Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Surettaako ketään muuta tuo, että ovat kokeneet tarpeelliseksi tuon täydellisen somehiljaisuuden keskenään? On sitten tullut kenen aloitteesta tahansa. Enemmän tää vaan aiheuttaa spekulaatioita, kun eivät enää edes välillä tykkää toistensa postauksista. Eihän noissa tykkäämisissä mitään "omituista"/shippausmateriaalia olisi jos sitä "pelkäävät". Tykkäyksillä vaan osoittaisivat että kaikki on ok/ovat edelleen kavereita.

Toivon vaan että heidän välillä on kaikki hyvin ja pystyisivät säilyttämään tuon ystävyyden ja heidän välisen selkeän yhteyden kaikesta ympärillä olevasta härdellistä huolimatta. Tai että eivät antaisi sen vaikuttaa heidän väleihin.

En mä tiedä, ehkä mun pitää vaan päästää tästä irti ja ajatella jotain muuta välillä. :D
 
vierailija
Mä taas en ymmärrä mite kukaa voi luulla että niillä ois muka välit poikki jos Bojankin eilen alkoi seurata Jesseä :D toi ig tykkäyksien yhtäaikainen lopettamine on musta vaa selvä merkki siitä että ne on sopinu tän yhdessä
 
vierailija
Minä: Kaipa tässä alkaa itselläkin shippausinto vähän vähentyä (ei niinkään minkään käänteen myötä vaan kun ollut niin intensiivisesti mukana 1,5 kk).
Myös minä: Oho, kirjoitin yli 2 500 sanaa ficciä tänään ja vielä sormet syyhyävät, huoh.

-Joymuffin
 
vierailija
Minä: Kaipa tässä alkaa itselläkin shippausinto vähän vähentyä (ei niinkään minkään käänteen myötä vaan kun ollut niin intensiivisesti mukana 1,5 kk).
Myös minä: Oho, kirjoitin yli 2 500 sanaa ficciä tänään ja vielä sormet syyhyävät, huoh.

-Joymuffin
Kirjoita meille vielä ficci siitä illasta ennen carpe diem mattoa - eli turkoosia mattoa, pliis! Ja kaikki muutkin mitä ehdit kerkeät ja haluat.
 
vierailija
Miten mä en ole ennen huomannut tätä!? Tosiaan Carpe Diem mielessä, puhuu retkahtaneensa edellisinä iltana ”mutta ei siitä sen enempää”, Matti kertoo edellisillasta, että ”Jere ei haluu mennä nukkumaan aikaisin, kun ’ei tarvii kun on se Carpe Diem”.

Tätähän täällä on uumoiltu, että jos joskus jotain tapahtui, niin se oli turkoosimattoa ja Aftenbladetin haastista edeltävänä iltana. Aawww!
Tää "mutta ei siitä sen enempää" kuulostaa mun korvaan tosi samanlaiselta lausahdukselta kun samana päivänä turkoosilla matolla Aftonbladetin kysymykseen mahdollisesra viisuihastuksesta:
(maybe,) but I don't (won't?) tell more!
 
vierailija
Tää "mutta ei siitä sen enempää" kuulostaa mun korvaan tosi samanlaiselta lausahdukselta kun samana päivänä turkoosilla matolla Aftonbladetin kysymykseen mahdollisesra viisuihastuksesta:
(maybe,) but I don't (won't?) tell more!
Minusta se retkahdus viittaa vain siihen, että Jeren ei ollut tarkoitus juoda viisuissa ja näin kuitenkin pääsi käymään. Tuo ihastuskysymys on epäilyttävä ja toki tuon juomisretkahduksenkin voi sellaisena nähdä, mutta eivät nuo vastaukset minusta kuulosta samoilta.

