Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Näin nuo ruusukuvat ja eka ajatus oli että jahas, siellä ollut joku puutarhuri paikalla 😄 Ei ole tainnut kukaan vielä missään ilmoittautua?

Olisipa muuten ihanaa jos jatkossakin lavalle lentelisi ruusuja, niiden ainaisten rintsikoitten ym sijasta. K on ruusunsa ansainnut 💚.

🥀
 
vierailija
vierailija
Hitto mä niin toivoisin et Auto jää-kaksikko vetäis yhen kerran biisin yhessä livenä. Ainut mahis ois et Tuisku vierailis K:n keikalla perjantaina, lauantain Tuiskun keikka ei onnistu ku silloin K on Porissa. Harmi ku sillä on silloin keikka, ku ois ollu todennäkösempää K:n vierailu Tuiskun keikalla ku Tuiskun vierailu K:n keikalla. Helikopterikyyti kehiin ja hirveellä kiireellä Porin keikan jälkeen Ruissiin :D
 
vierailija

jo on nauttivan ja odottavan näköinen K meillä siellä, kieli ulkona odotellen jotakin
On niitä pari kuvaa vielä lisääkin 😉
 
vierailija
Tuon yllä olevan Auto Jää-stillin lisäksi olen noin viikon sisällä nähnyt Käärijältä pari uutta somejulkaisua, jotka viittaavat miesten väliseen...hellyyteen ( Benjamin & itselle tuntematon pitkätukkainen kaveri) sekä yhden vanhemman pre-UMK julkaisun samasta aiheesta. Käärijän some pyörii välillä ihan kehää tämän aiheen ympärillä! Miehet vähän vaihtuu, aihe pysyy.
 
vierailija
Tuon yllä olevan Auto Jää-stillin lisäksi olen noin viikon sisällä nähnyt Käärijältä pari uutta somejulkaisua, jotka viittaavat miesten väliseen...hellyyteen ( Benjamin & itselle tuntematon pitkätukkainen kaveri) sekä yhden vanhemman pre-UMK julkaisun samasta aiheesta. Käärijän some pyörii välillä ihan kehää tämän aiheen ympärillä! Miehet vähän vaihtuu, aihe pysyy.
Mikä tää pitkätukkainen kaveri -julkaisu oli? Entä pre-UMK? Oliko pre UMK se keikkajuttu, jossa kehuu yleisössä olevaa miestä ja ei sanojensa mukaan saa silmiä irti hänestä?

Mulle on kyllä tullu viba, että J voi Käärijä-kuoren ja roolin suojasta flirttailla vapaammin miehillekin ja sitä kautta tulee jotain vapautta tutkailla ja kokeilla (sanojen tai eleiden tasolla) yhteyttä miehiin. Ei ehkä tällä hetkellä statuksestaan riippumatta avautuisi asian äärelle tämänkään vertaan yksityiselämässään (vielä?), mutta roolin turvin voi mennä lähemmäs teemaa, joka jollain lailla vetää puoleensa!
 
vierailija
Täällä kyseltiin lisää M/M romantiikkaa sisältäviä kirjasuosituksia.

Aiemmin vinkkasin tämän kirjan, ja tälle edelleen vahva suositus, niin läheltä teemat liippaavat:
https://storytel.com/fi/fi/books/punaista-valkoista-ja-kuninkaansinistä-1746278

Viime kesänä luin Call me by your name -leffan alkuperäisen kirjan. Coming of age ja ihana kesäinen Italia:
https://storytel.com/fi/fi/books/kutsu-minua-nimelläsi-457247

Sain juuri tämän luettua Google Booksista. Historiallista romantiikkaa, mutta varoitus: intiimikohtaukset menevät ihan AO3:n Explicit-ratingin tasolle:
https://www.storytel.com/fi/fi/books/the-scottish-boy-1605835

Tämä tuli juuri kirjaston varaukseen. Vaikuttaa kuvauksen perusteella olevan ihanaa romanttista hömppää, selvästi suosittu koska jatko-osakin olemassa:
https://storytel.com/fi/fi/books/boyfriend-material-1925663

Tämä kirja on kaikissa netin kirjasuosituksissa aina mukana. Suomenkieliseen laitokseen kilometrin pituinen jono kirjastossa:
https://www.storytel.com/fi/fi/books/the-song-of-achilles-62969

Tämäkin monissa suosituslistoissa mukana:
https://www.storytel.com/fi/fi/books/talo-taivaansinisellä-merellä-1182825
 
vierailija
Mikä tää pitkätukkainen kaveri -julkaisu oli? Entä pre-UMK? Oliko pre UMK se keikkajuttu, jossa kehuu yleisössä olevaa miestä ja ei sanojensa mukaan saa silmiä irti hänestä?

Mulle on kyllä tullu viba, että J voi Käärijä-kuoren ja roolin suojasta flirttailla vapaammin miehillekin ja sitä kautta tulee jotain vapautta tutkailla ja kokeilla (sanojen tai eleiden tasolla) yhteyttä miehiin. Ei ehkä tällä hetkellä statuksestaan riippumatta avautuisi asian äärelle tämänkään vertaan yksityiselämässään (vielä?), mutta roolin turvin voi mennä lähemmäs teemaa, joka jollain lailla vetää puoleensa!
Pitkätukkainen kaveri-klippi pyöri Twitterissä ihan pari päivää sitten, oli varmaan jonkun kaverin julkaisu alunperin. Ei ehkä mikään helmi. Vanhempi tarina oli samaa sarjaa, jonkun kaverin julkaisu.
 
vierailija
Alkaa keskustelu tyrehtymään täällä, mikä on varmaan meille kaikille toisaalta ihan hyvä. Tätä varmaan ruususet halusivatkin. Että minäkin pääsisin takaisin normaaliin olotilaan. Luen yleensä noin kirjan viikossa, ja Tavastian jälkeen olen aloittanut varmaankin neljä kirjaa, joista yksikään ei saanut keskittymistäni tällä kertaa kahtakymmentä sivua pidemmälle. Toiset laihtuu, toiset ovat muuten vaan poissa tolaltaan.

