Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tässä Käärijän insta turkoosin maton päivänä, sekoilee alussa ja höpöttelee carpe diem, ja eilen retkahdin vähän...

Esittelee siinä formulalakanoitaan, mietin vaan, onko Bojan päässyt lakanoihin edellisenä yönä....?
 
vierailija
Häärijä ollut vastailemassa fanien kysymyksiin Discordissa. Kirjoittanut että toivoo pääsevänsä samalle lavalle Joker Outin kanssa (sydänhymiön kera🥰). Ja kun kysytään mitä sanoisi nuorelle itselleen, viittaa Bojanin sanoituksiin.


Tämäkin viittaa siihen että välit ovat kunnossa myös Käärijällä ja Bojanilla.
 
vierailija
Mä kyllä niin sieluni silmillä nään, kuinka pojat on vetäneet kännit lauantai-iltana. Siinä sitä on sitten keksitty kännisessä päässä, että ei sun Bojan minnekään omaan hotelliin tarvitse mennä, tuut formulalakanoihin pötköttään. Tämänhän Jere oli jo julkisesti luvannutkin...haha. Ja tavalla tai toisella tanssijatkin tästä tiesivät, ja siksi niin nauroivat. Carpe diem!

Itse asiassa luulin, että koko formulalakanoita ei ollut edes mukana. En muista niitä muissa klipeissä nähneeni, jotka on kuvattu Jeren huoneesta. Ainoastaan tässä. Sieltä on aamulla punaposkinen Bojan poistunut...

En kuitenkaan ajattele, että siellä olisi mitään kovin seksuaalista tapahtunut. Kaksi kännistä äijää...jos on halailtu, niin on, mutta tuskin paljon sitä kummempaa.

Sipriina
 
vierailija
Mä uskon vakaasti että he ihastuivat toisiinsa viisukuplassa, kyllä. Myös J. Aivan varmasti B. Se, oliko se myös sek su aalista tietävät vain he. Mutta jollain sielun tasolla heillä klikkasi yhteen tavalla jota ei voi feikata, liikaa videotodisteita olemassa. Se miten he syttyvät toistensa seurasta on ihan maagista. En tiedä onko ihmisillä eri tasolla kyky havaita näitä asioita. Tai siis tiedän että on. Havainnointikyvystä peilisolujen toimintaherkkyyteen, empatiakykyyn jne. Itselläni em. asiat ovat todella ylivirittyneet suoranaiseen kärsimykseen asti elämässäni. Siksikin tuon yhteyden havaitseminen ja seuraaminen somen kautta välähdyksittäin on kuin koukuttavaa huumetta. On todella ahdistava ajatus, että heidän väleihinsä tai ainakin välien osoittamiseen tällä on jo ollut vaikutusta. Olen siihen itsekin osasyyllinen koska olen ahminut kaiken sisällön mitä olen käsiini saanut. Kertaakaan en ole kaksikolle viestittänyt mitään kautta mitään heidän väleihinsä liittyen Tai tehnyt omaa sisältöä muuta kuin puutarhuroinut näillä palstoilla.

Toivon todella että voivat tavata jatkossakin ja ehkä se keino on se naureskeltukin musiikillinen yhteistyö koko JO kanssa. Ja K&B julkisen yhteissisällön jäädytys.

En usko että heistä tulisi ikinä paria, esteitä on kertakaikkisesti liikaa ja yhteys ei ulotu välttämättä fyysisyyteen asti tai asia on aivan liian tuore. Itse ymmärsin seksuaalisuuteni yli nelikymppisenä ja nyt on myöhäistä tehdä isoja muutoksia elämään. Koin samantyyppisen kuplautumisen suljetuissa oloissa samaan sukupuoleen ja se ravisteli aivan totaalisesti kaiken minussa. Välimatkaakin oli ja on. Yhteys kuitenkin on säilynyt ja edelleen se on olemassa lähes telepaattisesti. Jatkuvia yhtymäkohtia ja ennakkotietoja toisen tekemisestä.

Uskon että vaikka K&B yhteys ei näyttäytyisi isosti enää tämän jälkeen julkisuudessa ja molemmat jatkaisivat elämäänsä tahoillaan, tämä on kuitenkin molemmille ydinmuisto. Pelkästään viisut ovat varmasti elämän kohokohtia ja tuo hullun kevään sieluntason yhteyden kokeminen on taatusti tehnyt siitä vielä merkittävämpää.

