö ficcien kirjoittajille, älkää kiltit pliis sijoittako ketään sairaalaan tai mihinkään onnettomuksiin jne, kun kyse on ihan oikeista ihmisistä, ja tuollainen vakavien tilanteiden maalailu ei vaan tunnu hyvältä... Sori tästä, älkää ottako henkilökohtaisesti, olette kaikki lahjakkaita kirjoittajia, mutta itse vaan vetäisin rajan tuohon.
Komppaan tätä.
 
vierailija
Herran tähen, kiitos taas mahtavasta luennasta ❤ muiden tavoin munki pitää kyllä tota mietiskellä vähän pidempään. Mites muuten Tarotar itse, näetkö sä noi kortit sellaisena että jotain olisi kaksikon välillä käyny? Ku ymmärrettävää että sun lukijana pitää pysyä neutraalina mutta kun oot selkeesti ekspertti korttien suhteen niin mikä sun mielipide on?
 
vierailija
Tiiän, että Jokerien Gn suhteen on viime aikoina ollut hiljaista yms muuta, mutta ootteko miettiny, että jos hän samalla lailla kuvioissa, niin G tulee myös syksyllä Suomeen!

Ehkä silloin saataisiin jotain vipinää tai materiaalia tulee mieleen laita lapsi asialle, mene itse perässä! Tällä kertaa tulee iso G varmistamaan tai ainakin koittamaan, että kuviot (monenlaiset lähtisi rullaamaan! Ehkä kesämökinkuvat silmissä
Mä kyllä valitettavasti uskon, että vaikka K olisikin syyskuussa maisemissa, eikä Israelissa, niin tilanne on se , että mitään keikkojen ulkopuolista materiaalia K:Stä ja B:stä hän(kään) ei tule enää jakamaan. Eiköhän hänellekin oli käynyt selväksi, viimeistään Bojanin suusta, mihin se johtaa. Hän ei varmaan halua suojattiaan enää siihen tilanteeseen, missä oltiin somen ja netin suhteen viimeistään Tavastia-vkl. Ja hyvä niin!
 
vierailija
Tuo muuten onkin tavallaan olennainen pointti, että J oli nimenomaan ollut ilman sitä lähipiiriään viikon siellä Liverpoolissa, kenties henkisesti vähän vapaammalla, ja oli ehkä ollut enemmän tilaa omille ajatuksille, vaikka tosi kiireinen viikko toki muutoin. Ja se, että are you -hokema siis viittaisi tuohon käänteentekevään iltaan, kummallekin ehkä eri tavalla kääntentekevään, mutta spesiaaliin iltaan joka tapauksessa. Sen hokeminen voisi siis olla heille sellainen pieni muistutus siitä erityisestä illasta.
Tuli tässä mieleen taas ne finaali-illan kaulapusut, ja miten luontevilta ne näytti, että niiden perusteella jotain pientä fyysistä oli ehkä ollut jossain vaiheessa ennen finaalia.
Joo, ja myös esim. finaali-iltana kaulakkain kävellessä kasvot olivat niin lähekkäin, että mulle tuli suoraa mieleen, että kasvoista viekä vähän lähekkäämmin on oltu aiemmin, kun voivat noin luontevasti olla melkein nenä kiinni toisissaan ja katsella toisiaan jutellessa käytäväkävelyllä.

Vähän aiheen vierestä, se jälkimmäisen Tavastia-keikan Carpe diemin jälkeinen halaus (jossa B bro taputtelee selkään, kunnes sulaa hetkeksi hymy huulilla). Myös sen jälkeen halauksesta irrottautuessaan olivat kasvot suht lähekkäin. Vaikken hetkeäkään usko, että pussaisivat vastaavas tilantees, niin voiko olla että molemmilla taustalla käyny se haaveilumielessä. Ainakin Bn virne/ilme oli siinä aika jännä!
 
vierailija
Tällä viikolla oli täällä lehtihaastattelu, jossa Bojan oli heittänyt, että voisivat pitkän tähtäimen tulevaisuudessa keikkailla kesät Pohjoismaissa/Skandeissa ja muun vuoden Balkanilla tms.

