Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Nyt täytyy kyllä sanoa, etten valitettavasti ole tuollaista aiempaa kommenttia nähnyt. En välttämättä ole jokaista viestiä täältäkään lukenut/huomannut ja enkä vauvaa lue enää ollenkaan.


Enid
Se oli eri tarina ja kommentti, homofoobikon hakkaamasta B:stä ficissä. Mutta tällaiset helposti niputtuu yhteen. Tästä tarinasta oli puhetta Ja paheksuntaa vauvalla.
 
vierailija
Huomenta Enid ja Sipriina, onpa tullut monia viestejä. Omalta osalta pitää avata yöllisiä tuntoja, koska en halua mitään pahaa mieltä kellekään. Ihmettelin siis sitä kolariasiaa. En toki ajatellutkaan että hidastettu kolari tarkoitti varsinaista auto-onnettomuutta tietenkään. K osalta voin ymmärtää vielä ajatuksen taustalla koska vauhtia on mutta ohjaus toisinaan kyseenalaista. Kun Sipriina kirjoitti B osalta että joku (henkinen) hidastettu kolari olisi B:lläkin odotettavissa, se tuntui minusta vaan todella kaukaa haetulta ja noh, väärältä maalailulta ja jonkinlaiselta mässäilyltä. Surin eilen nimittäin Mikin kohtaloa ja tuntui pahalta että ihan toinen, valoisa ihana nuori mies jotenkin yhdistyi edes ajatuksellisesti tuohon valtavaan tragediaan, kenties vain omassa päässäni. En itse koe, että B olisi hauras tai mielenterveydessä hälyyttäviä ongelmia. Ura pyyhkii hyvin, valtava voimavara tuo bändi, artistin paineet ovat hirveät mutta suojaavia tekijöitä on valtavasti. Mikä B toiminnassa ennakoisi jotain surkeaa loppua? Ehkä kuitenkin haluan tietää ajatuksen taustalla ja ymmärtää.

K osalta minäkin koen että on merkkejä väsymisestä, kuten moni muukin täällä ja ylilyöntejä tulee, mutta siihen hän voi kyllä vaikuttaa vielä itse ja pysäyttää kierteen. Voimme kaikki suhtautua häneen lempeästi ja ymmärtäen, vahvistaa esim somessa sitä sisältöä minkä koemme voimavaraksi hänelle itselleen ja jättää reagoimatta niihin mitä koemme väärään suuntaan vievänä. Lisäksi toivon että levy-yhtiön tuki olisi vahvempaa jatkossa ja toivon että hän jo olisi jossain ammattilaisella käynyt juttelemassa kuten aiemmin puhui. Näistä syistä minusta tuntui pahalta nuo doomed sanavalinnat vääjäämättämästä huonosta kohtalosta molempien kohdalla etenkin herkistyneessä mielentilassa.

Kukat kukkikoon, sallitaanhan myös perustellut reaktiot ja vastavuoroinen keskustelu, kunhan ollaan kunnioittavia toisiamme ja kaksikkoamme kohtaan. Itselleni menee herkästi raja kaikessa fyysisen ja henkisen pahoinvoinnin maalailussa. Näin me ollaan erilaisia. Sen sijaan D/s vibat resonoivat kovasti tässä tarinassa, tai parin viikon takaiseen tarinaan asti... Ymmärrän että nekin voivat olla toiselle epämieluisia sävyjä.

Surettaa sekin että meiltä kirja laitettiin kiinni ennen loppunäytöstä, jätettiin roikkumaan. Ehkäpä siksi reagoin myös vahvasti kovin negatiivisiin ennustuksiin, kun vastapainoksi ei ole saatavilla kuin muruja ja häiveitä todellisuudesta. Ja niitä hituja jokainen meistä tulkitsee omista lähtökohdista.

