Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Perustuuko sun ficcit siis mun luentoihin? Ei siis haittaa minua, päinvastoin, se on vaan herttasta jos näin on
Ei perustu, olen harkinnut että tekisin nimenomaan Tarot-teemaisen ficin, jossa Bojan vaikkapa menisi Tarot-lukijalle ja sieltä tulisi jotain sinun tuloksiasi (luvallasi), mutta en usko että oikeasti kirjoitan tällaista. :) Mutta jos sieltä nousisi esiin jotain tosi jännää Are you -illalle, kenties se vauhdittaisi mielikuvitukseni lentoa asian suhteen! (Siinä enkkuficissäni sinä iltana tapahtuu pikainen kännisuudelma, josta Jere syyttää Bojania, mutta Bojanin mielestä hän ei kyllä aloittanut.)

- Joymuffin
 
vierailija
Juurikin näin. Että sanoisivat sitten ainakin suoraan, jos heitä häiritsee tää huomion määrä/shippaaminen, mutta just tää tän hetkinen lähestymistapa aiheuttaa vaan lisää spekulaatioita.
4

No jospa tämä päätös ei ollut varsinaisesti molemminpuolinen. Ehkä B vaan kyllästyi shippailuun sekä K:n läpänheittoon ja epämääräiseen vihjailuun. Ja K joutui sitten pitkin hampain hyväksymään päätöksen. Selvästihän K haluaa edelleen syystä tai toisesta jatkaa tietynlaisella linjalla (videot ja klipit mm. Benjaminin ja tiimin äijien kanssa). Joten luultavasti koko B-kuvio ei häntä samalla tavalla häirinnyt.
 
vierailija
Ehkä, mutta B on kuitenkin nuorempi kuin J, joka on kuitenkin kolmekymppinen mies, niin siksi herää enemmä kanaemon vaistot B suhteen
Itsekin samanikäsenä opiskeluporukoissa tuli nautittua varmaan liikaakin, mutta silti meistä tuli maistereita ja hyvin ollaan pärjätty työelämässä. Kolmekymppisen juonti ja reilu painonnousu kuukaudessa huolettaa minua kyllä enemmän.
 
vierailija
Miksen mä ole huomannu mitää merkittävää painonnousua Jerellä? Etenkin kun hänellä on niitä suolisto ongelmia niin vaikea senkin takia sanoa onko kyse varsinaisesta lihomisesta vai voiko kyse olla senkin puolen jutuista
 
vierailija
Mä uskon vakaasti että he ihastuivat toisiinsa viisukuplassa, kyllä. Myös J. Aivan varmasti B. Se, oliko se myös sek su aalista tietävät vain he. Mutta jollain sielun tasolla heillä klikkasi yhteen tavalla jota ei voi feikata, liikaa videotodisteita olemassa. Se miten he syttyvät toistensa seurasta on ihan maagista. En tiedä onko ihmisillä eri tasolla kyky havaita näitä asioita. Tai siis tiedän että on. Havainnointikyvystä peilisolujen toimintaherkkyyteen, empatiakykyyn jne. Itselläni em. asiat ovat todella ylivirittyneet suoranaiseen kärsimykseen asti elämässäni. Siksikin tuon yhteyden havaitseminen ja seuraaminen somen kautta välähdyksittäin on kuin koukuttavaa huumetta. On todella ahdistava ajatus, että heidän väleihinsä tai ainakin välien osoittamiseen tällä on jo ollut vaikutusta. Olen siihen itsekin osasyyllinen koska olen ahminut kaiken sisällön mitä olen käsiini saanut. Kertaakaan en ole kaksikolle viestittänyt mitään kautta mitään heidän väleihinsä liittyen Tai tehnyt omaa sisältöä muuta kuin puutarhuroinut näillä palstoilla.

Toivon todella että voivat tavata jatkossakin ja ehkä se keino on se naureskeltukin musiikillinen yhteistyö koko JO kanssa. Ja K&B julkisen yhteissisällön jäädytys.

En usko että heistä tulisi ikinä paria, esteitä on kertakaikkisesti liikaa ja yhteys ei ulotu välttämättä fyysisyyteen asti tai asia on aivan liian tuore. Itse ymmärsin seksuaalisuuteni yli nelikymppisenä ja nyt on myöhäistä tehdä isoja muutoksia elämään. Koin samantyyppisen kuplautumisen suljetuissa oloissa samaan sukupuoleen ja se ravisteli aivan totaalisesti kaiken minussa. Välimatkaakin oli ja on. Yhteys kuitenkin on säilynyt ja edelleen se on olemassa lähes telepaattisesti. Jatkuvia yhtymäkohtia ja ennakkotietoja toisen tekemisestä.

Uskon että vaikka K&B yhteys ei näyttäytyisi isosti enää tämän jälkeen julkisuudessa ja molemmat jatkaisivat elämäänsä tahoillaan, tämä on kuitenkin molemmille ydinmuisto. Pelkästään viisut ovat varmasti elämän kohokohtia ja tuo hullun kevään sieluntason yhteyden kokeminen on taatusti tehnyt siitä vielä merkittävämpää.
Tästä ydinmuistosta ja siitä, että jo yksistään viisut on varmasti tosi mieleenpainuva ja syvällekin menevä kokemus, saati että siihen päälle tulee tällainen yhteys kohdattavaksi, tuli mieleen Kn haastattelu kesäkuulta.

Videohaastattelussa Itä-Euroopasta (?), K autossa kuvaa ilmeisesti etukameralla itseään, tulee kysymys, että mikä yksittäinen asia oli parasta viisuissa?

