Mä uskon vakaasti että he ihastuivat toisiinsa viisukuplassa, kyllä. Myös J. Aivan varmasti B. Se, oliko se myös sek su aalista tietävät vain he. Mutta jollain sielun tasolla heillä klikkasi yhteen tavalla jota ei voi feikata, liikaa videotodisteita olemassa. Se miten he syttyvät toistensa seurasta on ihan maagista. En tiedä onko ihmisillä eri tasolla kyky havaita näitä asioita. Tai siis tiedän että on. Havainnointikyvystä peilisolujen toimintaherkkyyteen, empatiakykyyn jne. Itselläni em. asiat ovat todella ylivirittyneet suoranaiseen kärsimykseen asti elämässäni. Siksikin tuon yhteyden havaitseminen ja seuraaminen somen kautta välähdyksittäin on kuin koukuttavaa huumetta. On todella ahdistava ajatus, että heidän väleihinsä tai ainakin välien osoittamiseen tällä on jo ollut vaikutusta. Olen siihen itsekin osasyyllinen koska olen ahminut kaiken sisällön mitä olen käsiini saanut. Kertaakaan en ole kaksikolle viestittänyt mitään kautta mitään heidän väleihinsä liittyen Tai tehnyt omaa sisältöä muuta kuin puutarhuroinut näillä palstoilla.
Toivon todella että voivat tavata jatkossakin ja ehkä se keino on se naureskeltukin musiikillinen yhteistyö koko JO kanssa. Ja K&B julkisen yhteissisällön jäädytys.
En usko että heistä tulisi ikinä paria, esteitä on kertakaikkisesti liikaa ja yhteys ei ulotu välttämättä fyysisyyteen asti tai asia on aivan liian tuore. Itse ymmärsin seksuaalisuuteni yli nelikymppisenä ja nyt on myöhäistä tehdä isoja muutoksia elämään. Koin samantyyppisen kuplautumisen suljetuissa oloissa samaan sukupuoleen ja se ravisteli aivan totaalisesti kaiken minussa. Välimatkaakin oli ja on. Yhteys kuitenkin on säilynyt ja edelleen se on olemassa lähes telepaattisesti. Jatkuvia yhtymäkohtia ja ennakkotietoja toisen tekemisestä.
Uskon että vaikka K&B yhteys ei näyttäytyisi isosti enää tämän jälkeen julkisuudessa ja molemmat jatkaisivat elämäänsä tahoillaan, tämä on kuitenkin molemmille ydinmuisto. Pelkästään viisut ovat varmasti elämän kohokohtia ja tuo hullun kevään sieluntason yhteyden kokeminen on taatusti tehnyt siitä vielä merkittävämpää.