Jos (ilmeisesti?) haastattelu kai tehty hänen Suomen reissun jälkeen, niin yleisestä Suomi-näkökulmasta katsottuna ei se reissu kovin huonoa vaikutelmaa voinu jättää, kerta/jos reissun jälkeen sanoo noin!
Tämähän on hassu ajatus, että pelkästään Pohjoismaissa, onko heillä tällä hetkellä vieläkään edes sovittuna keikkaa esim Tanskaan. Onkohan tekstiin tullut virhe tuossa kohtaa.
 
vierailija
Tiiän, että Jokerien Gn suhteen on viime aikoina ollut hiljaista yms muuta, mutta ootteko miettiny, että jos hän samalla lailla kuvioissa, niin G tulee myös syksyllä Suomeen!

Ehkä silloin saataisiin jotain vipinää tai materiaalia tulee mieleen laita lapsi asialle, mene itse perässä! Tällä kertaa tulee iso G varmistamaan tai ainakin koittamaan, että kuviot (monenlaiset lähtisi rullaamaan! Ehkä kesämökinkuvat silmissä
👍
 
vierailija
Yksi pyyntö ficcien kirjoittajille, älkää kiltit pliis sijoittako ketään sairaalaan tai mihinkään onnettomuksiin jne, kun kyse on ihan oikeista ihmisistä, ja tuollainen vakavien tilanteiden maalailu ei vaan tunnu hyvältä... Sori tästä, älkää ottako henkilökohtaisesti, olette kaikki lahjakkaita kirjoittajia, mutta itse vaan vetäisin rajan tuohon.
Juu, en halua esittää kenellekään vaatimuksia mistä saa kirjoittaa ja mistä ei, mutta en itse pysty lukemaan noita ficcejä, joissa toinen on kuolemankielissä, joutunut onnettomuuteen tms. Liian ahdistavia ja triggeröi omia huonoja muistoja + inhottavaa edes kuvitella jompi kumpi näistä kahdesta tuossa jamassa. En yleensä kannata sisältövaroituksia, mutta ehkä noihin voisi AO3 tapaan laittaa alkuun jotain asiasanoja, että lukija tietää minkä tyyppisestä ficistä on kyse.
 
vierailija
Pitkästä aikaa ajauduin katseleen BK-viisuvideoita:D

Tässä dinnerilivessä tän videon 2:25 noin kohdassa vieläkin huomio kiinnittyy tuohon

IG livekommentti: "I love your frienship", K lukee sen ääneen, ja kun sanonu, yes, we have frienship nii molemmat nauraa paljon, ja Bllä nykii hymy jo tuossa, kun friendship mainitaan äänen luetussa kommentissa.

Mun silmään se friendship-maininta herättää jonkin heidän yhteisesti jakaman reaktion/saman reaktion molemmissa johonkin liittyen.

Kun mun ymmärrykseen ei vaan mahdu, mitä hauskaa ystävyys-kommentissa on ystäville? Ts todellakin lämmittää mieltä ja hymyilyttää itseäkin vastaava, mutta en osais kuvitella, että ystävän kanssa virnuilisin ja hirittäisin vastaavalle. Toki kaikki erilaisia.

Voiko olla, että oisivat jo saanu tuossa vaiheessa (moneen kertaan:D) kuittailuita viisuporukasta tai kysymyksiä, ja sen takia naurattaa, jos ovat esim vasta toistelleet olevansa kavereita ja aihe ollut esillä?




Pps. Oikeasti, nää varmistuskysymykset viestittää jotain, nyt alan uskoa kans! Näin myöhään vielä selailen näitä, ja mulle uus kysymys: kuinka monta sanaa on lauseessa "Kuinka paljon kello on?" Kröhöm...
 
vierailija
Heippa kaikki ja kiitos viesteistä ja pohdinnoista ja tarinoista ja luennasta. Kouraisi kauheasti tuo B tilanne jos on mennyt noin kuin luennassa. Kiitos Tarottarelle. Ja kyllä se siltä tosiaan näytti että on mennyt, tunteita on tullut mukaan ja todellisuus on ehkä alkanut kuikuilla mukaan jo.

Katsoin äsken pitkän pätkän viisuaikaista liveä, jossa tanssijat vastasivat kysymyksiin. Sen missä K höpöttää carpe diem koko ajan. Voi että miten haikealta tuntuu tuo aika. K näyttää upealta meikissä.