Jatketaanhan keskustelua, en tarkoittanut mitään pahaa kieltämättä töksähtävällä kommentillani kolariasiasta. Olette ihania ja on etuoikeus saada keskustella tällaisen analyyttisen porukan kanssa, jonka elämä yllättäen heitti eteen.

🌙💜
 
vierailija
Hmm mun mielipide on tuosta luennasta se, että jos jotain kävi niin se oli jotain melko pientä (ehkä suukko, intiimimpi halaus tai jotain vastaavaa) koska oletan että jos jotain isompaa olisi tapahtunut niin sitten olisin nähnyt myös Jeren seuraavan päivän korteissa konfliktia omista ajatuksista ja tunteista.
Täsmennän siis että korttien perusteella ajattelen, että mitään liian isoa ei ole tapahtunut koska Jere ei vielä tuolloin ollut joutunu heidän väleistä suurempaan paniikkiin tai hämmennykseen. Mutta kuitenki jotain tarpeeksi merkittävää on täytyny Bojanin kannalta käydä että hän on tajunnu olevansa rakastunu eikä hänelle kyseessä ollut vaikka vaan ”kännisekoilu” 🔮
 
vierailija
Energiamamma tässä. Luin Tarotit kiinnostuksella, suurkiitos! Sitten kysymys sinulle.

Olen jatkanut energiatyöskentelyä Jeren kanssaan etänä, kun hänen kurkussaan nököttää valtava blokki kuin Kiinan muuri, eli jotain tärkeää ei saa sanottua tai jokin iso tarve jää ilmaisematta. Tämä voisi liittyä tyttöystävään, Boitsuun, Käärijyyteen (esim. uupuu keikkamäärän alla tai joku muu on tosi huonosti) tai ehkä joku asia, joka voi päteä useampaan ihmissuhteeseen. Kysyin energiamentoriltani neuvoa, kun tuo tuntuu niin läpitunkemattomalta ja hän sanoi, että jos et pysty kysymään henkilöltä itseltään, niin sitten anna tilaa.

Jaksaisikohan kollegani Tarotmamma jossain vaiheessa ehtiessään yrittää selvittää, mitä se on mitä Jere ei saa sanottua, jos se on Taroteilla mahdollista? Varmaan oikea tunnelma luentaan löytyisi jostain tuoreesta videosta jossa Jere puhuu, varsinkin kun uskon, että Jeren monien mielestä turhaksi tölvinnäksi viime aikoina yltyneet välispiikit voisivat olla mitä ovat tämän saman ongelman takia.
Varmaan mun edellinen luenta molempien ajatuksista tällä hetkellä vähän jo käsitteli kyseistä ongelmaa, kun nostan hänelle nykyketkessä kokoajan vain konflikti kortteja ja että hänellä ei ole otetta omasta elämästään? 🤔 mutta voin finaali iltaan perustuvan luennan jälkeen tehdä vielä yleisluennankin Jerestä, ilman mitään Bojan kysymystä, näkee sitten nouseeko tämä siinäkin yhteydessä itsestään esiin vai tuleeko jotain muuta. 🔮
 
vierailija
Pitkästä aikaa ajauduin katseleen BK-viisuvideoita

Tässä dinnerilivessä tän videon 2:25 noin kohdassa vieläkin huomio kiinnittyy tuohon

IG livekommentti: "I love your frienship", K lukee sen ääneen, ja kun sanonu, yes, we have frienship nii molemmat nauraa paljon, ja Bllä nykii hymy jo tuossa, kun friendship mainitaan äänen luetussa kommentissa.

Mun silmään se friendship-maininta herättää jonkin heidän yhteisesti jakaman reaktion/saman reaktion molemmissa johonkin liittyen.

Kun mun ymmärrykseen ei vaan mahdu, mitä hauskaa ystävyys-kommentissa on ystäville? Ts todellakin lämmittää mieltä ja hymyilyttää itseäkin vastaava, mutta en osais kuvitella, että ystävän kanssa virnuilisin ja hirittäisin vastaavalle. Toki kaikki erilaisia.