- Joymuffin
 
vierailija
Mun mielestä ei tarvii ihmetellä mikseivät K&B enää pidä Instassa yhteyttä. Luin Bojanin postauksiin tulleita kommentteja ja aika paljon oli näitä "mitähän Jere tähän sanoo", "mikset laita Jerelle viestiä" ja tietysti tätä "are you"ta? Huomio on Jeressä vaikka sen pitää tietysti olla Bojanissa, etenkin kun hän luo uraa artistina. Muuten hänet muistetaan vain bromancesta. Mulla on semmonen tunne että fanit on liialla innollaan nyt vähän sotkeneet asioita, mutta uskon että K&B pitää yhteyttä yksityisesti. Mikseivät pitäisi, ei kait heillä mitään riitoja oo ollut?
 
vierailija
Ihania viestejä monilta. Kiitos niistä. Täällä on hyvä jutella.

Minun täytyy nyt tunnustaa, että mieheni ja poikani (22), varmaan molemmat ovat aivan hölmistyneitä siitä, mitä äidille on tapahtunut. Olen Tavastian keikasta asti nauliutunut jonnekin tänne. 3 viikkoa. Kuljeskelen sellainen kummallinen hymy huulillani. Juhannusviikonloppuna esittelin Bojania pojalleni, että eikö ole kuuma...ja sori, hän on vain 2 vuotta vanhempi kuin sinä. Poika naurahti.

Ja tänään mies ja poika tulivat samaan aikaan töistä, juuri kun katselin Bojanin Zitti e Buonia kuulokkeet korvilla. Enhän minä mitään huomannut, ennen kuin poikani taputti olkapäätäni. Hän vähän naureskeli kai siitä mitä näytölläni näki. Yksi seksikkäimmistä Bojanin esiintymisistä.

Onkohan tämä minun viidenkympin villitys, voisiko sen sellaisena selittää, jos joku kysyy?

Kärtsärin fanittaminen on valitettavasti minulla pikkuisen viilentynyt. Olen mennyt Bojanin leiriin. Bojan on niin lahjakas ja täydellinen. Kärtsäri metsän peikko, joka sulkeutui viisukuplan jälkeen, ja alkoi kulkea juuri niissä hihnoissa, joita viisuissa esitteli. Sääli.

Sipriina
Olen samaa mieltä kanssasi: Käärijä on kyllä sulkeutunut viisujen jälkeen. Siellä hän vielä piteli ohjaksia, nyt on joutunut itse hihnojen päähän ja joku muu ohjailee.
 
vierailija
Mun mielestä ei tarvii ihmetellä mikseivät K&B enää pidä Instassa yhteyttä. Luin Bojanin postauksiin tulleita kommentteja ja aika paljon oli näitä "mitähän Jere tähän sanoo", "mikset laita Jerelle viestiä" ja tietysti tätä "are you"ta? Huomio on Jeressä vaikka sen pitää tietysti olla Bojanissa, etenkin kun hän luo uraa artistina. Muuten hänet muistetaan vain bromancesta. Mulla on semmonen tunne että fanit on liialla innollaan nyt vähän sotkeneet asioita, mutta uskon että K&B pitää yhteyttä yksityisesti. Mikseivät pitäisi, ei kait heillä mitään riitoja oo ollut?
joo ihan järkkyä tämmönen. Sitten kun vielä joka paikassa pyöri ne hidastusvideot siitä ja tästä, niin en ihmettele että kokevat paremmaksi tän. Sitä en sitten vaan tiedä, miten tuo kommentointi yms saadaan torpattua, jos vielä näkevät ja siitä jotain materiaalia julkaisevat. Ikävää jos eivät ollenkaan enää uskalla tyyliin katsoa samaan suuntaan kun siitä tehdään kaikenmaailman tulkintoja.
 
vierailija
Olen miettinyt tätä kohtaa siinä haastiksessa:

"I would be very happy if we could establish ourselves as a European band that could travel a little bit around Scandinavia in the summer and then Dalmatia in the winter…" Tuossa kommentissa ei ole IMO järkeä, ellei lähtökohtana ei ole Bojanin haaveet siitä miten saisi optimaalisimmin kombinoitua uran ja Jeren kanssa hengaamisen.