🌙💜
Olipa hieno kirjoitus sinulta. Oli hyvä, että toit esille tämän ajatuksen: "Se, oliko se myös sek su aalista tietävät vain he". Minusta tuntuu, että moni joka täällä taivastelee sitä, että J/K hukkaa elämänsä mahdollisuuden kun ei "uskalla" lähteä suhteeseen B:n kanssa, ei ymmärrä sitä mahdollisuutta, ettei häntä ihan oikeasti välttämättä oma sukupuoli kiinnosta seksuaalisessa mielessä. Ja mitä tarkoitan tällä? On mahdollista ihastua ja rakastua ihmiseen, joka on samaa sukupuolta, ilman että saman sukupuolen kroppa herättäisi oikeasti mitään haluja varsinaiseen seksuaaliseen toimintaan. Omakohtaisesti olen kokenut tämän, ja se ei ollut mikään kevyt elämänvaihe. Heteroita oltiin tiettävästi kumpikin, minä ja toinen osapuoli, kun päätä pahkaa ihastuimme toisiimme. Oltiin aivan rakastuneita, pyörittiin jatkuvasti yhdessä ja nimenomaan romanttisesti, suukoteltiin, paijattiin, välillä hyvinkin intohimoisesti, mutta........ genitaaliosasto ei vain herättänyt yhtään mitään itsessäni kuin lähinnä vääryyden tunnetta. Toinen osapuoli havaitsi olevansa enemmän seksuaalisesti bi-curious ja tämä oli todella repivä tilanne tunnetasolla, kun olisin todella palavasti halunnut hänen kanssa olla vakavasti ottaen yhdessä, mutta kun ei haluttanut varsinaiset sänkyhommat niin ei. Olisi ollut väärin pitää toista selibaatissakaan, vaikka sitäkin vaihtoehtoa harkittiin ja koitin myös saada itseäni muuttumaan tässä asiassa, mutta kun ei niin ei. Tällainen tilanne on todella raskas, koska rakastuneita olimme! Pitkään sitä koitettiin ratkoa, mutta lopulta asia meni niin repiväksi, että piti ottaa irtiotto toisesta. Jos siis on niin, että J on todellakin omien sanojensa mukaan täys hetero, voi silti olla päätä pahkaa ihastunut, rakastunut ja haluta fyysistäkin läheisyyttä B:n kanssa, mutta silti toinen ei herätä riittävästi seksuaalisia toiveita. Ja silloin on enemmän kuin viisasta "hukata elämänsä tilaisuus". Hän voi tuntea itsensä hyvinkin syvällisesti tässä suhteessa, paremmin kuin kukaan meistä luulee tuntevansa sen, mitä hän tahtoo tai mihin pystyy.

Samaistun tähänkin kun kirjoitit, että "Yhteys kuitenkin on säilynyt ja edelleen se on olemassa lähes telepaattisesti. Jatkuvia yhtymäkohtia ja ennakkotietoja toisen tekemisestä." Itselläni on sama kokemus tämän e. m. henkilön kanssa.
 
vierailija
Vähän hassuksi menee jos Bojan on tekemisissä Jessen, Häärijän, Matin, ties kenen Jeren lähipiirin kanssa mutta Jeren kanssa ei jostain syystä ainakaan julkisesti voi (ultimaatum-teoria), kyseleeköhän Jerekin siltä seuraamaltaan B:n siskolta, että lähetätkö lisää Bojan & hauvelit -kuvia, for reasons. :p
 
vierailija
Bojan ystävineen menee Thaimaaseen lokakuussa lomailemaan vaemaan pariksi viikoksi hallikeikan 6.10 jälkeen, näin ainakin kertoi siinä Ig livessä silloin taannoin Liverpoolissa. Että tuskin ainakaan hän on syndeillä mukana
No eikös Kärtsä sanonut dinner date-videossa, että "me lähetään Bojan kans Thaikkuihin". Läpällä joo, mutta voiskos K mennä juhlimaan synttäreitä sinne päin maailmaa, kun tuntuu Thaimaasta tykkäävän muutenkin. En tosin ole keikkakalenteria vilkuillut, että miten on mahdollista ajallisesti.
 
vierailija
No eikös Kärtsä sanonut dinner date-videossa, että "me lähetään Bojan kans Thaikkuihin". Läpällä joo, mutta voiskos K mennä juhlimaan synttäreitä sinne päin maailmaa, kun tuntuu Thaimaasta tykkäävän muutenkin. En tosin ole keikkakalenteria vilkuillut, että miten on mahdollista ajallisesti.
kyllä oli lokakuulle jo monta keikkaa tohon völiin sovittu,lipunmyyntipalveluiden mukaan ainakin :/
 
vierailija
En tiiä muiden syitä mut itteeni kiinnostaa noi siksi, koska niistä on tullu monia ihan uusia näkökulmia tähän keskusteluun
Mulla aika samalla linjalla. Esim se että K käyttää tota tiivistä kaveri ja työporukkaa suojamuurina Bojanin kanssa tuli yhdestä luennasta esiin, sitä ennen kukaa ei täällä tai vauvassa ehdottanukaa tollasta vaihtoehtoa. Henk.koht uskon että taroteissa on ainakin jotain perää, ehkei 100% mutta jotain kuitenki.
 