Voiko olla, että oisivat jo saanu tuossa vaiheessa (moneen kertaan) kuittailuita viisuporukasta tai kysymyksiä, ja sen takia naurattaa, jos ovat esim vasta toistelleet olevansa kavereita ja aihe ollut esillä?




Pps. Oikeasti, nää varmistuskysymykset viestittää jotain, nyt alan uskoa kans! Näin myöhään vielä selailen näitä, ja mulle uus kysymys: kuinka monta sanaa on lauseessa "Kuinka paljon kello on?" Kröhöm...
Tuossahan Bojan pyysi Kärtsäriäkin sinne Thaikkuihin lokakuussa🤭 Voi kun menisikin sinne itsekseen juhlimaan 3-kymppisiään JOn kanssa🙏
 
vierailija
Enid, älä turhaan pahoittele tuon ficcin julkaisua täällä. Itse tykkäsin kovasti ja sehän oli nimenomaan fiktiivinen tarina. Kun sua on täällä nyt jo morkattu ja sanottu että aikuisen ihmisen pitäisi tietää missä se raja menee, niin ihan samalla tavalla aikuisen ihmisen ymmärryksen pitäisi riittää siihen, että fiktiivinen kertomus on nimenomaan juuri sitä. Aivan sama, perustuuko hahmot oikeisiin ihmisiin. Noh, kai se on tätä nykyaikaa että kaikesta pitää jonkun loukkaantua tai triggeröityä. Minä en ainakaan jaksa.
 
vierailija
Täsmennän siis että korttien perusteella ajattelen, että mitään liian isoa ei ole tapahtunut koska Jere ei vielä tuolloin ollut joutunu heidän väleistä suurempaan paniikkiin tai hämmennykseen. Mutta kuitenki jotain tarpeeksi merkittävää on täytyny Bojanin kannalta käydä että hän on tajunnu olevansa rakastunu eikä hänelle kyseessä ollut vaikka vaan ”kännisekoilu”
Mulle tollane vois vaikka just olla et ne on pötkötelly keskenää vähän tuiterissa, J ei ole siit aatellu mitää erikoisempaa ku taas B on älynny et hänel oli tossa ”vähä liiankin mukavaa” ja ei ois vaikka halunnu lähtä pois ollenkaa
 
vierailija
Minustakaan ficciä ei tarvitsisi poistaa. Ota ainakin talteen Enid. Nuo asiasanat alkuun ovat ehkä ihan hyvä ajatus mitä joku ehdotti. Minuakin hermostuttaa sairaala-aiheet oikeista ihmisistä mutta kun on tiedossa mitä tuleman pitää, voi valita lukeeko tai jotenkin asemoida ajatuksensa.

Älä lakkaa kirjoittamasta! Ihanaa aina kun joku "meikäläinen" kirjoittaa, se näkökulma on aina vähän erilainen kuitenkin.

🌙💜
 
vierailija
Enidille myös viesti että älä suotta pyytele anteeksi vaan jatka kirjottamista. Kantsii ehkä varottaa alussa jos tulee vaikka ton aiheisia juttuja nii ne jotka ei tykkää voi hypätä yli 🌸
 
vierailija
Enid, älä turhaan pahoittele tuon ficcin julkaisua täällä. Itse tykkäsin kovasti ja sehän oli nimenomaan fiktiivinen tarina. Kun sua on täällä nyt jo morkattu ja sanottu että aikuisen ihmisen pitäisi tietää missä se raja menee, niin ihan samalla tavalla aikuisen ihmisen ymmärryksen pitäisi riittää siihen, että fiktiivinen kertomus on nimenomaan juuri sitä. Aivan sama, perustuuko hahmot oikeisiin ihmisiin. Noh, kai se on tätä nykyaikaa että kaikesta pitää jonkun loukkaantua tai triggeröityä. Minä en ainakaan jaksa.
Tai sitten tuollainen tarina voi triggeröidä ihan omien kokemusten vuoksi, esim. läheinen ihminen melkein kuollut auto-onnettomuudessa tai kuollut sairaalassa. Vähän empatiaa meitä kanssapalstailijoita kohtaan, kiitos. Sen vuoksi sisältövaroitukset tai asiasanat olisi kiva saada tarinan alkuun, jos on jatkossa pakko kirjoittaa ficcejä näin negatiivisista aiheista. Mulle shippailun on tarkoitus tuottaa iloa, ja tuollaiset katastrofi ja onnettomuusmässäilyt tuottaa kyllä ihan päinvastaisia tunteita.
 