Olisi kiva tietää, milloin haastis on oikeasti tehty, yleensähän aikakauslehtihaastikset tehdään viikkoja tai kuukausiakin ennen (t: entinen toimittaja). Voi olla tehty heti Suomen-reissun jälkeen, esim. lainaus "but I was a guest at his concert in Helsinki in June" ei todellakaan tarkoita, että artikkeli on tehty heinäkuussa vaan se on todennäköisemmin ajankohdan suhteen muokattu kommentti Bojanilta.

-Joymuffin
Tää kiinnitti mullakin huomion ja samaa mietin! Toki heillä on nyt monestakin syystä varmasti kuuntelijapohjaa Pohjoismaissa, mutta mun korvaan tää oli aika yllättävä heitto! Luulisi, että haluisi(vat) kiertää kotimaassaan tms muualla vaikka Briteissä tms "isommissa" maissa kesällä! Mutta siis, Tervetuloa!!! Yötön yö odottaa heitä!

Jännä kommentti joka tapauksessa, mitä ikinä sen takana onkaan!

Ja mietin taas, miten mielenkiintoista ois ollu nähdä tää videolta Bn sanomana ja päästä pohdiskelemaan myös eleiden perusteella!
 
vierailija
Jos haluaisi vähentää shippausta, minusta järkevin tapa olisi ollut laittaa postaus, että "Olemme edelleen hyviä ystäviä ja kiva että ystävyytemme on koskettanut ihmisiä ympäri Eurooppaa, mutta mielenkiinnon määrä on uuvuttanut meidät, antaisitteko meille enemmän tilaa olla omia itsejämme". Tms.

Nykyinen lähestymistapa asioihin herättää epäilyksiä välirikosta, tyttisultimaatumeista sun muista, jotka lisäävät keskustelua, vaikka itse shippaus vähän laantuisikin.

- Joymuffin
 
vierailija
Jos haluaisi vähentää shippausta, minusta järkevin tapa olisi ollut laittaa postaus, että "Olemme edelleen hyviä ystäviä ja kiva että ystävyytemme on koskettanut ihmisiä ympäri Eurooppaa, mutta mielenkiinnon määrä on uuvuttanut meidät, antaisitteko meille enemmän tilaa olla omia itsejämme". Tms.

Nykyinen lähestymistapa asioihin herättää epäilyksiä välirikosta, tyttisultimaatumeista sun muista, jotka lisäävät keskustelua, vaikka itse shippaus vähän laantuisikin.

- Joymuffin
Vähän siihen tyyliin kun K laittoi silloin talvella sen instaseurauskohun aikana, se oli hyvin asiallinen kirjoitus ja kannanotto stoorissa. Toki tämä pitäis olla enkuksi joten B:n ois pitänyt kirjuutella.
 
vierailija
Jos haluaisi vähentää shippausta, minusta järkevin tapa olisi ollut laittaa postaus, että "Olemme edelleen hyviä ystäviä ja kiva että ystävyytemme on koskettanut ihmisiä ympäri Eurooppaa, mutta mielenkiinnon määrä on uuvuttanut meidät, antaisitteko meille enemmän tilaa olla omia itsejämme". Tms.

Nykyinen lähestymistapa asioihin herättää epäilyksiä välirikosta, tyttisultimaatumeista sun muista, jotka lisäävät keskustelua, vaikka itse shippaus vähän laantuisikin.

- Joymuffin
Nimenomaan!
 
vierailija
Tää kiinnitti mullakin huomion ja samaa mietin! Toki heillä on nyt monestakin syystä varmasti kuuntelijapohjaa Pohjoismaissa, mutta mun korvaan tää oli aika yllättävä heitto! Luulisi, että haluisi(vat) kiertää kotimaassaan tms muualla vaikka Briteissä tms "isommissa" maissa kesällä! Mutta siis, Tervetuloa!!! Yötön yö odottaa heitä!

Jännä kommentti joka tapauksessa, mitä ikinä sen takana onkaan!