vierailija
Luulis nyt ettei omalle syntymäpäivälleen ja sen läheisyyteen halua keikkoja. Tiketin mukaan keikka 6.10. & 13.10 ja seuraava 10.11. ja Ticketmastersissa ei ole keikkoja vielä ollenkaan lokakuulle.
No joka topauksessa B kavereineen (keitä lienevät) lähtee thaimaaseen sen 6.10 keikan jälkeen ainakin omien sanojensa mukaan ja heillä tais tämän hetken tiedon mukaan olla seuraava keikka lokakuun lopulla. Eli lienee tuon välin reissussa .ja luulenpa että artistin hommissa ei paljon synttärit paina, eiköhän Käärijä keikkaa paina koko lokakuun. Vaikka niitä ei ole vielä julkistettukaan. Missään tapaukseessa ei nyt ainakaan Bojanin frendien kanssa ole Thaimaaseen menossa, tyttöystävän kanssa ehkä jossain kohtaa🤔
 
vierailija
Luulis nyt ettei omalle syntymäpäivälleen ja sen läheisyyteen halua keikkoja. Tiketin mukaan keikka 6.10. & 13.10 ja seuraava 10.11. ja Ticketmastersissa ei ole keikkoja vielä ollenkaan lokakuulle.
Joo en mäkään löytäny ku noi kaks lokakuulle. Hyvin hajanaisia keikkapäiviä siellä on syyskuusta eteenpäin. Varmasti siis tulee lisää jossain vaiheessa ja toivottavasti löytyis ees muutama ulkkiskeikkakin syksyn keikkalistasta :)
 
vierailija
Häärijä ollut vastailemassa fanien kysymyksiin Discordissa. Kirjoittanut että toivoo pääsevänsä samalle lavalle Joker Outin kanssa (sydänhymiön kera). Ja kun kysytään mitä sanoisi nuorelle itselleen, viittaa Bojanin sanoituksiin.


Tämäkin viittaa siihen että välit ovat kunnossa myös Käärijällä ja Bojanilla.
Häärijä on postauksissaan usein nokkelampi kuin itse k. Tietääkö kukaan mikä hän on miehiään, esim ammatiltaan?
 
vierailija
Vähän hassuksi menee jos Bojan on tekemisissä Jessen, Häärijän, Matin, ties kenen Jeren lähipiirin kanssa mutta Jeren kanssa ei jostain syystä ainakaan julkisesti voi (ultimaatum-teoria), kyseleeköhän Jerekin siltä seuraamaltaan B:n siskolta, että lähetätkö lisää Bojan & hauvelit -kuvia, for reasons.
Kivoja videoita nyt Bojanista Lontoosta. Ainakin Luke ja Mia ovat seurana. Aidosti hauskaa näyttää olevan, jos tulkitsen oikein Bojanin hymyn olevan se oikeasti onnellinen hymy.
 
vierailija
Mä en kaipaa takaisin työkauppakoti kierteeseen, en iltapäivän pullakahveja enkä iltauutisten tuijottelua. Tiedän tämän shippauksen ja fiilistelyn olevan järjetöntä ja jotain ikäkriisiä. Mä toivon, että pääsen pikkuhiljaa irti tästä koukusta, mutta takaisin siihen en palaa mitä viisuja ennen olin. Jotain tämä parivaljakko on koskettanut ja saanut mut elämään.

En toivo mitään muuta kuin hyvää heille, omasta mielestäni toki että he löytäisivät sen hyvän yhdessä, mutta olen myös tässä hyvin realisti. Mutta en myöskään haluaisi, että kumpikaan heistä särkisi sydämensä tai pettyisi kovasti.

Itse en ole mitään järjetöntä rakkautta koskaan kokenut ja tässä saan hiukan vieressä sitä seurata tai jotain siihen viittaavaa. Kaikki romanttiset leffat ja kirjat ovat saaneet mut aina raivon partaalle, mutta ehkä niissä sittenkin on jotain totuuttakin. Ja jostain itsestäni olen löytänyt uinuvan kirjoittajan. Kuivat raportit, ohjeet ja asiakasviestit on niin nähty! Mieli on alkanut jo kehittää muitakin tarinoita kuin tätä ficciä.