vierailija
Ihmisillä on tosi erilaisia ajatuksia siitä, millaiset ficit ovat hyväksyttäviä. Joidenkin mielestä kaikki fanfic oikeista ihmisistä on pahasta, toisten mielestä fanfic oikeista ihmisistä on okei jos ei ole prnoa, ja muita näkemyksiä. Itse taas en ymmärrä lainkaan ns. perseilyfanficejä, mm. AO3:ssa on yksi pitkä tarina, jonka koko idea on, että B ja K ovat jäätäviä mlkkuja ja muu Joker Out päättää kostaa heille olemalla takaisin vielä pahempia mlkkuja! Mitä fanitusta tuollainen on, en ymmärrä.

Yksi mahdollisuus on laittaa ficcejä vaikkapa Pastebin.com -sivustolle, julkiseen "notepadiin", johon voi helposti ja rekisteröitymättä copypasteta ,haluamasi tekstin ja linkata siihen vaikka täältä. Ne voi asettaa myös automaattisesti deletoitumaan esim. 24h tai viikon päästä (huom. rekisteröitymätön käyttäjä ei voi poistaa tekstiään jälkikäteen muuhun ajankohtaan, vaan se poistumisajankohta pitää asettaa submittausvaiheessa).

- Joymuffin
 
vierailija
Enid, älä turhaan pahoittele tuon ficcin julkaisua täällä. Itse tykkäsin kovasti ja sehän oli nimenomaan fiktiivinen tarina. Kun sua on täällä nyt jo morkattu ja sanottu että aikuisen ihmisen pitäisi tietää missä se raja menee, niin ihan samalla tavalla aikuisen ihmisen ymmärryksen pitäisi riittää siihen, että fiktiivinen kertomus on nimenomaan juuri sitä. Aivan sama, perustuuko hahmot oikeisiin ihmisiin. Noh, kai se on tätä nykyaikaa että kaikesta pitää jonkun loukkaantua tai triggeröityä. Minä en ainakaan jaksa.
Minäkin tykkäsin tavastasi kirjoittaa enid, ja ficeissä voi hyvin olla traagisetkin puitteet ja tarina. 💞
 
vierailija
Tai sitten tuollainen tarina voi triggeröidä ihan omien kokemusten vuoksi, esim. läheinen ihminen melkein kuollut auto-onnettomuudessa tai kuollut sairaalassa. Vähän empatiaa meitä kanssapalstailijoita kohtaan, kiitos. Sen vuoksi sisältövaroitukset tai asiasanat olisi kiva saada tarinan alkuun, jos on jatkossa pakko kirjoittaa ficcejä näin negatiivisista aiheista. Mulle shippailun on tarkoitus tuottaa iloa, ja tuollaiset katastrofi ja onnettomuusmässäilyt tuottaa kyllä ihan päinvastaisia tunteita.
Juuri näin. Ei ole kiva vaan aina tuomita turhanloukkaantujiksi eri tavoin kokevat.
 
vierailija
Ihmeellistä palautetta aikuisilta ihmisiltä fiktiivisestä tarinasta! Ja muutenkin kyllä. Välillä tuntuu, että te olette kadottaneet otteen todellisuudesta ja sitten ette itse ymmärrä fiktiota. Älä vaan Enid lannistu! Jatka kirjoittamista!
 