Ei mulla oikeastaan ole mitään uutta sanottavaa muuta kuin se että tämä paikka on edelleen mulle henkireikä, ja tarkoitan tätä koko ilmiötä ja K:ta ja B:tä ja Jokereita yhdessä ja erikseen. Häärijäkin nyt sopassa vielä kivoine vastauksineen ja B viittauksineen. Ja tarkoitan erittäin isosti tätä palstaa ja teitä kaikkia. ❤ Luin Vauvaa ja tuli aivan kaamea olo siitä kaikesta, mitä siellä on. Miksi noin kauheaa tekstiä pitää syytää. Miten tämä meni tällaiseksi?

Myönnän, en pidä kaikesta K somesisällöstä ja huolta oon kantanut hänen jaksamisestaan mikä läikkyy jonkinlaisena kontrollin hämärtymisenä - eikä se kontrolli vahvaa tunnetusti ole ollut aiemminkaan, heh, mikä on ollut osa viehätystä. Nyt oli kaksi tosi kivaa päivitystä, viisuaikainen hauska klippi mitä uskon että monet haluavat nähdä ja ihana edustava kuva tältä kesältä. Jos tällaisena pysyy, uskon ettei K:lla ole hätäpäivää. Toivon että oudon matalaenerginen ja latistava voiiiir v**ttu -hahmo unohdetaan pikaisesti. Sitä mun tekee tosi pahaa katsoa.

Kontrasti on kieltämättä massiivinen Lontoossa perhostelevaan B:hen. Olen onnellinen että hän ainakin vaikuttaa onnelliselta ja kepeältä rankan kevään vastapainoksi. Kauniita nuoria ihmisiä kepeissä oloissaan. Jotenkin korostuu se oma keski-ikä ja kuinka tuosta samanlaisesta liihottelusta tuntuu olevan vain hetki ja toisaalta ihmiselämä. Samaan aikaan kuilu näyttää vaan kasvavan todellisuuksien välillä. Haluaisin niin kovasti myös K:n kokeilemaan rajojaan ja kasvamaan artistina mukavuusrajojen ulkopuolella. Kunpa jokin Euroopan-esiintyminen pian toteutuisi.

Kauniita unia kaikille,
T. 🌙💜 joka luopui kirjautumisesta ja palasi tähän allekirjoitussysteemiin.
 
vierailija
Herran tähen, kiitos taas mahtavasta luennasta muiden tavoin munki pitää kyllä tota mietiskellä vähän pidempään. Mites muuten Tarotar itse, näetkö sä noi kortit sellaisena että jotain olisi kaksikon välillä käyny? Ku ymmärrettävää että sun lukijana pitää pysyä neutraalina mutta kun oot selkeesti ekspertti korttien suhteen niin mikä sun mielipide on?
Hmm mun mielipide on tuosta luennasta se, että jos jotain kävi niin se oli jotain melko pientä (ehkä suukko, intiimimpi halaus tai jotain vastaavaa) koska oletan että jos jotain isompaa olisi tapahtunut niin sitten olisin nähnyt myös Jeren seuraavan päivän korteissa konfliktia omista ajatuksista ja tunteista. 🔮
 
vierailija
Heippa kaikki ja kiitos viesteistä ja pohdinnoista ja tarinoista ja luennasta. Kouraisi kauheasti tuo B tilanne jos on mennyt noin kuin luennassa. Kiitos Tarottarelle. Ja kyllä se siltä tosiaan näytti että on mennyt, tunteita on tullut mukaan ja todellisuus on ehkä alkanut kuikuilla mukaan jo.

Katsoin äsken pitkän pätkän viisuaikaista liveä, jossa tanssijat vastasivat kysymyksiin. Sen missä K höpöttää carpe diem koko ajan. Voi että miten haikealta tuntuu tuo aika. K näyttää upealta meikissä.

Ei mulla oikeastaan ole mitään uutta sanottavaa muuta kuin se että tämä paikka on edelleen mulle henkireikä, ja tarkoitan tätä koko ilmiötä ja K:ta ja B:tä ja Jokereita yhdessä ja erikseen. Häärijäkin nyt sopassa vielä kivoine vastauksineen ja B viittauksineen. Ja tarkoitan erittäin isosti tätä palstaa ja teitä kaikkia. Luin Vauvaa ja tuli aivan kaamea olo siitä kaikesta, mitä siellä on. Miksi noin kauheaa tekstiä pitää syytää. Miten tämä meni tällaiseksi?