Assuu, jatkan eilistä ficciä kyllä. Ensin ajattelin että en osaa, mutta päivän aikana keksin kuinka se jatkuu.

Ja ennen kaikkea, musta on ollut ihana tutustua teihin kaikkiin puutarhureihin. Että on samanlaisia hurahtaneita, eri ikäisiä ja taustaisia, mutta joille kaikille tuo pari on antanut jotain todella uutta virtaa. En eläissäni laittaisi kummallekaan viestiä, mutta toivoisin kuitenkin heidän tietävän kuinka hassuja asioita he ovat saaneet aikaiseksi.

Nämä eivät ole hyvästit, täällä pysyn, Vauvasta vieroitin jo itseni. Mutta joku välitilitys nyt kuitenkin. Ja iso halaus teille kaikille!

Enid
 
vierailija
Mä en kaipaa takaisin työkauppakoti kierteeseen, en iltapäivän pullakahveja enkä iltauutisten tuijottelua. Tiedän tämän shippauksen ja fiilistelyn olevan järjetöntä ja jotain ikäkriisiä. Mä toivon, että pääsen pikkuhiljaa irti tästä koukusta, mutta takaisin siihen en palaa mitä viisuja ennen olin. Jotain tämä parivaljakko on koskettanut ja saanut mut elämään.

En toivo mitään muuta kuin hyvää heille, omasta mielestäni toki että he löytäisivät sen hyvän yhdessä, mutta olen myös tässä hyvin realisti. Mutta en myöskään haluaisi, että kumpikaan heistä särkisi sydämensä tai pettyisi kovasti.

Itse en ole mitään järjetöntä rakkautta koskaan kokenut ja tässä saan hiukan vieressä sitä seurata tai jotain siihen viittaavaa. Kaikki romanttiset leffat ja kirjat ovat saaneet mut aina raivon partaalle, mutta ehkä niissä sittenkin on jotain totuuttakin. Ja jostain itsestäni olen löytänyt uinuvan kirjoittajan. Kuivat raportit, ohjeet ja asiakasviestit on niin nähty! Mieli on alkanut jo kehittää muitakin tarinoita kuin tätä ficciä.

Assuu, jatkan eilistä ficciä kyllä. Ensin ajattelin että en osaa, mutta päivän aikana keksin kuinka se jatkuu.

Ja ennen kaikkea, musta on ollut ihana tutustua teihin kaikkiin puutarhureihin. Että on samanlaisia hurahtaneita, eri ikäisiä ja taustaisia, mutta joille kaikille tuo pari on antanut jotain todella uutta virtaa. En eläissäni laittaisi kummallekaan viestiä, mutta toivoisin kuitenkin heidän tietävän kuinka hassuja asioita he ovat saaneet aikaiseksi.

Nämä eivät ole hyvästit, täällä pysyn, Vauvasta vieroitin jo itseni. Mutta joku välitilitys nyt kuitenkin. Ja iso halaus teille kaikille!

Enid
Halaus sinulle, olet ihana tyyppi täällä! 💕 Odotan innolla tarinasi jatkoa! 😍

Assuuu
 
vierailija
Olen miettinyt tätä kohtaa siinä haastiksessa:

"I would be very happy if we could establish ourselves as a European band that could travel a little bit around Scandinavia in the summer and then Dalmatia in the winter…" Tuossa kommentissa ei ole IMO järkeä, ellei lähtökohtana ei ole Bojanin haaveet siitä miten saisi optimaalisimmin kombinoitua uran ja Jeren kanssa hengaamisen. :p

Olisi kiva tietää, milloin haastis on oikeasti tehty, yleensähän aikakauslehtihaastikset tehdään viikkoja tai kuukausiakin ennen (t: entinen toimittaja). Voi olla tehty heti Suomen-reissun jälkeen, esim. lainaus "but I was a guest at his concert in Helsinki in June" ei todellakaan tarkoita, että artikkeli on tehty heinäkuussa vaan se on todennäköisemmin ajankohdan suhteen muokattu kommentti Bojanilta.

-Joymuffin
 
vierailija
Mä en kaipaa takaisin työkauppakoti kierteeseen, en iltapäivän pullakahveja enkä iltauutisten tuijottelua. Tiedän tämän shippauksen ja fiilistelyn olevan järjetöntä ja jotain ikäkriisiä. Mä toivon, että pääsen pikkuhiljaa irti tästä koukusta, mutta takaisin siihen en palaa mitä viisuja ennen olin. Jotain tämä parivaljakko on koskettanut ja saanut mut elämään.