vierailija
Tai sitten tuollainen tarina voi triggeröidä ihan omien kokemusten vuoksi, esim. läheinen ihminen melkein kuollut auto-onnettomuudessa tai kuollut sairaalassa. Vähän empatiaa meitä kanssapalstailijoita kohtaan, kiitos. Sen vuoksi sisältövaroitukset tai asiasanat olisi kiva saada tarinan alkuun, jos on jatkossa pakko kirjoittaa ficcejä näin negatiivisista aiheista. Mulle shippailun on tarkoitus tuottaa iloa, ja tuollaiset katastrofi ja onnettomuusmässäilyt tuottaa kyllä ihan päinvastaisia tunteita.

Kyllä, mutta tosi tökerösti on osa porukasta tuonut kantaansa ilmi (aikuisen ihmisen pitäisi ymmärtää jne, just nämä mässäilykommentit, sori). Siihen nähden, että Enid ei taatusti halunnut tarinallaan loukata ketään. Täällä on tähän saakka ollut todella kiva ilmapiiri.

Ja sen verran kontekstia tähän että oma läheiseni, todella rakas minulle, kuoli auto-onnettomuuden jälkeen sairaalassa viime lokakuussa. Ei mulle ole tullut pieneen mieleenkään, että koko maailman pitäisi nykyään tanssia mun pillini mukaan ja olla mainitsematta mitään mistä tämä tulee mieleen. Ja sehän tulee, päivittäin, ja itken vieläkin useita kertoja viikossa kun jotain tämmöistä tulee vastaan. Itsetuhoisista ajatuksista puhumattakaan.

T. Se jolle vastasit
 
vierailija
Huomenta Enid ja Sipriina, onpa tullut monia viestejä. Omalta osalta pitää avata yöllisiä tuntoja, koska en halua mitään pahaa mieltä kellekään. Ihmettelin siis sitä kolariasiaa. En toki ajatellutkaan että hidastettu kolari tarkoitti varsinaista auto-onnettomuutta tietenkään. K osalta voin ymmärtää vielä ajatuksen taustalla koska vauhtia on mutta ohjaus toisinaan kyseenalaista. Kun Sipriina kirjoitti B osalta että joku (henkinen) hidastettu kolari olisi B:lläkin odotettavissa, se tuntui minusta vaan todella kaukaa haetulta ja noh, väärältä maalailulta ja jonkinlaiselta mässäilyltä. Surin eilen nimittäin Mikin kohtaloa ja tuntui pahalta että ihan toinen, valoisa ihana nuori mies jotenkin yhdistyi edes ajatuksellisesti tuohon valtavaan tragediaan, kenties vain omassa päässäni. En itse koe, että B olisi hauras tai mielenterveydessä hälyyttäviä ongelmia. Ura pyyhkii hyvin, valtava voimavara tuo bändi, artistin paineet ovat hirveät mutta suojaavia tekijöitä on valtavasti. Mikä B toiminnassa ennakoisi jotain surkeaa loppua? Ehkä kuitenkin haluan tietää ajatuksen taustalla ja ymmärtää.

K osalta minäkin koen että on merkkejä väsymisestä, kuten moni muukin täällä ja ylilyöntejä tulee, mutta siihen hän voi kyllä vaikuttaa vielä itse ja pysäyttää kierteen. Voimme kaikki suhtautua häneen lempeästi ja ymmärtäen, vahvistaa esim somessa sitä sisältöä minkä koemme voimavaraksi hänelle itselleen ja jättää reagoimatta niihin mitä koemme väärään suuntaan vievänä. Lisäksi toivon että levy-yhtiön tuki olisi vahvempaa jatkossa ja toivon että hän jo olisi jossain ammattilaisella käynyt juttelemassa kuten aiemmin puhui. Näistä syistä minusta tuntui pahalta nuo doomed sanavalinnat vääjäämättämästä huonosta kohtalosta molempien kohdalla etenkin herkistyneessä mielentilassa.