Surullista, mutta minulle tulee Bojanista sellainen 'suuruus ja hulluus'-ajatus. Jotain sellaista, että tämä ei tule päättymään hyvin. Aivan liian lahjakas ja kaunis nuori mies. Joka saisi kaiken, mutta ilmeisesti ei sitä mitä haluaa. Miki Liukkosen poismeno ei yhtään helpota tätä ajatusta.

Kieltämättä tuo somekuolema ruusujemme välillä tuntuu kylmältä ja surulliselta. Jostain syystä heidän oli siis pakko päättää niin.

Tarotar tuonee meille lähipäivinä helpotusta! Ihana Tarotar, joka on syventänyt meidän näkemyksiä tähän asiaan.

Myönnän vielä, että isäni on sairaalassa, ei niin hyvässä kunnossa, ja siitäkin huolimatta roikun täällä ja Instassa odottamassa jotain uutta ruusuista. Ja niinpä minulta kysytään montako kirjainta on sanassa ISÄ.

Sipriina
 
vierailija
Alkaa keskustelu tyrehtymään täällä, mikä on varmaan meille kaikille toisaalta ihan hyvä. Tätä varmaan ruususet halusivatkin. Että minäkin pääsisin takaisin normaaliin olotilaan. Luen yleensä noin kirjan viikossa, ja Tavastian jälkeen olen aloittanut varmaankin neljä kirjaa, joista yksikään ei saanut keskittymistäni tällä kertaa kahtakymmentä sivua pidemmälle. Toiset laihtuu, toiset ovat muuten vaan poissa tolaltaan.

Surullista, mutta minulle tulee Bojanista sellainen 'suuruus ja hulluus'-ajatus. Jotain sellaista, että tämä ei tule päättymään hyvin. Aivan liian lahjakas ja kaunis nuori mies. Joka saisi kaiken, mutta ilmeisesti ei sitä mitä haluaa. Miki Liukkosen poismeno ei yhtään helpota tätä ajatusta.

Kieltämättä tuo somekuolema ruusujemme välillä tuntuu kylmältä ja surulliselta. Jostain syystä heidän oli siis pakko päättää niin.

Tarotar tuonee meille lähipäivinä helpotusta! Ihana Tarotar, joka on syventänyt meidän näkemyksiä tähän asiaan.

Myönnän vielä, että isäni on sairaalassa, ei niin hyvässä kunnossa, ja siitäkin huolimatta roikun täällä ja Instassa odottamassa jotain uutta ruusuista. Ja niinpä minulta kysytään montako kirjainta on sanassa ISÄ.

Sipriina
Aika jännä, mulla on nimittäin tullut Käärijästä tuo suuruus ja hulluus-ajatus.
 
vierailija
Alkaa keskustelu tyrehtymään täällä, mikä on varmaan meille kaikille toisaalta ihan hyvä. Tätä varmaan ruususet halusivatkin. Että minäkin pääsisin takaisin normaaliin olotilaan. Luen yleensä noin kirjan viikossa, ja Tavastian jälkeen olen aloittanut varmaankin neljä kirjaa, joista yksikään ei saanut keskittymistäni tällä kertaa kahtakymmentä sivua pidemmälle. Toiset laihtuu, toiset ovat muuten vaan poissa tolaltaan.

Surullista, mutta minulle tulee Bojanista sellainen 'suuruus ja hulluus'-ajatus. Jotain sellaista, että tämä ei tule päättymään hyvin. Aivan liian lahjakas ja kaunis nuori mies. Joka saisi kaiken, mutta ilmeisesti ei sitä mitä haluaa. Miki Liukkosen poismeno ei yhtään helpota tätä ajatusta.

Kieltämättä tuo somekuolema ruusujemme välillä tuntuu kylmältä ja surulliselta. Jostain syystä heidän oli siis pakko päättää niin.

Tarotar tuonee meille lähipäivinä helpotusta! Ihana Tarotar, joka on syventänyt meidän näkemyksiä tähän asiaan.

Myönnän vielä, että isäni on sairaalassa, ei niin hyvässä kunnossa, ja siitäkin huolimatta roikun täällä ja Instassa odottamassa jotain uutta ruusuista. Ja niinpä minulta kysytään montako kirjainta on sanassa ISÄ.

Sipriina
Tänään luin jotain tuoretta ficciä, jossa Bojanilla oli tosiaan noussut kusi niin pahasti päähän, että sai lopulta potkut Jokereista ja julkisen hermoromahduksen ja toki Jere lähti häntä sitten etsimään, vaikka eivät enää ystäviä olleetkaan (ficissä ei ole vielä päästy kovin pitkälle). Itse en kyllä tällaista pelkää, vaan Jeren tilanne huolestuttaa enemmän. Molemmilla on sentään vahvat tukiverkot, toivottavasti myös uskaltavat sanoa jos jokin menee liian kovaa tai muuten ei mene yhtään nappiin.
 

Yhteistyössä