Ja mietin taas, miten mielenkiintoista ois ollu nähdä tää videolta Bn sanomana ja päästä pohdiskelemaan myös eleiden perusteella!
Kiva, että en ole ainoa. :) Se on vaan tosi outo kommentti minusta. Olisi loogisempaa joko listata eri maita, joissa olisi kiva keikkailla laajalla haavilla, tai esim. sanoa, että "Voisimme osan vuodesta keikkailla kotiseudullamme ja osan vuodesta vetää ulkomaanturneita muualla Euroopassa". Tai jotain "Toivon että jatkossakin saamme paljon keikkoja Pohjois-Eurooppaan, se on kiinnostava alue". Nyt siinä on ainakin minun tosi vaikea olla kuulematta Bojanin toivetta, että kesäisin ollaan siellä missä Jere keikkailee, ja talvisin tällä lienee lunkimpaa, jolloin vuori voi tulla Muhammedin luo. :)
 
vierailija
Kiva, että en ole ainoa. Se on vaan tosi outo kommentti minusta. Olisi loogisempaa joko listata eri maita, joissa olisi kiva keikkailla laajalla haavilla, tai esim. sanoa, että "Voisimme osan vuodesta keikkailla kotiseudullamme ja osan vuodesta vetää ulkomaanturneita muualla Euroopassa". Tai jotain "Toivon että jatkossakin saamme paljon keikkoja Pohjois-Eurooppaan, se on kiinnostava alue". Nyt siinä on ainakin minun tosi vaikea olla kuulematta Bojanin toivetta, että kesäisin ollaan siellä missä Jere keikkailee, ja talvisin tällä lienee lunkimpaa, jolloin vuori voi tulla Muhammedin luo.
toki sitten voi olla että J keikkaileekin kesäisin tai ainakin ensi kesänä siellä Euroopassa. Jos vielä kysyntää riittää, jostain Euroopan-turneesta kai kuitenkin puhuttu.
 
vierailija
Jos haluaisi vähentää shippausta, minusta järkevin tapa olisi ollut laittaa postaus, että "Olemme edelleen hyviä ystäviä ja kiva että ystävyytemme on koskettanut ihmisiä ympäri Eurooppaa, mutta mielenkiinnon määrä on uuvuttanut meidät, antaisitteko meille enemmän tilaa olla omia itsejämme". Tms.

Nykyinen lähestymistapa asioihin herättää epäilyksiä välirikosta, tyttisultimaatumeista sun muista, jotka lisäävät keskustelua, vaikka itse shippaus vähän laantuisikin.

- Joymuffin
Juurikin näin. Että sanoisivat sitten ainakin suoraan, jos heitä häiritsee tää huomion määrä/shippaaminen, mutta just tää tän hetkinen lähestymistapa aiheuttaa vaan lisää spekulaatioita.
 
vierailija
Juu joku tiedotus tms. olis hyvä sekä suomeks että enkuks molempien seuraajille.
Voi olla kullä että aika ajoi tässä kohtaa ns tiedotteen ohi, just kun homma saatu hiljenemään ja kummatkin pyörivät ihan omissa ympyröissään. Vois tuntua oudolta tähån kohtaan semmoinen. Mutta ehkä sitten jos homma taas lähtee laukalle jos vaikka vielä tapaavat, jossain, jonain päivänä.
 
vierailija
joo ihan järkkyä tämmönen. Sitten kun vielä joka paikassa pyöri ne hidastusvideot siitä ja tästä, niin en ihmettele että kokevat paremmaksi tän. Sitä en sitten vaan tiedä, miten tuo kommentointi yms saadaan torpattua, jos vielä näkevät ja siitä jotain materiaalia julkaisevat. Ikävää jos eivät ollenkaan enää uskalla tyyliin katsoa samaan suuntaan kun siitä tehdään kaikenmaailman tulkintoja.
Ei kai auta muu kun odotella ja kattoo mitä tapahtuu. Ehkä he voi olla vähän myöhemmin taas julkisestikin yhteyksissä kunhan tää pahin into laantuu.
 

Yhteistyössä