Kukat kukkikoon, sallitaanhan myös perustellut reaktiot ja vastavuoroinen keskustelu, kunhan ollaan kunnioittavia toisiamme ja kaksikkoamme kohtaan. Itselleni menee herkästi raja kaikessa fyysisen ja henkisen pahoinvoinnin maalailussa. Näin me ollaan erilaisia. Sen sijaan D/s vibat resonoivat kovasti tässä tarinassa, tai parin viikon takaiseen tarinaan asti... Ymmärrän että nekin voivat olla toiselle epämieluisia sävyjä.

Surettaa sekin että meiltä kirja laitettiin kiinni ennen loppunäytöstä, jätettiin roikkumaan. Ehkäpä siksi reagoin myös vahvasti kovin negatiivisiin ennustuksiin, kun vastapainoksi ei ole saatavilla kuin muruja ja häiveitä todellisuudesta. Ja niitä hituja jokainen meistä tulkitsee omista lähtökohdista.

Jatketaanhan keskustelua, en tarkoittanut mitään pahaa kieltämättä töksähtävällä kommentillani kolariasiasta. Olette ihania ja on etuoikeus saada keskustella tällaisen analyyttisen porukan kanssa, jonka elämä yllättäen heitti eteen.
Nimenomaan Bojanin kohdalla minulla tulee sellainen tunne, että hän on vain liian hyvä ollakseen totta. Suuri lahjakkuus on joskus raskas kantaa. On paljon esimerkkejä, joissa elämästä on lopulta kuitenkin tullut tavalla tai toisella onnetonta näillä suurilla lahjakkuuksilla, esimerkiksi päihteiden käyttö on lähtenyt käsistä.
Ja se tunne, että kun tuntuu, että hän voi saada kaiken mitä haluaa, mutta ei kuitenkaan juuri sitä yhtä mitä eniten haluaa. Vaikka mistä minä tiedän, mitä hän eniten haluaa!

En missään tapauksessa toivo kummallekaan mitään pahaa. Minuakin surettaa, että kirja meni kiinni ennen loppunäytöstä. Mutta ehkä jollain tapaa saamme vielä jatkoa ruusujemme tarinalle, jos ei aiemmin niin syyskuussa. Kun he ovat toistensa seurassa julkisella paikalla, klippejä tulee varmasti, ja pääsemme ehkä taas nauttimaan tuosta valtavasta rakkauden energiasta.

Minustakin täällä on ihanaa porukkaa, ja tekee hyvää minun agitoituneelle sielulleni jakaa ajatuksia täällä.

Sipriina
 
vierailija
Enid, älä turhaan pahoittele tuon ficcin julkaisua täällä. Itse tykkäsin kovasti ja sehän oli nimenomaan fiktiivinen tarina. Kun sua on täällä nyt jo morkattu ja sanottu että aikuisen ihmisen pitäisi tietää missä se raja menee, niin ihan samalla tavalla aikuisen ihmisen ymmärryksen pitäisi riittää siihen, että fiktiivinen kertomus on nimenomaan juuri sitä. Aivan sama, perustuuko hahmot oikeisiin ihmisiin. Noh, kai se on tätä nykyaikaa että kaikesta pitää jonkun loukkaantua tai triggeröityä. Minä en ainakaan jaksa.
Samaa mieltä.

Sipriina
 
vierailija
Kyllä, mutta tosi tökerösti on osa porukasta tuonut kantaansa ilmi (aikuisen ihmisen pitäisi ymmärtää jne, just nämä mässäilykommentit, sori). Siihen nähden, että Enid ei taatusti halunnut tarinallaan loukata ketään. Täällä on tähän saakka ollut todella kiva ilmapiiri.

