vierailija
Surettaako ketään muuta tuo, että ovat kokeneet tarpeelliseksi tuon täydellisen somehiljaisuuden keskenään? On sitten tullut kenen aloitteesta tahansa. Enemmän tää vaan aiheuttaa spekulaatioita, kun eivät enää edes välillä tykkää toistensa postauksista. Eihän noissa tykkäämisissä mitään "omituista"/shippausmateriaalia olisi jos sitä "pelkäävät". Tykkäyksillä vaan osoittaisivat että kaikki on ok/ovat edelleen kavereita.
Toivon vaan että heidän välillä on kaikki hyvin ja pystyisivät säilyttämään tuon ystävyyden ja heidän välisen selkeän yhteyden kaikesta ympärillä olevasta härdellistä huolimatta. Tai että eivät antaisi sen vaikuttaa heidän väleihin.
En mä tiedä, ehkä mun pitää vaan päästää tästä irti ja ajatella jotain muuta välillä.
Toivon vaan että heidän välillä on kaikki hyvin ja pystyisivät säilyttämään tuon ystävyyden ja heidän välisen selkeän yhteyden kaikesta ympärillä olevasta härdellistä huolimatta. Tai että eivät antaisi sen vaikuttaa heidän väleihin.
En mä tiedä, ehkä mun pitää vaan päästää tästä irti ja ajatella jotain muuta välillä.