Myönnän, en pidä kaikesta K somesisällöstä ja huolta oon kantanut hänen jaksamisestaan mikä läikkyy jonkinlaisena kontrollin hämärtymisenä - eikä se kontrolli vahvaa tunnetusti ole ollut aiemminkaan, heh, mikä on ollut osa viehätystä. Nyt oli kaksi tosi kivaa päivitystä, viisuaikainen hauska klippi mitä uskon että monet haluavat nähdä ja ihana edustava kuva tältä kesältä. Jos tällaisena pysyy, uskon ettei K:lla ole hätäpäivää. Toivon että oudon matalaenerginen ja latistava voiiiir v**ttu -hahmo unohdetaan pikaisesti. Sitä mun tekee tosi pahaa katsoa.

Kontrasti on kieltämättä massiivinen Lontoossa perhostelevaan B:hen. Olen onnellinen että hän ainakin vaikuttaa onnelliselta ja kepeältä rankan kevään vastapainoksi. Kauniita nuoria ihmisiä kepeissä oloissaan. Jotenkin korostuu se oma keski-ikä ja kuinka tuosta samanlaisesta liihottelusta tuntuu olevan vain hetki ja toisaalta ihmiselämä. Samaan aikaan kuilu näyttää vaan kasvavan todellisuuksien välillä. Haluaisin niin kovasti myös K:n kokeilemaan rajojaan ja kasvamaan artistina mukavuusrajojen ulkopuolella. Kunpa jokin Euroopan-esiintyminen pian toteutuisi.

Kauniita unia kaikille,
T. joka luopui kirjautumisesta ja palasi tähän allekirjoitussysteemiin.
Tuli vastaan tämä video, missä näkyy, kun K annettu ruusuja Kuopiossa ja on jotenkin niin oma ihana itsensä:

 
vierailija
Mä kyllä valitettavasti uskon, että vaikka K olisikin syyskuussa maisemissa, eikä Israelissa, niin tilanne on se , että mitään keikkojen ulkopuolista materiaalia K:Stä ja B:stä hän(kään) ei tule enää jakamaan. Eiköhän hänellekin oli käynyt selväksi, viimeistään Bojanin suusta, mihin se johtaa. Hän ei varmaan halua suojattiaan enää siihen tilanteeseen, missä oltiin somen ja netin suhteen viimeistään Tavastia-vkl. Ja hyvä niin!
Jotenkin tuntuisi turvallisemmalta, jos K ei olisi mukana jokereiden Suomen keikoilla. Parempi, että keikkailisivat ihan omana itsenään ilman K kytköstä.
 
vierailija
Tarottaren lisäkommenttiin: En usko minäkään että ovat päätyneet mitään varsinaisesti keskenään tekemään. Olisi mennyt ihan sekoiluksi niiden oleminen siellä, siis paljon enemmän kuin nyt enkä usko että B olisi ikinä tullut Suomeen jos olisi ihan pettämistä tapahtunut. Olen aivan varma että siellä on turkoosia mattoa ennen retkahdettu eli otettu alkoa, ja pienessä sievässä on se kupliva ihmeellisyys mitä ikinä kokivatkaan, ottanut yhden stepin eteenpäin. On kiherretty, oltu lähekkäin, vaikea kuulla kun niin kova meteli, kasvot pyyhkäisevät toisen suuta... katseet kohtaavat ja jäävät jumiin, harmaanvihreät silmät lukittautuvat ruskeisiin, mitä tässä tapahtuu, tuntuu niin lämpimältä... Joo mielikuvitus lähti laukkaamaan mutta jotenkin sen ihastuksen pystyy näkemään ja kokemaan samoin kuin sen miten ihastuksen kanssa seurassa toimii kun haluaa olla lähellä mutta ei ihan voi.

🌙💜
 
vierailija
Täytyy sanoa että minäkin toivon sisältövaroitusta ficceihin joissa päähenkilöt loukkaantuvat fyysisesti saati kuolevat.

En tykkää myöskään noista hidas kolaripuheista, mitä ne oikein maalailevat?? En taida haluta edes tietää. Etenkin kun tänään kuultu tosielämän hyvin traaginen uutinen, tuntuu kaikenlainen mässäys vain väärältä. Pahoittelut suorasukaisuudesta mutta oli sanottava.

Ei tässä muiden kirjoittamista voi ohjailla tietenkään mutta muistetaan että täällä on keskimäärin aika herkästi aistivia ihmisiä joille tuollaiset puheet voivat olla vaikeita, itselleni ainakin.
 

Yhteistyössä