En toivo mitään muuta kuin hyvää heille, omasta mielestäni toki että he löytäisivät sen hyvän yhdessä, mutta olen myös tässä hyvin realisti. Mutta en myöskään haluaisi, että kumpikaan heistä särkisi sydämensä tai pettyisi kovasti.

Itse en ole mitään järjetöntä rakkautta koskaan kokenut ja tässä saan hiukan vieressä sitä seurata tai jotain siihen viittaavaa. Kaikki romanttiset leffat ja kirjat ovat saaneet mut aina raivon partaalle, mutta ehkä niissä sittenkin on jotain totuuttakin. Ja jostain itsestäni olen löytänyt uinuvan kirjoittajan. Kuivat raportit, ohjeet ja asiakasviestit on niin nähty! Mieli on alkanut jo kehittää muitakin tarinoita kuin tätä ficciä.

Assuu, jatkan eilistä ficciä kyllä. Ensin ajattelin että en osaa, mutta päivän aikana keksin kuinka se jatkuu.

Ja ennen kaikkea, musta on ollut ihana tutustua teihin kaikkiin puutarhureihin. Että on samanlaisia hurahtaneita, eri ikäisiä ja taustaisia, mutta joille kaikille tuo pari on antanut jotain todella uutta virtaa. En eläissäni laittaisi kummallekaan viestiä, mutta toivoisin kuitenkin heidän tietävän kuinka hassuja asioita he ovat saaneet aikaiseksi.

Nämä eivät ole hyvästit, täällä pysyn, Vauvasta vieroitin jo itseni. Mutta joku välitilitys nyt kuitenkin. Ja iso halaus teille kaikille!

Enid
❤❤❤
 
vierailija
No joka topauksessa B kavereineen (keitä lienevät) lähtee thaimaaseen sen 6.10 keikan jälkeen ainakin omien sanojensa mukaan ja heillä tais tämän hetken tiedon mukaan olla seuraava keikka lokakuun lopulla. Eli lienee tuon välin reissussa .ja luulenpa että artistin hommissa ei paljon synttärit paina, eiköhän Käärijä keikkaa paina koko lokakuun. Vaikka niitä ei ole vielä julkistettukaan. Missään tapaukseessa ei nyt ainakaan Bojanin frendien kanssa ole Thaimaaseen menossa, tyttöystävän kanssa ehkä jossain kohtaa
Thaimaahan.
 
vierailija
"Eilen retkahdin vähän" oivoi, höppänöitä. Osaako tarotar sanoa koska tulee luenta tosta illasta - yöstä? kun ymmärsin että teet siitä ensin ja sitte finaalista? pelon ja uteliaisuuden sekaisin tuntein odottaen
Luultavasti huomenna ehtisin Are you - illasta luennan tekemään. Kiitos muuten sille joka laittoi ton videon Jerestä ja tanssijoista kyseisen illan jälkeen! Tuo oli minulle taas uusi video lisää, auttaa kovasti kun saa enemmän tuntumaa luennan ajankohtaan. 🔮
 
vierailija
Ihania viestejä monilta. Kiitos niistä. Täällä on hyvä jutella.

Minun täytyy nyt tunnustaa, että mieheni ja poikani (22), varmaan molemmat ovat aivan hölmistyneitä siitä, mitä äidille on tapahtunut. Olen Tavastian keikasta asti nauliutunut jonnekin tänne. 3 viikkoa. Kuljeskelen sellainen kummallinen hymy huulillani. Juhannusviikonloppuna esittelin Bojania pojalleni, että eikö ole kuuma...ja sori, hän on vain 2 vuotta vanhempi kuin sinä. Poika naurahti.

Ja tänään mies ja poika tulivat samaan aikaan töistä, juuri kun katselin Bojanin Zitti e Buonia kuulokkeet korvilla. Enhän minä mitään huomannut, ennen kuin poikani taputti olkapäätäni. Hän vähän naureskeli kai siitä mitä näytölläni näki. Yksi seksikkäimmistä Bojanin esiintymisistä.

Onkohan tämä minun viidenkympin villitys, voisiko sen sellaisena selittää, jos joku kysyy?

Kärtsärin fanittaminen on valitettavasti minulla pikkuisen viilentynyt. Olen mennyt Bojanin leiriin. Bojan on niin lahjakas ja täydellinen. Kärtsäri metsän peikko, joka sulkeutui viisukuplan jälkeen, ja alkoi kulkea juuri niissä hihnoissa, joita viisuissa esitteli. Sääli.

Sipriina
 

Yhteistyössä