Ja sen verran kontekstia tähän että oma läheiseni, todella rakas minulle, kuoli auto-onnettomuuden jälkeen sairaalassa viime lokakuussa. Ei mulle ole tullut pieneen mieleenkään, että koko maailman pitäisi nykyään tanssia mun pillini mukaan ja olla mainitsematta mitään mistä tämä tulee mieleen. Ja sehän tulee, päivittäin, ja itken vieläkin useita kertoja viikossa kun jotain tämmöistä tulee vastaan. Itsetuhoisista ajatuksista puhumattakaan.

T. Se jolle vastasit
Eli sulle on liikaa vaadittu, että ficcien alkuun laitettaisiin sisältövaroitukset, et ne jotka ei halua lukea tietyn aiheisia ficcejä voi ne skipata? Näinhän myös AO3 toimii, täällä niitä ei ole aikaisemmin tarvittu, koska ficit on pääsääntöisesti olleet melko leppoista tavaraa.
 
vierailija
Toi on muuten todella mielenkiintoinen video, vois joku kehonkielen asiantuntija analysoida, mitä tuo B:n liikehdintää oikein meinaa...
Mun mielestä toi on ihan selkee. Jotain on tapahtunut edellisenä iltana, eikä Bojan halua avautua siitä, mutta ei ihastuksissaan myöskään dissata suhdettaan Käärijään. JA siis juttu oli kehittynyt sitä ennen ilmeisesti koko ajan nousujohteisesti, siis heidän ystävyytensä. Jossa näitä lämpimiä ja ihastumisen tunteita.
Toimittaja viittaa tilanteeseen, jota ei voi kieltää, laivalla ollut kosintavideo. Joten siihen on vastattava jotain. Minusta B ottaa sellaisen K:n huono englanti -aseen käyttöön, eli koittaa saada tilanteen hoidettua sanomatta oikein mitään. Ehkä tavallaan haluasi vielä tuossa vaiheessa syöttää shippaileville faneillekin sisältöä, ei siis ainakaan halua romuttaa niitä. Mutta ei toisaalta haluaisi paljastaa omia tunteitaan. Eikä halua olla, että äh, toi ei ollut mitään.
Ehkä tuossa alkoi tajuamaan hiljalleen, että ihmisten innostus heidän väleistään alkoi kasvaa jo liiallisiin mittasuhteisiin, mutta ei vielä aio katkaista sen kasvua.
Eli vaivautunut, mutta liian hypessä jostain tapahtuneesta tai tunnelmistaan sen osalta, ollakseen tyyni ja cool.
 
vierailija
Eli sulle on liikaa vaadittu, että ficcien alkuun laitettaisiin sisältövaroitukset, et ne jotka ei halua lukea tietyn aiheisia ficcejä voi ne skipata? Näinhän myös AO3 toimii, täällä niitä ei ole aikaisemmin tarvittu, koska ficit on pääsääntöisesti olleet melko leppoista tavaraa.
En lähde tästä tätä kommenttia enempää vääntämään, mutta luitko tuon mitä tuossa edellä kirjoitin? Varoitukset ja niitten pyytäminen ok, mutta ei loukkaavat/inhottavat henkilöllisyyksiin menevät kommentit Enidille. Ja se että sieltä toiselta palstalta olisi pitänyt lukea joka juttu ja niitten perusteella olla kirjoittamatta/julkaisematta jotain.
 
vierailija
Joo, yhtään ficciä ei varmasti voi kirjoittaa ilman että joku pahastuu. Kyllähän se on, herranjestas, väärin kahden heteromiehen kuvitellulla romanssilla mässäillä jos näin haluaa ajatella.

Itse en minnekkään ficcialustalle ole ikinä menossa kirjoittamaan, itselllenihän mä niitä loppujen lopuksi kirjoitan, omaa elämääni itken ja nauran, jotain omaa eheytymisprosessia tässä käyn läpi.

Mutta ihanaahan se on jotain teidän kanssa jakaa💖 ja seurata jotain noin koskettavan ihastuttavaa kuin K ja B💖💖💖
 

Yhteistyössä