Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Joo mä oon pahoillani sotkusta täällä. Yhtälailla oon K/B shippaaja ja nää palstat oli itelle semmosia turvasatamia. En haluu sitä keltään viedä pois ja siksi toivoisin tän koko homman olevan seis jo. Ei oo tarkoitus pilata muiden fiilistä täällä. Nyt yritän oikeesti häipyä nukkumaan.
- 007
Ei sun tarvitse pyytää anteeksi. Saat virtuaalihalin multa.
 
vierailija
Joo mä oon pahoillani sotkusta täällä. Yhtälailla oon K/B shippaaja ja nää palstat oli itelle semmosia turvasatamia. En haluu sitä keltään viedä pois ja siksi toivoisin tän koko homman olevan seis jo. Ei oo tarkoitus pilata muiden fiilistä täällä. Nyt yritän oikeesti häipyä nukkumaan.
- 007
Tuntuupa epäreilulta, että menee näin. Öitä sinne. 💚
 
vierailija
No jep, silloin sen voi varmaan myöntää? Valehteleminen on eri asia, siihen ei varmaan ole tarpeellista mennä? Voi sanoa, että niih, en ollut siellä oikeasti, jos ei ollut. En saanut uhkausmeiliä, jos ei saanut, jne.
Kenenkään ei tarvitse sinulle todistella mitään. Et ole mikään palstajumala. Tästä lähtien alan ilmiantamaan kaikki sun vinkumiset. Nyt loppui hermot.
 
vierailija
En lopeta. En hyväksy epärehellisyyttä, sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, saako keksiä fantasioita. Tietenkin saa. Mutta myönnä, että ne ovat niitä, jos kysytään. Miksi pitäisi valehdella? Oma illuusio särkyy? Siihen ei oo ollut mitään disclaimeria ketjujen aloituksissa.
Tämähän on nyt suoraa maalittamista ja kiusaamista taas. Ei epäilemistä.
 
vierailija
Kenenkään ei tarvitse sinulle todistella mitään. Et ole mikään palstajumala. Tästä lähtien alan ilmiantamaan kaikki sun vinkumiset. Nyt loppui hermot.
Sulla itselläsi on taipumus väärinkäytöksiin, ikävän mielipiteen sanoja on väärässä, ikävän mielipiteen sanojaa saa kohdella alentavasti, älä ihmettele, kun saat samalla mitalla takaisin.
 
vierailija
Eihän ole.
Maalittaminen: ”Maalittaminen on ilmiö, jossa yksi tai useampi toimija kehottaa ja yllyttää suurta joukkoa hyökkäämään yhden ihmisen kimppuun eri tavoin”
Mä oon puhunut ainoastaan itseni puolesta, enkä yllyttänyt ketään.
Totta, sä vaan itse hyökkäät. Eiks sulle oikeesti tuu yhtään huono fiilis tai huono omatunto jos joku avoimesti myöntää, että oot loukannut häntä, käytöksesi on ahdistavaa, on ollut sun takia pska fiilis? Eikö tämä aiheuta mitään?
 
vierailija
Tuun sanomaan ikävältä kuulostavia mielipiteitä jatkossakin, kuten myös kivoja mielipiteitä. Aikuisuuteen kuuluu myös kyky vastaanottaa provosoitumatta ikäviäkin mielipiteitä ja se ei totisesti toteudu näissä ketjuissa.
 
vierailija
Kärtsälle pieni toive. Julkasepas se oma keikka kalenteri ennen perjantaita, niin tietää kuin hemmetin kalliiksi tää fanitus taas tulee. Jos ostaa useemman JO eurooppa lipun ja Kärtsä täräyttää oman Euroopan yhtäaikaa, niin täytyy jo strategioita ja lomia alkaa varaileen myös. On tämä hirviää 😱
 
vierailija
Totta, sä vaan itse hyökkäät. Eiks sulle oikeesti tuu yhtään huono fiilis tai huono omatunto jos joku avoimesti myöntää, että oot loukannut häntä, käytöksesi on ahdistavaa, on ollut sun takia pska fiilis? Eikö tämä aiheuta mitään?
No siis ei ole kivaa. Ei se tunnu kivalta. Mutta kun mua on ensin haukuttu ikävän mielipiteen sanomisesta, niin mietipä, miltä se tuntuu? Se on vaan mielipide ja lisäksi epäily. Se jo riittää mun kohtelemiseen välittämästi huonosti. Osa jopa kokee, että koska he kohtelivat minua huonosti, mun täytyy olla väärässä.
Ja eivät osaa vastaanottaa eriäviä mielipiteitä, vaan alkavat vääntää itse asiasta. Siis tyyliin, että ”me ollaan oikeassa”! Vaikka vähän huono sanoa, kun ollaan kaikki netin varassa.
Miksei voi olla, että ok, sä epäilet ettei henkilö ollut siellä, itse uskon että oli? ILMAN pilkkaa, kieroilua, häijyilyä jne?
Vauvalla todellakin on kommentoijia, jotka vastaavat todella pilkallisesti itselleen ilmeisesti epämieluisiin mielipiteisiin. En ymmärrä, että se käytös johtuu siitä, että mp on epämieluisa, ja että henkilö ei osaa suhtautua tilanteeseen vaan tekee minulle pahaa (halveksii, nälvii, koittaa nolata). Kun itse jos oon jotain mieltä, niin ihan sama, vaikka joku muu ois siitä jotain muuta mieltä. Enkä ainakaan ajattelisi, että siinä toisessa on vikaa, jos oon eri mieltä, vaan että onko ehkä minussa? Käyn sen läpi ekana.
 
vierailija
Totta, sä vaan itse hyökkäät. Eiks sulle oikeesti tuu yhtään huono fiilis tai huono omatunto jos joku avoimesti myöntää, että oot loukannut häntä, käytöksesi on ahdistavaa, on ollut sun takia pska fiilis? Eikö tämä aiheuta mitään?
Sellainen ihminen on myös sivusta seurannut sanaakaan sanomatta sitä, miten muut hyökkäävät mun kimppuuni. Vaikka olisin väärässä niin ihmeen vähän se muiden käytös minua kohtaan on heitä haitannut. Eivät ole silloinkaan halunneet siinä mielessä auttaa minua, että olisivat koittaneet poistaa epäilyjäni, eli jotenkin osoittaa, että puhuivat totta, jotta minua ei enää kiusattaisi, koska saattaisin voida todeta epäilyni vääriksi.
 
vierailija
Teitä ei ole vähääkään häirinnyt se, miten nettipalstoilla on näitä häiriintyneitä kirjoittajia, jotka eivät kestä ns. ikäviä mielipiteitä ja alkavat kiusata sellaisen sanojaa heti. Heti eka vastaus on halveksiva, pilkallinen.
Ihan heitä kiusatakseni mä oon jankannut, kun en ole tiennyt mitä muuta tehdä. Periksi heille ei pidä antaa tai vaieta. Se saa heidät kuvittelemaan, että tuo pikkusiskoihin aikoinaan tepsinyt temppu pätee muihin aikuisiin.
 

Yhteistyössä