Ja ... rummutusta ... vastaus on B! Sitäkin merkittävämpää ja kiinnostavaa musta on Kn elekieli ennen ja jälkeen vastauksen. Ennen kuin mainitsee Bn kysymyksen kuultuaan hymynkare pyrkii esille ja virnistelee tosi paljon omalle vastaukselleen myös sen jälkeen. Musta melkein näytti videosta, että se haastattelija meni vähän hämilleen, kun K hiritti omalle vastaukselleen!


Ihanaa pohdintaa viestissä, kiitos siitä Yölliselle Pohtijalle!
 
vierailija
Surettaako ketään muuta tuo, että ovat kokeneet tarpeelliseksi tuon täydellisen somehiljaisuuden keskenään? On sitten tullut kenen aloitteesta tahansa. Enemmän tää vaan aiheuttaa spekulaatioita, kun eivät enää edes välillä tykkää toistensa postauksista. Eihän noissa tykkäämisissä mitään "omituista"/shippausmateriaalia olisi jos sitä "pelkäävät". Tykkäyksillä vaan osoittaisivat että kaikki on ok/ovat edelleen kavereita.

Toivon vaan että heidän välillä on kaikki hyvin ja pystyisivät säilyttämään tuon ystävyyden ja heidän välisen selkeän yhteyden kaikesta ympärillä olevasta härdellistä huolimatta. Tai että eivät antaisi sen vaikuttaa heidän väleihin.

En mä tiedä, ehkä mun pitää vaan päästää tästä irti ja ajatella jotain muuta välillä.
Surettaa!
Epänormaali tilanne.
Tässä kolmiodraamassa jotakuta tai kaikkia on riittävästi häiritty, jotta hiljentyminen tapahtui.
Minä pelkään, että jotakuta on uhattu tai tosi pahasti haukuttu.
 
vierailija
Taitaa ”esc class ’23” -kokoontumisajot jatkua tänäänkin, Brittien edustaja Mae on näköjään löytänyt myös tiensä porukan luokse. Ihana että viettävät aikaa yhdessä, pitäneet vapaaehtoisesti yhteyttä ja että Bojan halusi mennä tuonne Luken ensimmäiselle Brittien keikalle katsomaan ja tsemppaamaan ❤ Vaikka huomasi kyllä että on jotain muutakin kuin vettä nautittu. Ihania oli myös ne stoorit bäkkäriltä ja se joku tanssivideo Bojanista.

Onko tietoa onko Bojanilla aina ollut yksin tapana keikkataukojen aikaan kiertää muualla muiden kavereiden luona/kanssa, vai onko tämä Lontoon keikka nyt joku ”erityistapaus”? Eihän nuo muut Jokerit tietysti päivittele niin somea että tietäisi mitä he tekevät vapaalla mutta tuntuu että Bojan hiihtää aina menemässä jossain kun on vähänkin enemmän tauko 😂 (vai onko tämä nyt sitä ajatusten muualle saamista ja K&B-tilanteesta erkaantumista 👀)
 
vierailija
Todella asiatonta puida Käärijän painoa/vartaloa täällä. Tykkäisittekö itse, jos tuntemattomat spekuloisivat teidän kilojanne? Tuskin, joten älkää tehkö sitä myöskään Käärijän kohdalla.
 
vierailija
Taitaa ”esc class ’23” -kokoontumisajot jatkua tänäänkin, Brittien edustaja Mae on näköjään löytänyt myös tiensä porukan luokse. Ihana että viettävät aikaa yhdessä, pitäneet vapaaehtoisesti yhteyttä ja että Bojan halusi mennä tuonne Luken ensimmäiselle Brittien keikalle katsomaan ja tsemppaamaan Vaikka huomasi kyllä että on jotain muutakin kuin vettä nautittu. Ihania oli myös ne stoorit bäkkäriltä ja se joku tanssivideo Bojanista.

Onko tietoa onko Bojanilla aina ollut yksin tapana keikkataukojen aikaan kiertää muualla muiden kavereiden luona/kanssa, vai onko tämä Lontoon keikka nyt joku ”erityistapaus”? Eihän nuo muut Jokerit tietysti päivittele niin somea että tietäisi mitä he tekevät vapaalla mutta tuntuu että Bojan hiihtää aina menemässä jossain kun on vähänkin enemmän tauko (vai onko tämä nyt sitä ajatusten muualle saamista ja K&B-tilanteesta erkaantumista )
Se sano jossain haastattelussa jotain tohon suuntaan, että tykkää olla menossa ja tavata paljon ihmisiä jne. Ihana seurata, mutta miettikää tommonen ihminen parisuhteessa... jatkuvasti menossa ja valtavasti ystäviä/tuttuja eri puolella, joita käy tapaamassa aina kun on vapaata. Juu, luonnollista nyt kun on nuori ja sinkku, mutta kun se siinä haastattelussa sanoi olevansa just semmonen luonne, niin ei kai se siitä muutu vanhemmitenkaan.
 
vierailija
Kyllähän ihminen voi olla parisuhteessa ihan erilainen kuin sinkkuna, en usko että Bojanilla olisi tarvetta luuhata baarissa joka toinen ilta, jos olisi kumppani eikä olisi kiertueella, mutta mistäs minä toki tiedän.

Olen pohdiskellut koko hommaa viime päivinä ficceilyn ääressä ja muutenkin ja jotkut jutut vaikuttavat tavalaan vain selkeämmiltä. Vaikka unohtaisi kaiken show-osuuden niin sinne jää silti molemmilta osapuolilta mm. hämmentäviä haastatteluvastauksia ja sitä jatkuvaa ympärillä olevien ihmisten hihittelyä ja vihjailevia katseita aiheeseen liittyen.

- Joymuffin
 

Yhteistyössä